Als die niet regelmatig is doorgesmeerd door platenbonzen en producers weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok bokzquote:
sowieso door de autotunenegersquote:Op woensdag 14 november 2012 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als die niet regelmatig is doorgesmeerd door platenbonzen en producers weet ik het ook niet meer.
Zoals het nu is, is het leukquote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom! Hoewel ik bruin zelf ook vaak mooier vind hoor.. Ben sowieso niet van het lichtblonde (meer) en wil het liever donkerblond hebben. Maar ja, verven is gewoon hinderlijk.
Nee, ben je betoetert?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ik vind het verder niks, mag ik?
Vreselijkquote:Op woensdag 14 november 2012 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:
boks.quote:
ohw, foto van origineel dan?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat sowiesoSchijnt wel een negermatrasje te zijn
Gewoon lekker lichaam hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk haar zogenaamd sexy poserenGezicht niks bijzonders, billen niks bijzonders.
Blond, anders heet het toch geen donkerblond?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:52 schreef Chai het volgende:
Heel donkerblond telt dat als brunette of als blond?
Ik vind brunette.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:52 schreef Chai het volgende:
Dank je, maar ik heb het liever nog wat donkerder blond.. Maar het wordt bij mij snel groenig/grauwig onderaan als ik het weer donkerder verf, dus daar ben ik wat bang voor.. Maar dan is mijn haar goed qua donkerheid, en dan licht het verdomme weer een heleboel op. Kan ik weer beginnen.quote:
Tja ik vind het meer in de buurt van brunette dan van blond zitten hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Blond, anders heet het toch geen donkerblond?
Het lijkt vaak meer op brunette dan op blond... dus ja. En daarbij kan je dan voor jezelf keuzes goed pratenquote:
blondquote:Op woensdag 14 november 2012 11:52 schreef Chai het volgende:
Heb ik niet op de pc, dan gaan we bijna 10 jaar terugquote:
Eh, nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon lekker lichaam hoor.Beetje jelly gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |