Welnee man.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij beledig ik onbewust anderen
Viel wel mee eigenlijk. Nog net geen 50%quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw fb barst ook van de fokkers geloof ik he?
Rook en spatter zequote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef VeerEli het volgende:
Goed, ik ben er weer even uit. Roken en douchen en zulks. Daaaaaag
ik kom nog niet aan de 5% geloof ikquote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk. Nog net geen 50%
Ja daagquote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef VeerEli het volgende:
Goed, ik ben er weer even uit. Roken en douchen en zulks. Daaaaaag
Ik ben FB ook gaan gebruiken door een FOK!ker dus at verklaart het wel een beetje. Ik zat heel lang op MySpace.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom nog niet aan de 5% geloof ik
1x per uur en zonder conducteur dus iedereen gewoon lekker met de poten op de bank en roken in de treinquote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef BobbyB het volgende:
Boemeltje van Tiel. Kent Tli vast wel
En dan wel de saaiste versie van het vrijgezellenleven leven.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik verzet mij dapper tegen de maatschappelijke druk van huisje, boompje beestje
en wat is in jouw ogen de saaiste versie van het vrijgezellige leven?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan wel de saaiste versie van het vrijgezellenleven leven.
Die van Salatrel.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en wat is in jouw ogen de saaiste versie van het vrijgezellige leven?
hij is conducteur .. hij kan zeggen dat die nog eens ergens komtquote:
Volgens mij verlaat iedereen hier elke week wel een keer zijn/haar woonplaats en dan heb ik het niet over naar hun werk gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij is conducteur .. hij kan zeggen dat die nog eens ergens komt
veel mensen hier verlaten hun woonplaats geloof ik nooit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |