Hoezo niet ? Als een Moutinho zon lage prijs heeft zie ik Paulinho sws naar de discard gaan, bovendien haal je liever een Ramires dan een Paulinho in een Brazil teamquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan ik me toch niet voorstellen
neehoor, je discard ook dingen en dat levert ook weer tussen de 1 en 2k op, dus is het een pakje extraquote:
Verplichting volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je het beste commitment naar het nederlands vertalen?
Toewijding aan toch?
Zegt Google vertalen ook, maar klopt volgens mij nietquote:
dedication is toewijding, verplichting of verbintenis lijkt me beter.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan je het beste commitment naar het nederlands vertalen?
Toewijding aan toch?
Ligt natuurlijk aan de contextquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegt Google vertalen ook, maar klopt volgens mij niet
Geen fifaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
FAPFAPFAPFPAPAFPPAPFAPPAF
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zegt Google vertalen ook, maar klopt volgens mij niet
'She understands the commitment' Het gaat over ouders die hun kind van 3 mee laten doen aan schoonheidswedstrijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de context
Verplichting dus?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'She understands the commitment' Het gaat over ouders die hun kind van 3 mee laten doen aan schoonheidswedstrijden
Mja, moeilijk moeilijkquote:
repostquote:Op woensdag 14 november 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
WTFF..
De vragen die hij zijn pa gewoon stelt.
Boeiend, vul gewoon in.quote:
HONEY BOO BOOquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'She understands the commitment' Het gaat over ouders die hun kind van 3 mee laten doen aan schoonheidswedstrijden
Dat zou zo zonde zijn ...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar komen
4-2-2-2 spelen
-------- Sow - Bony --------
Stoch ---------------- Krasic
-------Topal - Meireles ------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |