E-meeuw is kapotquote:Op woensdag 14 november 2012 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je mijn uitnodiging niet ontvangen?
Heb vandaag de kerstkaarten al op de bus gedaan, zijn ze er in ieder geval op tijd. Voor kerst 2013.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PostNL zegt postbezorging te verbeteren
Ben benieuwd of ik hem ontvangquote:Op woensdag 14 november 2012 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb vandaag de kerstkaarten al op de bus gedaan, zijn ze er in ieder geval op tijd. Voor kerst 2013.
Damnnn gurlll uit een potjequote:Op woensdag 14 november 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel uit een potje
Waar ga je vrijdag heen?ik ga morgen wokken btw
na werk uitje.
En damnwat als hij vraagt of ie dat mag masseren
?
Dan moeten ze niet zulke rare organisatorische fratsen uithalenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PostNL zegt postbezorging te verbeteren
Heb voor jou een Carly Rae kerstkaart met het Chirstmas Maybe liedje als je hem open doetquote:
I know sistaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Damnnn gurlll uit een potje![]()
En het is zo makkelijk zelf te maken![]()
030 ga ik heen![]()
Dus Sala ik hoop dat de treinen een beetje meewerken![]()
Ik geloof niet dat Erik dat vraagt, de vorige keer had hij zn koters mee genomen.
Lag ik daar in mn bh..
Wowquote:Op woensdag 14 november 2012 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb voor jou een Carly Rae kerstkaart met het Chirstmas Maybe liedje als je hem open doet
hehequote:Op woensdag 14 november 2012 10:05 schreef Keskin58[/url] het volgende:
[..]
Niemand heeft jou iets gewroegd of ts stoer is of niet.
ja jij was dat he die de post in de sloot had gegooidquote:Op woensdag 14 november 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh... moest ik die post zelf rondbrengen?
Ik heb alles in de oudpapierbak geduwd
HAHA JALOERSquote:
quote:
Sistaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know sistamaar scheelt weer werk en tijd
Wat is 030?
pics van hoe je daar ligt in bh?
Als iemand nou wil weten waarom je geen Twitter nodig hebt, hoef je alleen maar op die van jou te kijken.quote:
HEBBEN !!!quote:
Ja, ik ben helemaal naar de Meern gereden om dat te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij was dat he die de post in de sloot had gegooid
Fysioquote:Op woensdag 14 november 2012 10:06 schreef Salatrel het volgende:
wie de fuk is erik
en de treinsituatie is gelijk aan gisteren volgens mij 4ebe
De Meern.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal naar de Meern gereden om dat te doen
je kan ook over leiden maar of dat nou sneller isquote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fysio![]()
Oh dat is niet zo heel bestIk wil niet met de sprinter naar 030
![]()
Vrijdag moet het beter zijn
Een bijzonder goedemorgen, Modusquote:Op woensdag 14 november 2012 10:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Als iemand nou wil weten waarom je geen Twitter nodig hebt, hoef je alleen maar op die van jou te kijken..
5 minuten wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef Salatrel het volgende:
is toch maar 5 minuten rijden voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |