quote:Op woensdag 14 november 2012 09:50 schreef remi1986 het volgende:
zo en donkey laat ik staan in de OP
Pannenkoeken met spek en kaas?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond lekker pannenkoeken eten en vanmiddag gemarteld worden door Erik
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:51 schreef Sinosappel het volgende:
Riep hier iemand om een dikke poes?
Jawohlquote:Op woensdag 14 november 2012 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pannenkoeken met spek en kaas?
Oh en masseert Erik jouw bil ook?
Woensdag gehaktdagquote:Op woensdag 14 november 2012 09:51 schreef Salatrel het volgende:
maar eerst komt zaagmans nog ff de week doormidden zagen
Doei.quote:
Sinos!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 09:51 schreef Sinosappel het volgende:
Riep hier iemand om een dikke poes?
ik wilde vandaag pasta met garnalen makenquote:
ik heb pauze inquote:
Hahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:53 schreef BobbyB het volgende:
LeinadNesterbegne 3 days ago
please stop covering your boobs soo much. thats why i subscribed. i know you got big titties you should be proud and be more revealing.
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb pauze inEnkhuizen
dus het kon wel eens kibbelingdag worden als de visboer nog open is.
twitter:Wat_4EBE_zegt twitterde op zaterdag 03-04-2010 om 14:02:43Kibbeling. KLB / [KLB SC # 2444] Lach en leef je droom reageer retweet
heb je de boel weer gesloopt? Zag iets voorbij komen op nu.nlquote:Op woensdag 14 november 2012 09:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb pauze inEnkhuizen
Ja, woensdag gehakt dat is een richtlijn, no worriesquote:Op woensdag 14 november 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde vandaag pasta met garnalen maken
Ja, die laatste film is uitquote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is er vandaag iets met Twilight? FB staat er vol mee
volgens mij gisteren premiere van de nieuwe film..geloof ik..pin me er niet op vastquote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nicequote:Op woensdag 14 november 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawohl![]()
![]()
![]()
NEE
Want dan krijgt Erik klappen
Première oid.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kibbelingquote:Op woensdag 14 november 2012 09:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb pauze inEnkhuizen
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]twitter:Wat_4EBE_zegt twitterde op zaterdag 03-04-2010 om 14:02:43Kibbeling. KLB / [KLB SC # 2444] Lach en leef je droom reageer retweet
Waar heb jij nu weer uitgehangen al die tijd?quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgens mij gisteren premiere van de nieuwe film..geloof ik..pin me er niet op vast
OMFG noes... ik ben pas bij deel 1...quote:
Nee link naar je twittert staat gewoon in je sigquote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb jij die onder je snelkeuze ofzo ?
kapotte wissel ja ergens bij gouwda jaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je de boel weer gesloopt? Zag iets voorbij komen op nu.nl
Gewoon beetje leventje enzo. Maar ik was hier ook hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb jij nu weer uitgehangen al die tijd?
Ik ook en dat wou ik ook zo houden. Wat een baggerquote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMFG noes... ik ben pas bij deel 1...
Fml.
heb je mijn uitnodiging niet ontvangen?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik heb je gemist =$quote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon beetje leventje enzo. Maar ik was hier ook hoor.
dat is die levenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef Salatrel het volgende:
helaas heb ik er vandaag geen last van. gisteren heb ik lekker betaald kunnen chillen en een half uurtje eerder naar huis
Ohhhh carbonaraquote:Op woensdag 14 november 2012 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice![]()
ik eet vanavond tachiatella(
) carbonara denk ik
Hahaklappen ja?
heb nog geen enkele van de films gezien, maar te veel er over gehoordquote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook en dat wou ik ook zo houden. Wat een bagger![]()
Ben blij dat ik er nog niemand over gehoord heb op FB.
Elke dag betaald chillenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef Salatrel het volgende:
helaas heb ik er vandaag geen last van. gisteren heb ik lekker betaald kunnen chillen en een half uurtje eerder naar huis
Is kwijt geraakt in de post die ze zelf moest rondbrengen.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je mijn uitnodiging niet ontvangen?
Oh... moest ik die post zelf rondbrengen?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is kwijt geraakt in de post die ze zelf moest rondbrengen.
Wel uit een potjequote:Op woensdag 14 november 2012 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh carbonara![]()
Ik ga vrijdag uit eten![]()
Ja, en hard ook, niemand komt ongevraagd aan mijn bil
Ik keek deel 1 alleen door de hype. Maar als je een beetje van vampieren e.d. houdt is dit echt bagger.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nog geen enkele van de films gezien, maar te veel er over gehoord
O ja, truequote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee link naar je twittert staat gewoon in je sig
PostNL zegt postbezorging te verbeterenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh... moest ik die post zelf rondbrengen?
Ik heb alles in de oudpapierbak geduwd
Sociale druk hequote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook en dat wou ik ook zo houden. Wat een bagger![]()
Ben blij dat ik er nog niemand over gehoord heb op FB.
E-meeuw is kapotquote:Op woensdag 14 november 2012 09:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je mijn uitnodiging niet ontvangen?
Heb vandaag de kerstkaarten al op de bus gedaan, zijn ze er in ieder geval op tijd. Voor kerst 2013.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PostNL zegt postbezorging te verbeteren
Ben benieuwd of ik hem ontvangquote:Op woensdag 14 november 2012 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb vandaag de kerstkaarten al op de bus gedaan, zijn ze er in ieder geval op tijd. Voor kerst 2013.
Damnnn gurlll uit een potjequote:Op woensdag 14 november 2012 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel uit een potje
Waar ga je vrijdag heen?ik ga morgen wokken btw
na werk uitje.
En damnwat als hij vraagt of ie dat mag masseren
?
Dan moeten ze niet zulke rare organisatorische fratsen uithalenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PostNL zegt postbezorging te verbeteren
Heb voor jou een Carly Rae kerstkaart met het Chirstmas Maybe liedje als je hem open doetquote:
I know sistaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Damnnn gurlll uit een potje![]()
En het is zo makkelijk zelf te maken![]()
030 ga ik heen![]()
Dus Sala ik hoop dat de treinen een beetje meewerken![]()
Ik geloof niet dat Erik dat vraagt, de vorige keer had hij zn koters mee genomen.
Lag ik daar in mn bh..
Wowquote:Op woensdag 14 november 2012 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb voor jou een Carly Rae kerstkaart met het Chirstmas Maybe liedje als je hem open doet
hehequote:Op woensdag 14 november 2012 10:05 schreef Keskin58[/url] het volgende:
[..]
Niemand heeft jou iets gewroegd of ts stoer is of niet.
ja jij was dat he die de post in de sloot had gegooidquote:Op woensdag 14 november 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh... moest ik die post zelf rondbrengen?
Ik heb alles in de oudpapierbak geduwd
HAHA JALOERSquote:
quote:
Sistaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know sistamaar scheelt weer werk en tijd
Wat is 030?
pics van hoe je daar ligt in bh?
Als iemand nou wil weten waarom je geen Twitter nodig hebt, hoef je alleen maar op die van jou te kijken.quote:
HEBBEN !!!quote:
Ja, ik ben helemaal naar de Meern gereden om dat te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij was dat he die de post in de sloot had gegooid
Fysioquote:Op woensdag 14 november 2012 10:06 schreef Salatrel het volgende:
wie de fuk is erik
en de treinsituatie is gelijk aan gisteren volgens mij 4ebe
De Meern.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal naar de Meern gereden om dat te doen
je kan ook over leiden maar of dat nou sneller isquote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fysio![]()
Oh dat is niet zo heel bestIk wil niet met de sprinter naar 030
![]()
Vrijdag moet het beter zijn
Een bijzonder goedemorgen, Modusquote:Op woensdag 14 november 2012 10:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Als iemand nou wil weten waarom je geen Twitter nodig hebt, hoef je alleen maar op die van jou te kijken..
5 minuten wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef Salatrel het volgende:
is toch maar 5 minuten rijden voor je?
Bragi/IQM/Buup toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bijzonder goedemorgen, Modus![]()
Je weet dat ik die twitter niet zelf heb aangemaakt?![]()
Ik kan daar dus niet bij.. dat betekent dat iemand anders zowat een half jaar mijn quotes heeft bijgehouden
Vanuit Woudenberg bedoelt ie denk ikquote:
Lijkt Brabant wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De Meern.Bij mijn vorige werkgever (in Schiedam ja) kwam bijna iedereen uit de Meern
incest dorpje. Ze konden bijna een pendelbus inzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja leuk zo'n toeristenroutequote:Op woensdag 14 november 2012 10:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan ook over leiden maar of dat nou sneller is
OH BEN IK OP TV! MAG IK EVEN DE GROETEN DOEN AAN ALLE FOKKERS DIE NU KIJKENquote:Op woensdag 14 november 2012 10:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja als ik zo hoor wat jij allemaal meemaakt in de auto ben je binnenkort te zien op sbs6
Ja kloptquote:
Vanuit Woudenberg is het alsnog een dik half uurquote:Op woensdag 14 november 2012 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanuit Woudenberg bedoelt ie denk ik
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt Brabant wel.Ik woon niet in Brabant hoor. Of denk je dat Renkum ook al in Brabant ligt? Naast Nijmegen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat heeft dan even geduurd, want ik heb mijn rijbewijs al vrij langquote:Op woensdag 14 november 2012 10:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja als ik zo hoor wat jij allemaal meemaakt in de auto ben je binnenkort te zien op sbs6
camera zwaait naar links...... terug naar rechts... weer naar links... .JA HIEROquote:Op woensdag 14 november 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OH BEN IK OP TV! MAG IK EVEN DE GROETEN DOEN AAN ALLE FOKKERS DIE NU KIJKEN![]()
![]()
Ik wil je ook bro noemen hoor, swaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sista![]()
Valt nog mee dat je me geen bro noemt![]()
True.. ik kook soms ook uit een potje...
Woksaus bijvoorbeeld...
Over wokken gesproken, wat neem jij meestal dang?
030 is Utrecht![]()
Picca's zijn niet beschikbaar![]()
Net zoals jouw foto's uit kpd!
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik woon niet in Brabant hoor. Of denk je dat Renkum ook al in Brabant ligt? Naast Nijmegen zeker
"Ik wil graag de groeten doen aan de hele KLB SC."quote:Op woensdag 14 november 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OH BEN IK OP TV! MAG IK EVEN DE GROETEN DOEN AAN ALLE FOKKERS DIE NU KIJKEN![]()
![]()
Ik moet over 3 weken een nieuwe. Dan heb ik hem al 10 jaar en realiseer ik me dat ik echt oud ben.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heeft dan even geduurd, want ik heb mijn rijbewijs al vrij lang
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:51 schreef Salatrel het volgende:
maar eerst komt zaagmans nog ff de week doormidden zagen
Nee dat was de insteek ook niet..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik woon niet in Brabant hoor. Of denk je dat Renkum ook al in Brabant ligt? Naast Nijmegen zeker
Ik weet wat je bedoelde, wilde je gewoon even plagenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat was de insteek ook niet..laat maar weer zitten
Wise, Rebecca Black filmpje eerder in het topic.quote:
ik heb tussentijds een nieuwe gehaald dus ik hoef pas over 9,5 jaar weerquote:Op woensdag 14 november 2012 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet over 3 weken een nieuwe. Dan heb ik hem al 10 jaar en realiseer ik me dat ik echt oud ben.
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:53 schreef BobbyB het volgende:
LeinadNesterbegne 3 days ago
please stop covering your boobs soo much. thats why i subscribed. i know you got big titties you should be proud and be more revealing.
Nee, sista is goed, gurllllquote:Op woensdag 14 november 2012 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil je ook bro noemen hoor, swa
Maar potje is gewono makkelijk, soms wat extra zooi erbij gooien. En zo[n keukenprinses ben ik niet![]()
Bij wokken? sowieso bij alles GON BAO (ofso) saus... lekker scherpmaar ik vind vooral dan rund lekker. Wij gaan soms naar een wokrestaurant waar je ook apart biefstuk enzo kan krijgen en dan met lenteuitjes enzo
zo fucking lekker... dus dat neem ik meer dan echt laten wokken alles
Maar mijn piccas waren wel beschikbaar, daar was jij te laat voor dus jouw fout. Jouw piccas waren nooit beschikbaar dus buiten mijn schuld omdus
ja.... dus.
ik dacht dat je die zelf ontworp?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:15 schreef BobbyB het volgende:
Je besteld een keer visitekaartjes bij VistaPrint en wordt dagelijks lastig gevallen met nieuwsbrieven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |