Wilde net zeggen, hij heeft een rating. Alleen site is traag, en als ze iemand oplichten lichten ze MisterTao op en niet mij.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:29 schreef xfxxl het volgende:
[..]
Die heeft nog geen Rating gekregen? Is het wel betrouwbaar? Wel heel goedkoop.
Voor de zoveelste keer:quote:Op donderdag 15 november 2012 10:35 schreef xfxxl het volgende:
Hoe kun je trouwens zien of die nog in stock zijn bij Mister Tao?
Ik zie het niet, of moet je een account maken en inloggen
Als ik het goed begrijp krijg je dan je geld terug op je account toch ?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer:
Kun je niet zien, het is gewoon bestellen en afwachten, je krijgt automatisch een refund als hij niet in stock is. Duurt een paar dagen.
Dat was ik, heb het even gecorrigeerd. Ik wacht nog op MisterTao, dus ik weet nog niet of die op voorraad is...quote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef Helly het volgende:
Ik heb gisteren bij deze besteld: http://www.mistertao.com/(...)tem-20566720114.html
Zie dat die al wel in de sheet staat, maar zonder naam erbij, maar nog iemand die daar besteld heeft dus of niet?
Als je bijvoorbeeld $200 stort, dan doet MisterTao daar 10%=$20 bij. Dus dan heb je totaal $220, dat kan je dan uitgeven aan iets op TaoBao, maar betaal je dus ook de fee en internationale verzendkosten van.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Riot- het volgende:
Hoe werkt die 10% korting op MisterTao nou?
Krijg je 10% van het totaalbedrag na de bestelling teruggestort op je account of wordt het er vanaf getrokken?
Heb er niks aan als er 10 euro op m'n account blijft staan aangezien ik het eenmalig wil gebruiken.
Als het goed is kost het jou toch geen geld? Zij belden jouquote:Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef Anatas het volgende:
Ok, dit geloven jullie nooit.
Ik werd een uurtje geleden gebeld.
"HELLO YES THIS IS ANTELIFE COMPANY YES HERROOO"
Meest fantastische telefoongesprek dat ik ooit gevoerd heb. Ook al kostte het me waarschijnlijk een ziljoen aan beltegoed. Ze hadden een andere kleur binnen gekregen en vroegen of ik mijn order wilde omruilen, anders moest ik nog 1/2 weken wachten. Ik krijg nu de witte heuj.
Geen idee, durf niet te kijken.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als het goed is kost het jou toch geen geld? Zij belden jou
Zo denk ik :pquote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de witte eruit ziet.
Ben je dan in het buitenland? Zo niet, dan zijn de kosten gewoon voor de beller en niet voor jou. Zou wat zijn, dat je moet betalen voor elk ontvangen telefoongesprekquote:
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Wel toffe service dan, van Antelife. Die krijgen trouwens dus ook nog gewoon telefoons binnen, mochten er mensen geïnteresseerd zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ben je dan in het buitenland? Zo niet, dan zijn de kosten gewoon voor de beller en niet voor jou. Zou wat zijn, dat je moet betalen voor elk ontvangen telefoongesprek
Gewoon Tina even mailen hiervoor toch?!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef aukemuis het volgende:
Nou die twee die ik nog bij Lightake had staan zijn net ook gecancelled.
Check ff http://www.mistertao.com/help/balance.htmlquote:Op donderdag 15 november 2012 13:55 schreef RedVultures het volgende:
Sorry voor een off-topic berichtje. Hoe krijg je je balance bij mistertao terug op je paypal? Moet dat via die service e-mail of kan dat gewoon via een berichtje op de site?
Wat zijn trouwens de ervaringen met DHL shipping vanuit china? hoe lang heeft het bij jullie geduurd (voor de mensen die de g3 al hebben) voordat die binnen was?quote:5. Balance can be only transferred by MisterTao Customer services. If you want to transfer any balance to PayPal, please kindly send request to us
Dat had ik doorgenomen ja. Maar dat moet dus via deze email: paul.plot@mistertao.com?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Check ff http://www.mistertao.com/help/balance.html
Geen idee, er staat vast wel een contactformulier op hun site, of een customer service emailadres.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Dat had ik doorgenomen ja. Maar dat moet dus via deze email: paul.plot@mistertao.com?
Sorry maar ben echt niet bekend hiermee.
Oke, toch bedankt:).quote:Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Geen idee, er staat vast wel een contactformulier op hun site, of een customer service emailadres.
EDIT:
http://www.mistertao.com/help/contact_us.html
lijkt dus inderdaad wel het juiste adres.
Maandag opgehaald , woensdag ochtend afgeleverdquote:Wat zijn trouwens de ervaringen met DHL shipping vanuit china? hoe lang heeft het bij jullie geduurd (voor de mensen die de g3 al hebben) voordat die binnen was?
hij is dus op maandag verstuurd vanuit china?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef aukemuis het volgende:
[..]
Maandag opgehaald , woensdag ochtend afgeleverd
Lighttake kan geen G3's bemachtigen, en heeft dus alle orders geannuleerd. (zover ik correct ben)quote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef GS88 het volgende:
Mijn order bij LT is zonder dat ik daarom had gevraagd geannuleerd. Heb me geld terug op me Paypal gestort gekregen, maar ik wou eigenlijk nog wachten.
Wanneer heb jij m'n besteld?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef NachtZusterRon het volgende:
Update:
Thursday, November 15, 2012 at 08:42
Origin Service Area: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Destination Service Area: AMSTERDAM - LELYSTAD - NETHERLANDS, THE
Nog effe dus... btw via AliExpres
hoe heb jij je telefoon nummer achtergelaten bij hun? gewoon 316-xxxxxxxx?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef Anatas het volgende:
[..]
Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. Wel toffe service dan, van Antelife. Die krijgen trouwens dus ook nog gewoon telefoons binnen, mochten er mensen geïnteresseerd zijn.
Heb je daar een mail over gekregen oid? en zat je al over de 60 dagen?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef GS88 het volgende:
Mijn order bij LT is zonder dat ik daarom had gevraagd geannuleerd. Heb me geld terug op me Paypal gestort gekregen, maar ik wou eigenlijk nog wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het daadwerkelijk openmaken van de box valt net buiten beeld helaas.quote:
Via message op de site is sneller.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef RedVultures het volgende:
[..]
Dat had ik doorgenomen ja. Maar dat moet dus via deze email: paul.plot@mistertao.com?
Sorry maar ben echt niet bekend hiermee.
Mijn order is nog niet geannuleerd.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef Joery34 het volgende:
Lighttake kan geen G3's bemachtigen, en heeft dus alle orders geannuleerd. (zover ik correct ben)
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:55 schreef RedVultures het volgende:
Sorry voor het off-topic berichtje. Hoe krijg je je balance bij mistertao terug op je paypal? Moet dat via die service e-mail of kan dat gewoon via een berichtje op de site?
Hoe betalen jullie met paypal op mistertao? Ik krijg alleen Visa/Mastercard opties en webbank ofso.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef dj_ko het volgende:
Check ff http://www.mistertao.com/help/balance.html
Ik heb net mijn geld terug van antelife, heb even een mail gestuurd of ik voor de oude prijs ($202 ipv. $230) de witte jiayu kan kopen, het is het proberen waardquote:Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef Anatas het volgende:
Ok, dit geloven jullie nooit.
Ik werd een uurtje geleden gebeld.
"HELLO YES THIS IS ANTELIFE COMPANY YES HERROOO"
Meest fantastische telefoongesprek dat ik ooit gevoerd heb. Ook al kostte het me waarschijnlijk een ziljoen aan beltegoed. Ze hadden een andere kleur binnen gekregen en vroegen of ik mijn order wilde omruilen, anders moest ik nog 1/2 weken wachten. Ik krijg nu de witte heuj.
Bij mij zat hij er ook in. Dat is omdat er geen losse batterijen meer vervoerd mogen worden (oid).quote:Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef NachtZusterRon het volgende:
@joery34
Besteld 12 November.
Kreeg net een mail van DHL en kreeg een rolberoerte:
AWB Number: 000000000000
Pickup Date: 2012-11-15 08:42:00
Service: P
Pieces: 1
Cust. Ref: 000000000000
Description: MOBILE PHONE NO BATTERY,
Geen battery wtf? Meteen de aardige meneer de chinees via de chat gesproken en bleek dat de battery er niet los bij zit maar al in het toestel, vreemd maar kan hem dan wel gebruiken zonder battery is dat wel erg moeilijk.
Omdat ze denken dat niemand van die 60 dagen regel weet. Geef aan dat jij die kosten op je neemt dan storten ze het vast graag terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:31 schreef funky_fart het volgende:
Ik heb bij LT om een refund gevraagd, was al ruim over 60 dagen heen.
Daarop vroegen ze of ik een ander toestel wilde ipv de G3. Mijn antwoord: Nee, wil refund.
Vanochtend nieuwe mail: kunnen niet terugstorten want langer dan 60 dagen geleden.
Ga ze dus nu een betaalverzoek sturen via paypal à hetzelfde bedrag als ik betaald heb.
Ik snap de paypal voorwaarden etc, maar ik snap gewoon niet dat ze bij anderen zo pro-actief gaan refunden, en bij mij ineens moeilijk gaan doen over die 60 dagen termijn! :-(
Dat heb je toch net ook al gevraagd?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:00 schreef dj_ko het volgende:
Iemand enig idee wat dit betekend:
when phone in hk, there will be new code.
staat bij mijn tracking code.
Sturen ze het in china eerst naar hong kong en daarna pas naar NL ofzo?
kloptquote:Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Dat heb je toch net ook al gevraagd?
Maar idd ja. Je krijgt een aanmeldcode, dan wordt hij naar een DHL depot in HK gestuurd. Daar krijg je een airway/airbill oid nummer, en daarmee kun je de rest tracken.
Zo te zien hebben meerdere mensen vandaag dat airway nummer ontvangen. Dus er is vandaag een heel zwikje processed in HK.
Zelfde dag besteld, 13e verzonden maar nog geen trackingcode beschikbaarquote:Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef NachtZusterRon het volgende:
@joery34
Besteld 12 November.
Kreeg net een mail van DHL en kreeg een rolberoerte:
AWB Number: 000000000000
Pickup Date: 2012-11-15 08:42:00
Service: P
Pieces: 1
Cust. Ref: 000000000000
Description: MOBILE PHONE NO BATTERY,
Geen battery wtf? Meteen de aardige meneer de chinees via de chat gesproken en bleek dat de battery er niet los bij zit maar al in het toestel, vreemd maar kan hem dan wel gebruiken zonder battery is dat wel erg moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |