weliswaar is het "club, dubstep, electro, hiphop, house" vanavond, maar goede hardstyle brengt je in de stemming voor wat voor een feestje dan ookquote:
quote:
Ok coolquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Massief het volgende:
[..]
Magic saai haha wtf... Daar ben ik het dus echt TOTAAL niet mee eens. achja smaken verschillen.
Magic, wat een beest van een knallerquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Massief het volgende:
[..]
Magic saai haha wtf... Daar ben ik het dus echt TOTAAL niet mee eens. achja smaken verschillen.
Truequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:11 schreef StM het volgende:
[..]
Ik heb het alleenrecht op de default UI in dit topic!Anders herkennen jullie mij niet eens meer
Welkom! En trouwens ook aan die andere nieuwelingen met standaard UI'squote:
Meningen niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:10 schreef Massief het volgende:
Hoe kan je dit saai noemen... Damn ben helemaal van slag hier.
Serieuze ( wss in jouw ogen domme) vraag... Wat is een UI? ( Buiten dat gesnipperde ding in het warme eten of op je frikandel speciaal om dan..)quote:Op zondag 18 november 2012 01:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
True
[..]
Welkom! En trouwens ook aan die andere nieuwelingen met standaard UI's![]()
Maar serieus, neem een UI! Dat is voor iedereen een stuk duidelijker
Meest legendarische hard dance track ooit denk ik. Weet alleen niet of dit hardtrance of early isquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:07 schreef ReMcOrE het volgende:
jongens, mag ik even jullie aandacht voor de beste early hardstyle track ooit?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
draaide hem laatst in de auto met volume zo hoog mogelijk, ik ging haast kapot van enthousiasme over hoe gruwelijk ik deze track wel niet vind!!!
quote:
Erg lekkere track ja! Wildstylez in vormquote:Op zondag 18 november 2012 00:53 schreef Phunked het volgende:
Alpha2 - Rebirth.
Blijf kippenvel krijgen als ik dat nummer hoor.
Kzit mobiel, vermoed dat mijn weergave anders is. Zie nml nossing links ( en dat is niet omdat ik rechts kijk... )quote:Op zondag 18 november 2012 01:27 schreef eQuaL het volgende:
User Icon, dat ding links van mn post...
En domme vragen bestaan niet he, alleen domme mensen![]()
Wij zien nu bij jou (en meerdere nieuwe users hier):quote:Op zondag 18 november 2012 02:54 schreef Phunked het volgende:
[..]
Kzit mobiel, vermoed dat mijn weergave anders is. Zie nml nossing links ( en dat is niet omdat ik rechts kijk... )
Niet boos worden als ik de UI niet gebruik he!
niks, zijn slechts 3 quotesquote:Op zondag 18 november 2012 01:48 schreef eQuaL het volgende:
Zo, ik heb mijn Remcore-post voor vandaag weer gedaan
naakte natte mannen dansend op het podium, ieder z'n eigen hobbyquote:Op zondag 18 november 2012 17:09 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe hype: Met z`n allen op het podium gaan staan!
Ik overwoog tot gistermiddag om daarheen te gaan. Gelukkig niet gedaan.quote:Op zondag 18 november 2012 18:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
naakte natte mannen dansend op het podium, ieder z'n eigen hobby
quote:Op zondag 18 november 2012 18:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
naakte natte mannen dansend op het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |