Welnee man.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij beledig ik onbewust anderen
Viel wel mee eigenlijk. Nog net geen 50%quote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw fb barst ook van de fokkers geloof ik he?
Rook en spatter zequote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef VeerEli het volgende:
Goed, ik ben er weer even uit. Roken en douchen en zulks. Daaaaaag
ik kom nog niet aan de 5% geloof ikquote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk. Nog net geen 50%
Ja daagquote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef VeerEli het volgende:
Goed, ik ben er weer even uit. Roken en douchen en zulks. Daaaaaag
Ik ben FB ook gaan gebruiken door een FOK!ker dus at verklaart het wel een beetje. Ik zat heel lang op MySpace.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom nog niet aan de 5% geloof ik
1x per uur en zonder conducteur dus iedereen gewoon lekker met de poten op de bank en roken in de treinquote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef BobbyB het volgende:
Boemeltje van Tiel. Kent Tli vast wel
En dan wel de saaiste versie van het vrijgezellenleven leven.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik verzet mij dapper tegen de maatschappelijke druk van huisje, boompje beestje
en wat is in jouw ogen de saaiste versie van het vrijgezellige leven?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan wel de saaiste versie van het vrijgezellenleven leven.
Die van Salatrel.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en wat is in jouw ogen de saaiste versie van het vrijgezellige leven?
hij is conducteur .. hij kan zeggen dat die nog eens ergens komtquote:
Volgens mij verlaat iedereen hier elke week wel een keer zijn/haar woonplaats en dan heb ik het niet over naar hun werk gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij is conducteur .. hij kan zeggen dat die nog eens ergens komt
veel mensen hier verlaten hun woonplaats geloof ik nooit
quote:
De zon schijnt, de vogeltjes fluiten en de meisjes lopen in korte rokjes rond!quote:
nou alle 3 niet in Zwollequote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De zon schijnt, de vogeltjes fluiten en de meisjes lopen in korte rokjes rond!
Weet ik niet?quote:
wat heb je gehaald dan?quote:
Ik deel deze mening en ik ga weer naar bedquote:
Hier niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De zon schijnt, de vogeltjes fluiten en de meisjes lopen in korte rokjes rond!
Niets, want ik morgen ga ik een broodje gehaktbal kopen.quote:
Kan toch gewoon.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Btw bumperkleven met een Ford Ka, doe even normaal man
moet je ook doorrijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Btw bumperkleven met een Ford Ka, doe even normaal man
Weet je best, dikkertje dapquote:
quote:
Ja wtf man, ik reed al 95 op een weg waar je 80 mocht, moet ik dan 120 gaan rijden ?quote:
Nee, jij was toch hier kfc expert?quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef remi1986 het volgende:
nou dan zijn de vrouwen weer weg of niet?
Ja, dus ik zeg dat het vanaf 18 begint.. en dat is onmogelijk om in de pauze op te krijgenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij was toch hier kfc expert?![]()
Met je: iedere dag, kipdag
Het KAN wel.. of het prettig en comfortabel daarna aanvoelt is een tweedequote:Op woensdag 14 november 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dus ik zeg dat het vanaf 18 begint.. en dat is onmogelijk om in de pauze op te krijgen
En ik WIL niet geloven dat je shit weggooid... TOCH!?!!!?? want dat kan ECHT NIET!!
Vandaag weer kip door de macaronidenk ik
Zoveel keuze... Net het toetjesschap in de winkelquote:Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Wil nieuwe UI maar weet niet wat.. fuck die leven
gezellig samen met Doddiequote:Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het KAN wel.. of het prettig en comfortabel daarna aanvoelt is een tweede
Ik heb wel eens kfc weggegooit jaKom ik nou in de hel?
Bij toetjes is het altijd iets met banaan eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoveel keuze... Net het toetjesschap in de winkel
Zo'n klein meisje zoveel opquote:Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het KAN wel.. of het prettig en comfortabel daarna aanvoelt is een tweede
Ik heb wel eens kfc weggegooit jaKom ik nou in de hel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |