SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:We merken alleen dat mensen worden beschermd en daardoor hebben we de dader nog niet gevonden.
Ach zeik niet, jullie zijn goed in doodschoppen van ouderenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]![]()
![]()
Incidentje, incidentje.
Ah, bij "ons" is het generalisatie, bij jullie is het wel toegestaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ach zeik niet, jullie zijn goed in doodschoppen van ouderen
Vier jaar geëist voor doodtrappen bejaarde
Jullie in meisjes trappen Marokkanen trappen meisjes om sigaretquote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ah, daar zijn jullie en zullie. Het duurde even.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Deadre het volgende:
[..]
Tuurlijk. Komt niet in de kraam te pas.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
het feit dat die debiel 4 jaar de cel in moet en de mexicano-jihaad nog rondloopt vergeten we gewoon even natuurlijk.
Hey, wie is ``jullie``?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jullie jeweetz. Want alle allochtonen hebben een geheime afspraak om de hele wereld over te nemen en verder maken wij nooit ruzie onder elkaar en hebben dezelfde belangen. Altijd. Dat je dat niet wistquote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hey, wie is ``jullie``?
Is het nu de bedoeling dat we ook in de verdediging schieten of zo?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Deadre het volgende:
[..]
Of ook een fikse straf geven. Net zoals Sylvester M boven het hoofd hangt. Daar is vandaag 4 jaar tegen geeist vanwege het doodtrappen van een 77-jarige supporter. Maar hij bedoelde niet de man te doden, het was vast alleen maar een corrigerend trapjequote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat we ook in de verdediging schieten of zo?
Weinig kans, hoor. Wat mij betreft mogen ze hem in elk geval ophangen.
Woonplaats Rotterdam.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Steeds maar weer benadrukken wat de afkomst is van de dader en het onder de loep leggen van de incidenten zorgt alleen maar om meer wrijving, gaat alleen zorgen voor meer haat tegen elkaar. Te hypocriet om te denken dat dit soort incidenten (lees: iemand een klap verkopen zonder goede reden) alleen maar gedaan kan worden door een mexicano.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef Hetkapitaal het volgende:
Die wij en zij-mentaliteit drijft de samenleving onnodig uit rlkaar.![]()
quote:Massale bijval voor 'Mexicano-slachtoffer'
'Ik barst van de koppijn, ik voel me rot,' zegt de 72-jarige Bram den Braber uit Rotterdam die zondag tijdens de voetbalderby tussen Neptunus en Kocatepe knock-out werd geslagen omdat hij een broodje mexicano at. Hij tobt nog steeds met de gevolgen van de klappen.
De bejaarde man werd meedogenloos tegen de grond geslagen door aanhangers van Kocatepe nadat een opmerking was gemaakt over zijn broodje waar varkensvlees op zat. 'Ik moest oprotten met mijn broodje varkensvlees, werd er gezegd,' aldus Den Braber. 'Nadat ik had gezegd dat hun taal me niet beviel en wegliep, werd ik van achteren neergeslagen. Ik ging bewusteloos tegen de vlakte.'
Aangifte
Gisteren heeft den Braber lange tijd op het politiebureau doorgebracht om aangifte van de mishandeling te doen. 'Want ik wel fijn vind, is dat de politie de zaak heel hoog opneemt. Ze zijn er erg op gebrand dat schorem op te pakken. En er zijn vast mensen die weten wie het zijn. Toen ik die zondag in de bestuurskamer werd opgevangen , kwam de keeper van Kocatepe nog naar me toe. Hij zei dat de gasten die me zo toegetakeld hadden geroyeerd zouden worden. Nou, dan weten ze toch wie ze zijn?'
Fruitmand
Gisteren is ook een fruitmand bezorgd uit naam van de in opspraak geraakte club. De nog steeds geëmotioneerde den Braber vindt dat een mooi gebaar. Maar er is meer bijval.
De firma De Vries Vleessnacks uit Dordrecht, de producent van de mexicano's, was het incident ter ore gekomen. 'We vinden het heel vervelend voor meneer Den Braber', zegt Patricia de Koning van de snackfabrikant. 'Daarom willen we graag een dezer dagen een bloemetje langs brengen, en ik heb ook nog wat mexicano-spulletjes voor hem in de auto liggen, een sjaaltje en een paraplu.'
'Hartstikke mooi'
Bij het horen van dit nieuws veert Den Braber op. 'Willen ze dat echt doen? Wat fantastisch aardig van ze. Ik hoor dat het hele verhaal op internet heeft gestaan, en dat daar veel mensen me beterschap wensen. Ik moet dan binnenkort bij mijn schoonzoon gaan kijken, want ik heb zelf geen internet. Die gasten van Powned wilden al komen filmen, maar dat heb ik geweigerd. En dan zijn er ook nog eens kamervragen door de PVV gesteld over deze mexicano-affaire.'
Varkens
Tot slot: 'Ik moest ook lachen toen ik bij de post een kaartje met twee varkens erop van Leefbaar (een lokale politieke partij) vond. Ik doe wel eens wat voor ze, dus ik kon daar ondanks mijn ellende wel de humor van inzien. Maar eerst moet ik naar de cardioloog, want het gaat niet goed met mijn hart, en ik word gek van die hoofdpijn, dat heb ik normaal nooit.'
Den Braber koestert de hoop dat de twee mannen snel opgepakt worden. 'Ik heb een aangifte van vier pagina's. Zodra de politie iets meer weet, laten ze het me weten.'
quote:de 72-jarige Bram den Braber
Man man, te zielig voor woorden.quote:'Nadat ik had gezegd dat hun taal me niet beviel en wegliep, werd ik van achteren neergeslagen
quote:
quote:De firma De Vries Vleessnacks uit Dordrecht, de producent van de mexicano's, was het incident ter ore gekomen. 'We vinden het heel vervelend voor meneer Den Braber', zegt Patricia de Koning van de snackfabrikant. 'Daarom willen we graag een dezer dagen een bloemetje langs brengen, en ik heb ook nog wat mexicano-spulletjes voor hem in de auto liggen, een sjaaltje en een paraplu.'
'Hartstikke mooi'
Bij het horen van dit nieuws veert Den Braber op. 'Willen ze dat echt doen? Wat fantastisch aardig van ze. Ik hoor dat het hele verhaal op internet heeft gestaan, en dat daar veel mensen me beterschap wensen. Ik moet dan binnenkort bij mijn schoonzoon gaan kijken, want ik heb zelf geen internet. Die gasten van Powned wilden al komen filmen, maar dat heb ik geweigerd. En dan zijn er ook nog eens kamervragen door de PVV gesteld over deze mexicano-affaire.'
marokkanen stijl, je weetz.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Man man, te zielig voor worden.
Ja, wederom is het allemaal de schuld van de nederlander, die moet maar niet het gore lef hebben om achteraf te melden waarom hij in elkaar is geslagen natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 17:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Steeds maar weer benadrukken wat de afkomst is van de dader en het onder de loep leggen van de incidenten zorgt alleen maar om meer wrijving, gaat alleen zorgen voor meer haat tegen elkaar. Te hypocriet om te denken dat dit soort incidenten (lees: iemand een klap verkopen zonder goede reden) alleen maar gedaan kan worden door een mexicano.
Een kaassouflle kan er ook wat van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |