abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119206870
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_119206910
Ik ben gewoon niet zo'n agressief typ geloof ik. Zit gewoon niet in me :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119207059
Ik heb geloof ik ook nog nooit een vreemde uitgescholden, maar daar ga ik even over nadenken. :+ Je hebt natuurlijk wel eens van die bijdehandjes in de trein of in de winkel, maar die geef ik dan gewoon even mijn mening op zo'n manier dat ze niet meer weten wat ze moeten zeggen. :7

Al sta ik ook wel eens met mijn mond vol tanden en denk ik 5 minuten later "Oh, ik had zus en zo moeten zeggen! :o ". :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119207074
Nou ja, agressief ben ik ook niet, maar wel assertief. Dus als iemand raar tegen me doet.....ik laat het niet gebeuren, zeg maar. Als iemand een fout maakt in het verkeer bv en hij/zij zegt sorry, dan is het direct goed. Kan iedereen gebeuren namelijk. Maar als zo iemand dan ook nog begint te schelden, zoals in het geval van CotS, dan kannie 'm krijgen ook.
pi_119207107
Nouja, dan ben ik ook niet assertief. Ik weet een half uur later altijd precies wat ik had moeten zeggen. Maar daar heb je dan niet zoveel meer aan :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119207243
Het ging me ook niet zozeer om het van repliek dienen op het moment supreme, maar om het gebruik van terminologie als 'vet zwijn' in de beschrijving van het geheel. Maar soit.

Productief studiedagje tot nu toe! Nu nog even lekker verder puzzelen O+
Ja doei.
pi_119207248
Co, ik zie een verband, het zijn de ceintuurtjes O+

Mijn ergste uitspatting ooit was dat ik een diepvriespizza naar T's hoofd heb gegooid. Dat was na een heeeele helse file en een veel te blij hoofd dat 'Ooooh je bent er al! riep.
pi_119207279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:57 schreef anna82 het volgende:

Mijn ergste uitspatting ooit was dat ik een diepvriespizza naar T's hoofd heb gegooid. Dat was na een heeeele helse file en een veel te blij hoofd dat 'Ooooh je bent er al! riep.
_O- .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_119207285
Ergste wat je hier kan overkomen is dat je ruzie krijgt over wie er sorry mag zeggen :') althans, heb hier eigenlijk zelden nog iets heel asociaals meegemaakt.
:')
Ja doei.
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 18:04:04 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119207475
Ik bijt met de jaren wel meer van me af maar ben minder heetgebakerd dan vroeger :X heb toen wel eens mijn mobiel tegen de muur kapot gesmeten en met mijn laptop gegooid omdat mijn ex het bloed onder mijn nagels weg kon halen :@

Nieuw lijstje wegens te lang geslapen en gehakt in de koelkast die 1 dag over de datum is:
O: cheesecake, koffie verkeerd
T: 2 mandarijnen, banaan
L: 2 boterhammen met corned beef, glas yomild
D: spaghetti bolognese
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119207638
Is de koelkast over datum? :o

/honneurs van Vik
pi_119207652
:')
Ja doei.
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 18:14:03 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119207741
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:10 schreef anna82 het volgende:
Is de koelkast over datum? :o

/honneurs van Vik
:D

Omdat ik zo lang geslapen heb kan ik alle huishoudelijke klusjes nu achter elkaar gaan doen :') ik ga dus was draaien, twee wassen opruimen, koken, administratie doen. Tot over een paar uur :W :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119207761
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:57 schreef anna82 het volgende:

Ik moest lachen, zag het helemaal voor me _O-
pi_119207800
O-) ik ben altijd heel lief!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 14 november 2012 @ 18:20:05 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119207919
Tokkie meldt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119208251
Agressief? In mijn gedachten vaak wel. Maar tot geweld komt het nooit want het is eigenlijk nooit de schuld van een ander dat ik boos ben dus dan lijkt het me beter om het niet te doen.

Laatste keer dat ik iemand een tik heb gegeven is echt meer dan 10 jaar geleden :') toen iemand opzettelijk in m'n gezicht spuugde.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_119208535
Nou, in dat laatste geval zou ik ook niet voor mezelf in kunnen staan UKS. :N
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119208638
Ik heb toch wel ooit het verhaal van mijn eerste grote liefde verteld? Ik was 14 en hij was dé mooiste jongen van school en al 17. (Wij hadden de drie lidwoorden voor de mooiste jongens van school en hij was 'het' :') ) En ik was echt zooooooooo verliefd. Niet normaal. Anyways, long story short. Ik wilde nog geen sex met hem (ik was dus 14 :+ ) en hij was 17 en alle meisjes boden zich aan. Dus ik kán me nu voorstellen dat hij de gierende hormonen niet de baas kon. Toen begreep ik dat not so much. :N

Het was mij ter ore gekomen dat hij dus sex had gehad met zijn ex. (dat vertelde zij zelf. :+) Ik was woest. Maar dit geheel was nog voordat internet en mobieltjes bestonden en hij wist dus niet dat ik het wist en kwam me opzoeken in de pauze. En toen knapte er iets, want hij stond me echt zo heel enthousiast toe te zwaaien alsof er niks gebeurd was. Dus ik liep op hem toe. Zei met mijn allerliefste stemmetje: Hee R. doe je ogen eens dicht? Hij zijn ogen dicht. Ik haal uit met mijn vuist en stomp hem een enorme bloedlip, draaide me weer om en liep weg. Met trillende knietjes. Dat wel.
pi_119208670
:D _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119208672
Gadver Uks, ik geloof dat ik dan ook woest zou zijn. Hoe smerig en onbeschoft.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119208704
Co :D _O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 14 november 2012 @ 18:46:28 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119208791
Ik zou het niet kunnen, iemand zo slaan. Echt niet.
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 18:55:54 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119209149
Trouwens voor de liefhebbers: de regisseuse van de documentaire Rauw over die moeder die haar zoon alleen rauw voedsel gaf, zit vanavond bij Pauw & Witteman om te praten over de vervolgdocumentaire Rauwer. Lijkt me interessant!
pi_119209213
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:41 schreef conleche het volgende:
Ik heb toch wel ooit het verhaal van mijn eerste grote liefde verteld? Ik was 14 en hij was dé mooiste jongen van school en al 17. (Wij hadden de drie lidwoorden voor de mooiste jongens van school en hij was 'het' :') ) En ik was echt zooooooooo verliefd. Niet normaal. Anyways, long story short. Ik wilde nog geen sex met hem (ik was dus 14 :+ ) en hij was 17 en alle meisjes boden zich aan. Dus ik kán me nu voorstellen dat hij de gierende hormonen niet de baas kon. Toen begreep ik dat not so much. :N

Het was mij ter ore gekomen dat hij dus sex had gehad met zijn ex. (dat vertelde zij zelf. :+) Ik was woest. Maar dit geheel was nog voordat internet en mobieltjes bestonden en hij wist dus niet dat ik het wist en kwam me opzoeken in de pauze. En toen knapte er iets, want hij stond me echt zo heel enthousiast toe te zwaaien alsof er niks gebeurd was. Dus ik liep op hem toe. Zei met mijn allerliefste stemmetje: Hee R. doe je ogen eens dicht? Hij zijn ogen dicht. Ik haal uit met mijn vuist en stomp hem een enorme bloedlip, draaide me weer om en liep weg. Met trillende knietjes. Dat wel.
:o _O_

Had 'ie wel echt sex met d'r gehad? :D
pi_119209227
Ik heb wel vaker mensen een klap of stomp verkocht. Ter zelfverdediging bij lichamelijk geweld/ongewenst contact of omdat het pesten en treiteren zo ver ging dat 'geweld' een oplossing leek.
Ja doei.
pi_119209356
Haha Co, held!

Heb ooit iemand geslagen maar die had het ook echt verdiend. :@ Die kerel greep met zijn hand ineens onder het rokje van een vriendin. Ik dacht eerst dat ik het verkeerd zag. Zij was de vriendin van een vriend van me en ze was er niet van gediend. En toen deed ie het nog een keer. Er ging een knopje om en ik heb die kerel een klap op zn hals gegeven. Hij lag ineens op de grond, niet knock out maar van de klap. Ik wist niet dat ik dat in me had en kon. Blijkbaar wel. Die vrienden van die kerel waren ineens bang voor me :') Was gelijk eerste en laatste keer. Normaal probeer ik ruzies juist te sussen van vechten krijg je alleen maar meer gezeur. Dat viel toen wel mee trouwens gelukkig..
  woensdag 14 november 2012 @ 19:01:37 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119209377
Ik loop dan weg. Confrontaties aangaan is niet m'n sterk(st)e punt. Zachtjes gezegd.
  woensdag 14 november 2012 @ 19:02:55 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119209429
Co en Anna, I missed you two :D O+

De grapjes en anekdotes enzo :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119209493
Sterk verhaal wel, Co! :D _O_
Ja doei.
pi_119209664
Co, heldin :D

Ik ben meer passief agressief, maar ik heb ook weleens een man geslagen.
Maar wel met vlakke hand inderdaad. Als ik echt ga uithalen kan ik echt heel hard slaan, dat bewaar ik voor noodgevallen ;)

Schelden op de fiets ^O^ zeer herkenbaar.
Ik werd pas door zo'n jochie van 7/8 uitgescholden voor 'vuil kankerwijf' omdat ik voorrang nam van rechts :') toen stond ik wel ff met mn bek vol tanden...
Be someone that makes you happy
  woensdag 14 november 2012 @ 19:09:37 #32
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119209696
Co :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119209749
Bij M&S mag ik niet uit m'n slof schieten :') maar gisteren stond ik met een collega te praten (werkgerelateerd) terwijl zij nog even wat dingen aan het terugzetten was.

Ineens zo'n man die er even bij wilde "Zeg, echt vrouwen hè? Gaan we nog werken of hoe zit dat? Dit is ook niets... klantvriendelijk en service noemen ze dat. Laat me er eens bij!" Bloedserieus en geërgerd.

We stonden daar met z'n tweeën echt even aan de grond genageld :') Moest me ook echt flink inhouden om niet wat terug te zeggen. Iets over manieren enzo. Maargoed, klant is koning hè? O+
Ja doei.
pi_119209943
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:o _O_

Had 'ie wel echt sex met d'r gehad? :D
Yup. Dat wel. :Y (hij heeft me nog een heel lange brief geschreven, met veel sorry en zulks)

quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co en Anna, I missed you two :D O+

De grapjes en anekdotes enzo :+
*;
pi_119209996
Is dat die ene die je ook na heel veel jaar weer tegenkwam en die een beetje (understatement) tegenviel? Of was dat niet jouw verhaal? :D
pi_119210097
Beetje een faallijstje van mijn kant. It's that time of the month. En dat skip ik meestal ook nog een paar maanden, dus nu vind ik mezelf éxtra zielig. En dan gaan er ineens mensen trakteren enzo.

O: bakje kwark met muesli en lijnzaad
T: 2 mandarijntjes, sultana
L: 2 volk. boterhammen met hummus+paprika
T: bijenkorfbrownie, kleine chocolademelk, paar muntdropjes
D: beetje zilvervliesrijst, kip en groente in ketjapsaus
T: ?
pi_119210127
Ik zou wel eens willen ruilen, heb nu altijd het idee dat mensen me geen grote bek durven te geven :@
pi_119210186
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou wel eens willen ruilen, heb nu altijd het idee dat mensen me geen grote bek durven te geven :@
Oh, dat zou ik best tegen jou durven als je iets stoms zou doen! :+
pi_119210228
Ghehe :) :')
Ja doei.
pi_119210273
quote:
Da's toch een goed iets? :P

Ik heb mijn ex gemept, maar dat was omdat hij dacht dat hij me kon slaan en ik niks zou doen :?. Die mannen bestaan ook nog :r

Voor de rest laat ik me niet de kaas van het brood af eten en probeer ik op een nettere manier dan vroeger mijn gelijk te krijgen.

Mijn lief moet nog regelmatig om me lachen en schijnbaar heb ik een type A persoonlijkheid :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119210342
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Da's toch een goed iets? :P

Ik heb mijn ex gemept, maar dat was omdat hij dacht dat hij me kon slaan en ik niks zou doen :?. Die mannen bestaan ook nog :r

:X ;(
pi_119210517
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toch krijg ik eigenlijk alleen maar boze blikken en dan begin ik te lachen :') Zoals de vrouw met boze blik om bananeschil laatst.
pi_119210569
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Naja, hij is groot he? Als je hem niet kent, kan ik me best voorstellen dat mensen niet snel een grote bek durven te hebben tegen hem. Geloof dat ik zelf iets minder indrukwekkend overkom :')

Ik word overigens niet snel kwaad, maar als ik boos word, dan word ik echt giftig en kook ik zo ongeveer over. Dat zijn niet mijn meest trotse momenten, zeg maar. Zeker tegen mensen die ik liefheb (vooral M.), dan word ik namelijk heel gemeen. Gelukkig komt dat niet vaak voor, en gelukkig kan ik er steeds beter mee omgaan :)

We moeten nog avondeten hier. Kwam ineens een dutje van een paar uur tussendoor :+ Dus zo maar even eten.
pi_119210610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Naja, hij is groot he? Als je hem niet kent, kan ik me best voorstellen dat mensen niet snel een grote bek durven te hebben tegen hem. Geloof dat ik zelf iets minder indrukwekkend overkom :')

Ik word overigens niet snel kwaad, maar als ik boos word, dan word ik echt giftig en kook ik zo ongeveer over. Dat zijn niet mijn meest trotse momenten, zeg maar. Zeker tegen mensen die ik liefheb (vooral M.), dan word ik namelijk heel gemeen. Gelukkig komt dat niet vaak voor, en gelukkig kan ik er steeds beter mee omgaan :)

We moeten nog avondeten hier. Kwam ineens een dutje van een paar uur tussendoor :+ Dus zo maar even eten.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik denk gewoon aan de Vaiz zoals 'ie hier is natuurlijk! :D
pi_119210618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Toch krijg ik eigenlijk alleen maar boze blikken en dan begin ik te lachen :') Zoals de vrouw met boze blik om bananeschil laatst.
Toevallig op reddit gelezen van die gast die ook Heel Groot was enzo? Als mensen in zijn nabijheid bijvoorbeeld afgaven op homoseksualiteit, dan zei hij altijd heel serieus "I'm gay", en dan krabbelden ze hard terug. Zoiets kun jij ook heel goed doen O+
pi_119210722
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toevallig op reddit gelezen van die gast die ook Heel Groot was enzo? Als mensen in zijn nabijheid bijvoorbeeld afgaven op homoseksualiteit, dan zei hij altijd heel serieus "I'm gay", en dan krabbelden ze hard terug. Zoiets kun jij ook heel goed doen O+
Heb wel eens gehad dat iemand over vuile flikkers begon, toen maar even gemeld dat ik twee ooms heb die homo zijn. Dan wordt het inderdaad verdacht rustig, "Ja, nou, zo bedoelde ik het niet"...
pi_119210806
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Komt dat dan omdat hij groot is of omdat ze gewoon voor lul staan omdat de persoon die wel tot de groep behoort waar ze het over hebben waarschijnlijk niet aan het stereotype waar ze het over hebben voldoet?
pi_119210920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Komt dat dan omdat hij groot is of omdat ze gewoon voor lul staan omdat de persoon die wel tot de groep behoort waar ze het over hebben waarschijnlijk niet aan het stereotype waar ze het over hebben voldoet?
Ligt aan de situatie, denk ik. Kan me sociale situaties voorstellen waarin het vooral dat laatste is, maar ook situaties waarin het vooral het eerste is ("oh crap, die big dude is ook gay :o ").
pi_119211153
Denk inderdaad dat het ook meetelt UKS :Y

Dutjes O+
Normaal dat ik 's woensdags altijd schoonmaak en prut, nu lekker een 6-pack grand-prestige's en de hoop dat ik niet tijdens de wedstrijd straks indut :+

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik denk gewoon aan de Vaiz zoals 'ie hier is natuurlijk! :D
:D Ben ook wel een beetje zo'n lompe goedzak hoor ;)

Maar wel eens gehad dat ik flink lazerus door een discotheek heen zwalkte en per ongeluk iemand aanstootte, was echt zo'n driftkikkertje, hij zich boos omdraaien en voordat ik me kon verontschuldigen zei hij al sorry. :')
pi_119211249
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:48 schreef V1z0R het volgende:
Denk inderdaad dat het ook meetelt UKS :Y

Dutjes O+
Normaal dat ik 's woensdags altijd schoonmaak en prut, nu lekker een 6-pack grand-prestige's en de hoop dat ik niet tijdens de wedstrijd straks indut :+

[..]

:D Ben ook wel een beetje zo'n lompe goedzak hoor ;)

Maar wel eens gehad dat ik flink lazerus door een discotheek heen zwalkte en per ongeluk iemand aanstootte, was echt zo'n driftkikkertje, hij zich boos omdraaien en voordat ik me kon verontschuldigen zei hij al sorry. :')
Haha op die manier heb ik ook wel eens ruzie in de kroeg :') maar dat zijn eigenlijk altijd met driftkikkertjes die kleiner zijn dan ik. Grotere gasten (die zijn er zat, zo groot ben ik niet) reageren voor mij gevoel een stuk chiller.

Over wedstrijden gesproken, 7 december ben ik erbij :P
  woensdag 14 november 2012 @ 19:54:35 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119211468
Ben erg impulsief en kan van heel vrolijk naar heel kwaad gaan.

Hou niet van verrassingen en niet van plotselinge wndingen. En als ik kwaad ben dan ben ik vreselijk onredelijk, dat besef ik mij op dat moment ook, daar word ik nog onredelijker van.. enz... en dan weet ik geen weg meer of ik ga schreeuwen, weglopen hen huilen of ik ram met mijn vuisten op de muur totdat het een beetje zeer doet :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119211512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Haha op die manier heb ik ook wel eens ruzie in de kroeg :') maar dat zijn eigenlijk altijd met driftkikkertjes die kleiner zijn dan ik. Grotere gasten (die zijn er zat, zo groot ben ik niet) reageren voor mij gevoel een stuk chiller.

Over wedstrijden gesproken, 7 december ben ik erbij :P
Zal het kleine man syndroom wel zijn :+

:D is Emmen - Cambuur toch? ^O^
pi_119211620
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D is Emmen - Cambuur toch? ^O^
Hehe, ja :D goede gehaktballen daar?
pi_119211904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Nee, laatste keer dat ik daar een gehad heb was het zo'n stuiterbal :@ :') Maar smaken verschillen natuurlijk :+
Wij gingen natijd altijd balletje halen bij m'n ouders, lekker zelfgemaakten :9 en biertje natuurlijk... Scheelde ook dat wij altijd nog met auto terug moesten en ik vanaf m'n ouders het lopends afkon.
pi_119212371
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas, mandarijn
b uur sporten
L dubbele boterham rookvlees, glas optimel
T appel
D kipfilet met puree en postelein (ik ben geen fan), bakje vla
T appel
  woensdag 14 november 2012 @ 20:14:10 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119212437
quote:
Zal wel meevallen denk ik. Zou er zelf iig geen probleem mee hebben. Vind vrouwen veel enger.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119213459
Lijstje:

O: havermoutpap
L: rijst, kip met cashewnoten en groentecurry. Soort mihoensalade, die raar smaakte en minidonut en brownie.
D: 1 varkenschnitzel van sigme voor scallopina ala pizzaiola, met pasta dus :P
S: lesje 1 Jillian
T: 1/2 blikje tonijn met olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 20:41:35 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119213904
Hoe lang ben je dan vaiz? Je komt echt over als een reus nu :D

Ik ga weer verder met was nummer 2, goed bezig :s)
pi_119214724
Uniekje, als er ijs ligt kun je hier schaatsen. Voorlopig ligt er geen ijs! Je mag natuurlijk langskomen voor een kom snert! (wel de rookworst zelf meenemen!)
pi_119214827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef V1z0R het volgende:
Nou, een vriend van ons is ook echt zo'n opdondertje. En ontzettend agressief. Net een pitbull. Vooral tijdens het uitgaan als hij gedronken heeft.
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 21:03:20 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119215015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, een vriend van ons is ook echt zo'n opdondertje. En ontzettend agressief. Net een pitbull. Vooral tijdens het uitgaan als hij gedronken heeft.
Herkenbaar :D een vriend van ons heeft dat ook en hij is de kleinste van de vriendengroep. De lange jongens, inclusief mijn vriend, zijn heel relaxed met een biertje op. Soort vergeldingsdrang vanwege de lengte ofzo? :D
pi_119215158
Oh, en ik kan heel erg boos worden. Wel vaak meer op de situatie of op mezelf dan wat anders.

Op de een of andere manier kan ik er heel slecht tegen als ik dingen laat vallen, dan kan ik snel driftig worden, en is m'n rationaliteit zo weg..
pi_119215238
Oh, en ik geloof dat lange vrouwen niet hetzelfde effect hebben als lange mannen. Helaas!
pi_119215239
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het kleine man syndroom dus, zoals hij zegt
pi_119215400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Het kleine man syndroom dus, zoals hij zegt
Ja, dat bedoelde ik :+

Kunt intonatie niet lezen he? Vergeet ik wel eens. --> "Nouhouu, inderdaad! Zo is een vriend van ons echt zo'n..."
Dat was een beetje het idee.
pi_119216228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik :+

Kunt intonatie niet lezen he? Vergeet ik wel eens. --> "Nouhouu, inderdaad! Zo is een vriend van ons echt zo'n..."
Dat was een beetje het idee.
Ik lees dan altijd: "Nou........ eigenlijk" :')
pi_119216488
Oh ik lig nu in bad lekker te word feuden, wordt er geklopt en ik hoor iemand zeggen: hallo? Ik denk: jee, dat klinkt best hard. Ik: wie is daar? Ik ben in bad. De stem: ja de deur staat al een tijdje open, is dat de bedoeling?

Uh. Nee.
pi_119216651
Ahum, word feuden :Y :')

Serieus: wut?! bekende?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang ben je dan vaiz? Je komt echt over als een reus nu :D

Ik ga weer verder met was nummer 2, goed bezig :s)
:D lengte valt nog wel mee, ben 'maar' 1m98 ('s ochtends ben ik trouwens langer :? ik zak dus in gedurende de dag)
Maar ik heb een grove bouw. ~107kg

Maar zo is Coco een heerlijk petit vrouwtje zoals velen hier :9 Geen flauw idee hoe lang GB is eigenlijk? 1m72?
  woensdag 14 november 2012 @ 21:36:34 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119216834
Hb sinds gister word feud... alleen ken ik helemaal niemand die het doet en heb dus geen namen om op te zoeken...
Pm mag dan kan ik het eens op het werk doen ofzo?

Nu eerst slapen, was morgen vrij maar nu ineens niet... NIet erg, extra dagje is extra dagje ergens anders vrij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119216884
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef conleche het volgende:
Oh ik lig nu in bad lekker te word feuden, wordt er geklopt en ik hoor iemand zeggen: hallo? Ik denk: jee, dat klinkt best hard. Ik: wie is daar? Ik ben in bad. De stem: ja de deur staat al een tijdje open, is dat de bedoeling?

Uh. Nee.
Ceintuur tussen de deur? :P
En je tv/laptop etc staat er allemaal nog wel?
pi_119216905
Wat is er nu weer :') aan word feuden?

Nee, geen bekende! :D Ik heb gevraagd of hij de deur wilde dicht doen. :P
pi_119217018
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ceintuur tussen de deur? :P
En je tv/laptop etc staat er allemaal nog wel?
Jahaaa, hij zou langs mij zijn gemoeten om iets te jatten. Hij is netjes buiten blijven staan. Misschien dat mijn fiets weg is, though, die staat in het halletje.
pi_119217103
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hb sinds gister word feud... alleen ken ik helemaal niemand die het doet en heb dus geen namen om op te zoeken...
Pm mag dan kan ik het eens op het werk doen ofzo?

Nu eerst slapen, was morgen vrij maar nu ineens niet... NIet erg, extra dagje is extra dagje ergens anders vrij
Hoe pm ik op de ipad? Doe het zo even uniekje! Ik moet er toch uit, lig al twee uur te weken.
pi_119217120
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef conleche het volgende:
Wat is er nu weer :') aan word feuden?

Nee, geen bekende! :D Ik heb gevraagd of hij de deur wilde dicht doen. :P
Ik insinueerde (of probeerde) dat je wat anders aan het doen was en het verhuld met wordfeud :P

:o en?
:{ is niet een moment dat je zomaar uit bad stapt, of wel, ik had 'm denk nog wel naakt proberen te verjagen (al is dat niet zo moeilijk)
pi_119217371
Ruzzle vind ik leuker dan wordfeuden. Word feud heb ik lang niet meer gedaan, sommigen gebruiken een cheat app. Toen ben ik ermee gestopt. Dat waren van die mensen die er eerst niks van bakten en ineens elke beurt 100+ woorden leggen. Ja right..
pi_119217402
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik insinueerde (of probeerde) dat je wat anders aan het doen was en het verhuld met wordfeud :P

:o en?
:{ is niet een moment dat je zomaar uit bad stapt, of wel, ik had 'm denk nog wel naakt proberen te verjagen (al is dat niet zo moeilijk)
Nope, just WF, baby. Jij kijkt te veel porno. :P

Je weet natuurlijk niet hoe mijn huis is gebouwd, maar ik woon gewoon op de begane grond met voordeur op de stoep. Dan is er een halletje en daar komen alle deuren op uit. Dus hij stond gewoon in de voordeur om me te waarschuwen. Alleen maar netjes dus.

Ik vond het alleen zo grappig dat ik dacht dat het zo hard klonk. Ja, doh!

Oh en geebeetje is iets van 1m63 of zo dacht ik.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:45:50 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119217409
Ik denk dat als Co dat zou proberen, de meneer niet meer weg was gegaan :+.
pi_119217654
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef the85mc het volgende:
Ruzzle vind ik leuker dan wordfeuden. Word feud heb ik lang niet meer gedaan, sommigen gebruiken een cheat app. Toen ben ik ermee gestopt. Dat waren van die mensen die er eerst niks van bakten en ineens elke beurt 100+ woorden leggen. Ja right..
Dan is het niet leuk nee, ik heb er ook een paar gehad die echt de onmogelijkste woorden legden. En ik probeer ook weleens wat, als ik per se op een plekje wil komen en dan blijkt een woord ineens te bestaan, zoals wondt met dt bv. maar bij die mensen was het constant, maar ik speel nu al best lang met een paar mensen die dat volgens mij niet doen.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:55:54 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119218050
Ik vind cheat-apps heel stom. M'n schoonzusje ging m ook ineens gebruiken. Ineens de moeilijkste woorden en dikke punten, terwijl ze daarvoor eigenlijk altijd flink verloor. Nou, dan laat maar. Als ik tegen een computer wil spelen, ga ik wel ik een ander spelletje doen.
pi_119218149
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind cheat-apps heel stom. M'n schoonzusje ging m ook ineens gebruiken. Ineens de moeilijkste woorden en dikke punten, terwijl ze daarvoor eigenlijk altijd flink verloor. Nou, dan laat maar. Als ik tegen een computer wil spelen, ga ik wel ik een ander spelletje doen.
Jouw brein is een app man! Ik word echt afgemaakt :')
pi_119218232
Bot-ers :r
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat als Co dat zou proberen, de meneer niet meer weg was gegaan :+.
Daarom! :D
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope, just WF, baby. Jij kijkt te veel porno. :P

Je weet natuurlijk niet hoe mijn huis is gebouwd, maar ik woon gewoon op de begane grond met voordeur op de stoep. Dan is er een halletje en daar komen alle deuren op uit. Dus hij stond gewoon in de voordeur om me te waarschuwen. Alleen maar netjes dus.

Ik vond het alleen zo grappig dat ik dacht dat het zo hard klonk. Ja, doh!

:@ niet meer dan de meeste mannen dacht ik :P

Oke, dan scheelt het, normaal zie je toch dat er nog minstens twee deuren tussen de voordeur en de badkamer zitten.
pi_119218386
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef V1z0R het volgende:
Maar zo is Coco een heerlijk petit vrouwtje zoals velen hier :9 Geen flauw idee hoe lang GB is eigenlijk? 1m72?

Nee man! Ik ben klein, maar niet petit joh! Althans, dan ben je zo'n slank poppetje. Dat ben ik niet. Klein wel :Y
pi_119218739
Co, wat een eng idee! Gelukkig liep er een vriendelijk persoon langs! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef V1z0R het volgende:
Ahum, word feuden :Y :')

Serieus: wut?! bekende?

[..]

:D lengte valt nog wel mee, ben 'maar' 1m98 ('s ochtends ben ik trouwens langer :? ik zak dus in gedurende de dag)
Maar ik heb een grove bouw. ~107kg

I wish ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Op de centimeter nauwkeurig! O+
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 22:07:40 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119218800
Aaaarg :X mijn MacBook is een paar dagen geleden gecrasht maar uiteindelijk heb ik hem met bloed, zweet en tranen weer aan de praat gekregen. Alleen bij elke handeling die ik nu doe blijft ie een paar minuten hangen :( hier valt niet mee te werken zo... :'(
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 22:09:35 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119218925
En mijn map met alle foto's die ik net naar de externe schijf sleepte is nu in z'n geheel verdwenen :'(
pi_119219003
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef MaJo het volgende:
Aaaarg :X mijn MacBook is een paar dagen geleden gecrasht maar uiteindelijk heb ik hem met bloed, zweet en tranen weer aan de praat gekregen. Alleen bij elke handeling die ik nu doe blijft ie een paar minuten hangen :( hier valt niet mee te werken zo... :'(
Heb je hem vanaf CD weer opgestart? Dan moet je heel veel weer updaten, want waarschijnlijk is de mac al een paar jaar oud? Ik had laatst hetzelfde, hij is nu weer zo'n beetje back to normal.
pi_119219100
MaJo, niets meer doen! Recovery er overheen draaien! (HD-recovery, beste is je HD nu in een ander PC te drukken)
Bestandssystemen wissen de referentie niet de bestanden...
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee man! Ik ben klein, maar niet petit joh! Althans, dan ben je zo'n slank poppetje. Dat ben ik niet. Klein wel :Y
:{w mens jij bent petit!
pi_119219327
Agressie: ik heb zojuist mezelf knockout geslagen: yoga-kramp :% :')
  woensdag 14 november 2012 @ 22:18:27 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119219471
An :D :X :* Gaat ie? :P

Coco is mini en in niet-zwangere-toestand ook slank! *O* Vinnik.

Collega lachte me vandaag wel uit toen ik een soepkom uit een hoog kastje wilde pakken en ik ben niet eens zo klein met mn 1.68 :')
pi_119219576
Ja hoor, nu wel weer :+
pi_119220146
Dat heb ik nooit gesnapt, waarom zijn mensen hier in het N-NO zoveel langer dan in het westen :?
A'dam vond ik nog meevallen maar toen met meet in Den Haag had ik zo van wut? Wat een kleine mensen overal... :@
pi_119220289
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef An24 het volgende:
Agressie: ik heb zojuist mezelf knockout geslagen: yoga-kramp :% :')
Hoe? Teveel inspanning?
pi_119220307
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef V1z0R het volgende:
Dat heb ik nooit gesnapt, waarom zijn mensen hier in het N-NO zoveel langer dan in het westen :?
A'dam vond ik nog meevallen maar toen met meet in Den Haag had ik zo van wut? Wat een kleine mensen overal... :@
Den Haag heeft een grotere culturele diversiteit dan noord en oost...
pi_119220361
Ik zit nog steeds te gnuiven om die foute glazenwassers bij DAD :P . Ik heb me dat wel eens afgevraagd, wat er zou gebeuren als je heel ernstig zou zeggen: Okee, kom maar mee! En dan de deur uitnodigend openhouden oO< .
pi_119220376
Ik heb vandaag elk K en G en F woord gebruikt... behang achter de verwarming weghalen en dan ontdekken dat er nog drie lagen waren en dan zelfs nog dubbelgevouwen stukjes omdat PLEUR ziet niemand, zit toch achter de verwarming...
En mijn armen zitten onder de krassen en de blauwe plekken :')

Daarna heb ik geheel zen er opnieuw behang op geplakt en nu zit het er netjes.

Echt he, dan denk je dat je grote les is LOSLATEN iets aan anderen overlaten en dan kom je er na 4 jaar achter dat je het gewoon zelf had moeten doen! &*%#(@(^&*

Ik ben dus een klustokkie..
Verder als ik boos ben op mensen scheldt ik niet, maar ik schijn wel eng te zijn als ik boos ben.
Mijn kinderen hebben dan ook nog nooit uitgeprobeerd wat er bij de 3 gebeurt als ik begin te tellen :P
pi_119220407
Oh en een strijktokkie.. behang krabben en strijken doe ik met 100 vloekwoorden per minuut.
pi_119220466
Vaiz & Maria, thx, maar ik ben écht niet petit. Ook niet dik verder. Toen ik M. net leerde kennen, toen was ik wél petit :Y Woog ik iets van 53/54 kilo. Inmiddels weeg ik (althans, voor de zw.schap) zo'n 67 kilo. Zit op het randje van gezond/ongezond bmi zelfs :P

Straks, ga ik weer sporten enzo. Hopelijk word ik dan weer petit (liefst rond de 57/58 kilo).
pi_119220505
Hoe lang was jij ook alweer, coco?
pi_119220514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe? Teveel inspanning?
We moesten deze doen tijdens de les!

Niet dus :') Kramp aan de binnenkant van mijn standbeen :%
pi_119220578
quote:
5s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:39 schreef Laureline het volgende:
Hoe lang was jij ook alweer, coco?
1.61m. Dus klein, maar atm echt niet petit. En dan ben ik volgens mij gewoon heel reëel.
pi_119220631
Petit, I wish! 1.72 en ik voel me vaak al lang, ben blij dat ik wat vriendinnen heb die langer zijn :P.
  woensdag 14 november 2012 @ 22:42:34 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119220662
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz & Maria, thx, maar ik ben écht niet petit. Ook niet dik verder. Toen ik M. net leerde kennen, toen was ik wél petit :Y Woog ik iets van 53/54 kilo. Inmiddels weeg ik (althans, voor de zw.schap) zo'n 67 kilo. Zit op het randje van gezond/ongezond bmi zelfs :P

Straks, ga ik weer sporten enzo. Hopelijk word ik dan weer petit (liefst rond de 57/58 kilo).
Ik zei ook 'mini', niet 'petite' :+

Denk dat Phaidra idd petite is :Y Jij bent gewoon slank :+ BMI Schmee-MI! </opinion>
pi_119220725
En eindstand:
O: 250 ml dikke karnemelk, tros druiven
T: cappuccino
L: pistoletje gehaktbal, 200 gr broccolisalade met dressing
T: 2 handjes kruidnoten, boterham pindakaas
B: 2x20 minuten fietsen
T: banaan, peer
S: 2 km roeien, bodypump, buikspieren
D: omelet 2 eieren, erbij 2 plakken ham, spinazie en champignons
pi_119220775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

Jij bent ook gewoon echt klein, dat reken ik sowieso als petit. ;) En bij 67kg heb ik ook een ongezonde BMI :*
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Den Haag heeft een grotere culturele diversiteit dan noord en oost...
Snap ik, maar in R'dam en A'dam had ik dat toch veel minder. :@

Ook wel terecht dat je kramp had trouwens, zie alleen het plaatje al en krijg al bijna kramp :+
pi_119220828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zei ook 'mini', niet 'petite' :+

Denk dat Phaidra idd petite is :Y Jij bent gewoon slank :+ BMI Schmee-MI! </opinion>
Ah ja, ook niet echt slank, bedoel ik meer. Mijn vet zit gewoon over mijn hele lichaam verdeeld, heb niet een specifieke probleemzone. Daardoor lijk ik misschien slanker dan ik ben, zeker met hulp van kleding.

Maar mijn armen flubberen wat teveel, ik heb rugvetjes, okselvetjes (zo erg!), en mijn taille en buik zijn ook niet echt slank te noemen ;)
pi_119221089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef MarMar het volgende:
Ik heb vandaag elk K en G en F woord gebruikt... behang achter de verwarming weghalen en dan ontdekken dat er nog drie lagen waren en dan zelfs nog dubbelgevouwen stukjes omdat PLEUR ziet niemand, zit toch achter de verwarming...
En mijn armen zitten onder de krassen en de blauwe plekken :')

Daarna heb ik geheel zen er opnieuw behang op geplakt en nu zit het er netjes.

Echt he, dan denk je dat je grote les is LOSLATEN iets aan anderen overlaten en dan kom je er na 4 jaar achter dat je het gewoon zelf had moeten doen! &*%#(@(^&*

Ik ben dus een klustokkie..
Verder als ik boos ben op mensen scheldt ik niet, maar ik schijn wel eng te zijn als ik boos ben.
Mijn kinderen hebben dan ook nog nooit uitgeprobeerd wat er bij de 3 gebeurt als ik begin te tellen :P
Te snel gaan scheuren? Met drie lagen moet je 7 uur aan het sproeien zijn en 1 uur aan het trekken.
Daarom daarbij ook geen hulp gevraagd zelf, die gaan roppen, te weinig geduld...

Gewoon lekker rustig met die spuit in de weer, ziet vanzelf wanneer de lijm loslaat en dan ga je scheuren.
pi_119221095
Lijkt me een prima gewicht voor vlak na een bevalling, coco! En als je borstvoeding geeft, komt er natuurlijk nog 1 kilo per borst bij :+ .

En V1z, het hangt er wel vanaf in welke buurt je in Den Haag loopt! Toen ik tussen de moeders op het schoolplein stond, waren de meeste echt langer dan ik (1.70). En ook blonder oO<.
pi_119221183
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:52 schreef Laureline het volgende:
Lijkt me een prima gewicht voor vlak na een bevalling, coco! En als je borstvoeding geeft, komt er natuurlijk nog 1 kilo per borst bij :+ .

En V1z, het hangt er wel vanaf in welke buurt je in Den Haag loopt! Toen ik tussen de moeders op het schoolplein stond, waren de meeste echt langer dan ik (1.70). En ook blonder oO<.
Bedacht ik me ook net, dat verhaal over die tweedeling wat je laatst al vertelde.
Zo vond ik jou ook best lang voor wat ik had gezien.
  Vis een optie? woensdag 14 november 2012 @ 22:53:59 #109
70532 loveli
N
pi_119221190
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Dat had de tigmiljoenste post op fok moeten zijn!
crap in = crap out
pi_119221208
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:52 schreef Laureline het volgende:

Oh, nee! Dat was mijn gewicht van vóór de bevalling :P En geef geen borstvoeding ivm medicijnen (dus helaas, geen porno tetten voor mij ;( ;) ). Vlak voor de bevalling woog ik ongeveer 80kilo.

Heb mezelf eigenlijk nog niet echt gewogen... Nu word ik nieuwsgierig.
pi_119221210
Dat mensen in het westen kleiner zijn herken ik wel. Niet alleen kleiner, maar ook ieler. Als ik in Utrecht ben ben ik qua lengte normaal, misschien net boven gemiddeld en ik ben iets grover gebouwd. Ben ik bij mijn ouders en ga ik daar uit, dus overijssel/drenthe dan voel ik me echt een stuk kleiner en ben ik ineens een iel mannetje. Daar lopen gewoon meer beren rond lijkt het wel.
pi_119221447
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Te snel gaan scheuren? Met drie lagen moet je 7 uur aan het sproeien zijn en 1 uur aan het trekken.
Daarom daarbij ook geen hulp gevraagd zelf, die gaan roppen, te weinig geduld...

Gewoon lekker rustig met die spuit in de weer, ziet vanzelf wanneer de lijm loslaat en dan ga je scheuren.
Nou zie kijk, het was op de meeste plekken 1 laag, behalve echt achter de radiator waar je niet bij kan zonder je armen tien keer te stoten blijkbaar... (blauwe armen nu :') )
Dus vandaar dat degene die heeft "geholpen" met behangen toen we hier kwamen wonen maar wat flarden (soms dubbelgevouwen..) heeft laten zitten en er ons behang overheen heeft geklapt wat dus inmiddels half los hing ook.. (gek he? :') )
Ik erger me daar an een paar jaar aan en dat valt dan onder de categorie als ik het niet fiks, fikst niemand het. (wat ik dan onder gevloek en getier ook een paar keer brom tijdens het leuke klusje..)
Zelfs met spuiten is het nog een kutklus, want zodra je gaat trekken, kan je niet meer zien waar je bezig bent. Had de radiator wel los en een beetje van de muur, maar niet helemaal los want lastig met water en zulks :P

En toch heb ik het gepresteerd om daarna weer zen genoeg te worden om opnieuw behang te plakken en dan nu strak. Gelijk doorgetrokken naar het laatste hoekje van de keuken wat nog altijd moest. We wonen hier nu 5 jaar en het behangen van onze kamer en keuken is eindelijk af :')
  Vis een optie? woensdag 14 november 2012 @ 23:03:18 #113
70532 loveli
N
pi_119221629
Lijstje:
O: croissant + koffie m&s
T: omelet ham/kaas + koffie m&s
L: groentesoep + koffie m
T: hamburger + thee
T: ferreroijs + yoghurtijs
D: wok met broccoli en fruit toe
T: koffie m + rijstcakeje
crap in = crap out
pi_119221690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:03 schreef loveli het volgende:
Lijstje:
O: croissant + koffie m&s
T: omelet ham/kaas + koffie m&s
L: groentesoep + koffie m
T: hamburger + thee
T: ferreroijs + yoghurtijs
D: wok met broccoli en fruit toe
T: koffie m + rijstcakeje
Feestje!

Werd het halverwege te zoet? :)

Ik ben in A'dam niet huge, maar op, bijvoorbeeld, het station van Tilburg kan ik over alle kupkes heen kijken.
pi_119221732
Goed bezig Mar!

In ben lang en soms vind ik t irritant, Mja je doet er toch niks aan :) en ik kan altijd lekker over iedereen heen kijken! En meer eten :9
pi_119221735
Nu heb ik zin in ferreroijs, nog nooit gehad, maar ik weet wel hoe ferrero smaakt dus het lijkt me hemels!
pi_119221754
Je gedraagt je nog netjes Li! ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nou zie kijk, het was op de meeste plekken 1 laag, behalve echt achter de radiator waar je niet bij kan zonder je armen tien keer te stoten blijkbaar... (blauwe armen nu :') )
Dus vandaar dat degene die heeft "geholpen" met behangen toen we hier kwamen wonen maar wat flarden (soms dubbelgevouwen..) heeft laten zitten en er ons behang overheen heeft geklapt wat dus inmiddels half los hing ook.. (gek he? :') )
Ik erger me daar an een paar jaar aan en dat valt dan onder de categorie als ik het niet fiks, fikst niemand het. (wat ik dan onder gevloek en getier ook een paar keer brom tijdens het leuke klusje..)
Zelfs met spuiten is het nog een kutklus, want zodra je gaat trekken, kan je niet meer zien waar je bezig bent. Had de radiator wel los en een beetje van de muur, maar niet helemaal los want lastig met water en zulks :P

En toch heb ik het gepresteerd om daarna weer zen genoeg te worden om opnieuw behang te plakken en dan nu strak. Gelijk doorgetrokken naar het laatste hoekje van de keuken wat nog altijd moest. We wonen hier nu 5 jaar en het behangen van onze kamer en keuken is eindelijk af :')
Dus het viel op zich nog wel mee behalve dat het achter de radiator zat? :P
  Vis een optie? woensdag 14 november 2012 @ 23:06:22 #118
70532 loveli
N
pi_119221777
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef conleche het volgende:

Uh. Nee.
_O-
crap in = crap out
pi_119221807
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef V1z0R het volgende:
Je gedraagt je nog netjes Li! ^O^

[..]

Dus het viel op zich nog wel mee behalve dat het achter de radiator zat? :P
Vergeleken bij wat het had moeten zijn: oud behang al weg en alleen onze eigen behang erop, NEE HET VIEL NIET MEE @*&(#%^*$&^&

en ik laat mijn lief dus NOOIT MEER behangen
pi_119221845
Dus het viel niet mee?
pi_119221884
*zen*

Het ziet er nu wel heeeeel mooi uit.
pi_119221908
Ook achter de radiator?
pi_119221928
Heb je wel een leuk behangetje?
pi_119221929
o|O JAHAAA
pi_119221948
Gelukkig! :)
pi_119221994
Ik ga zo slapen, welterusten slankies! :W
pi_119222067
Net gewogen, weeg nu 71 kilo. Valt me echt enorm mee. Betekent dat ik over een kilo of 4 al op mijn oude gewicht zit. En aan mijn voeten/enkels/handen te zien, zit er ook nog steeds genoeg vocht in. Misschien ook nog een kilootje dat ik straks vanzelf cadeau krijg :)

Alleen mijn buik ziet er nog aardig zwanger uit. Bij lange na niet zo extreem als toen ik zwanger was, maar toch. Schijnt dat het bij een keizersnede ook wat langer duurt voordat dat weer terug plooit. Mgoed, ik heb geen haast wat dat betreft :)

Edit: moet ik alleen nog altijd de kilo's gaan afvallen die ik sowieso al wilde afvallen! Maar dat zie ik wel weer als ik langzaamaan weer wat meer kan bewegen en mag gaan sporten enzo.
pi_119222104
Trusten Mc!
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef MarMar het volgende:
o|O JAHAAA
Ik vraag het maar even, heb er gewoon een hekel aan als het achter de radiator niet goed behangen is...
pi_119222153
B-) Ik doe iets goed of ik doe het niet.
pi_119222217
Ook isolatie aangebracht? Scheelt al snel!
pi_119222245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Trusten Mc!

[..]

Ik vraag het maar even, heb er gewoon een hekel aan als het achter de radiator niet goed behangen is...
Jij bent sarcastisch hier? Of meen je dat echt?
pi_119222288
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch :@
pi_119222310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+
Ik vind dit bijna wangeknijperig schattig en je was al zo cute :D
pi_119222413
Anger management :P Wouw... zware onvoldoende voor mij (als ik schrik)

Ik heb een geweldige taart gemaakt voor morgen op mijn koor en mag er van mezelf niet van eten
pi_119222445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

O+
Ik vind dit bijna wangeknijperig schattig en je was al zo cute :D
:(

Is Vaiz z'n schuld! Op de een of andere manier weet ik het bij hem nooit zeker ;(
pi_119222709
>:O
  woensdag 14 november 2012 @ 23:28:12 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119222714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Trusten Mc!

[..]

Ach je weet het ook maar nooit, misschien net zoiets als de sokken! Achter de radiator behangen, geen sokken willen... Kan best!

Terusten O+
pi_119222769
Gelukkig zit je niet snel met je voeten achter de radiator :D
  woensdag 14 november 2012 @ 23:29:44 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119222781
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef V1z0R het volgende:
Gelukkig zit je niet snel met je voeten achter de radiator :D
Wel lekker warm, ook geen sokken nodig :D
pi_119222816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wel lekker warm, ook geen sokken nodig :D
True, true

En trusten natuurlijk! :)
pi_119223124
Lijstje:
O koffie met croissant
T Sap koffie broodje kipschnitzel
L groentesoep
T hamburger en cola
D 2 borden wok-voer
T koffie met cakeje
B heel veel wandelen, trappen lopen en heuvels op lopen
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_119226148
Een echt vakantielijstje heb je daar, Henk.

Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: ijskoffie, druiven
L: dubbele witte :@ boterham kaas/salami
S: hardlopen
T: stuk grillworst met kaas
D: andijvie, kipschnitzel, stoofpeertjes
T: grillworst met kaas, wijn
pi_119228174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik kom oorspronkelijk uit het noorden, dus die vlieger gaat niet altijd op :7.
pi_119228639
In het nog hogere noorden zijn de mensen lang niet zo lang...Ik voel me hier vrijwel altijd heel erg lang.

in NL ook, maar niet zo erg als hier!
pi_119228668
Jij bent ook erg lang Jagär! :D
Hier liepen we gister in een schoenenwinkel en alle schoenen die er stonden waren in maat 35. :o
Toen ik 7 was had ik al maat 35.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_119228727
Da's best groot voor 7, maar wel errug klein voor volwassenen :P

O: brinta
T: cappuccino, appel
L: proberen of ik weer rijstwafels kan eten, zo ja: 2 rijstwafels met ham, kaas, ei, tomaat, komkomer, karnemelk
B: wandelen als ik vind dat ik niet te moe ben van gister
T: afhankelijk van of ik wel of niet ga wandelen, maar iig cappuccino
D: de worteltjes en vis die gister op de planning stonden, gister hebben we de vriezer geplunderd en heb ik toch nog een keer andijvie gehad.
T: kwark met fruit
pi_119228765
Henk, waar ben je eigenlijk?
pi_119228771
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Henk, waar ben je eigenlijk?
in Lissabon, toch?

maat 35, daar past m'n grote teen net in denk ik.
pi_119228935
Oh lekker, warm!

Planning:
O: dubbele bth appelstroop, glas dikke karnemelk
T: cappuccino, peer en mandarijn
L: dubbele bth grillworst, salade
T: appel en paprika
B: 2x20 minuten fietsen
D: pasta'tje met gegrilde groenten
S: 10 minuten roeien, 15 minuten crosstrainer, bodybalance.
T: shake met banaan, melk, eiwitpoeder

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 15-11-2012 09:39:41 ]
pi_119229027
mogguh! Ik ben meh

Vanaaf iig naar de fysio want het zit hoog in mijn nek vast, krijg mezelf niet los en dat is irritant en pijnlijk }:|

[ Bericht 66% gewijzigd door _aurum_ op 15-11-2012 19:33:16 ]
  Vis een optie? donderdag 15 november 2012 @ 09:07:44 #151
70532 loveli
N
pi_119229065
:*
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')