Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten wasquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond jij het einde ook zo slecht?
Nu heb je tijd voor Halo4quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten was
Heb je die Porter Robinson nog gecheckt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen. Al waren mijn verwachtingen nogal laag omdat iedereen er over klaagt. Ach, open einde zoals te verwachten was
Dinsdag Borderlands dlcquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Halo vind ik echt waardeloos sorry
nothing beatsquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I knowquote:
Nu al level 40.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag het ja!
Zo emblem voor blops is gemaakt
valt me van je tegen opaquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
k/d van 1.15 en w /l van 1.39quote:
Haha mooi ook die laatste halve minuut met die 2 agenten:quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef badboynova het volgende:
Sold gedraag je nou eens een keer![]()
Echt héquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha mooi ook die laatste halve minuut met die 2 agenten:
"Nee, dit vind ik gewoon niet leuk hoor, is natuurlijk niet leuk hoe dat gaat, nee."
Scalpeer die zwarte dan eerst, "DAT HAAR" plukje hier plukje daar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt hé
We gaan zeker aangifte doen, stelletje huilies gewoon neer steken die popo
Die kerel heeft hopelijk Tourette ofzo, anders mogen ze hem meteen opsluiten, hij gedraagt zich als een wijf.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef badboynova het volgende:
dit had die flikker in de VS moeten doenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef badboynova het volgende:
Wat heeft Tourette dan met een wijf te makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die kerel heeft hopelijk Tourette ofzo, anders mogen ze hem meteen opsluiten, hij gedraagt zich als een wijf.
goede bonusquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat heeft Tourette dan met een wijf te makenEn wat dan nog als ie Tourette heeft, daar hoeft ie toch niet voor vast te zitten
?
en in de bonus :
Sukkel.quote:Op zondag 18 november 2012 05:06 schreef KoningStoma het volgende:
BO2 is geen blijvertje zoals hij nu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |