abonnement Unibet Coolblue
pi_119290079
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
z'n nummers hebben altijd zo'n vies smaakje eraan.
Vind Recession/Chubby/Morphed gewoon vette platen hoor :)

Overigens:

en recenter:

Allemaal dikke platen, hij kan het dus wel :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:59:08 #77
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_119290990
Cocain bizznizzzz hoor ik liever de tby remix van :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_119293724
Ik vind deze nog best lekker eigenlijk :)


Mag ik dat zeggen?
Ja dat mag ik zeggen...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119293921
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind deze nog best lekker eigenlijk :)


Mag ik dat zeggen?
Ja dat mag ik zeggen...
Grappig genoeg laat hij het origineel wel "heel"
Plaat is gewoon hard, maar heeft geen body.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119295467
Mani @ Hardest Early Hardstyle Tracks
1. Donkey Rollers - Motherf*ck (DJ Zany Remix)
2. Zatox - Crescent Slash
3. DJ Zany - Hectik
4. Bison meets The Quakers - I Got Tonight (Original Mix)
5. Brain Ovulation - Kicks & Bass (Psycho Rude mix)
6. Gerardo Roschini - Jako (Vocal Mix)
7. Dj Vortex - Come On And Fight (Arpa's Dream Rmx)
8. Piero Zeta & Manuel Es - Warfare (DJ Mantes Remix)
9. Ultrasonic - Bass MTF (Remix)
10. Rushtex - The Exorcism Of Chucky
11. DJ Act - The Sound Of The Bass
12. Spy-Kore - The House In Pause
13. Midi J - Drop the bass (Hardline mix)
14. Junkkfluid - Came With me
15. Raf Enjoy - Bam Bam (Psycho Hardstylers Remix)
16. Dj Vortex & Arpa's Dream - Crazy (4 Navigators Remix)
17. Donkey Rollers - Followers
18. Spy-Kore - Pupils
19. W.A.S.H. - We Are Still Here (Zatox Mix)
20. Dj Vortex & Arpa's dream - Ohm (B1 Hard Mix)
21. 2 Explorers - Easy Pleasure (4 Navigators Mix)
22. Pavo & Zany - Orgasmo
23. Zatox - After Shock
24. Zany vs. Duro - Our Power
25. Spy-Kore vs Hexadrome - Suck My D**k
26. Donkey Rollers - Immeasurably
27. Spy-Kore vs. Heaxadrome - Machine
28. Donkey Rollers - Ruff
29. Brain Ovulation - Only Kick (Rushin' Mix)

Ziet er goed uit ^O^ Goede mix tussen onbekend en bekender werk. 1 vd beste Hardstyle-tracks ooit (Immeasurably) zit erin. Verder veel oude Zatox & Acti. Plus nog een favorietje van em-dee-em-aa; Psy-Kore - Pupils. Downloaden dus *O*
pi_119295777
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind deze nog best lekker eigenlijk :)


Mag ik dat zeggen?
Ja dat mag ik zeggen...
Ik vind het dan weer 3 keer niks. Mijn smaak is tegenwoordig echt heel anders dan de meesten hier haha
pi_119299830
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:17 schreef T-Force het volgende:
Mani @ Hardest Early Hardstyle Tracks
-knip-
Update: Daaaaaaaaaaaaaaamn, wat gaat deze set lekker :D Knetterhard
pi_119306870

Best een aardige liveset, wie gaat er nog meer kaartjes halen ? :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:42:06 #84
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_119307368
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind deze nog best lekker eigenlijk :)


Mag ik dat zeggen?
Ja dat mag ik zeggen...
Ik ook wel :) In ieder geval beter dan de gemiddelde coone plaat..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_119307661

Hmmm hij beloofde een track ala magic.. Jammer.
Koekoek
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:59:20 #86
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119307683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef StM het volgende:
Ge-wel-dig....

Code Black zou er trouwens ook bij zijn, wat niet geheel onverwachts is natuurlijk door de recente ontwikkelingen rond die 2.
wat is er met die 2 dan? Zijn ze een stelletje ;) ?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:07 schreef StM het volgende:
Nee daar is niks cools aan en het heeft ook helemaal niks met hardstyle meer te maken. En beter zal het er al helemaal niet van worden. De scene zal er enkel nog verziekter van worden, hoewel dat opzich best knap is nog.

Hoewel, als de boel straks klapt blijven enkel de echte liefhebbers over. Wie weet komt er toch nog iets goeds uit en gaat het dan weer terug naar de roots.
Het is een kwestie van tijd , en het zal misschien best nog even duren, maar in NL zullen we terug moeten naar de roots puur om het feit dat de DJ's dadelijk niet meer te betalen zijn en zij zich enkel nog op het buitenland gaan richten. Het zal enkel voor de grote organisaties nog mogelijk zijn om de toppers te boeken en de kleinere en lokale organisaties moeten uit een andere vijver gaan vissen. Dit zul je komende festivalzomer al gaan merken/voelen denk ik.

Het is afwachten hoe het publiek hierop zal gaan reageren en vroeg of laat zal het een verandering in de scene teweeg brengen. Worden de nieuwe, onbekende producers geboekt ? Of worden er jongens geboekt die vet draaien, performance leveren en het publiek goed aanvoelen maar (nog) niet echt top producties levereren (denk aan een Mind.Illusion, San Miguel, Noisecult, Lanoz dat soort gasten)?

Vroeger werd je geboekt als je dik kunt draaien, dat is de afgelopen jaren omgedraaid in: als je kunt produceren moet je ook draaien.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119307694
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Cocain bizznizzzz hoor ik liever de tby remix van :Y
Die TBY remix gaat ook zo ontzettend hard :).

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Sethje het volgende:

Het is een kwestie van tijd , en het zal misschien best nog even duren, maar in NL zullen we terug moeten naar de roots puur om het feit dat de DJ's dadelijk niet meer te betalen zijn en zij zich enkel nog op het buitenland gaan richten. Het zal enkel voor de grote organisaties nog mogelijk zijn om de toppers te boeken en de kleinere en lokale organisaties moeten uit een andere vijver gaan vissen. Dit zul je komende festivalzomer al gaan merken/voelen denk ik.

Het is afwachten hoe het publiek hierop zal gaan reageren en vroeg of laat zal het een verandering in de scene teweeg brengen. Worden de nieuwe, onbekende producers geboekt ? Of worden er jongens geboekt die vet draaien, performance leveren en het publiek goed aanvoelen (denk aan een Mind.Illusion, San Miguel, Noisecult, Lanoz dat soort gasten)?
Interessante theorie. Heb ik zelf ook niet eens over nagedacht. In de Housescene heb je dat ook zien ontstaan met oa Quintino, Sandro Silva die veel meer nationaal blijven en de echte grote Dj's die je eigenlijk zelden ziet.

Dat zal voor de Hardstyle denk ik wel een lastige periode worden. Mensen blijven enkel op de grote namen afkomen, dus zul je ontzettend creatief moeten zijn met wie je gaat kiezen als headliner. Aan de andere kant zal dit voor een Slim Shore, Alphaverb en anderen die onder die grote Dj's zitten wel van cruciaal belang kunnen zijn. Deze zullen denk ik veel meer exposure kunnen krijgen.

[ Bericht 29% gewijzigd door ElDani op 17-11-2012 12:06:32 ]
Mixes onder de naam Khadber
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:22:35 #88
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119308266
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:58 schreef Massief het volgende:

Hmmm hij beloofde een track ala magic.. Jammer.
Net zo saai als Magic dus ja in dat opzicht lijkt het er wel op.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119308342
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Sethje het volgende:

Het is een kwestie van tijd , en het zal misschien best nog even duren, maar in NL zullen we terug moeten naar de roots puur om het feit dat de DJ's dadelijk niet meer te betalen zijn en zij zich enkel nog op het buitenland gaan richten. Het zal enkel voor de grote organisaties nog mogelijk zijn om de toppers te boeken en de kleinere en lokale organisaties moeten uit een andere vijver gaan vissen. Dit zul je komende festivalzomer al gaan merken/voelen denk ik.

Het is afwachten hoe het publiek hierop zal gaan reageren en vroeg of laat zal het een verandering in de scene teweeg brengen. Worden de nieuwe, onbekende producers geboekt ? Of worden er jongens geboekt die vet draaien, performance leveren en het publiek goed aanvoelen maar (nog) niet echt top producties levereren (denk aan een Mind.Illusion, San Miguel, Noisecult, Lanoz dat soort gasten)?

Vroeger werd je geboekt als je dik kunt draaien, dat is de afgelopen jaren omgedraaid in: als je kunt produceren moet je ook draaien.
Volledig mee eens. :Y

Echter hebben de DJ's (dus zonder eigen producties) ook een hoop zelf in de hand hoe ver ze komen. Vaak doen deze artiesten het puur uit liefde en wordt er te weinig (op een bedrijfsmatige manier) nagedacht over welke positie ze willen innemen in de scene etc. etc. (missie, visie, doelstellingen).

Als ik dan even op mezelf (mag) betrek(ken) :9 Ik ben hier zelf de afgelopen 6 - 8 maanden erg druk mee bezig geweest en dat begint nu wel z'n vruchten af te werpen. De kans is natuurlijk bijzonder gering om echt als DJ de absolute top te halen zonder producties, maar een hoop zouden een stuk verder kunnen komen als dat waar ze nu staan.

Daarnaast is het ook zo dat je als DJ in NL het een stuk moeilijker hebt als bijvoorbeeld iemand uit Duitsland, Frankrijk etc. Als je daar een goede DJ bent heb je eigenlijk de hele scene van je land achter je staan. Hier moet je opboxen tegen HHZ, WS, NC etc. Toch liggen er genoeg kansen zolang je iets unieks, origineel en verfrissend neerzet :7
pi_119309189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Volledig mee eens. :Y

Echter hebben de DJ's (dus zonder eigen producties) ook een hoop zelf in de hand hoe ver ze komen. Vaak doen deze artiesten het puur uit liefde en wordt er te weinig (op een bedrijfsmatige manier) nagedacht over welke positie ze willen innemen in de scene etc. etc. (missie, visie, doelstellingen).

Als ik dan even op mezelf (mag) betrek(ken) :9 Ik ben hier zelf de afgelopen 6 - 8 maanden erg druk mee bezig geweest en dat begint nu wel z'n vruchten af te werpen. De kans is natuurlijk bijzonder gering om echt als DJ de absolute top te halen zonder producties, maar een hoop zouden een stuk verder kunnen komen als dat waar ze nu staan.

Daarnaast is het ook zo dat je als DJ in NL het een stuk moeilijker hebt als bijvoorbeeld iemand uit Duitsland, Frankrijk etc. Als je daar een goede DJ bent heb je eigenlijk de hele scene van je land achter je staan. Hier moet je opboxen tegen HHZ, WS, NC etc. Toch liggen er genoeg kansen zolang je iets unieks, origineel en verfrissend neerzet :7
Klopt, maar je moet niet vergeten dat je een aantal zeer goed lopende concepten achter je hebt staan. Wake You From Your Boredom is iets wat je helemaal zelf hebt neergezet door jarenlang je eigen ding te doen (veel respect hiervoor!), maar ik denk dat je The Magic Show zeker niet uit mag vlakken. Die kans heb je goed aangepakt, want als je ziet dat tegenwoordig de nieuwe residents van TMS enkel producers zijn die het liefste ook bij het label betrokken worden.
Mixes onder de naam Khadber
pi_119309745
X-Qlusive Wildstylez by Qdance

Vind deze man toch wel een held hoor.. Een van de weinigen die mij nog emt al zijn nummers kan bekoren!

Wellicht aankomende week ff kaartje voor X-qlusive scoren.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119309823
Wat een ellende weer op b2s met die tickets. Gelukkig raakt hardbass niet snel uitverkocht, maar wil toch wel graag vip tickets.
pi_119310074
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:11 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wat een ellende weer op b2s met die tickets. Gelukkig raakt hardbass niet snel uitverkocht, maar wil toch wel graag vip tickets.
2 vip's binnen :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119310251
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:18 schreef hoenselman het volgende:

[..]

2 vip's binnen :)
Hier 5 stuks, wat een lelijke tickets btw, echt lijkt net of de helft er niet op staat.

Edit: meet op het vip deck :D
pi_119310271
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:11 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wat een ellende weer op b2s met die tickets. Gelukkig raakt hardbass niet snel uitverkocht, maar wil toch wel graag vip tickets.
Is dat nog steeds in die ellendige gelredome?

Zo jah... dat mensen daar dan nog zoveel geld voor neer willen leggen.

Geluid van niks, sfeer van niks. Allemaal setjes die je geen setjes mag noemen omdat elke dj er feitelijk maar een half uur staat. Alleen een leuke lasershow.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:26:46 #96
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119310326
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Volledig mee eens. :Y

Echter hebben de DJ's (dus zonder eigen producties) ook een hoop zelf in de hand hoe ver ze komen. Vaak doen deze artiesten het puur uit liefde en wordt er te weinig (op een bedrijfsmatige manier) nagedacht over welke positie ze willen innemen in de scene etc. etc. (missie, visie, doelstellingen).

Als ik dan even op mezelf (mag) betrek(ken) :9 Ik ben hier zelf de afgelopen 6 - 8 maanden erg druk mee bezig geweest en dat begint nu wel z'n vruchten af te werpen. De kans is natuurlijk bijzonder gering om echt als DJ de absolute top te halen zonder producties, maar een hoop zouden een stuk verder kunnen komen als dat waar ze nu staan.

Daarnaast is het ook zo dat je als DJ in NL het een stuk moeilijker hebt als bijvoorbeeld iemand uit Duitsland, Frankrijk etc. Als je daar een goede DJ bent heb je eigenlijk de hele scene van je land achter je staan. Hier moet je opboxen tegen HHZ, WS, NC etc. Toch liggen er genoeg kansen zolang je iets unieks, origineel en verfrissend neerzet :7
Dat is ook allemaal waar :)

Kritiek punt word natuurlijk of het publiek het ook gaat trekken dat er een verschuiving gaat plaatsvinden waarbij het weer iets meer om de muziek gaat draaien en wat minder om de persoon die draait (als ik het zo mag vertalen). Misschien word de conclusie dat kleinere en lokale organisaties wat gaan inkrimpen en alleen de grote Q/b2s feesten zo groots blijven (en groter worden).
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119310331
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:23 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Hier 5 stuks, wat een lelijke tickets btw, echt lijkt net of de helft er niet op staat.

Edit: meet op het vip deck :D
Hehe zeker doen ! gezellig :) en ja idd die tickets zijn lelijk,maar ach voelt toch leuk om een keer iets te "winnen". En ja het is nog steeds in dat "ellendige Gelredome"
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119310351
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Is dat nog steeds in die ellendige gelredome?

Zo jah... dat mensen daar dan nog zoveel geld voor neer willen leggen.

Geluid van niks, sfeer van niks. Allemaal setjes die je geen setjes mag noemen omdat elke dj er feitelijk maar een half uur staat. Alleen een leuke lasershow.
:')
pi_119310388
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:27 schreef Wut het volgende:

[..]

:')
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:27 schreef Wut het volgende:

[..]

:')
Zo zou ik vier jaar terug ook gereageerd hebben... alsnog veel plezier..;-)
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119310445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:26 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Hehe zeker doen ! gezellig :) en ja idd die tickets zijn lelijk,maar ach voelt toch leuk om een keer iets te "winnen". En ja het is nog steeds in dat "ellendige Gelredome"
Haha ellendige gelredome, verzuurde mensen hier :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')