Klopt. Zo rol ik tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie dat je een paar maandjes vooruitplant tot de relatiestatus op Facebook aangepast is.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het niet nastreven, maar het kan.
Zozo, en jij bent heel volwassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend denkt dat mensen uit 1994 nog kleuters zijn. Hij heeft les gegeven tijdens zijn stage aan koters van mijn geboortejaar.
Now he's fucking one.
Nee, wij bedrijven de liefde.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie nog niet aan neuken deden.
Toen ik 10 was, was ik een koter. En nu ben ik 18, en of dat volwassen is mag je zelf bepalen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zozo, en jij bent heel volwassen natuurlijk.
Waarom niet?quote:
Volgens de wet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik 10 was, was ik een koter. En nu ben ik 18, en of dat volwassen is mag je zelf bepalen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens eng ding :$
Ligt dat zo gevoelig?quote:
Ik ben in da house.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
Ik pak alvast popcorn, want er gaat hier op een gegeven moment iets losbreken.
Welcome to the internet my friend, be prepared to get kicked in the nuts.quote:
Wel zoute hé ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
Ik pak alvast popcorn, want er gaat hier op een gegeven moment iets losbreken.
Gast, ik zwerf wel ff iets langer rond op het net dan jijquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Welcome to the internet my friend, be prepared to get kicked in the nuts.
Oké.quote:
Ik was niet bepaald serieus met die vraag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens de wet.
Volwassen is een subjectief begrip verder die ik niet bepaald gelijkstel aan leeftijd, hoewel der voornamelijk in de eerste levensperiode 0-20 jaar zogezegd wel een redelijk lineair verband te vinden is denk ik.
Gewoon Fera opdoeken net als newsnight voor het verspreiden van valse geruchten dat iemand pedofiel zou zijn.quote:
Je doet toch niks verkeerds?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast, ik zwerf wel ff iets langer rond op het net dan jij
Gast, geef me wat jij slikt want dat zal vast naar meer smaken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon Fera opdoeken net als newsnight voor het verspreiden van valse geruchten dat iemand pedofiel zou zijn.
Wait, whut? Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon Fera opdoeken net als newsnight voor het verspreiden van valse geruchten dat iemand pedofiel zou zijn.
Ik lees niet eens een vraagquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was niet bepaald serieus met die vraag.
"Haha, moet jij nodig zeggen twi!"quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind de associatie niet zo prettig eerlijk gezegd.
Mwahquote:
Toedelsquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme waarom zijn jullie in de avond zo leuk?
Nu ben ik echt weg
Laat ik het zo zeggen.quote:
Tenzij je echt muhahaha heet, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind de associatie niet zo prettig eerlijk gezegd.
Ik hoef er niet heel veel voor te doen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.
Je irriteert me. Zo erg dat ik je verzoek gewoon niet op mijn posts te reageren, want je raakt kant noch wal en het is verspilde moeite. Mocht je hier schijt aan hebben, dan is mijn dagelijkse portie negatieve vibes voor jou gereserveerd
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme waarom zijn jullie in de avond zo leuk?
Nu ben ik echt weg
Even ter zijde maar ik heb mensen ook echt ontmoet dus de naam muhahaha is niet zo anoniem als dat je denkt en de foto's in mijn fobo zijn echt hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tenzij je echt muhahaha heet, is er niks aan de hand.
KT ben je weer bezigquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoef er niet heel veel voor te doen geloof ik.
Lees maar terug, ik snap het niet zo goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Je wilt mij een les over anonimiteit op het internet geven?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even ter zijde maar ik heb mensen ook echt ontmoet dus de naam muhahaha is niet zo anoniem als dat je denkt en de foto's in mijn fobo zijn echt hoor.
Hoiquote:
Daar leek het wel even heen te gaan ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je wilt mij een les over anonimiteit op het internet geven?
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees maar terug, ik snap het niet zo goedIk kijk wel als ik thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Over een half uur zeg je dat nog steeds.quote:
Ik zit al vanaf vanmiddag 14:00 In de bioscoopquote:Op woensdag 14 november 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja, even mijn JD nog opdrinkenHoe is het?
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
Het was kort maar krachtig, maar ik ga pitten.![]()
Van mijn depressie tot de breuk met mijn vader tot de ontmaagding van mijn ex, dat heeft allemaal een topic gekregen onder mijn oude gebruikersnaam. En dat was mijn echte naam. Google mijn voor- en achternaam en woonplaats en de resultaten liegen er niet om. Foto's, verhalen, gegevens. Ik nam het er niet zo nauw mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar leek het wel even heen te gaan ja.
Hoe kijk je ertegen aan als je je realiseert dat dit voor altijd blijft staan? Ook over 10 jaar? Danny kennende haalt ie het nooit offline
Ik weet hetquote:Op woensdag 14 november 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Over een half uur zeg je dat nog steeds.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
Kunnen admins daarin niks voor je betekenen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Van mijn depressie tot de breuk met mijn vader tot de ontmaagding van mijn ex, dat heeft allemaal een topic gekregen onder mijn oude gebruikersnaam. En dat was mijn echte naam. Google mijn voor- en achternaam en woonplaats en de resultaten liegen er niet om. Foto's, verhalen, gegevens. Ik nam het er niet zo nauw mee.
En dat was mijn keuze. Een tattoo op mijn internethuid.
Zo lang al?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf vanmiddag 14:00 In de bioscoop..
ValHallen jij blonde Godquote:
wuuuuuutquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf vanmiddag 14:00 In de bioscoop..
trustequote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
Thug lifequote:Op woensdag 14 november 2012 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Van mijn depressie tot de breuk met mijn vader tot de ontmaagding van mijn ex, dat heeft allemaal een topic gekregen onder mijn oude gebruikersnaam. En dat was mijn echte naam. Google mijn voor- en achternaam en woonplaats en de resultaten liegen er niet om. Foto's, verhalen, gegevens. Ik nam het er niet zo nauw mee.
Neen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kunnen admins daarin niks voor je betekenen dan?![]()
Lees terug danquote:
Post eensquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
Ik zag laatst de heloef-pinda meme weer.
Zo hard gelachen.
quote:
Ehm dan moet ik weer gaan spitten, moment.quote:
Vertel mij wat, hard knock life alles.quote:
Stel een gangbang voor met kerst. Witte kerst allesquote:Op woensdag 14 november 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel mij wat, hard knock life alles.
Trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Twilight
Nu naar bed, trusten![]()
Moet je wel New moon overslaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:11 schreef ValHallen het volgende:
Haten op Twilight2 uur lang naar Kristen Stewart en Dakota Fanning kijken
I see what you did therequote:Op woensdag 14 november 2012 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel een gangbang voor met kerst. Witte kerst alles
Nou wowquote:Op woensdag 14 november 2012 00:11 schreef ValHallen het volgende:
Haten op Twilight2 uur lang naar Kristen Stewart en Dakota Fanning kijken
Ik heb het op mijn verlanglijstje gezet voor Sinterklaas, misschien dat het werkt.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel een gangbang voor met kerst. Witte kerst alles
Geweldigquote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef ValHallen het volgende:
Samen met heloef vriendschappen sluiten met dronken bejaarde Hongaren.
Jij wou mij niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn verlanglijstje gezet voor Sinterklaas, misschien dat het werkt.
Vind je?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik ben echt de minder leuke helft van mijn relatie.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef arachide. het volgende:
Ik ben echt de minder leuke helft van mijn relatie.
Lieverd, met alle respect. Dat is iets anders dan gebrandmerkt worden als pedo...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Doe niet zo butthurt man.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lieverd, met alle respect. Dat is iets anders dan gebrandmerkt worden als pedo...
Je maakt zelf wel foutere opmerkingen over jezelf of andere. zo'n TT neemt niemand serieus.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lieverd, met alle respect. Dat is iets anders dan gebrandmerkt worden als pedo...
quote:
Nog foutere?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt zelf wel foutere opmerkingen over jezelf of andere. zo'n TT neemt niemand serieus.
Dat heb ik al vaker zien gebeuren, een jaartje geleden ofzo..quote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik schijnbaar ookquote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de leukste helft van mijn relatie.
Relatie-swap? Slecht idee wel, ik zou arachide nooit een ander meisje laten beffen. Dan komen haar dromen nooit uit.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien zouden wij dan een relatie moeten hebben. Hihihih. Winkwinkwink.:@:@:@:@:@@:@:@:@
Ik durf niet om met jou te gaan, je woont in een enge stad.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien zouden wij dan een relatie moeten hebben. Hihihih. Winkwinkwink.:@:@:@:@:@@:@:@:@
Dan wil die niet meer met mij zoenen. Damn woman.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij wou het middelpunt van die gangbang zijn?quote:
Ik zag je edit welquote:Op woensdag 14 november 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Relatie-swap? Slecht idee wel, ik zou arachide nooit een ander meisje laten beffen. Dan komen haar dromen nooit uit.
Moet zeggen dat binnen mijn relatie mijn rechterhand mij vaker pleziert als ik hem.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
Ik ben de meest verbale van mijn relatie.
Mijn rechterhand zegt niet zoveel.
Oh okay, dan doen wij leuke mensen het wel weer met minder he.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Relatie-swap? Slecht idee wel, ik zou arachide nooit een ander meisje laten beffen. Dan komen haar dromen nooit uit.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu godverdomme wel voorzichtig geworden ja
Gewoon die torenhoge standaarden bijstellen, jeweettoch.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh okay, dan doen wij leuke mensen het wel weer met minder he.
Dan laten jullie leuke mensen het wel door minder doen, bedoel je.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wou het middelpunt van die gangbang zijn?
Ik zou meer voor hem kunnen doen ja, hij doet zoveel voor mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat binnen mijn relatie mijn rechterhand mij vaker pleziert als ik hem.
Filantropen, dat zijn we.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond 6.5 jaar al genoeg verschil.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Couldn't be any better.quote:
Je begrijpt het.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan laten jullie leuke mensen het wel door minder doen, bedoel je.
Ach, je komt vast nog een keer terug, morgen ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen, vaarwel wrede wereld![]()
Hier alles chillquote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Couldn't be any better.Hoewel, het zou fijn zijn als het wat beter ging met m'n opleiding.
En met jou, ouwe.
Jammer wel. Toch lief dat je de plussen en minnen overweegt.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef arachide. het volgende:
Ik vond 6.5 jaar al genoeg verschil.en nog meer reistijd.
Ik denk het ookquote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik te goed ben voor de mensheid.
Ik denk dat de mensheid te slecht is voor jou.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef Myraela het volgende:
Jezus, dat ben je.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het meer waarderen als je een fatsoenlijke afscheidspost maakte, zoals benzin.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen, vaarwel wrede wereld![]()
Drie keer raden wie ik over 3 weken waarschijnlijk in mijn programma te gast heb.quote:
Te ver reizen voor te weinig mensen die ik leuk vind om te meeten. Of die ik gewoon helemaal niet ken omdat ik hier eigenlijk nooit post.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier alles chill
Kom je naar de meet in Arnhem vrijdag?
Hoe vaak is benzin weggegaan en teruggekomen eigenlijk?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het meer waarderen als je een fatsoenlijke afscheidspost maakte, zoals benzin.
Ik gok 32 keer.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vaak is benzin weggegaan en teruggekomen eigenlijk?
Daarom ben ik ook Jezus. Zijn zwarte buitenechtelijke tweelingbroer.quote:
Ik wilde even weten of goed niet beter kon.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel. Toch lief dat je de plussen en minnen overweegt.
IJselijk. Stage lopen op de kleuterschool is wel echt bruut trouwens, beetje de hele dag dit nummer draaien.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Drie keer raden wie ik over 3 weken waarschijnlijk in mijn programma te gast heb.
Die slet-formule.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je daar één van z'n algoritmes op losgelaten?
Kan best leuk zijn dus?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef Myraela het volgende:
Weggaan en terugkomen is als seks hebben met een ex.
Het best.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wilde even weten of goed niet beter kon.
Ook beter heeft nadelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wilde even weten of goed niet beter kon.
Die zie je wel vaker op fok.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zonde wel dat die in 5 jaar niks opschiet.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
IJselijk. Stage lopen op de kleuterschool is wel echt bruut trouwens, beetje de hele dag dit nummer draaien.
Nee, het is meer een soort van, weten dat het niet klopt, maar genoegen nemen tot het moment dat je iets beters hebt.quote:
Ik denk dat het heel erg te maken heeft met hoe de relatie was en hoe het uitgegaan is enzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is meer een soort van, weten dat het niet klopt, maar genoegen nemen tot het moment dat je iets beters hebt.
Overigens heb ik nooit seks gehad met een ex.
Die kinderen vinden het helemaal geweldig man. En daarna moet ik "de echte" opzetten.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had die gast donderdag aan de lijn, man hij was zo blij dat hij ergens te gast mocht zijn.
Een relatie gaat meestal met een reden uit. In de meeste gevallen schiet je er niets mee op om weer terug te beginnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg te maken heeft met hoe de relatie was en hoe het uitgegaan is enzo.![]()
Kan alle kanten opgaan denk ik.
Kun je heloef niet uitnodigen voor 5 december?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die kinderen vinden het helemaal geweldig man. En daarna moet ik "de echte" opzetten.
We hebben inderdaad nog een Sinterklaas nodig.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:34 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je heloef niet uitnodigen voor 5 december?
FOK!meet bij jou op de kleuterschool. Zwarte Sinterklaas en witte Pieten. Gewoon, ter bevordering van de multi-culti samenleving.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben inderdaad nog een Sinterklaas nodig.
Because fuck logic.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We hebben inderdaad nog een Sinterklaas nodig.
Sinterklaas was een turk... Dus dat komt goed uit verder.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:36 schreef twi het volgende:
[..]
FOK!meet bij jou op de kleuterschool. Zwarte Sinterklaas en witte Pieten. Gewoon, ter bevordering van de multi-culti samenleving.
Wij hebben Sinterklaas van Turkije gejat? Wat een ironie...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sinterklaas was een turk... Dus dat komt goed uit verder.
En pietina's. Gewoon, voor de emancipatie.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:36 schreef twi het volgende:
[..]
FOK!meet bij jou op de kleuterschool. Zwarte Sinterklaas en witte Pieten. Gewoon, ter bevordering van de multi-culti samenleving.
Dan mogen er wel geen andere negers meer komen
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wij hebben Sinterklaas van Turkije gejat? Wat een ironie...
quote:Hij is geboren in Patara te Lycië dat tegenwoordig in Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het toenmalige Byzantijnse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië. Hij stierf op 6 december 342. Na de inval van de moslims in het gebied, werden de stoffelijke resten van de heilige in 1087 gestolen en naar Bari gebracht.[1]
Jup, maar om nou namen te noemen, dat is zo stijlloos.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken alleen benzin als voorbeeld, jij kent er meer?
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen, lekkere negerpieten van me. Kusjekroel.
Ik wou het ook echt bijna doorstrepenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sinterklaas is niet dood, dit stukje tekst klopt niet.
Isssie dooood?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sinterklaas is niet dood, dit stukje tekst klopt niet.
Wait whut?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk nu wat je hebt gedaan met de illusies van een koter uit '94, kt
Geef ze aan mij, ik verbrand ze biologisch dmv katabolistische systemen in mijn lichaam.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
Wacht Sinterklaas dood?
WAAROM ZEG JE DAT NOU MAN NU MOET IK DE PEPERNOTEN GAAN VERBRANDEN
Oke!quote:Op woensdag 14 november 2012 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat denkenGenoeg documentatie aanwezig om zijn bestaan te bewijzen.
Eet eerst je pizza maar op, jongen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
Wacht Sinterklaas dood?
WAAROM ZEG JE DAT NOU MAN NU MOET IK DE PEPERNOTEN GAAN VERBRANDEN
Ik ben nog maar een kindquote:Op woensdag 14 november 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk nu wat je hebt gedaan met de illusies van een koter uit '94, kt
True was ik maar weer 12.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof kind zijn niet velen malen beter is als volwassen zijn.
"Worden als een kinnnnnndd"quote:Op woensdag 14 november 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof kind zijn niet velen malen beter is als volwassen zijn.
Pokemon en Dragonballz kijken, nog niks van seksualiteit afweten, gewoon de hele dag voetballen en meisjes slaan omdat meisjes stom warenquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pokemon en Dragonballz kijken, nog niks van seksualiteit afweten, gewoon de hele dag voetballen en meisjes slaan omdat meisjes stom waren
Internet hebben op je 12equote:Op woensdag 14 november 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Jij keek geen hentai filmpjes toendertijd?
Die kunnen wel verdomd sexy zijn hoor...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:49 schreef arachide. het volgende:
Het fijne aan kind zijn: ouders bij elkaar, geen depressies, geen angstaanvallen, geen bh's, geen eenzaamheid.
Nummer 7?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:50 schreef ValHallen het volgende:
Oké jongens, beste nummer van 2012?
Born to diequote:Op woensdag 14 november 2012 00:50 schreef ValHallen het volgende:
Juistquote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pokemon en Dragonballz kijken, nog niks van seksualiteit afweten, gewoon de hele dag voetballen en meisjes slaan omdat meisjes stom waren
Dat heb ik gedaan, dat boek lag per toeval in huis. Verkeerd verzonden.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Jij keek geen hentai filmpjes toendertijd?
En beetje lezen in rode oortjes.
Ik neig toch naar Rudimental.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:50 schreef ValHallen het volgende:
Calvin harris + example.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:50 schreef ValHallen het volgende:
Jarretels en kousen zijn sexy, kant is sexy, bh's zijn dingen die uit moeten ASAP.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die kunnen wel verdomd sexy zijn hoor...
Giel. Genieten.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
Oh ik zie nu pas dat ze bekend hebben gemaakt wie er in het glazen huis zit straks.
Mijn "mentor" heeft zoveel platen ontdekt (waar onder die) die twee maanden later grijs gedraaid werden.quote:
Gielquote:
Ik vind dat er hele mooie bh's bestaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jarretels en kousen zijn sexy, kant is sexy, bh's zijn dingen die uit moeten ASAP.
Ik werd laatst vergeleken met Giel.quote:
Glazen huis please, als ze nou is een keer in een golf platen huis gaan zitten dan speel ik voor Mariaquote:Op woensdag 14 november 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
Oh ik zie nu pas dat ze bekend hebben gemaakt wie er in het glazen huis zit straks.
Ik ontdekte call me maybe.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn "mentor" heeft zoveel platen ontdekt (waar onder die) die twee maanden later grijs gedraaid werden.
Het enige wat ik dit jaar heb ontdekt: Gangnam Style
Major Lazer is al sinds 2010 zo hot als fuck in sommige kringen. Heb toen ook een knetterleip optreden gezien toen op Szigetquote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn "mentor" heeft zoveel platen ontdekt (waar onder die) die twee maanden later grijs gedraaid werden.
Het enige wat ik dit jaar heb ontdekt: Gangnam Style
Nee hij is echt van dit jaar volgens mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is die nu niet al 2 jaar oud ofzo?
Of is die gewoon zo sufgedraaid?
Nice!quote:Op woensdag 14 november 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
Oh VH en Pinda, een collega heeft een uitzending van mij gedropt bij het hoofd opleiding van 3FM.
Alleen de man is net 3 weken met verlof omdat zijn vrouw is bevallen.
Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:58 schreef arachide. het volgende:
Als ik zonder bh mag rondlopen
[ afbeelding ]
Gaaf. Zoek maar vast een woning in hilversum.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
Oh VH en Pinda, een collega heeft een uitzending van mij gedropt bij het hoofd opleiding van 3FM.
Alleen de man is net 3 weken met verlof omdat zijn vrouw is bevallen.
Ik twijfelde zo lang met het insturen met een demo omdat ik hem wou perfectioneren.quote:
Ik bedoel, als je alleen bent dan... Nu bijvoorbeeld.quote:
Bahquote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tadaaa! Problem?
http://www.magicbodyfashion.com/nl/nippless-covers
Ik ga nooit van mijn leven in dat dorp wonen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gaaf. Zoek maar vast een woning in hilversum.
kan ze een beetje slaan?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik ontdekte Hangover eerder dan Arachide. Mijn leven is geslaagd.
Je kunt hem ook moeilijk opzoeken oid?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik twijfelde zo lang met het insturen met een demo omdat ik hem wou perfectioneren.
Toen nam ze het heft maar in eigen hand.
Alleen nu jeukt het om te weten wat hij er van vind.
De man heeft net een kind. Denk jij dat hem die uitzending nu ook maar iets kan schelen?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt hem ook moeilijk opzoeken oid?Of bellen weet ik het.
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:02 schreef ValHallen het volgende:
Dit overtreft alles van de afgelopen 2 jaar. Haters gaan haten.
Ik zou daar niet teveel waarde hechten, gaat er meer om wat je er zelf van vindquote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik twijfelde zo lang met het insturen met een demo omdat ik hem wou perfectioneren.
Toen nam ze het heft maar in eigen hand.
Alleen nu jeukt het om te weten wat hij er van vind.
Wel als hij erachter komt dat hij de nieuwe Chiel Montagne in huis heeft!quote:Op woensdag 14 november 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
De man heeft net een kind. Denk jij dat hem die uitzending nu ook maar iets kan schelen?
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 14 november 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
De man heeft net een kind. Denk jij dat hem die uitzending nu ook maar iets kan schelen?
Ik deed daar pas aan toen ik al richting 14 ging. Ik had gewoonweg geen idee dat dat zo'n punt was als je er niet aan deed.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Een van mijn jeugdtrauma's ontstond door doorschijnende tepels.
Invallerares die geen BH aantrok over haar gigantische vettieten.
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
Een van mijn jeugdtrauma's ontstond door doorschijnende tepels.
Invallerares die geen BH aantrok over haar gigantische vettieten.
Ja maar ik wil heel graag naar 3FM. Stel je voor dat ik bij een inferieur station als 538 of SlamFM! aan de slag moet.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou daar niet teveel waarde hechten, gaat er meer om wat je er zelf van vind
Ga naar arrow jazzquote:Op woensdag 14 november 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik wil heel graag naar 3FM. Stel je voor dat ik bij een inferieur station als 538 of SlamFM! aan de slag moet.
Slamfmquote:Op woensdag 14 november 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik wil heel graag naar 3FM. Stel je voor dat ik bij een inferieur station als 538 of SlamFM! aan de slag moet.
Ik word gek van alle radio stations een beetje, arrow jazz gaat nog zo nu en dan.quote:
Die heten tegenwoordig Sublime en zitten recht tegenover mijn huidige station. Kleine stap.quote:
Wordt de eerste nederlander bij Stubru/BBC radio 1. Dan zou je serieus mijn held voor eeuwig zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Doen zij zijn tof.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heten tegenwoordig Sublime en zitten recht tegenover mijn huidige station. Kleine stap.
ik vind 3fm een schijt station, ik heb er laatst 3 dagen naar geluisterd en ik werd er misselijk van.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Van 538 hoop ik ooit een aanbieding van te krijgen. Om het vervolgens recht in het gezicht van een 538 fanboy die ik als collega heb te verscheuren. Wat een zaadzender. Qua alles gewoon.quote:
BBC Radio 1quote:Op woensdag 14 november 2012 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wordt de eerste nederlander bij Stubru/BBC radio 1. Dan zou je serieus mijn held voor eeuwig zijn.
Buiten prime time is er wel wat mogelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 01:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind heloef wel perfect voor in de nacht bij 3fm trouwens.
De muziek is echt om te huilen.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Van 538 hoop ik ooit een aanbieding van te krijgen. Om het vervolgens recht in het gezicht van een 538 fanboy die ik als collega heb te verscheuren. Wat een zaadzender. Qua alles gewoon.
Het vervelende is, dat is overal zo. Bij iedere muziekzender word er een playlist samengesteld waar je je aan dient te houden. Of je nou bij Radio 4, 3FM, 538, SlamFM of waar dan ook zit. De lijstjesfetisjisten in kantoorruimtes bepalen wat er gedraaid wordt.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind 3fm een schijt station, ik heb er laatst 3 dagen naar geluisterd en ik werd er misselijk van.
Je hebt weinig vrijheid
Bij arrow jazz zit er veel vrijheid denk ik wat dat betreft...quote:Op woensdag 14 november 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
it. De lijstjesfetisjisten in kantoorruimtes bepalen wat er gedraaid wordt.
Ik neem aan dat je als dj in enige mate wel bepaalt wat er gedraaid wordquote:Op woensdag 14 november 2012 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
De muziek is echt om te huilen.
En dat word ik later.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat is overal zo. Bij iedere muziekzender word er een playlist samengesteld waar je je aan dient te houden. Of je nou bij Radio 4, 3FM, 538, SlamFM of waar dan ook zit. De lijstjesfetisjisten in kantoorruimtes bepalen wat er gedraaid wordt.
Dat lijkt me zo ontzettend relaxt.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind heloef wel perfect voor in de nacht bij 3fm trouwens.
Couldn't agree more darling.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
De muziek is echt om te huilen.
Bij radio Papoea Nieuw-Guinea2 hoor je ook vast nieuwe dingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij arrow jazz zit er veel vrijheid denk ik wat dat betreft...
Bij slam hoor je alleen hetzelfde... Bij arrow jazz hoor je shit dat je nog nooit gehoord hebt... Dat is vet.
3fm is zo enorm van de ''kijk wat een leuke muziek WIJ gevonden hebben''....quote:Op woensdag 14 november 2012 01:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als dj in enige mate wel bepaalt wat er gedraaid word
Het vervelende van 3fm vind ik alleen dat ze zo'n plaatje grijsdraaien
Alsof dat te vergelijken is, ik weet niet hoevele mensen er naar luisteren maar het zullen er niet super weinig zijn denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij radio Papoea Nieuw-Guinea2 hoor je ook vast nieuwe dingen.
Hoe kleiner het station, hoe groter de vrijheid. In de top draait het zelfs bij de NPO maar om een ding: luistercijfers, marktaandelen en hits.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij arrow jazz zit er veel vrijheid denk ik wat dat betreft...
Bij slam hoor je alleen hetzelfde... Bij arrow jazz hoor je shit dat je nog nooit gehoord hebt... Dat is vet.
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij radio Papoea Nieuw-Guinea2 hoor je ook vast nieuwe dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |