Buurmeisje dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jep, Enschede onveilig maken
Nee, was niet met Samzz hoor voor als iemand dat denkt
Gewoon wat vuurwerk afsteken de volgende keer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jep, Enschede onveilig maken
Nee, was niet met Samzz hoor voor als iemand dat denkt
Hoi muhahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
Avond allemaal
Lekker gestapt, niet gebatst.
En ja, mijn gezelschap wilde vroeg naar huis, werk ditdat
Ja ik ook, want dan weet je niet goed wat je eraan kunt doen. Maar ja, het zal wel. Voelde me voor dat nummer prima, dus zal wel over gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Dat vind ik altijd heel erg naar, mezelf rot voelen zonder duidelijke reden.Maar dat liedje is sowieso een bitch wat dat betreft. Hoewel heel mooi.
Eh neequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buurmeisje dan?
Ohnee, die was naar Utrecht..
Als alternatief ja, beetje flauw hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon wat vuurwerk afsteken de volgende keer.
Slecht ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon wat vuurwerk afsteken de volgende keer.
Ja hoor, was heel gezelligquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
Hoi muhahaha
Oh, dat is balen. Wel leuk gehad?
Ligt ook heel dicht bij elkaar enzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buurmeisje dan?
Ohnee, die was naar Utrecht..
Nu. Met gitaarman.quote:
GAAN WE WEER BEGINNEN?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt ook heel dicht bij elkaar enzo.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi muhahaha
Oh, dat is balen. Wel leuk gehad?
[..]
Ja ik ook, want dan weet je niet goed wat je eraan kunt doen. Maar ja, het zal wel. Voelde me voor dat nummer prima, dus zal wel over gaan.
Begint hier ook weer drukker te worden, dus heb weer afleiding
Good luck with that.quote:
Buurmeisje!quote:
Ah, op die manier. Ik heb tot zojuist iets voor tienen de hele dag niet geFOK!t.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thuis. Ik bedoel hier, dit topic. Die was vandaag redelijk dood. Helemaal vanaf 5 uur.
Hoe heb je het vol kunnen houden?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Buurmeisje!
[..]
Ah, op die manier. Ik heb tot zojuist iets voor tienen de hele dag niet geFOK!t.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
Drinken jullie er eentje met me mee?
Jep. Ik heb hier nog staanquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
Proostquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
Nee, ik duik er zo in.. half 4 gaat m'n wekker weer..quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
School, filosofie boekje lezen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe heb je het vol kunnen houden?
Wat drinken we dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof, Fera, Kif![]()
![]()
Moet je hier bij de flats niet komenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier gebeurd niks, zo stil als wat
Och arme, sla ik jou over?quote:
MohMi, ik zit in Enschedequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet je hier bij de flats niet komenDat was het enige voordeel dat de straat open lag; geen gehang naast de flat.
Ach ja, ben allang blij dat 'mijn' flat groepje aardige dudes zijn.
Ah, nice. Goed bezigquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
School, filosofie boekje lezen.Maar ik ben aan het afkicken. Tot nu toe met succes.
Jij zit in Enschede?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MohMi, ik zit in Enschede
Die flatbuurt van jou, daar voel ik me pas echt onveilig. Ze kijken nog net niet het geld uit je zakken
.
Ik voelde me gepasseerd maar toen bedacht ik me dit;quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och arme, sla ik jou over?![]()
Kom jij ook eens in de TC
Ja, ik zit op campus in een hotel, heb een kort projectje hier voor de baasquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zit in Enschede?
Wie wat waar?
Dit zei ik:quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef Tamashii het volgende:
Lekker gegeten.
En Vinnie, haha ja ongeveer ja. En verder weet ik niet meer wat je zei.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel heel erg leuk moet ik zeggenBeenlengte = knielengte? Of begrijp ik je verkeerd
Oeh, een pantalon. Vrouwen in pantalons
[..]
Inderdaad, dat geld kun je beter ergens anders aan uit besteden
Tof is dat he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
Hotels![]()
![]()
![]()
Je gaat weg met rotzooi overal
Je komt terug, alles netjes![]()
![]()
Jjaaaa ik ook. Helaas heb ik dat bad nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tof is dat he.![]()
Ik vind het beddengoed altijd heerlijk. En het badderen.
Relaxedquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjaaaa ik ook. Helaas heb ik dat bad niet
Vorige week zat ik in Groningen en toen had ik mijn zwembroek meegenomen. Ik heb serieus alleen in het zwembad gelegen.
Er stond een bordje *niet springen* en ik wilde geen bad guy zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Relaxednog een bommetje gemaakt Home Alone Style
Jammerquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er stond een bordje *niet springen* en ik wilde geen bad guy zijn.
Beenlengte is zeg maar waar je billen ophouden.quote:
Ik heb thuis ook geen bad, echt vreselijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjaaaa ik ook. Helaas heb ik dat bad niet
Vorige week zat ik in Groningen en toen had ik mijn zwembroek meegenomen. Ik heb serieus alleen in het zwembad gelegen.
Ah oke, klinkt ook goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beenlengte is zeg maar waar je billen ophouden.
En ja, eerste keer dat ik een pantalon heb gekocht, mijn vriend vond het mooi dus zal het wel goed zijn.
Als ik had mogen kiezen had ik het gedaan jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb thuis ook geen bad, echt vreselijk.Maar een hotel kies ik altijd met bad. Heerlijk, is gewoon echt ontspannen, zelfde met zwembad/sauna/ pooltafel.
Neeee, niet lang.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, klinkt ook goedAnders is het wel heel lang
Je kunt niet altijd kiezen he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik had mogen kiezen had ik het gedaan ja. Thuis ook geen bad
.
Zeer afhankelijk van het hotel ja. Dit is het 3e hotel in 2 weken en geen van allen hadden een badquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee, niet lang.Ik hou niet van knie of enkel lengte.
OMG, Ben je in het Kurhaus geweest? Voor hoe lang? Hoe kom je daar? Tering duur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeer afhankelijk van het hotel ja. Dit is het 3e hotel in 2 weken en geen van allen hadden een bad. Kurhaus wel, daar hebben we toen heeeerlijk in gelegen
Ja, 1 nachtje want het was kekduurquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMG, Ben je in het Kurhaus geweest? Voor hoe lang? Hoe kom je daar? Tering duur.
Jezus, nice van jou!quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, 1 nachtje want het was kekduur. Toen waren we meen ik 3 jaar samen en mijn ex is echt helemaal wild van Scheveningen dus ik kon het niet laten
. Ze was helemaal verbaasd, verklaarde me voor gek
. We zaten in dat restaurant tussen de kakkers
.
Ik doe weinig liefs maar als ik het doe doe ik het goedquote:
Baasquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe weinig liefs maar als ik het doe doe ik het goed![]()
. Ben geen bloemen/chocolade man
.
Op ons 1e jaar samenzijn had ik haar naar Den Helder ontvoerd onder het mom, we gaan wandelen. Echt, bij Utrecht pas vragen of we er al waren en bij Amsterdam begon ze ongeduldig te worden.
Ik plaagde haar wel een beetje, die ochtend opgestaan, lekker achter de computer gekropen en dan net doen alsof ik druk bezig was in een spelletje, we hadden bijna ruzie en toen sleurde ik haar de auto inquote:
Wat ging je in Den Helder doen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe weinig liefs maar als ik het doe doe ik het goed![]()
. Ben geen bloemen/chocolade man
.
Op ons 1e jaar samenzijn had ik haar naar Den Helder ontvoerd onder het mom, we gaan wandelen. Echt, bij Utrecht pas vragen of we er al waren en bij Amsterdam begon ze ongeduldig te worden.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik plaagde haar wel een beetje, die ochtend opgestaan, lekker achter de computer gekropen en dan net doen alsof ik druk bezig was in een spelletje, we hadden bijna ruzie en toen sleurde ik haar de auto in(alles had ik al klaargelegd
).
Samen schapen geschoren en daarna gaan wadlopen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hotelletje geboekt en de dag erop de boot naar Texel gepakt. De rest mag je zelf raden.
En Ecomare bezoeken ehquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen schapen geschoren en daarna gaan wadlopen?
Dat was bij ons wel duidelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als één baas.
Wij wisten beiden niet meer wanneer we precies een relatie begonnen waren. Dus hielden we het maar op 14 februari, want dat was het eerste dat echt als date bestempeld kon worden.
Maar ze wilde er nooit echt iets aan doen, maar meer het hele jaar.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen schapen geschoren en daarna gaan wadlopen?
Nice heur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hotelletje geboekt en de dag erop de boot naar Texel gepakt. De rest mag je zelf raden.
Dat weet ik nogquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"En toen scheet die zeehond zomaar ineens een trouwring uit, het was echt fantastisch"
Ahhhhquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was bij ons wel duidelijk. De dag dat ze daadwerkelijk in mijn armen lag en ik vroeg of we nu iets hadden.
[..]
Zoiets ja
Ik ben echt meer van de grote dingenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice heur.
Ik moet zeggen dat ik van beide varianten houd. Ik hou van weinig grote dingen krijgen, of veel kleine dingen. Ik weet niet ,mijn vriend doet allebei een beetje denk ik. Eergister nog een geurtje, vorige week make up. En paar maanden geleden mooi hotel.
Goeie ouwe tijd eh.. Wij gingen ook elke herfstvakantie naar Texel en dan natuurlijk ook standaard naar ecomare en idd wadlopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog
Een van de weinige dingen waar ik foto's van heb. Hadden ze zo'n ding leeg laten lopen en er lag een zeehondje die bloed aan zijn staart had.
Ik weet nog dat we daar een huisje huurden en dat ik een knuffelzeehondje had gekregen die ik kwijtraakte
Ik gooide hem het dak op, geloof ik.
Ook daar in de wind spelen met van die piepschuimen vliegtuigjesen een meeuwenschedel vinden.
Haha awwwwquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde een tendem huren maar dat durfde ze niet.
Momentje, ik zit ff een gigantisch fout nr te luisteren :$quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rokje, doe eens goede muziek linken
Linkquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Momentje, ik zit ff een gigantisch fout nr te luisteren :$
Ben er slechts 1 keer geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd eh.. Wij gingen ook elke herfstvakantie naar Texel en dan natuurlijk ook standaard naar ecomare en idd wadlopen.. Ik had m'n eigen knuffelbeer daar toen zelfs nog laten liggen
.. Is m'n vader serieus nog helemaal teruggereden (nja, vanaf den Helder) om m op te halen
Dalijk poept ie hem voor het verkeerde stelletje uit.quote:
Wij gingen met die schuifnetjes garnalen vangen daarquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Garnalen v.d garnalenboot delen met de zwerfkatten die daar rondliepen![]()
Hoe kom je daar nu weer aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |