quote:Op woensdag 14 november 2012 17:57 schreef anna82 het volgende:
Co, ik zie een verband, het zijn de ceintuurtjes![]()
Mijn ergste uitspatting ooit was dat ik een diepvriespizza naar T's hoofd heb gegooid. Dat was na een heeeele helse file en een veel te blij hoofd dat 'Ooooh je bent er al! riep.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:10 schreef anna82 het volgende:
Is de koelkast over datum?![]()
/honneurs van Vik
Ik moest lachen, zag het helemaal voor mequote:Op woensdag 14 november 2012 17:57 schreef anna82 het volgende:
Co, ik zie een verband, het zijn de ceintuurtjes![]()
Mijn ergste uitspatting ooit was dat ik een diepvriespizza naar T's hoofd heb gegooid. Dat was na een heeeele helse file en een veel te blij hoofd dat 'Ooooh je bent er al! riep.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:41 schreef conleche het volgende:
Ik heb toch wel ooit het verhaal van mijn eerste grote liefde verteld? Ik was 14 en hij was dé mooiste jongen van school en al 17. (Wij hadden de drie lidwoorden voor de mooiste jongens van school en hij was 'het') En ik was echt zooooooooo verliefd. Niet normaal. Anyways, long story short. Ik wilde nog geen sex met hem (ik was dus 14
) en hij was 17 en alle meisjes boden zich aan. Dus ik kán me nu voorstellen dat hij de gierende hormonen niet de baas kon. Toen begreep ik dat not so much.
![]()
Het was mij ter ore gekomen dat hij dus sex had gehad met zijn ex. (dat vertelde zij zelf.) Ik was woest. Maar dit geheel was nog voordat internet en mobieltjes bestonden en hij wist dus niet dat ik het wist en kwam me opzoeken in de pauze. En toen knapte er iets, want hij stond me echt zo heel enthousiast toe te zwaaien alsof er niks gebeurd was. Dus ik liep op hem toe. Zei met mijn allerliefste stemmetje: Hee R. doe je ogen eens dicht? Hij zijn ogen dicht. Ik haal uit met mijn vuist en stomp hem een enorme bloedlip, draaide me weer om en liep weg. Met trillende knietjes. Dat wel.
Yup. Dat wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Had 'ie wel echt sex met d'r gehad?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co en Anna, I missed you two![]()
De grapjes en anekdotes enzo
Oh, dat zou ik best tegen jou durven als je iets stoms zou doen!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou wel eens willen ruilen, heb nu altijd het idee dat mensen me geen grote bek durven te geven
Da's toch een goed iets?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou wel eens willen ruilen, heb nu altijd het idee dat mensen me geen grote bek durven te geven
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Da's toch een goed iets?
Ik heb mijn ex gemept, maar dat was omdat hij dacht dat hij me kon slaan en ik niks zou doen. Die mannen bestaan ook nog
Toch krijg ik eigenlijk alleen maar boze blikken en dan begin ik te lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik best tegen jou durven als je iets stoms zou doen!
Naja, hij is groot he? Als je hem niet kent, kan ik me best voorstellen dat mensen niet snel een grote bek durven te hebben tegen hem. Geloof dat ik zelf iets minder indrukwekkend overkomquote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik best tegen jou durven als je iets stoms zou doen!
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik denk gewoon aan de Vaiz zoals 'ie hier is natuurlijk!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Naja, hij is groot he? Als je hem niet kent, kan ik me best voorstellen dat mensen niet snel een grote bek durven te hebben tegen hem. Geloof dat ik zelf iets minder indrukwekkend overkom
Ik word overigens niet snel kwaad, maar als ik boos word, dan word ik echt giftig en kook ik zo ongeveer over. Dat zijn niet mijn meest trotse momenten, zeg maar. Zeker tegen mensen die ik liefheb (vooral M.), dan word ik namelijk heel gemeen. Gelukkig komt dat niet vaak voor, en gelukkig kan ik er steeds beter mee omgaan
We moeten nog avondeten hier. Kwam ineens een dutje van een paar uur tussendoorDus zo maar even eten.
Toevallig op reddit gelezen van die gast die ook Heel Groot was enzo? Als mensen in zijn nabijheid bijvoorbeeld afgaven op homoseksualiteit, dan zei hij altijd heel serieus "I'm gay", en dan krabbelden ze hard terug. Zoiets kun jij ook heel goed doenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch krijg ik eigenlijk alleen maar boze blikken en dan begin ik te lachenZoals de vrouw met boze blik om bananeschil laatst.
Heb wel eens gehad dat iemand over vuile flikkers begon, toen maar even gemeld dat ik twee ooms heb die homo zijn. Dan wordt het inderdaad verdacht rustig, "Ja, nou, zo bedoelde ik het niet"...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toevallig op reddit gelezen van die gast die ook Heel Groot was enzo? Als mensen in zijn nabijheid bijvoorbeeld afgaven op homoseksualiteit, dan zei hij altijd heel serieus "I'm gay", en dan krabbelden ze hard terug. Zoiets kun jij ook heel goed doen
Komt dat dan omdat hij groot is of omdat ze gewoon voor lul staan omdat de persoon die wel tot de groep behoort waar ze het over hebben waarschijnlijk niet aan het stereotype waar ze het over hebben voldoet?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toevallig op reddit gelezen van die gast die ook Heel Groot was enzo? Als mensen in zijn nabijheid bijvoorbeeld afgaven op homoseksualiteit, dan zei hij altijd heel serieus "I'm gay", en dan krabbelden ze hard terug. Zoiets kun jij ook heel goed doen
Ligt aan de situatie, denk ik. Kan me sociale situaties voorstellen waarin het vooral dat laatste is, maar ook situaties waarin het vooral het eerste is ("oh crap, die big dude is ook gayquote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Komt dat dan omdat hij groot is of omdat ze gewoon voor lul staan omdat de persoon die wel tot de groep behoort waar ze het over hebben waarschijnlijk niet aan het stereotype waar ze het over hebben voldoet?
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik denk gewoon aan de Vaiz zoals 'ie hier is natuurlijk!
Haha op die manier heb ik ook wel eens ruzie in de kroegquote:Op woensdag 14 november 2012 19:48 schreef V1z0R het volgende:
Denk inderdaad dat het ook meetelt UKS
Dutjes
Normaal dat ik 's woensdags altijd schoonmaak en prut, nu lekker een 6-pack grand-prestige's en de hoop dat ik niet tijdens de wedstrijd straks indut
[..]Ben ook wel een beetje zo'n lompe goedzak hoor
Maar wel eens gehad dat ik flink lazerus door een discotheek heen zwalkte en per ongeluk iemand aanstootte, was echt zo'n driftkikkertje, hij zich boos omdraaien en voordat ik me kon verontschuldigen zei hij al sorry.
Zal het kleine man syndroom wel zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Haha op die manier heb ik ook wel eens ruzie in de kroegmaar dat zijn eigenlijk altijd met driftkikkertjes die kleiner zijn dan ik. Grotere gasten (die zijn er zat, zo groot ben ik niet) reageren voor mij gevoel een stuk chiller.
Over wedstrijden gesproken, 7 december ben ik erbij
Hehe, jaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal het kleine man syndroom wel zijnis Emmen - Cambuur toch?
Nee, laatste keer dat ik daar een gehad heb was het zo'n stuiterbalquote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Hehe, jagoede gehaktballen daar?
Zal wel meevallen denk ik. Zou er zelf iig geen probleem mee hebben. Vind vrouwen veel enger.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef V1z0R het volgende:
Nou, een vriend van ons is ook echt zo'n opdondertje. En ontzettend agressief. Net een pitbull. Vooral tijdens het uitgaan als hij gedronken heeft.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, een vriend van ons is ook echt zo'n opdondertje. En ontzettend agressief. Net een pitbull. Vooral tijdens het uitgaan als hij gedronken heeft.
Het kleine man syndroom dus, zoals hij zegtquote:Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, een vriend van ons is ook echt zo'n opdondertje. En ontzettend agressief. Net een pitbull. Vooral tijdens het uitgaan als hij gedronken heeft.
Ja, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Het kleine man syndroom dus, zoals hij zegt
Ik lees dan altijd: "Nou........ eigenlijk"quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Kunt intonatie niet lezen he? Vergeet ik wel eens. --> "Nouhouu, inderdaad! Zo is een vriend van ons echt zo'n..."
Dat was een beetje het idee.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang ben je dan vaiz? Je komt echt over als een reus nu
Ik ga weer verder met was nummer 2, goed bezig
Ceintuur tussen de deur?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef conleche het volgende:
Oh ik lig nu in bad lekker te word feuden, wordt er geklopt en ik hoor iemand zeggen: hallo? Ik denk: jee, dat klinkt best hard. Ik: wie is daar? Ik ben in bad. De stem: ja de deur staat al een tijdje open, is dat de bedoeling?
Uh. Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |