Hoezo niet ? Als een Moutinho zon lage prijs heeft zie ik Paulinho sws naar de discard gaan, bovendien haal je liever een Ramires dan een Paulinho in een Brazil teamquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan ik me toch niet voorstellen
neehoor, je discard ook dingen en dat levert ook weer tussen de 1 en 2k op, dus is het een pakje extraquote:
Verplichting volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je het beste commitment naar het nederlands vertalen?
Toewijding aan toch?
Zegt Google vertalen ook, maar klopt volgens mij nietquote:
dedication is toewijding, verplichting of verbintenis lijkt me beter.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je het beste commitment naar het nederlands vertalen?
Toewijding aan toch?
Ligt natuurlijk aan de contextquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegt Google vertalen ook, maar klopt volgens mij niet
Geen fifaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
FAPFAPFAPFPAPAFPPAPFAPPAF
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegt Google vertalen ook, maar klopt volgens mij niet
'She understands the commitment' Het gaat over ouders die hun kind van 3 mee laten doen aan schoonheidswedstrijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de context
Verplichting dus?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'She understands the commitment' Het gaat over ouders die hun kind van 3 mee laten doen aan schoonheidswedstrijden
Mja, moeilijk moeilijkquote:
repostquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
WTFF..
De vragen die hij zijn pa gewoon stelt.
Boeiend, vul gewoon in.quote:
HONEY BOO BOOquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'She understands the commitment' Het gaat over ouders die hun kind van 3 mee laten doen aan schoonheidswedstrijden
Dat zou zo zonde zijn ...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar komen
4-2-2-2 spelen
-------- Sow - Bony --------
Stoch ---------------- Krasic
-------Topal - Meireles ------
Ik heb altijd als ik op skip druk een slecht pakjequote:Op woensdag 14 november 2012 19:05 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
2e pakje
nice one Spakenburg !!
Goede voetballer en zou een dodelijk koppel kunnen vormen met Moussa Sow.quote:
2g1c??quote:Op woensdag 14 november 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
Laat je pa gewoon even 2g1c kijken.![]()
Ik bedoelde dat het voor hem zonde was, hij kan zoveel beter dan Fener...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Goede voetballer en zou een dodelijk koppel kunnen vormen met Moussa Sow.
[ afbeelding ]
Lucio zou ook een versterking zijn met zijn ervaring.
Wist wel dat je daar op doelde. Bony moet lekker in Engeland of Duitsland gaan voetballen, maar zou het zeker toejuichen als die besluit om naar Turkije te komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het voor hem zonde was, hij kan zoveel beter dan Fener...
Is er momenteel nog niet denk ik.. heb overigens nu geen coins meer, voor de bronze nu..quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wist wel dat je daar op doelde. Bony moet lekker in Engeland of Duitsland gaan voetballen, maar zou het zeker toejuichen als die besluit om naar Turkije te komen.
Ik zou het zeker toejuichen als die besluit om naar PSV te gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wist wel dat je daar op doelde. Bony moet lekker in Engeland of Duitsland gaan voetballen, maar zou het zeker toejuichen als die besluit om naar Turkije te komen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
WTFF..
Mexicano at 'iequote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Paspoort inleveren en opflikkeren. Wat een tuig zeg
GET HYPERquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
WTFF..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |