amateurquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal ik maar eerst prestige 2 doen?
Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten wasquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond jij het einde ook zo slecht?
Nu heb je tijd voor Halo4quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten was
Heb je die Porter Robinson nog gecheckt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten was
Dinsdag Borderlands dlcquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Halo vind ik echt waardeloos sorry
nothing beatsquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I knowquote:
Nu al level 40.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
Zo emblem voor blops is gemaakt
valt me van je tegen opaquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
k/d van 1.15 en w /l van 1.39quote:
Haha mooi ook die laatste halve minuut met die 2 agenten:quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef badboynova het volgende:
Sold gedraag je nou eens een keer![]()
Echt héquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha mooi ook die laatste halve minuut met die 2 agenten:
"Nee, dit vind ik gewoon niet leuk hoor, is natuurlijk niet leuk hoe dat gaat, nee."
Scalpeer die zwarte dan eerst, "DAT HAAR" plukje hier plukje daar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt hé
We gaan zeker aangifte doen, stelletje huilies gewoon neer steken die popo
Die kerel heeft hopelijk Tourette ofzo, anders mogen ze hem meteen opsluiten, hij gedraagt zich als een wijf.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef badboynova het volgende:
dit had die flikker in de VS moeten doenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef badboynova het volgende:
Wat heeft Tourette dan met een wijf te makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die kerel heeft hopelijk Tourette ofzo, anders mogen ze hem meteen opsluiten, hij gedraagt zich als een wijf.
goede bonusquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat heeft Tourette dan met een wijf te makenEn wat dan nog als ie Tourette heeft, daar hoeft ie toch niet voor vast te zitten
?
en in de bonus :
Sukkel.quote:Op zondag 18 november 2012 05:06 schreef KoningStoma het volgende:
BO2 is geen blijvertje zoals hij nu is.
ik lijk meer op peanutquote:
Nu niet ineens dat de schuld gaan geven hequote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef badboynova het volgende:
waarom gaan mensen laggen om enkel te kunnen winnen in fifa
Je heb gelijk, ik zal nu de waarheid spreken "WAT EEN KUT VOLK DIE ENGELSE'quote:Op zondag 18 november 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu niet ineens dat de schuld gaan geven he
die schnitzels die jij bakt zekerquote:Op zondag 18 november 2012 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo trolling? Schnitzels smaken toch naar karton
Nee want hij vind dat geen voedselquote:
Droge hapquote:
Dan vreet je dus de verkeerde schnitzelsquote:Op zondag 18 november 2012 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Droge hapik eet die dingen niet of je moet ze bedelven in saus maar dan gaat het niet meer om het vlees.
Nee hoor ik heb wel duizend van die dingen zelf gemaakt toen ik 16 was en net begon met koken. Misschien vind ik ze daarom wel goorquote:Op zondag 18 november 2012 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan vreet je dus de verkeerde schnitzels
Omdat je het niet kon zekerquote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb wel duizend van die dingen zelf gemaakt toen ik 16 was en net begon met koken. Misschien vind ik ze daarom wel goor
Nee toen ik 16 was liep ik stage bij een weg restaurant hadden ze 50 verschillende sauzen voor op die kut dingen. Was blij dat ik daar klaar wasquote:
20 keer per dagquote:Op zondag 18 november 2012 16:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man en dashboarden.
ik bied 1 euroquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef KoningStoma het volgende:
Hij is nu 51 euro het goedkoopst te krijgen, dus 40 inc verzendskosten lijkt me een goeie richtprijs.
weet je zeker dat je dan wel gaat spelenquote:
voor 40 euro niet denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dan wel gaat spelen?
afzetten nog welquote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
voor 40 euro niet denk ikik denk dat ik stoma iemand anders laat afzetten en dan pik ik hem wel op voor een paar tientjes over een paar maand
wat ik wel wil spelen is halo 4 denk ik, hele vrienden groep speelt ook haloquote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dan wel gaat spelen?
grapje toch, jezusquote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
afzetten nog wel? als ie hem op xbw zet is ie hem zo kwijt voor die prijs
Daarom stond die ? er hequote:
Ja hoor, prima.quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
38EU INCL geboden
Oke vooruit die 2euro maakt me nie uittt 40 eu incl Jaa akkooooord?
Als ik hem dan nog niet doormiddengebroken heb...quote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Krijg dinsdag mn loon. Hou m plzzz even vast
Nope. Misschien soms wel gezellig, maar voornamelijk irritatie van het spel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef Frankii het volgende:
Ik zie veel mensen uit dit topic BO2 spelen. Is t vet?Voor de gezelligheid zou ik em misschien nog wel halen.
Ah, slecht voor mijn bloeddruk en mijn ramen dus.quote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nope. Misschien soms wel gezellig, maar voornamelijk irritatie van het spel.
Nog even Borderlands 2 afmaken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ah, slecht voor mijn bloeddruk en mijn ramen dus.
Ik had serieus gedacht dat je deze langer de kans zou geven.quote:
En toch ben jij de enige die zich zo gek laat makenquote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nope. Misschien soms wel gezellig, maar voornamelijk irritatie van het spel.
oke nicki minajquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En toch ben jij de enige die zich zo gek laat maken
Ja.. Ik heb nooit het idee dat ik eerlijk win of verlies met dat spel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had serieus gedacht dat je deze langer de kans zou geven.
is dit geen betere game voor jouw, je wint en verliest nooitquote:Op zondag 18 november 2012 23:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb nooit het idee dat ik eerlijk win of verlies met dat spel.
Nee, badboynova, ik vind verliezen niet erg, als het maar eerlijk is.quote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
is dit geen betere game voor jouw, je wint en verliest nooit![]()
Denk echt dat je er teveel over nadenkt hoorquote:Op zondag 18 november 2012 23:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb nooit het idee dat ik eerlijk win of verlies met dat spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |