Buurmeisje dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jep, Enschede onveilig maken
Nee, was niet met Samzz hoor voor als iemand dat denkt
Gewoon wat vuurwerk afsteken de volgende keer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jep, Enschede onveilig maken
Nee, was niet met Samzz hoor voor als iemand dat denkt
Hoi muhahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
Avond allemaal
Lekker gestapt, niet gebatst.
En ja, mijn gezelschap wilde vroeg naar huis, werk ditdat
Ja ik ook, want dan weet je niet goed wat je eraan kunt doen. Maar ja, het zal wel. Voelde me voor dat nummer prima, dus zal wel over gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Dat vind ik altijd heel erg naar, mezelf rot voelen zonder duidelijke reden.Maar dat liedje is sowieso een bitch wat dat betreft. Hoewel heel mooi.
Eh neequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buurmeisje dan?
Ohnee, die was naar Utrecht..
Als alternatief ja, beetje flauw hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon wat vuurwerk afsteken de volgende keer.
Slecht ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon wat vuurwerk afsteken de volgende keer.
Ja hoor, was heel gezelligquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
Hoi muhahaha
Oh, dat is balen. Wel leuk gehad?
Ligt ook heel dicht bij elkaar enzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buurmeisje dan?
Ohnee, die was naar Utrecht..
Nu. Met gitaarman.quote:
GAAN WE WEER BEGINNEN?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt ook heel dicht bij elkaar enzo.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi muhahaha
Oh, dat is balen. Wel leuk gehad?
[..]
Ja ik ook, want dan weet je niet goed wat je eraan kunt doen. Maar ja, het zal wel. Voelde me voor dat nummer prima, dus zal wel over gaan.
Begint hier ook weer drukker te worden, dus heb weer afleiding
Good luck with that.quote:
Buurmeisje!quote:
Ah, op die manier. Ik heb tot zojuist iets voor tienen de hele dag niet geFOK!t.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thuis. Ik bedoel hier, dit topic. Die was vandaag redelijk dood. Helemaal vanaf 5 uur.
Hoe heb je het vol kunnen houden?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Buurmeisje!
[..]
Ah, op die manier. Ik heb tot zojuist iets voor tienen de hele dag niet geFOK!t.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
Drinken jullie er eentje met me mee?
Jep. Ik heb hier nog staanquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
Proostquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
Nee, ik duik er zo in.. half 4 gaat m'n wekker weer..quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
School, filosofie boekje lezen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe heb je het vol kunnen houden?
Wat drinken we dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
Moet je hier bij de flats niet komenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier gebeurd niks, zo stil als wat
Och arme, sla ik jou over?quote:
MohMi, ik zit in Enschedequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet je hier bij de flats niet komenDat was het enige voordeel dat de straat open lag; geen gehang naast de flat.
Ach ja, ben allang blij dat 'mijn' flat groepje aardige dudes zijn.
Ah, nice. Goed bezigquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
School, filosofie boekje lezen.Maar ik ben aan het afkicken. Tot nu toe met succes.
Jij zit in Enschede?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MohMi, ik zit in Enschede
Die flatbuurt van jou, daar voel ik me pas echt onveilig. Ze kijken nog net niet het geld uit je zakken
.
Ik voelde me gepasseerd maar toen bedacht ik me dit;quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och arme, sla ik jou over?![]()
Kom jij ook eens in de TC
Ja, ik zit op campus in een hotel, heb een kort projectje hier voor de baasquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zit in Enschede?
Wie wat waar?
Dit zei ik:quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef Tamashii het volgende:
Lekker gegeten.
En Vinnie, haha ja ongeveer ja. En verder weet ik niet meer wat je zei.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel heel erg leuk moet ik zeggenBeenlengte = knielengte? Of begrijp ik je verkeerd
Oeh, een pantalon. Vrouwen in pantalons
[..]
Inderdaad, dat geld kun je beter ergens anders aan uit besteden
Tof is dat he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
Hotels![]()
![]()
![]()
Je gaat weg met rotzooi overal
Je komt terug, alles netjes![]()
![]()
Jjaaaa ik ook. Helaas heb ik dat bad nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tof is dat he.![]()
Ik vind het beddengoed altijd heerlijk. En het badderen.
Relaxedquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjaaaa ik ook. Helaas heb ik dat bad niet
Vorige week zat ik in Groningen en toen had ik mijn zwembroek meegenomen. Ik heb serieus alleen in het zwembad gelegen.
Er stond een bordje *niet springen* en ik wilde geen bad guy zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Relaxednog een bommetje gemaakt Home Alone Style
Jammerquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er stond een bordje *niet springen* en ik wilde geen bad guy zijn.
Beenlengte is zeg maar waar je billen ophouden.quote:
Ik heb thuis ook geen bad, echt vreselijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjaaaa ik ook. Helaas heb ik dat bad niet
Vorige week zat ik in Groningen en toen had ik mijn zwembroek meegenomen. Ik heb serieus alleen in het zwembad gelegen.
Ah oke, klinkt ook goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beenlengte is zeg maar waar je billen ophouden.
En ja, eerste keer dat ik een pantalon heb gekocht, mijn vriend vond het mooi dus zal het wel goed zijn.
Als ik had mogen kiezen had ik het gedaan jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb thuis ook geen bad, echt vreselijk.Maar een hotel kies ik altijd met bad. Heerlijk, is gewoon echt ontspannen, zelfde met zwembad/sauna/ pooltafel.
Neeee, niet lang.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, klinkt ook goedAnders is het wel heel lang
Je kunt niet altijd kiezen he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik had mogen kiezen had ik het gedaan ja. Thuis ook geen bad
.
Zeer afhankelijk van het hotel ja. Dit is het 3e hotel in 2 weken en geen van allen hadden een badquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee, niet lang.Ik hou niet van knie of enkel lengte.
OMG, Ben je in het Kurhaus geweest? Voor hoe lang? Hoe kom je daar? Tering duur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeer afhankelijk van het hotel ja. Dit is het 3e hotel in 2 weken en geen van allen hadden een bad. Kurhaus wel, daar hebben we toen heeeerlijk in gelegen
Ja, 1 nachtje want het was kekduurquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMG, Ben je in het Kurhaus geweest? Voor hoe lang? Hoe kom je daar? Tering duur.
Jezus, nice van jou!quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, 1 nachtje want het was kekduur. Toen waren we meen ik 3 jaar samen en mijn ex is echt helemaal wild van Scheveningen dus ik kon het niet laten
. Ze was helemaal verbaasd, verklaarde me voor gek
. We zaten in dat restaurant tussen de kakkers
.
Ik doe weinig liefs maar als ik het doe doe ik het goedquote:
Baasquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe weinig liefs maar als ik het doe doe ik het goed![]()
. Ben geen bloemen/chocolade man
.
Op ons 1e jaar samenzijn had ik haar naar Den Helder ontvoerd onder het mom, we gaan wandelen. Echt, bij Utrecht pas vragen of we er al waren en bij Amsterdam begon ze ongeduldig te worden.
Ik plaagde haar wel een beetje, die ochtend opgestaan, lekker achter de computer gekropen en dan net doen alsof ik druk bezig was in een spelletje, we hadden bijna ruzie en toen sleurde ik haar de auto inquote:
Wat ging je in Den Helder doen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe weinig liefs maar als ik het doe doe ik het goed![]()
. Ben geen bloemen/chocolade man
.
Op ons 1e jaar samenzijn had ik haar naar Den Helder ontvoerd onder het mom, we gaan wandelen. Echt, bij Utrecht pas vragen of we er al waren en bij Amsterdam begon ze ongeduldig te worden.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik plaagde haar wel een beetje, die ochtend opgestaan, lekker achter de computer gekropen en dan net doen alsof ik druk bezig was in een spelletje, we hadden bijna ruzie en toen sleurde ik haar de auto in(alles had ik al klaargelegd
).
Samen schapen geschoren en daarna gaan wadlopen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hotelletje geboekt en de dag erop de boot naar Texel gepakt. De rest mag je zelf raden.
En Ecomare bezoeken ehquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen schapen geschoren en daarna gaan wadlopen?
Dat was bij ons wel duidelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als één baas.
Wij wisten beiden niet meer wanneer we precies een relatie begonnen waren. Dus hielden we het maar op 14 februari, want dat was het eerste dat echt als date bestempeld kon worden.
Maar ze wilde er nooit echt iets aan doen, maar meer het hele jaar.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen schapen geschoren en daarna gaan wadlopen?
Nice heur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hotelletje geboekt en de dag erop de boot naar Texel gepakt. De rest mag je zelf raden.
Dat weet ik nogquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"En toen scheet die zeehond zomaar ineens een trouwring uit, het was echt fantastisch"
Ahhhhquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was bij ons wel duidelijk. De dag dat ze daadwerkelijk in mijn armen lag en ik vroeg of we nu iets hadden.
[..]
Zoiets ja
Ik ben echt meer van de grote dingenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice heur.
Ik moet zeggen dat ik van beide varianten houd. Ik hou van weinig grote dingen krijgen, of veel kleine dingen. Ik weet niet ,mijn vriend doet allebei een beetje denk ik. Eergister nog een geurtje, vorige week make up. En paar maanden geleden mooi hotel.
Goeie ouwe tijd eh.. Wij gingen ook elke herfstvakantie naar Texel en dan natuurlijk ook standaard naar ecomare en idd wadlopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog
Een van de weinige dingen waar ik foto's van heb. Hadden ze zo'n ding leeg laten lopen en er lag een zeehondje die bloed aan zijn staart had.
Ik weet nog dat we daar een huisje huurden en dat ik een knuffelzeehondje had gekregen die ik kwijtraakte
Ik gooide hem het dak op, geloof ik.
Ook daar in de wind spelen met van die piepschuimen vliegtuigjesen een meeuwenschedel vinden.
Haha awwwwquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde een tendem huren maar dat durfde ze niet.
Momentje, ik zit ff een gigantisch fout nr te luisteren :$quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rokje, doe eens goede muziek linken
Linkquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Momentje, ik zit ff een gigantisch fout nr te luisteren :$
Ben er slechts 1 keer geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd eh.. Wij gingen ook elke herfstvakantie naar Texel en dan natuurlijk ook standaard naar ecomare en idd wadlopen.. Ik had m'n eigen knuffelbeer daar toen zelfs nog laten liggen
.. Is m'n vader serieus nog helemaal teruggereden (nja, vanaf den Helder) om m op te halen
Dalijk poept ie hem voor het verkeerde stelletje uit.quote:
Wij gingen met die schuifnetjes garnalen vangen daarquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Garnalen v.d garnalenboot delen met de zwerfkatten die daar rondliepen![]()
Hoe kom je daar nu weer aan?quote:
Ja hoe kom je er weer afquote:
Ja ik vond t destijds iig heel erg leuk <3.. We gingen vaak met de buren.. Dat buurmeisje was vroegah mijn hartsvriendinnetje, dus jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er slechts 1 keer geweest.
Was ik 6 ofzo.
Is het wel leuk dan, ieder jaar hetzelfde doen?
Heb je die knuffelbeer nog?
[..]
Dalijk poept ie hem voor het verkeerde stelletje uit.
[..]
Wij gingen met die schuifnetjes garnalen vangen daar![]()
Toen ging mijn pa ze koken en opeten.
Maar toen ik zag wat er allemaal leefde zo op die bodem, durfde ik niet meer te lopen daar.
Post maarquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokje, ik heb nog een lief gifje voor je.
Aaahw, een cycloop teddyquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kaneel.. Die heb ik al sinds m'n 2e ofzo
Ahwquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, ja hij mist een oogquote:
Hij doet ut nietquote:
Ahhhh, wat lief.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet mijn aapje eruitquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh, wat lief.
Ik heb ook nog mijn knuffelbeertje van toen ik 2 was. Oren kapot, verbrand, onthaard, er af getrokken, neus kapot, sproeten weg
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh, wat lief.
Ik heb ook nog mijn knuffelbeertje van toen ik 2 was. Oren kapot, verbrand, onthaard, er af getrokken, neus kapot, sproeten weg
Dankquote:
Hij is zo liefquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hij doet ut niet
Oh wacht, als ik er op klik wel.. AAAAAAAAAAAAWWWWW!!! PINGUINSSSSSS
Iedereen heeft zo'n dingquote:
Zeker. Hij ligt naast mijn bed. Hij waakt over me.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Maar ze blijven uberbaas!!!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef Tamashii het volgende:
Vulnerable heights
Feed the hand that bites me
Following the steam into another room
Standing in the corner
Is this my home
Showing us love that none of us can
I'm singing for money
That burns in my hand
Waarom dat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen knuffels, ik moest alles achterlaten
Damn, dat is wel kutquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thuis situatie. We mochten 3 dingen meenemen. Ik koos 2 auto's en de spaarpot
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb stuk of 6 knuffels. 1 van mijn geboorte. 1 van mijn vaders geboorte. 1 van mijn zoo.. Ooh hihiih nee.
Wahaha hier nog 1 waar dat voor geldquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
Sorry, laat naar bed en vroeg op isn't good voor mijn humor.
Ik weet wel wat jij moetquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
Sorry, laat naar bed en vroeg op isn't good voor mijn humor.
Dat scheelt wel een hoop, dat je dat kunt loslatenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh, ik hecht me niet zo aan spullen daardoor. Ligt me niet dwars hoor
Acceptatiequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een hoop, dat je dat kunt loslaten
We waren nog jong, dan gaat het makkelijker denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dat is niet eenvoudig.
Zoiets is onvervangbaar idd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
Spullen boeien mij vrij weinig eigenlijk...
Behalve de digitale muziek collectie op mijn computer
Nouja, je kunt wel opnieuw beginnen met alles bij elkaar rapenquote:
Ik weet niet of het sarcastische humor is of wat anders. Melancholisch ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha hier nog 1 waar dat voor geld
Nee, serieus. Als ik weinig slaap ga ik echt als een mongool reageren als iemand mij prikkeltquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet of het sarcastische humor is of wat anders. Melancholisch ofzo.
Mwah, misschien een ander tentje? Muziek in T Huys veranderd niet echt en staat doorgaans net iets te hard.quote:
That's true.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, misschien een ander tentje? Muziek in T Huys veranderd niet echt en staat doorgaans net iets te hard.
Hahahah, ik word altijd een beetje hyperactief.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, serieus. Als ik weinig slaap ga ik echt als een mongool reageren als iemand mij prikkelt.
Prikkelen ergo domme dingen doen.
Korenmarkt ftw, volgens mij zitten er veel toffe dingen daar.quote:
Ik ken je niet andersquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahah, ik word altijd een beetje hyperactief.
Hahaa dat is wel vreemd, je zou denken dat je energie tekort zou komenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahah, ik word altijd een beetje hyperactief.
Daar zitten inderdaad wel meerdere dingen. Weet Remlof wel denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Korenmarkt ftw, volgens mij zitten er veel toffe dingen daar.
WAT. Bij jou ben ik altijd stil en verlegen.quote:
A.M. Melody cdquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gelukkig dat ik altijd de rust zelve ben
Gek is dat he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaa dat is wel vreemd, je zou denken dat je energie tekort zou komen.
Remlof weet toch alles. Onze superheld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zitten inderdaad wel meerdere dingen. Weet Remlof wel denk ik
Dus weinig slapenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gek is dat he.Mijn lichaam werkt anders, als ik veel slaap ben ik juist moeier.
Is that soquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WAT. Bij jou ben ik altijd stil en verlegen.
Altijd fijn jij en je muziekquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gelukkig dat ik altijd de rust zelve ben
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Remlof weet toch alles. Onze superheld.
Is niet zo gek hoor, ik ben ook drukker/wakkerder wanneer ik kort heb geslapenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gek is dat he.Mijn lichaam werkt anders, als ik veel slaap ben ik juist moeier.
quote:
Ik denk dat de echte dokter daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus weinig slapen![]()
/dokter muhahaha
Zulks mooie tracks, bij Leno moet ik altijd een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex was daar helemaal weg van, had er nog nooit van gehoord totdat we gingen samenwonen.
Eens kijken of ze hem niet heeft meegenomen eigenlijk
Wij zijn zo een.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is niet zo gek hoor, ik ben ook drukker/wakkerder wanneer ik kort heb geslapen
Arme Lenoquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zulks mooie tracks, bij Leno moet ik altijd een traantje wegpinken(bekijk de clip maar
).
Really?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Arme Leno.. Dat was volgens mij mijn eerste rokje UI
Positieve herinneringen, wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen door dat nummer, maar dan wel door positieve herinneringen
Jaquote:
Ik weet ook nog niet precies hoe laat ik er ben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar even overleggen met hem. Hij zal er vast niet al zo vroeg zijn
Haha zo grappig, lieve Lenoquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JaOf iig een van m'n eerste
Ik herken je niet meer met deze UIquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JaOf iig een van m'n eerste
Positieve herinneringen zijn baasquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Positieve herinneringen, wat is dat nou weer?
ALstu..
Ik heb de cd nogquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zulks mooie tracks, bij Leno moet ik altijd een traantje wegpinken(bekijk de clip maar
).
Snel Tam! Post dit:quote:
Ik ook niet. Ik MOET iets eten deze keerquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet precies hoe laat ik er ben.
Momentje, zet m zo weer goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik herken je niet meer met deze UI
Baas, ik had hem van mijn broerquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de cd nog
[..]
Snel Tam! Post dit:
Oh, gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Momentje, zet m zo weer goed
Wortelen etenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef twi het volgende:
Vanmiddag zo'n trek in lekkere wortelen, gewoon vers als snack. Maak ik ze schoon, smaken ze godverdomme echt gewoon zo vies dat ik de rest gewoon weg ga flikkeren. Gatverdamme.
Einde twitterbericht.
Mooie clip wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Baas, ik had hem van mijn broer. Ik had ook de andere cd's beluisterd maar AM Melody blijft toch echt de beste.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef twi het volgende:
Vanmiddag zo'n trek in lekkere wortelen, gewoon vers als snack. Maak ik ze schoon, smaken ze godverdomme echt gewoon zo vies dat ik de rest gewoon weg ga flikkeren. Gatverdamme.
Einde twitterbericht.
Ik ook wel, maar dat zal wel sushi oid worden. Ik heb die dag iets belangrijks maar dat is rond 2 uur afgelopen, maar wellicht moet ik daarna nog werken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik MOET iets eten deze keer
Dat heb ik altijd met mandarijnen. Zit er één vieze tussen, hoef ik een hele week geen mandarijn meer aan te raken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef twi het volgende:
Einde twitterbericht.
Werken, wut?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dat zal wel sushi oid worden. Ik heb die dag iets belangrijks maar dat is rond 2 uur afgelopen, maar wellicht moet ik daarna nog werken.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dat zal wel sushi oid worden. Ik heb die dag iets belangrijks maar dat is rond 2 uur afgelopen, maar wellicht moet ik daarna nog werken.
KLB / De laatste mandarijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met mandarijnen. Zit er één vieze tussen, hoef ik een hele week geen mandarijn meer aan te raken.
Iel ja inderdaad. Of sommigen zijn té zacht om nog fatsoenlijk te kunnen pellenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met mandarijnen. Zit er één vieze tussen, hoef ik een hele week geen mandarijn meer aan te raken.
Tsja, beetje rare actie maar goed. Ik vergeef ze wel weer. Moet sowieso sochtends werken en de volgende dag ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werken, wut?
Oh, ik lust geen vis. Dus 't zal wel Febo of McD. worden
eng dingquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik kan niet kiezen tussenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werken, wut?
Oh, ik lust geen vis. Dus 't zal wel Febo of McD. worden
enquote:Mensen die geen vis lusten
quote:Bef je ook niet?
Ach, er moet ook geld binnen komenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, beetje rare actie maar goed. Ik vergeef ze wel weer. Moet sowieso sochtends werken en de volgende dag ook.
quote:
Daarom, beter werk dan geen werk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, er moet ook geld binnen komen
Herkenbaar, ik wil nog wat douchen maar het word weer laatquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet naar bed, maar je maakt het hier weer veel te leuk.
En mijn buren zijn weer bezig.
Maar je mag er roken en Viniieeee is het met me eens en de muziek staat overal te hard.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, misschien een ander tentje? Muziek in T Huys veranderd niet echt en staat doorgaans net iets te hard.
Word.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik wil nog wat douchen maar het word weer laat
Toe ja?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik maak ze kapot geakkkk
Ik lust geen vis, maar ik bef wel. Als je dat vraagtquote:
Precies.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom, beter werk dan geen werk.
Vinniiee is het met je eens?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je mag er roken en Viniieeee is het met me eens en de muziek staat overal te hard.
Niet ik. Ik ben gewoon zichtbaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
Wie van jullie browsed de fobo anoniem? Ik word gestalked
BAM!! Zo een naaldhak op hun oogquote:
Over 8 uur ben ik alweer in Delft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
Ik moet over 8 uur alweer bij de bushalte staan.
Ik natuurlijk, anders staat Kaneels fobo helemaal vol met twitwitwitwitwitwitwitwitwitwitwitw.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
Wie van jullie browsed de fobo anoniem? Ik word gestalked
Over 8 uur lig ik nog in mijn nest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over 8 uur ben ik alweer in Delft.
Waarover ben ik het met je eens?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je mag er roken en Viniieeee is het met me eens en de muziek staat overal te hard.
Doe de groeten aan s_o.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik bef niet want ik heb geen fax meer.
Ik weet nog wel een andere tent trouwens, tegenover The Level, was 25 jaar geleden m'n stamkroeg, maar hoe het tegenwoordig heet ben ik even vergetenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinniiee is het met je eens?DOH!
Ik ben pas net thuis.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist het gewoonquote:
Jammer dat fb die functie niet heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, anders staat Kaneels fobo helemaal vol met twitwitwitwitwitwitwitwitwitwitwitw.
Lul.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over 8 uur lig ik nog in mijn nest.
Natuurlijk. Ik kom even haar bril, telefoon en sjekkies brengen.quote:
Faxen is wel heel erg jaren 90quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon
Beffen = bellen, emailen of faxen.
Gebruik: we beffen.
Ow datquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon
Beffen = bellen, emailen of faxen.
Gebruik: we beffen.
Wanneer; bij afscheid
Er zijn serieus nog steeds klanten die faxenquote:
Goede methode om achter dingen te komen waar je nieuwsgierig naar wordt. Althans, in theorie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat fb die functie niet heeft.
Dan kon ik kijken of jeweetwel bij mij loerde.
Dan kan ik niet meer anoniem naar smatjes loeren op fbquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Goede methode om achter dingen te komen waar je nieuwsgierig naar wordt. Althans, in theorie.
Er zijn er niet veel die een Fax gehad hebben neequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen had alleen niemand nog een fax
Klopt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Goede methode om achter dingen te komen waar je nieuwsgierig naar wordt. Althans, in theorie.
A. R. te L. krijgt het dan ineens druk he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer anoniem naar smatjes loeren op fb
koortsquote:
Hmz, ligt eraan, zondag moet ik al vroeg in Rotterdam zijn (eigenlijk al zaterdagavond). Wat was je van plan? Vrijdag heb ik wel zeeën van tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Heb je zaterdag wat te doen?
Maar hoe laat ben jij er vrijdag? Als er mensen vroeg zijn kunnen we eerst naar 't Huys gaan, en later naar een andere tent ofzo ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen had alleen niemand nog een fax
Jonguhquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
A. R. te L. krijgt het dan ineens druk he?
R. J. te R. is anders ook niet mis he?quote:
Vrijdag moet ik tot 9 uur werken ongeveer. Dus dat kan wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Hmz, ligt eraan, zondag moet ik al vroeg in Rotterdam zijn (eigenlijk al zaterdagavond). Wat was je van plan? Vrijdag heb ik wel zeeën van tijd.
Ehm nu moet ik even denken wie dit isquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
R. J. te R. is anders ook niet mis he?
Is goed, neem ik wel een aanhangsel meequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon een strongbowtje doen in de Hertog.
Niet batsen he.quote:
Jaja, lekker fappen op haar he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm nu moet ik even denken wie dit is
Een wormvormig aanhangsel? Of een Myravormig aanhangel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Is goed, neem ik wel een aanhangsel mee
Allebei, als dat niet erg is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, lekker fappen op haar he?
Weet je wel niet hoe oud ze is?
[..]
Een wormvormig aanhangsel? Of een Myravormig aanhangel?
Jou kennende minderjarig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaja, lekker fappen op haar he?
Weet je wel niet hoe oud ze is?
De Duke, liefje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Is goed, neem ik wel een aanhangsel mee
Al heb ik geen flauw idee wat of waar De Hertog is
Ik begrijp je teleurstelling.quote:
Nee, dat is prima. Dan kan ik haar gelijk wat van mijn liefde geven.quote:
Mij kennendequote:
Moet kunnen, rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mij kennendeBoefjon dat je bent.
Ze is van 95.
95 you say, interesting.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij kennendeBoefjon dat je bent.
Ze is van 95.
Het was commentaar, ik word in elkaar geslagen als ik foto's ga posten in kpd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Link naar je pics
Laat maar, ik heb geen toegang
Door wie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was commentaar, ik word in elkaar geslagen als ik foto's ga posten in kpd.
Niet dat je moet posten hoor maar wie slaat jou dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik onder meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet dat je moet posten hoor maar wie slaat jou dan?
Niet letterlijk, maar mijn vriend heeft zo zijn mening over in kpd posten. Niet dat ik daar foto's ga posten. Ik heb namelijk ook mijn mening.quote:
Dan ben ik 25quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
Stel je voor dat je op een avond iets doet met iemand uit 2000 oid...
Dat ik als ik 26 ben met een meisje van 18 ronsel...
Ik krijg nare gevoelens van dat geboortejaar
Je vriendquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar mijn vriend heeft zo zijn mening over in kpd posten. Niet dat ik daar foto's ga posten. Ik heb namelijk ook mijn mening.
Ik zal zo even de fora langsgaan waar ik nog nooit iets heb gepost, wat posten en dat vervolgens hier komen melden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:
Is ze ook.quote:
Kan 27 en 19 wel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
Stel je voor dat je op een avond iets doet met iemand uit 2000 oid...
Dat ik als ik 26 ben met een meisje van 18 ronsel...
Ik krijg nare gevoelens van dat geboortejaar
Ik ben vrij vrijdag, dus any time.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoe laat ben jij er vrijdag? Als er mensen vroeg zijn kunnen we eerst naar 't Huys gaan, en later naar een andere tent ofzo ?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oud.
Heb je ook al last van je rug?
Als meisjes uit 2000 18 zijn, dan pas ben ik 25quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oud.
Heb je ook al last van je rug?
Hoe oud is die vriend?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend denkt dat mensen uit 1994 nog kleuters zijn. Hij heeft les gegeven tijdens zijn stage aan koters van mijn geboortejaar.
Now he's fucking one.
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef arachide. het volgende:
Mijn vriend denkt dat mensen uit 1994 nog kleuters zijn. Hij heeft les gegeven tijdens zijn stage aan koters van mijn geboortejaar.
Now he's fucking one.
Gelukkig ben ik nog 26.quote:
Oh, ik dacht dat jullie nog niet aan neuken deden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef arachide. het volgende:
Now he's fucking one.
Chill. Ik ben er rond half 6 denk ik, maar ik moet nog even eten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben vrij vrijdag, dus any time.
Ik hossel niet meer, beter gezegd ik hossel nooit.quote:
Nou ik verwacht natuurlijk een foto in mijn DM.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel echt jouw soort meisje.
Bwhehehe you don't now me.quote:
kom jij uit '94?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef arachide. het volgende:
Now he's fucking one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |