Ik kende haar doordat ze de support act was van Britney in 2003 ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ze dr eerste single uitbracht was ze 15, das dan ook het enige liedje dat ik van haar ken
Eensquote:Op woensdag 14 november 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
Jojo heeft maar een rotkop gekregen trouwens.
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
waarom kijkt ze op elke foto alsof ze net een spuit heroine in dr arm heeft gezet?
Wie is jojo? waar om ken ik dit allemaal niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:32 schreef Zosk het volgende:
Jojo heeft maar een rotkop gekregen trouwens.
Oh laat eens zien dan die bulten?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die 2 andere bulten maken een hoop goed.
Shit.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie is jojo? waar om ken ik dit allemaal niet?
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 14 november 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oh laat eens zien dan die bulten?
Ik post ze net.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oh laat eens zien dan die bulten?
Damnquote:
Ze is nu 21.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnja ik ben niet zo'n teenhunter
ken dat echt niet. Ze lijkt op die chick van mean girls
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TMFquote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar dat kwam toen best vaak op TMF. Is natuurlijk al een tijd terug.
quote:
Ze moet brood bakken hequote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef Salatrel het volgende:
vaseline ook al wakker en het is nog niet eens 12 uur
Double date ken ik dan weer welquote:
Doe mij 1 eierkoek, trut.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb haat voor die clip/track van jou UI sinds het moment dat ik die op tv zag verschijnen.quote:
Denk dat ie Lacey Chabert bedoelt.quote:
Laat me even genieten van mijn bartje tarwe met tonijnsalade, tomaat en komkommerquote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Double date ken ik dan weer weldizzamn..
[..]
Doe mij 1 eierkoek, trut.
en hoiii Veerquote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb haat voor die clip/track van jou UI sinds het moment dat ik die op tv zag verschijnen.
Ja.quote:
ook goeiemorgenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb haat voor die clip/track van jou UI sinds het moment dat ik die op tv zag verschijnen.
Oh.quote:
Haten op Mr Oizo. Wat is dezequote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word geil als je zo tegen mij praat...quote:Op woensdag 14 november 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat me even genieten van mijn bartje tarwe met tonijnsalade, tomaat en komkommerdua bek houwe trut
Echt he. Veer scoort geen puntenquote:
Dat huid iddquote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.![]()
Lindsey was vroeger zo mooi. Nu is ze gewoon een crackhoer
quote omdat het waar isquote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.![]()
Lindsey was vroeger zo mooi. Nu is ze gewoon een crackhoer
quote:
Kijk haar zogenaamd sexy poserenquote:
Je bent zelf ni... oh nee da's nie waar niequote:Op woensdag 14 november 2012 11:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk haar zogenaamd sexy poserenGezicht niks bijzonders, billen niks bijzonders.
Ja er was destijds, toen ik nog een jong klein meisje was, zo'n nummer met dat geval er in die echt fokking hinderlijk werd en mij op m'n zenuwen werkte. Ik heb er een soort trauma aan over gehouden denk ik.quote:
Gun jij je piemel nooit rust?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word geil als je zo tegen mij praat...
eetze
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf ni... oh nee da's nie waar nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |