Ik wil weer een keer ''spacen'' lijkt me tof...quote:Op woensdag 14 november 2012 01:18 schreef ValHallen het volgende:
Moeilijk hard spacen op dit nummer
Zou rakenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
Wat teh fuck, hoe baas
Weer bewijs dat eckte bazen op 10 januari geboren worden.
Knap meisje, wel eerst 10 jaar in de kelder bewaren voordat ze goed rijp is.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
Wat teh fuck, hoe baas
Weer bewijs dat eckte bazen op 10 januari geboren worden.
Kan makkelijk. Je neemt wat hasj, het album van The Stone Roses en je bent al klaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil weer een keer ''spacen'' lijkt me tof...
Denk dat het ook wel goed voor me is, weer wat oog op positieve dingen in het leven..
Ze was toen wel 13.quote:
4 jaar moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knap meisje, wel eerst 10 jaar in de kelder bewaren voordat ze goed rijp is.
quote:
Ik zou niet op de politiek vertrouwen als je iets leuks wil belevenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
Lol...
Ik hoop toch dat groenlinks een keer 0 zetels krijgt vvd max 20...
Dan wordt het weer leuk in Nederland misschien.
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou niet op de politiek vertrouwen als je iets leuks wil beleven
Maja ik smeer em latorie
Misschien als ik 40 ben, tijd zat nog voor de politiek het zijn meestal toch bejaarden op de echte machtsfuncties.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil eigenlijk best wel een keer de politiek in.
Maar ik ben nog jong..
Wit ''geverfd''?quote:Op woensdag 14 november 2012 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat heb ik ook een mooi plafond
Wakker persoon ik groet uquote:
Gitaartjequote:
Ja goed.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 02:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat heb ik ook een mooi plafond
Bekendenquote:
Nog wat spannends gebeurd vanavondquote:Op woensdag 14 november 2012 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Altijd fijn, altijd fijn.
Goedennacht dame.
Nee, eigenlijk niet... Jij wel?quote:Op woensdag 14 november 2012 02:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Nog wat spannends gebeurd vanavond?
Twilight marathon van 14:00 tot 2:00... glitterende vampieren ditdat..quote:Op woensdag 14 november 2012 02:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... Jij wel?
Saaaaaaaaiquote:Op woensdag 14 november 2012 02:49 schreef DaMook het volgende:
Ok ook nu gitaar enRaene
er zijn ga ik slapen
.
Truste allemaal. Z .
.
Trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 02:49 schreef DaMook het volgende:
Ok ook nu gitaar enRaene
er zijn ga ik slapen
.
Truste allemaal. Z .
.
Ist een serie of wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 02:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Twilight marathon van 14:00 tot 2:00... glitterende vampieren ditdat..
Ik dacht dat ik alleen in het echt het effect had dat zodra ik binnen kwam iedereen wegrende.quote:
5 filmsquote:Op woensdag 14 november 2012 02:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist een serie of wat?
Dat je er 12 uur aan kwijt bent.
Je mag haten hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 02:52 schreef heloef het volgende:
Ik neem me voor niet op Twillight te haten.
Hallo.
Nee joh, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Je mag haten hoormijn vriend is de grootste hater..
Tof van jequote:
Mijn vriend keek de eerste film... trok dit gezicht >quote:
Ik ook niet, of ik moet verliefd zijn dan doorsta ik met alle liefde die anderhalf uur.quote:
Het is geen verzinselquote:Op woensdag 14 november 2012 03:16 schreef kingtoppie het volgende:
Verliefd zijn;
Een verzinsel in mijn hoofd is het.
Ja of niet.. Je kan ook gewoon je mannelijkheid in ere houden..quote:Op woensdag 14 november 2012 03:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet, of ik moet verliefd zijn dan doorsta ik met alle liefde die anderhalf uur.
Hoezo wanhopig?quote:Op woensdag 14 november 2012 03:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ach god, ik word weer wanhopig hoor.![]()
Slaap lekker, ik droom dit wel ff weg.
Hoe oud ben jequote:Op woensdag 14 november 2012 03:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit meer gedaan met een meisje dan 1 avond zoenen zogezegd.
Andddd its gone.
Jong zat dus.. Hoe denk je zelf dat het komtquote:
FLquote:
Doing fine thanksquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 03:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Doing fine thanks. How about yourself?
Dat is een emo plaatje alsin niet echt maar oke.quote:
Oh hehequote:Op woensdag 14 november 2012 03:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is een emo plaatje alsin niet echt maar oke.
Niet in staat om echt gevoelens te krijgen voor iemand.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Jong zat dus.. Hoe denk je zelf dat het komt? Ik denk dat je geduld moet hebben
..
Althans zo interpreteer ik hemquote:
Ja zo zag het er eigenlijk ook wel uitquote:Op woensdag 14 november 2012 03:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Althans zo interpreteer ik hem...
Beetje compromissen sluiten, "ik kijk Twilight met jou, jij kijkt Two Pints met mij"quote:Op woensdag 14 november 2012 03:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja of niet.. Je kan ook gewoon je mannelijkheid in ere houden..
Alles wat ik over verliefde mensen heb te zeggen staat onder deze tekst.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:16 schreef kingtoppie het volgende:
Verliefd zijn;
Een verzinsel in mijn hoofd is het.
Dat klinkt alsof je het al opgeeft.. Je maakt serieus nooit interessante vrouwen mee die je wel beter zou willen leren kennen?quote:Op woensdag 14 november 2012 03:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet in staat om echt gevoelens te krijgen voor iemand.
Sowieso zie ik daar vrouwen te weinig voor.
En om zonder gevoel iemand op date te vragen is ook weer zoiets...
En waarom er na het uitgaan en ik zou iemand gezoend niks meer gebeurt... Vraag het god, ik vind nummers vragen tegenwoordig een soort van hopeloos, gebeurt toch nooit wat mee.
Beetje apart compromis want 2 pints is awesome.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Beetje compromissen sluiten, "ik kijk Twilight met jou, jij kijkt Two Pints met mij"
[..]
Alles wat ik over verliefde mensen heb te zeggen staat onder deze tekst.
De meeste meisjes van mijn leeftijd snappen die Britse humor niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Beetje apart compromis want 2 pints is awesome.
Jeuj!quote:Op woensdag 14 november 2012 03:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja zo zag het er eigenlijk ook wel uit
Loving it.. monty python, little britain, chewin the fat, two pints, catherine tate..quote:Op woensdag 14 november 2012 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De meeste meisjes van mijn leeftijd snappen die Britse humor niet.
Dan moet ik erg nadenken..quote:Op woensdag 14 november 2012 03:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je het al opgeeft.. Je maakt serieus nooit interessante vrouwen mee die je wel beter zou willen leren kennen?
Ik werd er fijn altijd mee gepest tijdens Engels.. Scarred me for life.quote:
Really?quote:Op woensdag 14 november 2012 03:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik werd er fijn altijd mee gepest tijdens Engels.. Scarred me for life.
En wat nou als je je inschrijft op een site als paiq bijvoorbeeld.. je vult een aantal vragenlijsten in over karakter eigenschappen en je word compleet anoniem gematched aan dames die overeenkomen met je karakter dus..quote:Op woensdag 14 november 2012 03:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet ik erg nadenken..
Nee, eigenlijk niet.... Er zijn er 3 oid in mijn leven langsgekomen die dat effect wel hadden.... Dat is ook na 1 avond / exit.
Gek genoeg zat ik in die periode ook aan de anti depressiva.
Heldquote:Op woensdag 14 november 2012 03:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Loving it.. monty python, little britain, chewin the fat, two pints, catherine tate..
Als ik Engels moet spreken klinkt het ook echt Brits.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik werd er fijn altijd mee gepest tijdens Engels.. Scarred me for life.
Het belangrijkste is hij is best knap, goede kleur ogen dus hij heeft een redelijk grote kans op een date.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:42 schreef Raene het volgende:
[..]
En wat nou als je je inschrijft op een site als paiq bijvoorbeeld.. je vult een aantal vragenlijsten in over karakter eigenschappen en je word compleet anoniem gematched aan dames die overeenkomen met je karakter dus..
Not really.quote:
Daten is opzicht wel fun denk ik...quote:Op woensdag 14 november 2012 03:42 schreef Raene het volgende:
[..]
En wat nou als je je inschrijft op een site als paiq bijvoorbeeld.. je vult een aantal vragenlijsten in over karakter eigenschappen en je word compleet anoniem gematched aan dames die overeenkomen met je karakter dus..
Ach jij kan nog een enthousiast verhaal tikken dat lukt mij nietquote:Op woensdag 14 november 2012 03:43 schreef heloef het volgende:
goede kleur ogen dus hij heeft een redelijk grote kans op een date.
Ik zou het bijvoorbeeld niet halen, te gewoontjes.
Op die site zie je pas foto's als het klikt met je chatpartner.. je gaat eerst kletsen een aantal minuten.. dan word gevraagd of je verder wilt.. en stukje bij beetje word de foto duidelijk.. is allemaal blur in het begin.. er word je iets van 3 keer gevraagd of je verder wilt.. als je nee klikt ben je weg en kom je die ander noooooooit meer tegenquote:Op woensdag 14 november 2012 03:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het belangrijkste is hij is best knap, goede kleur ogen dus hij heeft een redelijk grote kans op een date.
Ik zou het bijvoorbeeld niet halen, te gewoontjes.
Dat ik gepest werd met mijn accent is waar.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
So in reality it's not really real?
quote:Op woensdag 14 november 2012 03:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat ik gepest werd met mijn accent is waar.
Ow nee hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 03:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil gewoon een goeie diepe friends with benefits relatie
Zat mensen die zo seks weten te regelen dat zou ik opzicht ook wel moeten kunnen... Maar allicht gaat dat een heel stuk makkelijker als je niet thuis woont zoals ik
Dat bestaat niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil gewoon een goeie diepe friends with benefits relatie
Slaap lekker Faxquote:Op woensdag 14 november 2012 03:49 schreef Faxie het volgende:
Ow d'r is nog leven hier?
Nouja ik ga slapen... 't is wel weer mooi geweest vanavond.
Mijn verhalen kunnen niet op tegen jouw blauwe ogen en krulletjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach jij kan nog een enthousiast verhaal tikken dat lukt mij niet
In R&P topics hoorde ik vaak dat je werd weggeklikt nadat je foto zichtbaar werd. Dus het helpt denk ik wel enorm als je iets boven de menigte uitsteekt qua uiterlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Op die site zie je pas foto's als het klikt met je chatpartner.. je gaat eerst kletsen een aantal minuten.. dan word gevraagd of je verder wilt.. en stukje bij beetje word de foto duidelijk.. is allemaal blur in het begin.. er word je iets van 3 keer gevraagd of je verder wilt.. als je nee klikt ben je weg en kom je die ander noooooooit meer tegen
Mja weetje wat het is.. Ik wil gewoon ergens een beetje tot rust kunnen komen, beetje lol kunnen hebben zonder dat het echt super veel aandacht gaat vragen oid.quote:
SlaapFOK!ken interessant.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, ik post altijd in mijn slaap zoals nu.
Jij ook alquote:Op woensdag 14 november 2012 03:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Leipe shitB-)quote:Op woensdag 14 november 2012 03:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neuken zonder relatiedingen aan je hoofd. Kon ik het maar regelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja weetje wat het is.. Ik wil gewoon ergens een beetje tot rust kunnen komen, beetje lol kunnen hebben zonder dat het echt super veel aandacht gaat vragen oid.
Ja eigenlijk gewoon neuken met een leuk meisje klaarquote:Op woensdag 14 november 2012 03:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken zonder relatiedingen aan je hoofd. Kon ik het maar regelen.
Ja dan weet ik het ook niet meer.. Misschien dat het een keer zal gebeuren maar je kan het niet weten als je het niet probeert maar het was meer voor kt bedoelt.. maar ben je zo lelijk dan heloef? ik heb nog nooit pics mogen zien dus pics plx.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn verhalen kunnen niet op tegen jouw blauwe ogen en krulletjes.
[..]
In R&P topics hoorde ik vaak dat je werd weggeklikt nadat je foto zichtbaar werd. Dus het helpt denk ik wel enorm als je iets boven de menigte uitsteekt qua uiterlijk.
Je zit op Fok.. genoeg wijven om te neuken waar je verder niks mee hoeft.. Ik heb ook met een paar fokkers geneukt in een ver verleden.. was awesome..quote:Op woensdag 14 november 2012 03:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken zonder relatiedingen aan je hoofd. Kon ik het maar regelen.
#YOLOquote:Op woensdag 14 november 2012 04:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Je zit op Fok.. genoeg wijven om te neuken waar je verder niks mee hoeft.. Ik heb ook met een paar fokkers geneukt in een ver verleden.. was awesome..
Ermergerdquote:
Hmmmquote:Op woensdag 14 november 2012 04:00 schreef Raene het volgende:
Je zit op Fok.. genoeg wijven om te neuken waar je verder niks mee hoeft.. Ik heb ook met een paar fokkers geneukt in een ver verleden.. was awesome..
Anders weet ik het ook niet meerquote:
Gewoon afspreken and C what happens?quote:Op woensdag 14 november 2012 04:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee ik ben niet lelijk gewoon gemiddeld met niet echt dingen die er uit springen qua uiterlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 03:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet meer.. Misschien dat het een keer zal gebeuren maar je kan het niet weten als je het niet probeert maar het was meer voor kt bedoelt.. maar ben je zo lelijk dan heloef? ik heb nog nooit pics mogen zien dus pics plx.
Ik zeg "Kon ik het maar regelen" niet dat er geen kandidaten zijn. Maar of die kandidaten daar erg veel zin in hebben is een tweede.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:00 schreef Raene het volgende:
[..]
De key is om meteen duidelijk te zijn.. aangeven dat je uit bent op seks en verder niet.. uiteindelijk zullen ze gerust happen.. het is net als vissen.. geduld is een schone zaak..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon afspreken and C what happens?
Zijn er veel vrouwen die gewoon simpel wat seks willen niks meer? Want ik voel me een beetje een glotzak om iemand te daten zonder serieus erin te zijn zegmaar.
Gewoon afspreken... Kaneelstokje style...quote:Op woensdag 14 november 2012 04:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg "Kon ik het maar regelen" niet dat er geen kandidaten zijn. Maar of die kandidaten daar erg veel zin in hebben is een tweede.
''Hey hallo, zin om te neuken?''quote:Op woensdag 14 november 2012 04:08 schreef Raene het volgende:
De key is om meteen duidelijk te zijn.. aangeven dat je uit bent op seks en verder niet.. uiteindelijk zullen ze gerust happen.. het is net als vissen.. geduld is een schone zaak..
Maar een manier om daar achter te komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg "Kon ik het maar regelen" niet dat er geen kandidaten zijn. Maar of die kandidaten daar erg veel zin in hebben is een tweede.
Er moet wel enigsinds een klik zijn, vind ik, anders wordt het 'm ook niet..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:08 schreef Raene het volgende:
[..]
De key is om meteen duidelijk te zijn.. aangeven dat je uit bent op seks en verder niet.. uiteindelijk zullen ze gerust happen.. het is net als vissen.. geduld is een schone zaak..
Je zegt het net zelf tegen heloef.. ik bedoel het niet zoals je het nu zegt.. je moet natuurlijk wel tactisch zijn..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Hey hallo, zin om te neuken?''
Lijkt me geen hele succesvolle openingszin.
Welke zee moet ik in vissen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 04:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Je zegt het net zelf tegen heloef.. ik bedoel het niet zoals je het nu zegt.. je moet natuurlijk wel tactisch zijn..
Uitgaanswereld is daar geschikter voor denk ik..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke zee moet ik in vissen dan?
Uitgaansgelegenheid / studie?
Uitgaansgelegenheid of zoals ik al zei internet... er zijn vast dating sites voor sex datesquote:Op woensdag 14 november 2012 04:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke zee moet ik in vissen dan?
Uitgaansgelegenheid / studie?
Haha, maar ik ben ehh, 0.0 ervaren dus laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 14 november 2012 04:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Uitgaansgelegenheid of zoals ik al zei internet... er zijn vast dating sites voor sex dates
.
Voor groepen en mensen enzo. In 1 op 1 gesprekken valt het toch wel tegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon afspreken... Kaneelstokje style...
Jij kan ook gewoon goed lullen dusja...
Telefoon en bed..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zittend voor een computers/laptop staren maakt dat wel lastig idd..
Ik denk dat interesse de grondslag is...quote:Op woensdag 14 november 2012 04:19 schreef heloef het volgende:
Bij vreemden is het lastiger daar moet je nog zoeken.
Telefoon wegleggen resulteerd niet in opeens wel kunnen slapen.. Ik heb een slaap probleem.. mn ritme is weg.. moeilijk te herstellen ditdat..quote:
Dat.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat interesse de grondslag is...
Gewoon even iemand willen leren kennen dan komen de gesprekken wel denk ik.
Tenzij iemand niet leuk is
Als ik nu in bed ga liggen kan ik binnen 10 min wegvallen.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Telefoon wegleggen resulteerd niet in opeens wel kunnen slapen.. Ik heb een slaap probleem.. mn ritme is weg.. moeilijk te herstellen ditdat..
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar een manier om daar achter te komen.
Kan prima maar je moet wel snel weg proberen te breken uit gelul over cijfers, lesstof en docenten.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ik interesseer me in niks de laatste tijd behalve rust dus dat schiet niet echt op..
Dan ga ik iemand aangapen omdat ik daar kalm van word ofzo
Maargoed, waarom kan ik niet tussen mede studentes vissen Raene werkt dat niet?
Haha, eens wel...quote:Op woensdag 14 november 2012 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik nu in bed ga liggen kan ik binnen 10 min wegvallen.
Maar ik haat slapen en is saai.
Kan wel.. Als jij dat prettig vindt.. je mede studentes heb je nog mee te maken als er iets misloopt.. random meiden uit de kroeg niet..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ik interesseer me in niks de laatste tijd behalve rust dus dat schiet niet echt op..
Dan ga ik iemand aangapen omdat ik daar kalm van word ofzo
Maargoed, waarom kan ik niet tussen mede studentes vissen Raene werkt dat niet?
Dat moet te doen zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:25 schreef heloef het volgende:
Kan prima maar je moet wel snel weg proberen te breken uit gelul over cijfers, lesstof en docenten.
Thuis wonen hoeft niet uit te maken imho..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik denk toch dat meer succes boek als ik niet meer thuis woon. Of misschien is dat een waanidee wat over 5 jaar enorm blijkt tegen te vallen.
[..]
Kan prima maar je moet wel snel weg proberen te breken uit gelul over cijfers, lesstof en docenten.
Slapen is idd saai, maar heb van 9 tot 5 college dalijk.. Wordt lachen dan, not.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik nu in bed ga liggen kan ik binnen 10 min wegvallen.
Maar ik haat slapen en is saai.
Wat kan er mislopen? Blauwtje? Dat lijkt me niet heel ergquote:Op woensdag 14 november 2012 04:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan wel.. Als jij dat prettig vindt.. je mede studentes heb je nog mee te maken als er iets misloopt.. random meiden uit de kroeg niet..
Denk je?quote:Op woensdag 14 november 2012 04:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Thuis wonen hoeft niet uit te maken imho..
Het komt wel wat zelfstandiger over.. Maar meiden die zich daar blind op staren heb je ook niks aan..quote:
Ik dacht altijd dat ik hele goede gesprekken voerde, tot dat ik besefte dat het enorm veel en eigenlijk teveel op de oppervlakte bleef. Ik probeer steeds meer naar de reden er achter te zoeken en ze ook zelf aan het denken te zeggen. Als iemand bijvoorbeeld psychologie studeert, probeer ik de hoe en waarom te zoeken. Vind ze het menselijk brein fascinerend? Probeert ze mensen en zichzelf beter te begrijpen. Ik denk dat dat de basis is voor een goed gesprek dat je echt moet nadenken over dingen en dingen bloot legt.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat interesse de grondslag is...
Gewoon even iemand willen leren kennen dan komen de gesprekken wel denk ik.
Tenzij iemand niet leuk is
Ik zit nu toch een beetje onder moeders plak, pas als ik uit huis ga zal ik daar onderuit komen en kan ik echt gaan scoren om het plat te zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Thuis wonen hoeft niet uit te maken imho..
quote:Op woensdag 14 november 2012 04:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik moet er toch naar aan geloven en slapen. Weltrusten en hoop nog wakker te worden.
We sussen je in slaap, we zijn goed bezig.quote:
Toen ik nog thuis woonde deed ik dat gewoon..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:36 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik alleen zou wonen zou ik een tosti gebakken hebben en een rondje gaan lopen buiten.
wil je nu je ouders niet wakker maken zeker, know the feeling..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:36 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik alleen zou wonen zou ik een tosti gebakken hebben en een rondje gaan lopen buiten.
Jeeeejjjj..quote:Op woensdag 14 november 2012 04:35 schreef heloef het volgende:
[..]
We sussen je in slaap, we zijn goed bezig.
Ik zou ook gezeik krijgen als ik naar buiten zou gaan, en ook wel een beetje om die tosti misschien als ze wakker worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
wil je nu je ouders niet wakker maken zeker, know the feeling..
Ik hoor mijn moeder al roepen "waar ga je naar toe"quote:Op woensdag 14 november 2012 04:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word niet afgezeken eerder het tegenovergestelde, daar word ik ook een beetje moe van.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word nogal ingeperkt in mijn vrijheid hier, al dan niet door een denigrerende vader die alles wat je fout doet afzeikt zegmaar.
Tis me nooit echt opgevallen wat hij doet, maar ik heb toch een theorie bedacht dat je door afzeiken steeds minder gaat doen....
Oh maar dat doe ik ook, ik ben dan gewoon voorzichtig dat het niet storend is.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:40 schreef Smack10 het volgende:
Maar ben net gewoon opgestaan om te gaan roken, de 1 slaapt goed en de ander niet altijd.. Zo is het nu eenmaal
Ik zou haar echt zo ver mogelijk uit het huis houden. Gewoon puur omdat ik dan gelul krijg dat een relatie niet niks is en dat ik condooms moet gebruiken enzovoort. Ik ging laatst wat met een meisje eten. Meteen een heel vragenvuur, of ik verliefd was of ik een relatie met haar wou. Mens ik had haar twee keer gezien en ging een biertje met haar drinken.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zie mijn moeder al helemaal blij zijn omdat ik een meisje meeneem, blijer dan ik ben waarschijnlijk...
Gewoon dat gezicht alleen al denk ik the hellMoet dat meisje wel niet denken?
Je rug rechten, ik heb het afgelopen behoorlijke confrontaties gehad met mijn moeder. Puur omdat ik het voorheen gewoon over me heen liet komen. Nu trek ik gewoon mijn bek open, maar alleen als daar echt reden toe is natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had wat getypt maar blijkbaar is die post mislukt...
Ik heb nooit motiverende ouders gehad... Heb het nooit naar mijn zin gehad hier...
Ouders waren demotiverend dat kan ik je met zekerheid vertellen... Voornamelijk mijn vader, mijn moeder die ehh... was niet zo dominant..
Gewoon eigenlijk alles wat je deed was niet nodig... Doe je iets fout dan wordt dat ook even benadrukt, niet op een meelevende manier maar meer van stomkop.
En uiteindelijk nu als 20 jarige doe ik eigenlijk geen zak naar mijn mening, tenminste zo voelt het voor mij...
Ik heb geen echte passies of dingen die ik graag nog wil doen... Ik denk er helemaal niet over na eigenlijk...
Ik vind ook totaal niks spannend of echt de moeite waard...
Ik dood mijn tijd ipv dat ik het benut.
1x gedaan, komt die halve een beetje doen alsof ik een stuk vee ben ofzo, nou dat werd bijna vechten met mijn vader.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je rug rechten, ik heb het afgelopen behoorlijke confrontaties gehad met mijn moeder. Puur omdat ik het voorheen gewoon over me heen liet komen. Nu trek ik gewoon mijn bek open, maar alleen als daar echt reden toe is natuurlijk.
Zo kan je misschien een beetje onder hun juk vandaan komen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 06:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kreeg ik maar eens een goeiemorgen fuck![]()
Mogguh dame
quote:
Gelukkig moet ik nog overstappen zo, dus dat scheelt al iets.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das wel ruk Vin
Ik heb mijne ook vergeten, en in deze bus zit geen radio
Maar goed, gelukkig niet te lang met deze rijden..
Ja, en de volgende bus kwam niet opdagen.quote:
Het is gelukkig niet heel koud, maar je komt nu wel te laat?quote:Op woensdag 14 november 2012 07:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en de volgende bus kwam niet opdagen.Dus hopelijk zo mijn bus, na een half uur gewacht te hebben
Mwoa, ik ben een koukleum hequote:Op woensdag 14 november 2012 08:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet heel koud, maar je komt nu wel te laat?
Hiiii. Ik kan vrijdag helaas pas zeggen hoe laat ik kom. Of we komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Tamsel, doen we vrijdag meteen kroegje, of eerst weer cs? Omdat je zei dat we een ander tentje ook wel konden proberen?
Ik ben er om half 6 of zo, en moet eerst even eten. Remlof is vrij, dus hij kon op ieder tijdstip.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Tamsel, doen we vrijdag meteen kroegje, of eerst weer cs? Omdat je zei dat we een ander tentje ook wel konden proberen?
Haha, nouja, elke week Arnhem wordt ook wat veel en duur uiteindelijk voor mijquote:Op woensdag 14 november 2012 08:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hiiii. Ik kan vrijdag helaas pas zeggen hoe laat ik kom. Of we komen.ivm werk wat mss tot 5 uur duurt. Iig blijf ik wsl tot uur of 12 en t huys vind ik prima om af te spreken. We worden nog eens stamgasten!
Sterktequote:Op woensdag 14 november 2012 08:15 schreef Tamashii het volgende:
Nouja goed... Goed.... Ik hoop van harte dat ik niet omval.
Staaaaaaaaaaaaaand byyyyyyy meeeee. Oooohooooo stand by meee.
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 14 november 2012 08:43 schreef Tamashii het volgende:
Pffft. De dag is net begonnen. Nu al geen zin meer.
Artiesten die op hun 27ste een einde aan heb leven hebben gemaakt.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil ik weten wat voor club dat is?
Amy Winehouse, diegast vd beatlees en zanger guns n roses?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil ik weten wat voor club dat is?
Going out with a bang.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Artiesten die op hun 27ste een einde aan heb leven hebben gemaakt.
Oh. Nee, niet die clubquote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Clubquote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Scorequote:Op woensdag 14 november 2012 05:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens zou ik weleens Raene willen meeten (buiten de geplande meets dan), omdat ze me wel een interessant persoon lijkt..
En blijf ik met de lekkere pannenkoeken zittenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik wil een boterkoek stuk van je buikje af eten.
Ik zie het in het linkje van Lolaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Amy Winehouse, diegast vd beatlees en zanger guns n roses?
Goeiemorgenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En blijf ik met de lekkere pannenkoeken zitten
Hoezo, dat is het hoofdgerecht.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En blijf ik met de lekkere pannenkoeken zitten
Goeeeeeedemorgen!quote:
Wie bedoel jequote:Op woensdag 14 november 2012 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
Wil ik weten wat het nagerecht is?
You sound happyquote:
De orgie an sich zekerquote:
Dat geloof ik welquote:Op woensdag 14 november 2012 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh die pannekoeken komen wel op hoor Lola
In het nieuwe jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 09:12 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wanneer is dit Romeins feestje?
of laterquote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel
[..]
In het nieuwe jaarErgens januari
Ik heb geduld, heel veel geduldquote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
In het nieuwe jaarErgens januari
Want ligt er aan waar we het doen, en hoe, en waar we de kinderen (kunnen) laten enzo.quote:
Dec is gewoon drukquote:Op woensdag 14 november 2012 09:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geduld, heel veel geduld
zie gtalkquote:Op woensdag 14 november 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Want ligt er aan waar we het doen, en hoe, en waar we de kinderen (kunnen) laten enzo.
Die begint anders niet saai.. apk voor de auto... ik hou toch wel even mijn hartje vastquote:Op woensdag 14 november 2012 09:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarna de saaie maand Januari. Kunnen we die opvrolijken
.
+distributieriemquote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die begint anders niet saai.. apk voor de auto... ik hou toch wel even mijn hartje vast
We hebben weinig keusquote:Op woensdag 14 november 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat zouden we toch niet meteen doen ? :/ meh
Moet je toch dat kaartje winnen?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
Spamspam
GC / [MEET] Film kijken met FOK!kers - 18 november 2012
Almerequote:Op woensdag 14 november 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
Spamspam
GC / [MEET] Film kijken met FOK!kers - 18 november 2012
Er moet niks.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je toch dat kaartje winnen?
Hé, ik maak alleen het topicquote:Op woensdag 14 november 2012 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
AlmereDaar wil je nog niet dood gevonden worden
Excuus, je hebt wel gelijk. Maar het is 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Dus als je je nu inschrijft, krijg je waarschijnlijk morgen een bevestigingsmailtje.quote:
Je moet toch een plaatje vinden van Famke op de frontpage?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Excuus, je hebt wel gelijk. Maar het is 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Dus als je je nu inschrijft, krijg je waarschijnlijk morgen een bevestigingsmailtje.
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet toch een plaatje vinden van Famke op de frontpage?
pop-up hoofdquote:Op woensdag 14 november 2012 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet toch een plaatje vinden van Famke op de frontpage?
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Even de Action onveilig makentoedeloe
Volgens mij kan je ook wel de url van de popup met mensen delen... maar dan is de lol er natuurlijk wel vanafquote:Op woensdag 14 november 2012 09:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom echt nooit op de frontpage
Kak daar gaat mijn leven.
quote:
Ik nu. Contract wordt niet verlengt, maar dat had ik al verwacht en als ik kan starten met opleiding in februari is dat ook geen rampquote:Op woensdag 14 november 2012 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hee, dat moest ik gisteren ook al
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 09:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik kom echt nooit op de frontpage
Kak daar gaat mijn leven.
Moggequote:
Maar die zekerheid van die opleiding heb je nog niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik nu. Contract wordt niet verlengt, maar dat had ik al verwacht en als ik kan starten met opleiding in februari is dat ook geen ramp
[..]
Hoi Rokjequote:
Nope.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar die zekerheid van die opleiding heb je nog niet?
Balen, maar kans is groot?quote:
Heeft u lekker geslapen?quote:
Eh, ja, ik denk het wel. Ik moet ze nog even bellen, want het mailtje wat ik heb gehad is zo onduidelijk als 't maar kanquote:Op woensdag 14 november 2012 10:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Balen, maar kans is groot?
Ik moest even op t matje komen om te horen dat ik niet met een ex-collega over de huidige stand van zaken mag praten m.b.t. de verlopende contracten van huidige collega's
Niet echt.. En ben dizzyquote:Op woensdag 14 november 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft u lekker geslapen?
[..]
Eh, ja, ik denk het wel. Ik moet ze nog even bellen, want het mailtje wat ik heb gehad is zo onduidelijk als 't maar kan
Hehe, juist jaWat maakt dat nou weer uit
rquote:
Zoiets?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
r
Raaaaaawrrrrr! *doet charming leeuw na*
Oh, dat is wel minderquote:Op woensdag 14 november 2012 10:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet echt.. En ben dizzyIk durf niet te gaan douchen
Jij?
Eens met dat plaatjequote:Op woensdag 14 november 2012 10:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Prrrrrr
Doen ik ff per DMquote:Op woensdag 14 november 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft u lekker geslapen?
[..]
Eh, ja, ik denk het wel. Ik moet ze nog even bellen, want het mailtje wat ik heb gehad is zo onduidelijk als 't maar kan
Hehe, juist jaWat maakt dat nou weer uit
Aii da's niet mooi neequote:Op woensdag 14 november 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minderEnig idee hoe het komt?
Meh, ik ben moe. Aansluiting met de bus gemist, half uur moeten wachten omdat er een bus niet kwam opdagen
[..]
Eens met dat plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |