Nu niet ineens dat de schuld gaan geven hequote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef badboynova het volgende:
waarom gaan mensen laggen om enkel te kunnen winnen in fifa
Je heb gelijk, ik zal nu de waarheid spreken "WAT EEN KUT VOLK DIE ENGELSE'quote:Op zondag 18 november 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu niet ineens dat de schuld gaan geven he
die schnitzels die jij bakt zekerquote:Op zondag 18 november 2012 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo trolling? Schnitzels smaken toch naar karton
Nee want hij vind dat geen voedselquote:
Droge hapquote:
Dan vreet je dus de verkeerde schnitzelsquote:Op zondag 18 november 2012 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Droge hapik eet die dingen niet of je moet ze bedelven in saus maar dan gaat het niet meer om het vlees.
Nee hoor ik heb wel duizend van die dingen zelf gemaakt toen ik 16 was en net begon met koken. Misschien vind ik ze daarom wel goorquote:Op zondag 18 november 2012 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan vreet je dus de verkeerde schnitzels
Omdat je het niet kon zekerquote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb wel duizend van die dingen zelf gemaakt toen ik 16 was en net begon met koken. Misschien vind ik ze daarom wel goor
Nee toen ik 16 was liep ik stage bij een weg restaurant hadden ze 50 verschillende sauzen voor op die kut dingen. Was blij dat ik daar klaar wasquote:
20 keer per dagquote:Op zondag 18 november 2012 16:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man en dashboarden.
ik bied 1 euroquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef KoningStoma het volgende:
Hij is nu 51 euro het goedkoopst te krijgen, dus 40 inc verzendskosten lijkt me een goeie richtprijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |