Whisky Cola, het is tenslotte al weer bijna 12 uurquote:Op woensdag 14 november 2012 11:11 schreef Hallojo het volgende:
Net een Big Mac en een dubbele cheeseburger. Nu whisky cola.
Bij mij is het alweer bijna 19:00 uur.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef Molleman het volgende:
[..]
Whisky Cola, het is tenslotte al weer bijna 12 uur
Haha, dan klinkt het alweer iets logischerquote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bij mij is het alweer bijna 19:00 uur.Zo even ergens avondeten scoren.
Werd een minipizza. Calippo sinas en een schaaltje vla toe.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Net 2 koppen tomatencremesoep met geraspte kaas op. Vnv nog wat maar weet niet wat.
zou t in de oven warmenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:40 schreef theKiD het volgende:
Vandaag restjesdag. Restje lasagnette, alleen ik ben er nog niet uit of ik het op ga bakken of weer de oven in... Tips?
Komende week ook maar eens maken. Zijn er meer mensen die een handje witte bonen door de zuurkoolstamp mengen? Werd vroeger bij ons thuis altijd zo gegeten en vind dat erg lekker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond zuurkoolstamppot met worst.
Hmm nee nog nooit. Ik heb er ananas en rozijntjes door, zo wordt de zuurkoolsmaak niet meer zuur. Jus erdoor en uitgebakken spekjes... lekker stuk rookworst ernaast.. mmmm, heb honger maar moet nog ruim een uur wachten!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef foodlover het volgende:
[..]
Komende week ook maar eens maken. Zijn er meer mensen die een handje witte bonen door de zuurkoolstamp mengen? Werd vroeger bij ons thuis altijd zo gegeten en vind dat erg lekker.
even miereneuken: dat is geen quiche, dat is een hartige taart.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een quiche gemaakt, met kip, paprika, lente-ui en ananas. Ben benieuwd of het is gelukt, heb nog nooit eerder quiche gemaakt
Edit: hij was heel erg lekker, zelfs mijn vriend die zegt ab-so-luut niet van quiche te houden vond hem heerlijk
Who cares, die had ik ook nog nooit gemaaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef Prego het volgende:
[..]
even miereneuken: dat is geen quiche, dat is een hartige taart.
OT: nu een Malibu/chocomel
Straks risotto met spinazie en witvis
Hoe duur?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste oliebol op![]()
, wat zijn die krengen toch ongezond duur geworden!
Maar we hadden er op dat moment lekker trek in.
Waren er 11 voor 8 euro(!), bij een lokale bakker. Ik zei nog tegen mijn moeder, ben je gek ofsow. Maar ze moest en zou er een zak van kopen!quote:
Bijna 1,50 voor een oliebol. Dat is inderdaad echt duurquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Waren er 11 voor 8 euro(!), bij een lokale bakker. Ik zei nog tegen mijn moeder, ben je gek ofsow. Maar ze moest en zou er een zak van kopen!
Inderdaad, dus ik zeg heel toepasselijk: Fok-It! Tegen al die oliebollen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna 1,50 voor een oliebol. Dat is inderdaad echt duur
Haha, nou al die appel-meuk lust ik toch niet, maar dat word dus een hele investering voor mijn oliebollenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Inderdaad, dus ik zeg heel toepasselijk: Fok-It! Tegen al die oliebollen!En ze durfden zelfs 1,25 euro voor appelbeignet te vragen. Ik ga zelf maar (weer) aan het bakken dit jaar.
Heb de prijzen nog niet gezien bij die bakkramen, maar die werden de afgelopen jaren ook echt schrikbarend duur. Of je gaat trouwens ook zelf aan het kokkerellen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, nou al die appel-meuk lust ik toch niet, maar dat word dus een hele investering voor mijn oliebollen
Dat vind ik echt teveel werk. en ik heb zo het idee dat oliebollen van de kraam lekkerder zijn dan als ze zelf gebakken worden, dat vind ik namelijk ook bij kruidnoten en speculaas enzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:15 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb de prijzen nog niet gezien bij die bakkramen, maar die werden de afgelopen jaren ook echt schrikbarend duur. Of je gaat trouwens ook zelf aan het kokkerellen?
Ik ga nu lekker mijn eitje bakken!
Je bent niet zo sterk in rekenen.. Tis ongeveer 73 cent per oliebol.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna 1,50 voor een oliebol. Dat is inderdaad echt duur
Oh dom van mequote:Op zaterdag 17 november 2012 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je bent niet zo sterk in rekenen.. Tis ongeveer 73 cent per oliebol.
bedoelde meer voor de hapjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:23 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ja dat mag, maar ben bang dat de film niet op tijd binnen is de videotheek al gesloten is...
Snapte ik, maar geen film, geen hapjes hahaha grapjequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:27 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
bedoelde meer voor de hapjes![]()
Hmmm! Klinkt fantastisch!quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vooraf in port gewelde dadels, omwikkeld met coppa en kort gebakken
Daarna, drie maanden gerijpte US sucade, gesplitst en tot steaks gesneden met daarbij een rode wijn saus, gegratineerde aardappels en groene asperges, komkommersalade.
Toe, chocolademousse met zwarte thee extract
wow meerdere wafels? die dingen zijn huge!quote:
Ik had kant en klare wafels uit de supermarkt, die waren best klein. Maar ben nu wel misselijk, beetje teveel slagroom.quote:Op zondag 18 november 2012 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow meerdere wafels? die dingen zijn huge!
Ik had zojuist een kom tomatensoep met balletjes en vermicelli.
Straks een kliekje zuurkoolstamppot met worst
Die zijn idd anders dan de wafels van een wafelkraamquote:Op zondag 18 november 2012 17:04 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ik had kant en klare wafels uit de supermarkt, die waren best klein. Maar ben nu wel misselijk, beetje teveel slagroom.
Viel je maar op vrouwen, dan zou ik je verleiden tot een voedselaffaire met mequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vooraf in port gewelde dadels, omwikkeld met coppa en kort gebakken
Daarna, drie maanden gerijpte US sucade, gesplitst en tot steaks gesneden met daarbij een rode wijn saus, gegratineerde aardappels en groene asperges, komkommersalade.
Toe, chocolademousse met zwarte thee extract
Gefeliciteerd en heerlijk gekookt voor je vriend! Alhoewel; is ie niet al 30 + 20?quote:Op maandag 19 november 2012 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijguthju is vandaag 30 geworden, dus, vooraf een salade met gebakken geitenkaas en een honingdressing, ribeye steak (14 weken gerijpt) met een rode wijn saus, dikke friet en spinazie. Hazelnootschuimgebak na. Hierbij dronken we een st Emillion Grand Cru en zometeen een fles champagne.
Nee, ik ben wat ouder.quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en heerlijk gekookt voor je vriend! Alhoewel; is ie niet al 30 + 20?![]()
Hoop gedoe voor een lauwe koequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu een sultana. Afgelopen weekend een chuck eye steak acht uur laten garen op 50 graden:
Ligt aan het soort plasticquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lauwe koe
kan dat plastic daar wel tegen / gaat je vlees niet naar smeltend plastic ruiken en smaken?
Ik ook, maar dan zonder de snert en de rookworstquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:29 schreef Iemand91 het volgende:
Wraps (gehakt, mais, rode ui, paprika, tomaat, kruiden) uit de oven (kaas smelten) met snert en rookworst.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan zonder de snert en de rookworst![]()
Wat een vreemde combinatie!!
Dan ga je toch buiten de deur eten? Dat is wat ik meestal doequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn moeder maakt vanavond een peen en uien stamppot, maar daar ben ik eigenlijk niet zo fan van..
Thanks voor de uitleg, dit ga ik zeker eens proberen! Een braadzak is dus het juiste gereedschap?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, en zoveel gedoe is het niet - zeker niet als je het zonder water maar 'gewoon' in de oven doetKost vooral veel tijd, maar als je oven een beetje te vertrouwen is hoef je er niet voor thuis te blijven
Ben je al dik?quote:Op woensdag 21 november 2012 08:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Grote gevulde koek.
Weer een traktatie... Heb je met een grote afdeling..
Wij hadden gisteren grote gevulde speculaaskoekenquote:Op woensdag 21 november 2012 08:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Grote gevulde koek.
Weer een traktatie... Heb je met een grote afdeling..
http://winkel.maaszn.nl/n(...)x70cm-40my-trblband/quote:Op woensdag 21 november 2012 00:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg, dit ga ik zeker eens proberen! Een braadzak is dus het juiste gereedschap?
Oh die zijn nog lekkerder!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren grote gevulde speculaaskoeken
Ben dol op traktaties
Nu een kopje koffie.
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh die zijn nog lekkerder!
Het is nasi lemak geworden. Gestoomde rijst* met kip en gamba's in een kerriesaus, een half ei, heerlijke sambal, gebakken uitjes en een paar stukjes komkommer. Het was echt heerlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Hallojo het volgende:
Over 5 minuten bij een Maleisisch restaurant eten. Gaat lekker worden!
nasi = rijst, nasi goreng = gebakken rijst.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het is nasi lemak geworden. Gestoomde rijst* met kip en gamba's in een kerriesaus, een half ei, heerlijke sambal, gebakken uitjes en een paar stukjes komkommer. Het was echt heerlijk![]()
*Ik dacht dat nasi gebakken rijst wasmaar die Maleisiërs zullen het wel beter weten dan ik...
![]()
He bah, wat naar.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond schieteendfilet gevuld met een farce van ree en truffels, omwikkeld met varkensnet. Daarbij puree, rode kool, en een wild jus
Gisteren niet doorgegaan, dus vandaag gegeten, met stoofpeertjes erbij.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond schieteendfilet gevuld met een farce van ree en truffels, omwikkeld met varkensnet. Daarbij puree, rode kool, en een wild jus
Ben jaloers....quote:Op donderdag 22 november 2012 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gisteren niet doorgegaan, dus vandaag gegeten, met stoofpeertjes erbij.
1,5l bij je avondetenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Basmati rijst met wokgroente+schouderkarbonade +krabbetjes en atjar tjampur
Drink : Green lime en Wicky multivitamine fruitdrank(1.5L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |