Ga het dan eens leren. Gebruiken lopen als werkwoord en je kunt elk werkwoord oplossen.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
toch blijf ik steeds fout doen, hoe vaak ik er al na gekeken hebmaar ik zit inmiddels wel op de uni
Serieus dat heb ik al zo vaak geprobeerd, vorig jaar nog toen een diagnostische spelling- en grammaticatoets moest afleggen. Maar al die makkelijke dingen gaan ook wel hoor, maar zou gauw het wat lastigere woorden en vormen worden gaat het mis.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga het dan eens leren. Gebruiken lopen als werkwoord en je kunt elk werkwoord oplossen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef roy600 het volgende:
waarom doen mensen toch zo minderwaardig over vmbo? En als mensen echt dissectie hebben zien ze de letters door elkaar heen. Het moet gewoon fatsoenlijk worden getest. Wat helemaal niet gedaan word.
Want d/t's zijn echt lastig hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Serieus dat heb ik al zo vaak geprobeerd, vorig jaar nog toen een diagnostische spelling- en grammaticatoets moest afleggen. Maar al die makkelijke dingen gaan ook wel hoor, maar zou gauw het wat lastigere woorden en vormen worden gaat het mis.
voor mij in ieder geval wel, ik haal al die regels door elkaar enzoquote:Op woensdag 14 november 2012 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Want d/t's zijn echt lastig hoor.
Ik zal je moeder bevestiging en hulp geven... Over haar hele gezicht.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:07 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Je bent gewoon ern mongooltje en hebt bevestiging en hulp nodig, accepteer het nou maar.
Thumbs up als je dit berichtje kon lezen voor Frank's edit.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ik zal je moeder bevestiging en hulp geven... Over haar hele gezicht.
Regels door elkaar halen heeft niks met dyslexie te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:09 schreef Shispeed het volgende:
[..]
voor mij in ieder geval wel, ik haal al die regels door elkaar enzo
Sgaam je kapot.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
toch blijf ik steeds fout doen, hoe vaak ik er al na gekeken hebmaar ik zit inmiddels wel op de uni
schaam me nergens voor, vind het juist wel mooi. mijn teksten zien er meestal uit alsof ik te dom ben om te poepen maar ik haal alles moeiteloosquote:
Dat blijkt ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Laaggeleiden heb je ook nodig in de maatschappij.
Als je nou niet weet waar je over praat geeft zeg dan lekker niks.quote:Genmarkers op de chromosomen 1 en 15 zijn geïdentificeerd in dyslectische families en een connectie met chromosoom 6 in het gebied van het menselijk leukocyt complex verklaart wellicht een veel gerapporteerde associatie tussen dyslexie en auto-immuniteitsziekte. Er zijn ook ontwikkelingen op neurologisch gebied. Er zijn aanwijzingen die wijzen in de richting van de regio perisylvia en na onderzoek op overledenen werd een ongewone symmetrie van het planum temporale met corticale dysplasie en littekens gevonden[
Houd lekker zelf je bek joh, flikker.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.
[..]
Als je nou niet weet waar je over praat geeft zeg dan lekker niks.
Dan heb je vast een of andere lichte vorm, kennelijk komt het voor in gradaties.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook, inclusief testen en een officiële verklaring. Maar mij zie je dat soort fouten ook niet maken, toch?
Zodra er logica zit in de taal, zie je mij die fouten niet of nauwelijks maken. Zoiets als werkwoorden vervoegen, dat moet elk persoon kunnen. Ook iemand met dyslexie.
Kom vechten dan azemmel.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd lekker zelf je bek joh, flikker.
Maakt niet uit ik klap je gwn op je laagopgeleide smoeltje. Heb je vader nooit gezegd, DWC als je iets niet weet dan shut de fuck op?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van semi-intellectueel naar straatjoch in enkele tellen, bravo.
Ik snap je punt eigenlijk nogsteeds niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik klap je gwn op je laagopgeleide smoeltje. Heb je vader nooit gezegd, DWC als je iets niet weet dan shut de fuck op?
Ehh, wat? Ben je ook dyslectisch of heb je spontaan last van decorumverlies?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik klap je gwn op je laagopgeleide smoeltje. Heb je vader nooit gezegd, DWC als je iets niet weet dan shut de fuck op?
Waarom is jouw account in godsnaam geverifieerd?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ehh, wat? Ben je ook dyslectisch of heb je spontaan last van decorumverlies?
edit: of ging je spontaan steigeren van 'flikker'?
Hoe je bek nou mr gewoon, je praat onzinquote:Op woensdag 14 november 2012 19:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waarom is jouw account in godsnaam geverifieerd?
Hou zlf je bek zmmlquote:Op woensdag 14 november 2012 19:39 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Hoe je bek nou mr gewoon, je praat onzin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |