Klopt. Zo rol ik tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie dat je een paar maandjes vooruitplant tot de relatiestatus op Facebook aangepast is.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het niet nastreven, maar het kan.
Zozo, en jij bent heel volwassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend denkt dat mensen uit 1994 nog kleuters zijn. Hij heeft les gegeven tijdens zijn stage aan koters van mijn geboortejaar.
Now he's fucking one.
Nee, wij bedrijven de liefde.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie nog niet aan neuken deden.
Toen ik 10 was, was ik een koter. En nu ben ik 18, en of dat volwassen is mag je zelf bepalen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zozo, en jij bent heel volwassen natuurlijk.
Waarom niet?quote:
Volgens de wet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik 10 was, was ik een koter. En nu ben ik 18, en of dat volwassen is mag je zelf bepalen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens eng ding :$
Ligt dat zo gevoelig?quote:
Ik ben in da house.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
Ik pak alvast popcorn, want er gaat hier op een gegeven moment iets losbreken.
Welcome to the internet my friend, be prepared to get kicked in the nuts.quote:
Wel zoute hé ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
Ik pak alvast popcorn, want er gaat hier op een gegeven moment iets losbreken.
Gast, ik zwerf wel ff iets langer rond op het net dan jijquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Welcome to the internet my friend, be prepared to get kicked in the nuts.
Oké.quote:
Ik was niet bepaald serieus met die vraag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens de wet.
Volwassen is een subjectief begrip verder die ik niet bepaald gelijkstel aan leeftijd, hoewel der voornamelijk in de eerste levensperiode 0-20 jaar zogezegd wel een redelijk lineair verband te vinden is denk ik.
Gewoon Fera opdoeken net als newsnight voor het verspreiden van valse geruchten dat iemand pedofiel zou zijn.quote:
Je doet toch niks verkeerds?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast, ik zwerf wel ff iets langer rond op het net dan jij
Gast, geef me wat jij slikt want dat zal vast naar meer smaken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon Fera opdoeken net als newsnight voor het verspreiden van valse geruchten dat iemand pedofiel zou zijn.
Wait, whut? Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon Fera opdoeken net als newsnight voor het verspreiden van valse geruchten dat iemand pedofiel zou zijn.
Ik lees niet eens een vraagquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was niet bepaald serieus met die vraag.
"Haha, moet jij nodig zeggen twi!"quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind de associatie niet zo prettig eerlijk gezegd.
Mwahquote:
Toedelsquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme waarom zijn jullie in de avond zo leuk?
Nu ben ik echt weg
Laat ik het zo zeggen.quote:
Tenzij je echt muhahaha heet, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind de associatie niet zo prettig eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |