abonnement Unibet Coolblue
pi_119181288
121105_266257_kerstpakkettenheader2.jpg
De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.
Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!

Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

Wellicht ook interessant om even naar te kijken:
FHF / [Kerst]kaartjesactie FHF 2012
CRE / [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers

[ Bericht 22% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-11-2012 21:48:04 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119181354
Aangeboden kerstpakketten

~:) A Injecteer die kerstsfeer (van YskaFredriksson)
>:O B Een gelukkig georganiseerd 2013 (van YskaFredriksson)
~:) C Op maat door Felixa
~:) D Op maat door Felixa
~:) E Op maat door anonieme gever
~:) F Op maat door knoblauch6
~:) G Op maat door seasushi
~:) H Op maat door AllOfTheSameBlood
~:) I Pakket van anonieme gever
~:) J Op maat door ireth
~:) K Op maat door Sjaam
~:) L Op maat door littledrummergirl en Coolguy
~:) M Op maat door Nanuke
~:) N Pakket van werkgever door MizzEnroe
~:) O Op maat door Espri
~:) P Op maat door Jaleesajoia en Scorpie
~:) Q Beautypakket door Automatic
~:) R Speelgoed/knutsel/verwenpakketje door Automatic
~:) S Op maat door Marcelpetra1
~:) T Pakket van werkgever door kawa4
~:) U Verzorgingspakket door deerntie
~:) V Slagersbon (voor dat lekkere vlees bij de kerstdis) door knoblauch6
~:) W En nog een slagersbon! Ook van knoblauch6
~:) X Op maat door rijstebuiltje
~:) Y Wie de kleintjes niet eert... door de dochters van Marcelpetra1 én het DNA van ireth
~:) Z Voor de zoetekauw :9 van ehhe
~:) AA Op maat door Scorpie
>:O BB Op maat door Coolguy
~:) CC Op maat door nottuma en roerkoning
~:) DD Verzorgingspakketje en wat leesvoer door een anonieme FOK!ker
~:) EE Op maat door anonieme gever
~:) FF Op maat door anonieme gever
~:) GG Op maat door anonieme gevers
~:) HH Beautypakket voor man, vrouw of kind door Rockabella
~:) II Pakketje voor kinderen (want YskaFredriksson had te enthousiast ingekocht :+ )
~:) JJ Op maat door anonieme gever
~:) KK Op maat door Twinklestar001
~:) LL Op maat door anonieme gever
~:) MM Voor ieder wat wils door DJkoelkast+vriendin
>:O NN Op maat door MrUnchained en mysteryshopper
~:) OO Op maat door ioko
>:O PP En nog eentje op maat door ioko!
~:) QQ Op maat door Remco_h

>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld

[ Bericht 49% gewijzigd door Cat-astrophe op 01-12-2012 22:43:48 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119181359
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 09:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is het reserve pakketjes-gedeelte. Ook die kan je gewoon weer met littledrummergirl doen.
:Y das idd geen probleem mocht het nodig zijn, ik shop graag leuke pakketjes bij elkaar om de kerst voor mensen wat fijner te maken O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119181362
Sorry, even de sepo stelen voor de geverslijst. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119181371
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef Cat22 het volgende:
lijst!
moment ;) ik zoek m al
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119181430
Ik heb mijn woonplaats even in een PM gezet :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119181532
Deel 2 en reeks en in overleg met TS de geverslijst naar de sepo. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:46:22 #8
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119181538
En geef die lieve cat wat tijd :D die heeft ook nog een leven naast fok volgens mij.
Al snap ik de enthousiasme, dat ben ik ook :D
En in de tussentijd [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119181584
ik hoop stiekem dat we een pakje kunnen maken voor een gezin met kinderen, een hond, n kat en een opa O+ dan kan ik echt helemaal los _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:47:42 #10
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119181613
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoop stiekem dat we een pakje kunnen maken voor een gezin met kinderen, een hond, n kat en een opa O+ dan kan ik echt helemaal los _O-
Hahaha :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:48:39 #11
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119181655
Oooh ja ik woon in Drenthe :D
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_119181670
ik in rotterdam O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119181719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
En geef die lieve cat wat tijd :D die heeft ook nog een leven naast fok volgens mij.
Al snap ik de enthousiasme, dat ben ik ook :D
Het is niet zozeer dat ik een leven heb (al klopt dat wel :P ) als dat ik ontvangers nog de kans wil geven om zich te melden zodat ik optimale koppelingen kan maken. Ben nog op zoek naar een opa. :+
En dan hebben jullie nog bijna een maand om te shoppen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:50:57 #14
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119181787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat ik een leven heb (al klopt dat wel :P ) als dat ik ontvangers nog de kans wil geven om zich te melden zodat ik optimale koppelingen kan maken. Ben nog op zoek naar een opa. :+
En dan hebben jullie nog bijna een maand om te shoppen. ^O^
Mijn vriend gedraagt zich soms als een opa, telt dat ook? :P
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_119181865
ik hou van opa's O+ van die leuke die jenevertjes drinken en biljarten enzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:52:54 #16
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119181885
Teveel opa's in 1 ruimte stinken :r
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_119181930
Voor de gevers die zich afvragen waarom er hier woonplaatsen gepost worden:
als je deze nog niet aan mij hebt doorgegeven, graag alsnog doen (regio mag ook), dan kan ik kijken hoe ik mensen kan koppelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119181944
En *kuch* SC is de derde deur links. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119181969
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Ehhe het volgende:
Teveel opa's in 1 ruimte stinken :r
teveel is een bejaardenhuis, das ook niks :P gewoontje eentje graag :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119181989
ahum * littledrummergirl slikt geklets over opa's braaf in O-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119183763
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef Cat22 het volgende:
En *kuch* SC is de derde deur links. :*
Hoi hoi ik zou je nog even de tussenstand doorgeven maar wil dit even over het weekend heen tillen aangezien ons dna dit weekend oliebollen gaat verkopen waarvan de opbrengst naar het pakket gaat dus dan heb ik een betere kijk op de tussenstand.....
pi_119183814
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

Hoi hoi ik zou je nog even de tussenstand doorgeven maar wil dit even over het weekend heen tillen aangezien ons dna dit weekend oliebollen gaat verkopen waarvan de opbrengst naar het pakket gaat dus dan heb ik een betere kijk op de tussenstand.....
Geen probleem! Help je me wel die horde koppelingsgrage FOK!kers op afstand te houden? :D

En O+ O+ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119184132
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen probleem! Help je me wel die horde koppelingsgrage FOK!kers op afstand te houden? :D

En O+ O+ O+
dus nu iedereen foei!! O-) ons dna gaat eerst oliebollen verkopen het weekend en daarna kan er gekoppeld worden :P
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 22:44:06 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119184599
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoop stiekem dat we een pakje kunnen maken voor een gezin met kinderen, een hond, n kat en een opa O+ dan kan ik echt helemaal los _O-
Oh maar natuurlijk, waarom zouden we klein beginnen nietwaar? Gewoon bam! grootste gezin dat er is doet ze gewoon :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119184636
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh maar natuurlijk, waarom zouden we klein beginnen nietwaar? Gewoon bam! grootste gezin dat er is doet ze gewoon :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119184808
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh maar natuurlijk, waarom zouden we klein beginnen nietwaar? Gewoon bam! grootste gezin dat er is doet ze gewoon :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wordt voor jullie de tros denk ik _O-
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 22:49:05 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119184871
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

dat wordt voor jullie de tros denk ik _O-
De tros? wat bedoel je daarmee?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119184897
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De tros? wat bedoel je daarmee?
grootste fam van nl ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:49:40 #29
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119184901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

dat wordt voor jullie de tros denk ik _O-
* Ireth spuigt koffie uit! _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119185039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:49 schreef gomi het volgende:

[..]

grootste fam van nl ;)
*O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:49 schreef Ireth het volgende:

[..]

* Ireth spuigt koffie uit! _O-
O-)
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 22:52:50 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119185048
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:49 schreef gomi het volgende:

[..]

grootste fam van nl ;)
LOL! ik reageerde alleen maar omdat die opmerking van haar kwam zonder overleg :') gewoon, hup, alsof ik er niet toe doe :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119185108
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

LOL! ik reageerde alleen maar omdat die opmerking van haar kwam zonder overleg :') gewoon, hup, alsof ik er niet toe doe :P
hehe, zal zo een vaart ook allemaal niet lopen hoor. zal geen pakket worden van 350 euro ofzo
pi_119185154
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef gomi het volgende:

[..]

hehe, zal zo een vaart ook allemaal niet lopen hoor. zal geen pakket worden van 350 euro ofzo
nee 250 is toch ook zat :P
pi_119185155
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

LOL! ik reageerde alleen maar omdat die opmerking van haar kwam zonder overleg :') gewoon, hup, alsof ik er niet toe doe :P
kerstpakketjes sugar daddy O+

haha nee hoor :) we overleggen binnenkort gewoon n keertje!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 22:56:09 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119185212
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef gomi het volgende:

[..]

hehe, zal zo een vaart ook allemaal niet lopen hoor. zal geen pakket worden van 350 euro ofzo
Neuh, dat komt allemaal wel goed joh.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119185497
Ik woon in Amsterdam, maar kan ook best een stukje (max een uurtje enkele reis) treinen, heb toch ov. Dus als het niet in een uithoek en wel met ov bereikbaar is, kan ik het wel bij de ontvanger brengen. Of anders naar een chauffeur. En anders per post sturen :+
  dinsdag 13 november 2012 @ 23:12:57 #37
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119185876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:03 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik woon in Amsterdam, maar kan ook best een stukje (max een uurtje enkele reis) treinen, heb toch ov. Dus als het niet in een uithoek en wel met ov bereikbaar is, kan ik het wel bij de ontvanger brengen. Of anders naar een chauffeur. En anders per post sturen :+
En we hebben ook nog het kerstpakketten vervoerstopic! :D maar dat is denk ik alleen interessant met 1 extra overbrugging..
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119186262
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

En we hebben ook nog het kerstpakketten vervoerstopic! :D maar dat is denk ik alleen interessant met 1 extra overbrugging..
en een steekwagentje :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119188858
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik in rotterdam O+
Ik voorzie een match :@

2 volwassen 2 pups en 1 kat wonend in Rotterdam en aanvrager van een pakketje met een karige kerst voor de deur door omstandigheden met veel rekeningen! en werkeloosheid!
S. 2014
J. 2016
pi_119190197
Dankje Cat voor het toevoegen! Ik woon overigens in de regio Drenthe :).
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_119190436
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik voorzie een match :@

2 volwassen 2 pups en 1 kat wonend in Rotterdam en aanvrager van een pakketje met een karige kerst voor de deur door omstandigheden met veel rekeningen! en werkeloosheid!
haha wie weet :D

we wachten cat rustig af :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119202223
Mag ik iemand van de gevers iets moois opsturen dat het in jullie pakketje kan? (Ik maak sieraden, sleutelhangers,boekenlegger etc) Niet genoeg om een heel pakket van te maken voor iemand, maar als er toch al iemand is die een pakketje geeft zou ik diegene graag wat opsturen om als cadeautje in het pakket te doen (Brievenbuspost van mijn kant)
  woensdag 14 november 2012 @ 15:34:46 #43
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119202542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef Tammymara het volgende:
Mag ik iemand van de gevers iets moois opsturen dat het in jullie pakketje kan? (Ik maak sieraden, sleutelhangers,boekenlegger etc) Niet genoeg om een heel pakket van te maken voor iemand, maar als er toch al iemand is die een pakketje geeft zou ik diegene graag wat opsturen om als cadeautje in het pakket te doen (Brievenbuspost van mijn kant)
O+ Lief!! En je maakt hele mooie dingen!!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119202697
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef Tammymara het volgende:
Mag ik iemand van de gevers iets moois opsturen dat het in jullie pakketje kan? (Ik maak sieraden, sleutelhangers,boekenlegger etc) Niet genoeg om een heel pakket van te maken voor iemand, maar als er toch al iemand is die een pakketje geeft zou ik diegene graag wat opsturen om als cadeautje in het pakket te doen (Brievenbuspost van mijn kant)
Waarom is dit niet genoeg voor een kerstpakket/cadeau? Mooi sieraad, speciaal gemaakt, mooie kerstkaart erbij, prachtig Kerstcadeau! O+
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  woensdag 14 november 2012 @ 15:39:45 #45
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119202710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:39 schreef seasushi het volgende:

[..]

Waarom is dit niet genoeg voor een kerstpakket/cadeau? Mooi sieraad, speciaal gemaakt, mooie kerstkaart erbij, prachtig Kerstcadeau! O+
Ja heb je eigenlijk ook wel gelijk in? :?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 14 november 2012 @ 15:41:56 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119202792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef Tammymara het volgende:
Mag ik iemand van de gevers iets moois opsturen dat het in jullie pakketje kan? (Ik maak sieraden, sleutelhangers,boekenlegger etc) Niet genoeg om een heel pakket van te maken voor iemand, maar als er toch al iemand is die een pakketje geeft zou ik diegene graag wat opsturen om als cadeautje in het pakket te doen (Brievenbuspost van mijn kant)
Dat kan toch gewoon een prima kerstpakketje zijn?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119202911
Omdat ik een "zelfgeknutseld iets" geen echt "kerstpakket" vind. Leuk om 'erbij' te doen maar niet als pakket, zeg maar. ;) beetje ... 'zielig'
  woensdag 14 november 2012 @ 15:46:44 #48
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119202943
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:45 schreef Tammymara het volgende:
Omdat ik een "zelfgeknutseld iets" geen echt "kerstpakket" vind. Leuk om 'erbij' te doen maar niet als pakket, zeg maar. ;) beetje ... 'zielig'
Jouw spullen zijn zeker niet "zielig"! :( }:|
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 14 november 2012 @ 15:52:44 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119203176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:45 schreef Tammymara het volgende:
Omdat ik een "zelfgeknutseld iets" geen echt "kerstpakket" vind. Leuk om 'erbij' te doen maar niet als pakket, zeg maar. ;) beetje ... 'zielig'
Doe ff normaal zeg.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119203238
Opgelost, er heeft zich iemand gemeld met een 'vrouwenpakketje" en daar past het prima bij. Diegene gaat dat melden aan de mod en dan komt het goed hoop ik :) Bedankt allemaal!

[ Bericht 70% gewijzigd door Tammymara op 14-11-2012 16:23:05 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 16:42:52 #51
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119204866
Oke dan kan cat22 nu met de lijst komen, ja toch ? toch? toch? is de lijst er al? de lijst? Ja? istie er? Ja? Lijstje? Please?

Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 14 november 2012 @ 17:23:58 #52
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119206218
Aww puss O+. Ik denk dat de lijst volgende week ergens komt, nog ff geduld dus :P
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_119207430
Scorp, hoe moeilijk is het om even af te wachten tot Cat met heel het gepuzzel klaar is en zij het hier meldt }:|
En já, nu weten we wel dat jij ook iets gaat geven :O :6
Waar het stinkt is het warm.
pi_119207519
Beetje laat en er is al veel aanbod maar bij deze wil ik ook een pakket aanbieden. Op maat, afhankelijk van de ontvanger uiteraard :-)
  woensdag 14 november 2012 @ 18:22:38 #55
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119207985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Scorp, hoe moeilijk is het om even af te wachten tot Cat met heel het gepuzzel klaar is en zij het hier meldt }:|
En já, nu weten we wel dat jij ook iets gaat geven :O :6
Niet haten schatje :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119209266
Wie, ikke? Hélemaal niet :W .
Bai zu wee, ook voor Cat, kan zijn dat ik hier ff niet ben, even een persoonlijk iets wat wat tijd vraagt maar tegen de tijd vd pakketten ben ik er zeker gewoon en geheel helemaal hoor :Y
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:12:15 #57
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119212340
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef Tammymara het volgende:
Mag ik iemand van de gevers iets moois opsturen dat het in jullie pakketje kan? (Ik maak sieraden, sleutelhangers,boekenlegger etc) Niet genoeg om een heel pakket van te maken voor iemand, maar als er toch al iemand is die een pakketje geeft zou ik diegene graag wat opsturen om als cadeautje in het pakket te doen (Brievenbuspost van mijn kant)
Laiverd mag ik je dan ook attenderen op dit topic... Aangezien je crea bent kan je daar misschien ook wel wat mee! ;) [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119215859
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:25 schreef Tammymara het volgende:
Mag ik iemand van de gevers iets moois opsturen dat het in jullie pakketje kan? (Ik maak sieraden, sleutelhangers,boekenlegger etc) Niet genoeg om een heel pakket van te maken voor iemand, maar als er toch al iemand is die een pakketje geeft zou ik diegene graag wat opsturen om als cadeautje in het pakket te doen (Brievenbuspost van mijn kant)
Een zelfgemaakt sierraad/sleutelhanger/boekenlegger met een kerstkaart, zou voor mij echt al een geweldig kerstcadeau zijn. En ik weet zeker dat er heel veel mensen meer zijn die er net zo over denken. Niet zielig en zeker niet klein, gewoon geweldig mooi. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_119239316
Hihaho
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119278270
Ik zie smekende oogjes, smeekbeden en PMs. ik ben er zeker nog, alleen niet voldoende tijd achter de laptop om zorgvuldig naar vragen, aanmeldingen en koppelingen te kijken. Maar binnenkort gaat het gebeuren, beloofd! :* en aangezien het aantal gevers het aantal ontvangers nog steeds ruimschoots overtreft: geneer je niet en stuur me een berichtje als je een kerstopkikker kunt gebruiken. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119278562
Cat, als je hulp nodig hebt geef je maar een gil, ik zit nog ergens anders te kerstpakketten (hé, het wordt een heus werkwoord :P ) en die heb ik al klaar dus behalve wat zooi bij elkaar shoppen voor wat plaatselijke oudjes die toch enkel mooi ingepakte bonbons (welke ze pas tegen pasen uitpakken want "dat pakje is té mooi om uit te pakken O+ ) en een fles advocaat en/óf een fles jenever met een strikje wensen dus da's snel klaar. Dus ik hoor het wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door knoblaucha6 op 16-11-2012 16:13:22 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_119280322
Ik heb het idee dat veel mensen denken dat ze het niet "slecht genoeg hebben" om mee te mogen doen ofzo... -O-
Dat ze denken er zijn veel mensen die het veeeeeeeeeeeel harder nodig hebben, "we hebben tenslotten nog brood op de plank". En dat vind ik jammer want ik gun iedereen zo'n pakket, en ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat je niet pas in aanmerking komt als je helemaal niks over houd aan het eind van de maand en gewoon een pak koekjes kunt betalen, daardoor verdien je nog wel gewoon een mooi pakket met wat extra's erin. Dus meld je asjeblieft aan!
pi_119281111
Mee eens maar ik denk dat we het gewoon wat meer moeten overlaten aan de wensers zelf. Hoe meer we hier goed bedoeld vrágen om zich vooral aan te melden, hoe groter (bij sommigen) de terughoudendheid. Immers: juist bij mensen welke door welke omstandigheden ook weinig hebben is er een soort van misplaatste en onnodige schaamte en echt, die krijg je niet zo makkelijk over de brug. Al gaat eea anoniem, de vragers voelen zich vaak niet anoniem genoeg. Hoe minder aandacht voor het aanmelden, hoe makkelijker het is om jezelf aan te melden.
Het is nog geen kerst en het gevoel en de sfeer is er wellicht ook nog niet echt. Denk/hoop dat de komende weken vast wel wat meer vaart komt in de aktie vwb ontvangers. Door goedbedoeld teveel aandacht erop te vestigen, hoe moeilijker het voor sommigen wordt.
Degenen welke het betreft weten heel goed dat ze welkom zijn, als dat niet zo zou zijn zou er ook geen aanbod zijn, geef ze even de tijd.

[ Bericht 7% gewijzigd door knoblaucha6 op 16-11-2012 17:05:07 ]
Waar het stinkt is het warm.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2012 @ 17:08:26 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119281428
Je mag ook iemand anders opgeven hè, dat is ook nog een mogelijkheid :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119281471
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:08 schreef Rewimo het volgende:
Je mag ook iemand anders opgeven hè, dat is ook nog een mogelijkheid :)
Dat is waar maar ik zelf ben al zo'n rund dat ik bang zou zijn diegene te beledigen :@
(behalve het feit dat ik dénk dat degenen welke ik het gun al zich aangemeld hebben dan wel aangemeld zijn )

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 16-11-2012 17:15:38 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_119281573
En Rewimo, tegen die tijd ben jij al lang weer thuis, anders had je écht een doos bananen met een kerststrik eromheen van me gekregen :* _O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_119281655
alleen maar bananen? dat is wel wat karig voor een fruitschaal O-)
pi_119281741
Ja, kan ik het helpen, ze zeurde eerder over een gebrek aan bananen, niet over zure druiven, appels, peren of cherrytomaatjes zonder sherry O-) )
Waar het stinkt is het warm.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2012 @ 18:25:52 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119284066
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
En Rewimo, tegen die tijd ben jij al lang weer thuis, anders had je écht een doos bananen met een kerststrik eromheen van me gekregen :* _O-
Je bent ertoe in staat hè? _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:14 schreef loecje het volgende:
alleen maar bananen? dat is wel wat karig voor een fruitschaal O-)
Ik moet bananen eten vanwege kalium-laagte :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119286804
[quote]0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je bent ertoe in staat hè? _O-

Heul nie :@

Hoewel



:Y :+
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:27:06 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119296003
Knoblaucha6 nu weten we het wel hè.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119296322
:6
Waar het stinkt is het warm.
pi_119303556
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Knoblaucha6 nu weten we het wel hè.
_O-
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119318139
Zo. Dus.

Ik kan met gepaste trots melden dat jullie motiverende posten en 'gevechten' in dit topic ervoor hebben gezorgd dat ik bijna een alfabet vol aan ontvangers heb! *O*
En wat dapper dat ze zich melden, voor sommigen is de drempel heel erg hoog. Maar ik heb niemands hoofd eraf gebeten dus hopelijk is het de volgende keer minder eng. ;)

Anywho, ik denk dat ik vanavond ga koppelen. 8-) Aangezien er meer gevers dan ontvangers zijn, zal niet iedereen een PM van me krijgen, houd de kerstmutsjes in de OP in de gaten (en anonieme gevers die niks horen van me en graag info willen, kunnen me altijd een berichtje sturen).

Dat ik ga koppelen wil niet zeggen dat mensen zich niet meer kunnen aanmelden. Uiterste opstuurdatum ligt op 15 december, maar als ik nog langer had gewacht met koppelen had ik volgens mij een woedende meute gevers achter me aangekregen. _O- Mensen willen gaan shoppen!

Dus, voor zowel gevers als ontvangers: als je dit topic nu pas ziet, of na veel wikken en wegen bedenkt toch die PM te sturen om een pakketje te ontvangen, gewoon doen. We zie wel waar we achter de streep uitkomen, maar de afgelopen jaren is dat altijd goed gekomen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:50:48 #75
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119319020
Jippie! Vol verwachting klopt ons hart! ;)

Ik ga vanavond sowieso een kerstpakket inpakken, gekoppeld of niet ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119319054
Top Cat22!! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119319392
Als er nou straks echt gevers "overblijven" is het dan misschien niet een idee als er gevers combineerd worden? Weet niet of dat allemaal mogelijk is maar dat bijvoorbeeld 2 gevers samen een pakket maken voor een iemand. Dat kan echt samen (als in we rijden naar elkaar toe en we shoppen samen of stoppen samen onze geshopte spullen in een doos) maar het kan ook dat 2 gevers samen overleggen via pm of wat dan ook wat ze kopen en allebei wat opsturen in elk een pakket ofzo? ik bedenk maar wat....

oh en edit: JAAAAAAAAA, BIJNA SHOPPEN!!!
pi_119319760
~:) HOP! ~:)

Let wel: nog niet alle ontvangers zijn gekoppeld, omdat ik niet van iedereen adressen heb. En omdat ik van een aantal gevers geen woonplaats had denk ik dat PostNL (of liever ons vervoerstopic) toch wel wat te doen gaat hebben.

Nu eerst eten :Y) en dan ga ik PMs naar de gevers versturen.
Ontvangers (die hun adres hebben doorgegeven): ga ervan uit dat je gekoppeld bent!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119319784
Toch zomaar een uur voorbij! :o
Vandaar dat ik trek heb. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119320118
Eet smakelijk *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_119320558
Kan een gever die online is mij even DMmen? Dan kan ik testen of mijn PMs werken, voor ik mezelf een hoop extra werk en jullie onleesbare codes bezorg. *denkt terug aan vorig jaar* :@

Check!

[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 17-11-2012 19:49:33 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119321663
Ik heb inside info 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119321687
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb inside info 8-)
En de helft werkt niet. :'(

Je hebt een tweede PM. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119322705
Oooohw yes! Ik ben gekoppeld! ZIN INNN! :D
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:28:19 #85
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119322748
Spannund!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 17 november 2012 @ 21:09:22 #86
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119324514
Ik ben nu ook gekoppeld, maar dan niet zoals in eerste instantie de bedoeling was :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 november 2012 @ 21:22:34 #87
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119325056
Compliment voor Cat *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119325186
Krijgen de aanvragers ook bericht aan wie ze gekoppeld worden? :)
pi_119325483
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef Rockabella het volgende:
Oooohw yes! Ik ben gekoppeld! ZIN INNN! :D
Oeps, foutje mijnerzijds, je hebt DM. :@

En voor de rest ben ik bijna door mijn lijst heen van mensen die ik kon koppelen. Hopelijk kunnen jullie vooruit met jullie matches. *O*

Er staan nog wat namen open, zowel van gevers als ontvangers. En zeker de ontvangersnamen zullen gekoppeld worden, het zou perfect zijn als de gevers ook allemaal 'onder dak' zouden zijn. Maar wie weet wat er de komende weken nog gaat gebeuren. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119325574
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Cindy1988 het volgende:
Krijgen de aanvragers ook bericht aan wie ze gekoppeld worden? :)
Pfff.... weet je... het is een bult werk (lees PMs) om iedereen te koppelen dus eigenlijk wilde ik dat niet doen. :@ Maar ontvangers die bang zijn dat ze vergeten zijn mogen me altijd een PM sturen. :Y En de usernames van de mensen die niet anoniem wilden blijven staan in de PMs aan de gevers, dus wellicht komt er op die manier al vooraf contact.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119327266
Iedereen meteen aan het shoppen? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119327313
yay O+ kerstpakketjes sugardaddy heldmeneer coolguy.. we mogen shoppen *O* !!!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:30:47 #93
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119327615
Ik al wel! En de tafel opruimen zodat ik morgen de doos (jaja die heb ik al :p) kan gaan vullen!
Ik ga 6 december naar het postkantoor met een pakketje :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119327657
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
yay O+ kerstpakketjes sugardaddy heldmeneer coolguy.. we mogen shoppen *O* !!!
Die arme jongen! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119327671
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik al wel! En de tafel opruimen zodat ik morgen de doos (jaja die heb ik al :p) kan gaan vullen!
Ik ga 6 december naar het postkantoor met een pakketje :p
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:32:57 #96
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119327716
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
yay O+ kerstpakketjes sugardaddy heldmeneer coolguy.. we mogen shoppen *O* !!!
Sugardaddy! :D _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119327727
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die arme jongen! _O-
Haha hij mag emotionele steun en input geven ;) ik ga wel trutten met inpakken en strikjes en gedoetjes
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 18 november 2012 @ 02:44:21 #98
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119334268
Met een heerlijk achtergrond muziekje (Defqon.1 2012 Twan en Willems Crazy hour of power) ben ik het pakketje van ontvanger aan het samenstellen.
Gelukzalig van de muziek trekt alle happy hardcore mij aan.. En aangezien ik weet dat iedereen hier net zo happy als ikke van deze muziek wordt verzamel ik alle happy hardcore cd's en setjes voor mijn even gelukzalige ontvanger.

DIT wordt smullen voor ons beide! Of misschien wel niet en wordt het huilen met de pet op.

Door twijfel verscheurd sta ik voor een enorm dillema.. 73 uur aan Happy Hardcore verzamelen voor mijn ontvanger of misschien toch maar even lekker in mijn eigen coconnetje wiebelen op de stoel en op zoek naar iets anders voor mijn ontvanger. Een lekker boek bijvoorbeeld. Of 40 jaar aan Polygoonjournalen, 20 kg aan chocolade, 5 meter popcorn..
Of gewoon allemaal! Ik hoop wel dat mijn ontvanger dan op de begane grond woont of beschikt over een lift. Dan regel ik een palletwagen en dan rijden we de hele boel zo naar binnen voor een gelukzalig kerstfeest.

En ja ik ben nuchter dit is slechts 1 van mijn vele brainwaves 8-)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119334875
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 02:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Met een heerlijk achtergrond muziekje (Defqon.1 2012 Twan en Willems Crazy hour of power) ben ik het pakketje van ontvanger aan het samenstellen.
Gelukzalig van de muziek trekt alle happy hardcore mij aan.. En aangezien ik weet dat iedereen hier net zo happy als ikke van deze muziek wordt verzamel ik alle happy hardcore cd's en setjes voor mijn even gelukzalige ontvanger.

DIT wordt smullen voor ons beide! Of misschien wel niet en wordt het huilen met de pet op.

Door twijfel verscheurd sta ik voor een enorm dillema.. 73 uur aan Happy Hardcore verzamelen voor mijn ontvanger of misschien toch maar even lekker in mijn eigen coconnetje wiebelen op de stoel en op zoek naar iets anders voor mijn ontvanger. Een lekker boek bijvoorbeeld. Of 40 jaar aan Polygoonjournalen, 20 kg aan chocolade, 5 meter popcorn..
Of gewoon allemaal! Ik hoop wel dat mijn ontvanger dan op de begane grond woont of beschikt over een lift. Dan regel ik een palletwagen en dan rijden we de hele boel zo naar binnen voor een gelukzalig kerstfeest.

En ja ik ben nuchter dit is slechts 1 van mijn vele brainwaves 8-)
Ik vind jouw enthousiasme echt zo geweldig!! O+

Werkt aanstekelijk :@ *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119336303
ik ben stiekem wel benieuwd of ik gekoppeld ben en wie mijn lieve kerstengel dan is :@
S. 2014
J. 2016
pi_119336732
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben stiekem wel benieuwd of ik gekoppeld ben en wie mijn lieve kerstengel dan is :@
ik eigenlijk ook wel,ben erg nieuwsgierig en tegelijkertijd ook een gevoel van ojee straks wil diegene ons liever niet.Toch een stuk schaamte en gene denk ik.
  zondag 18 november 2012 @ 12:00:48 #102
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119337965
Joh, iedereen die zich heeft opgegeven als gever wil graag iedereen helpen. Anders hadden ze zich niet opgegeven. En echt, het is ook leuk om een pakket te maken voor iemand waar je niet direct mee matcht maar waar je best hard over nadenken moet, waar je diegene gelukkig mee kan maken.
Al is gewoon een winkelkarretje pakken en door de super heen racen en er van alles voor een ander ingooien ook leuk.
Dames, maak je daar aub geen zorgen over.
Ik vermaak mij in ieder geval kostelijk!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119338043
quote:
11s.gif Op zondag 18 november 2012 10:44 schreef trampolientje het volgende:

[..]

ik eigenlijk ook wel,ben erg nieuwsgierig en tegelijkertijd ook een gevoel van ojee straks wil diegene ons liever niet.Toch een stuk schaamte en gene denk ik.
niet druk om maken :) iedereen geeft zich op om een ander te helpen, dus ook jullie O+

ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik ben iig helemaal blij nu ik gekoppeld ben en kan gaan uitkijken naar leuke cadeautjes voor in het pakket van mn ontvanger O+ *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119338440
Ik heb er ook zin iiiiiiiin *O* *O* *O* *O*

Ben alleen wel nieuwsgierig wie het is :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119338916
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben stiekem wel benieuwd of ik gekoppeld ben en wie mijn lieve kerstengel dan is :@
Idd :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119340124
Blijft een superactie
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zondag 18 november 2012 @ 13:57:00 #107
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119340934
Yessss Jaleesa we mogen los :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119341440
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Yessss Jaleesa we mogen los :D
Nou de ideeen vloeien rijkelijk.. Ben zo enthousiast :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 18 november 2012 @ 14:13:41 #109
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119341557
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 14:11 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Nou de ideeen vloeien rijkelijk.. Ben zo enthousiast :@
Ik moet echt hard nadenken :D ben totaal niet goed hierin haha
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119348993
ok... ik heb al geshopt :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119349107
Ik weet wie mijn kerstengel is :)
  zondag 18 november 2012 @ 17:59:22 #112
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119349680
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2012 17:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
ok... ik heb al geshopt :@
Haha dat had ik 3 weken geleden al gedaan en nu heb ik dus ook allemaal spul wat niet geschikt is voor mijn huidige kerstpakket :P
En ik heb vandaag al dingetjes mooi ingepakt, nu nog even wat bestellen en zelf nog even ergens voor gaan zitten en in elkaar draaien en mijn kerstpakket kan op de post :P

Dan is het wachten tot het 6 december is :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119357190
mocht er vervoer nodig zijn, voor het bezorgen van een kerstpakket...... In regio Rotterdam ben ik bereid om te rijden!!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  zondag 18 november 2012 @ 20:55:05 #114
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119358265
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef MoniqueB1965 het volgende:
mocht er vervoer nodig zijn, voor het bezorgen van een kerstpakket...... In regio Rotterdam ben ik bereid om te rijden!!
Daar hebben wij het kerst pakketten vervoers topic voor ;) misschien handig om je daar even te melden. Staat ook in FHF (en volgens mij ook in de OP van dit topic)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119358402
done!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  maandag 19 november 2012 @ 12:21:42 #116
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119379341
Ik ga straks even op zoek... O+ Heb net al wat leuke dingetjes zien staan... 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119380382
ik ga zometeen ook een beginnetje maken met shoppen O+ voor sommige dingetjes moet ik nog even wachten tot alles wat kerstiger wordt, maar andere dingen zijn er nu al volop :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119391461
Ik kan niet wachten eigenlijk :P Ben benieuwd wie mij heeft :)
Spannend.....
pi_119391514
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zometeen ook een beginnetje maken met shoppen O+ voor sommige dingetjes moet ik nog even wachten tot alles wat kerstiger wordt, maar andere dingen zijn er nu al volop :D
_O- het is toch een kleine shoppingspree geworden, zo leuk om allemaal leuke cadeautjes uit te zoeken O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119392338
er zijn nog best veel openstaande pakketjes, meer dan vorig jaar of lijkt dat maar zo?
  maandag 19 november 2012 @ 18:48:52 #121
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119394782
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef loecje het volgende:
er zijn nog best veel openstaande pakketjes, meer dan vorig jaar of lijkt dat maar zo?
Zoals ook meerdere malen in het topic is aangegeven zijn er meer gevers dan ontvangers ;)
Maar dat is niet erg. Het is pas halverwege november. Nog een maand te gaan voordat de boel moet worden verstuurd. In de tussentijd kunnen zich nog mensen aanmelden en dan kan je beter meer gevers hebben dan ontvangers. Ook fijn voor het geval er wat mis gaat, er is nu nog back-up.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 19 november 2012 @ 19:15:15 #122
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119396172
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

_O- het is toch een kleine shoppingspree geworden, zo leuk om allemaal leuke cadeautjes uit te zoeken O+
Leuk hè? Mijn mandje was ook zo vol. Daarna kwamen er bepaalde boeken binnen en toen dacht ik; Ooooo... Wat leuk!!! O+

Kortom, ik ben al bijna klaar :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119399165
Leuk, al die voorpret! O+ *O*

Ik heb inmiddels mijn inbox weer doorgewerkt en er zijn weer wat vragers bijgekomen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119399752
Gevers en ontvangers zijn nu trouwens bijna gelijk! :D
Misschien kom ik vanavond nog toe aan het maken van verse koppelingen (ik wacht nog op info van links en rechts), anders wordt het morgen. Of overmorgen. Of nog later, maar GEEN PANIEK, ik ben ermee bezig! :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119399832
Wat zijn jullie toch een schatjes :*
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  maandag 19 november 2012 @ 20:13:36 #126
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119399846
PANIEK HEEFT TOEGESLAGEN
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119399877
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:13 schreef Scorpie het volgende:
PANIEK HEEFT TOEGESLAGEN
:( GEEN :( PANIEK :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 19 november 2012 @ 20:15:04 #128
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119399922
quote:
18s.gif Op maandag 19 november 2012 20:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:( GEEN :( PANIEK :(
OKE GR GR
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119400207
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:13 schreef Scorpie het volgende:
PANIEK HEEFT TOEGESLAGEN
Ah poekie niet doen is nergens voor nodig O-)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119400268
:D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 19 november 2012 @ 20:25:10 #131
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119400462
quote:
Gelukkig ben jij er nog :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119400563
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er nog :D
Ehhh ja.. Gelukkig maar _O-
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 19 november 2012 @ 20:45:24 #133
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119401468
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:13 schreef Scorpie het volgende:
PANIEK HEEFT TOEGESLAGEN
Pietje Paniek. PANIEK PANIEK PANIEK!

Potverdulleme, ik ben vergeten het sinterklaas journaal te kijken!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119401603
Mag ik even een jompel horen zien voor Cat en consorte voor heel dat gigantische, energievretende gepuzzel, organiseren en matchen voor al die mooie pakketten weer dit jaar?
*O* *O* *O*
Waar het stinkt is het warm.
pi_119401842
*O* Cat *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 19 november 2012 @ 20:54:40 #136
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119402013
*G* Cat *G* ~:)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119402153
Yeah cat!!!!!!!
pi_119402227
is een jompel een dansje :@ ?

*O* yay cat *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119402311
ik kreeg vandaag in een winkel een extra cadeautje toen ik stond te vertellen waarvoor het pakje was O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 19 november 2012 @ 21:03:01 #140
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119402570
Echt? Wat leuk!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119403022
Dat had ik vorig jaar ook, kreeg er zomaar in een winkel een mooi kadootje naar keuze bij, en het werd ook nog schitterend ingepakt. Toen moest ik serieus een beetje janken. Er zijn veel meer lieve mensen dat je denkt O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_119403114
Ik mag helemaal lós want ik weet wat voor soort pakket ik mag gaan maken, en dat is helemaal iets voor mij *O*
Waar het stinkt is het warm.
pi_119403484
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik mag helemaal lós want ik weet wat voor soort pakket ik mag gaan maken, en dat is helemaal iets voor mij *O*
Haha wat leuk :)
pi_119403507
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg vandaag in een winkel een extra cadeautje toen ik stond te vertellen waarvoor het pakje was O+
AWW <3
pi_119407343
Mijn hond denkt er zo het hare van:

Ga jij shoppen, dûh, als je maar botten meebrengt, verder zoek je het maar uit, IK blijf veel liever thuis :P



O+

Het mormel is net zo dol op shoppen als ik maar zij snapt dan ook de heule kerstgedachte niet _O-

Edit: het mormel hou ik overigens voor mezelf, zit nu lekker stevig wat vlees aan }) O-)

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 19-11-2012 22:20:24 ]
Waar het stinkt is het warm.
  maandag 19 november 2012 @ 22:18:11 #146
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119407539
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg vandaag in een winkel een extra cadeautje toen ik stond te vertellen waarvoor het pakje was O+
Haha gewoon fanatiek bij elk cadeautje doen, dan heb je straks nog een extra pakket bij elkaar gespaard :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119407881
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn hond denkt er zo het hare van:

Ga jij shoppen, dûh, als je maar botten meebrengt, verder zoek je het maar uit, IK blijf veel liever thuis :P

[ afbeelding ]

O+

Het mormel is net zo dol op shoppen als ik maar zij snapt dan ook de heule kerstgedachte niet _O-

Edit: het mormel hou ik overigens voor mezelf, zit nu lekker stevig wat vlees aan }) O-)
Schattig ding O+ kan je toch niet opeten? :( l
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119409011
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn hond denkt er zo het hare van:

Ga jij shoppen, dûh, als je maar botten meebrengt, verder zoek je het maar uit, IK blijf veel liever thuis :P

[ afbeelding ]

O+

Het mormel is net zo dol op shoppen als ik maar zij snapt dan ook de heule kerstgedachte niet _O-

Edit: het mormel hou ik overigens voor mezelf, zit nu lekker stevig wat vlees aan }) O-)
Aaaaaauw wat liefffff
pi_119409536
Neu, de slager wil haar niet villen voor de kerst, zit veel te veel haar aan (maar het is wél een hele 8 kilo hond hoor }:| ;)

Mijn meissie O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_119409716
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Neu, de slager wil haar niet villen voor de kerst, zit veel te veel haar aan (maar het is wél een hele 8 kilo hond hoor }:| ;)

Mijn meissie O+
Zie ineens dat konijn van vanmiddag voor me......:|
En vervolgens kreeg ik een ander konijn ingevroren mee....
pi_119410470
Mijn hond kunnen ze niet eens invriezen, die bevriest niet met al dat haar :N
't Is een soort van wandelend bontdekentje, mijn muppeke O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_119410637
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mijn hond kunnen ze niet eens invriezen, die bevriest niet met al dat haar :N
't Is een soort van wandelend bontdekentje, mijn muppeke O+
Ze is wel superlief denk ik :)
pi_119410932
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ze is wel superlief denk ik :)
:Y Zij zou hét absolute ultieme kerstpakketje zijn voor iedereen die een beetje geluk zou kunnen gebruiken, ze bréngt gewoon geluk.

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 19-11-2012 23:37:36 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_119422275
Is er trouwens bezwaar tegen als het al voor 5 december verstuurd wordt? Zodat het eigenlijk meer een sinterklaas/kerstcadeau wordt? Ik heb alles al bij elkaar namelijk :@ (nee ik ben niet ongeduldig haha)
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:53:58 #155
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119424477
Ik wil misschien een beetje rond Sinterklaas sturen en de rest met kerst :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119449370
Ik zou pas volgende week shoppen maar heb het vandaag al gedaan en ben ook al klaar :') Alleen nog even shoppen in eigen kast/huis!
  woensdag 21 november 2012 @ 10:09:37 #157
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_119456270
ik ben er ook weer en gekoppeld, ben er blij mee en ga mn best doen.
wat leuk om zoveel enthousiasme te lezen!
  woensdag 21 november 2012 @ 11:30:15 #158
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119458292
* Ireth tapt ongeduldig met vingers op de tafel...

Ik wil ook shoppen!!! :D :D :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119459153
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
* Ireth tapt ongeduldig met vingers op de tafel...

Ik wil ook shoppen!!! :D :D :D
ja ik ook maar we moeten wachten tot het weekend voor we gekoppeld zijn....
pi_119470299
Ben gisteren "mijn" winkeltjes af geweest voor een inventarisatie/ideetjes en ga volgende week écht aan de slag.
Ben voor "mijn" ontvanger zelfs 2 winkels in mijn dorp binnengerold waar ik nog nooit geweest was...en daar daar echt vaker naar binnen, zo veel leuke dingen dat het lastig kiezen gaat worden, zo leuk O+ ~:)
Waar het stinkt is het warm.
pi_119472505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben gisteren "mijn" winkeltjes af geweest voor een inventarisatie/ideetjes en ga volgende week écht aan de slag.
Ben voor "mijn" ontvanger zelfs 2 winkels in mijn dorp binnengerold waar ik nog nooit geweest was...en daar daar echt vaker naar binnen, zo veel leuke dingen dat het lastig kiezen gaat worden, zo leuk O+ ~:)
_O_ _O-
pi_119472766
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik zou pas volgende week shoppen maar heb het vandaag al gedaan en ben ook al klaar :') Alleen nog even shoppen in eigen kast/huis!
Zowwww benieuwd!!!! <3
  woensdag 21 november 2012 @ 22:10:37 #163
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119484619
Ik zou de hele dag wel cadeautjes kunnen kopen :P gelukkig ben ik vrijdag VRIJ! Dus ik kan weer heerlijk snuffelen :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119492984
Jullie gaan best hard hier!
Ik vind die oliebollenaktie zoooooo lief!
O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_119506243
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
* Ireth tapt ongeduldig met vingers op de tafel...

Ik wil ook shoppen!!! :D :D :D
pi_119513950
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
* Ireth tapt ongeduldig met vingers op de tafel...

Ik wil ook shoppen!!! :D :D :D
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:56 schreef marcelpetra1 het volgende:

[..]

ja ik ook maar we moeten wachten tot het weekend voor we gekoppeld zijn....
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef loecje het volgende:

[..]

Jullie (en anderen) hebben PM. :P
OP is ook bijgewerkt. En werkelijk niemand die zag dat ik in het alfabet terug aan het tellen was? _O- _O- _O-

Zo leuk dat er weer meer pakketjes vergeven worden en dat zich net zoveel mensen melden om er eentje te ontvangen. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 22 november 2012 @ 20:12:29 #167
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119514420
Ik ben helemaal happy met mijn koppeling! O+ Zo leuk! Zo'n zin in! *O*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119515446
Heb de eerste zooi ingeslagen *O* . Echter zijn er winkeliers hier op het durp welke mij nog niet binnenlaten totdat mijn snotterkop genezen is vanwege mijn slijmspoor, die waren net klaar met schrobben :P
(en er is er lekker maar één die snapt waar ik het over heb _O- )
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 22 november 2012 @ 20:54:12 #169
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119516392
Jaleesa en ik zijn een superteam _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119516502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb de eerste zooi ingeslagen *O* . Echter zijn er winkeliers hier op het durp welke mij nog niet binnenlaten totdat mijn snotterkop genezen is vanwege mijn slijmspoor, die waren net klaar met schrobben :P
(en er is er lekker maar één die snapt waar ik het over heb _O- )
Jij bent echt zow erg hé
pi_119516601
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:56 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Jij bent echt zow erg hé
Ja, nog zo(w) erg snotverkouden ja, ik erger me er compleet groen en geel aan :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_119516723
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ja, nog zo erg snotverkouden ja, ik erger me er compleet groen en geel aan :+
Wat heb je gekocht :P
  donderdag 22 november 2012 @ 21:01:16 #173
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119516729
Petra???? Wanneer gaan we naar Stijn?? :D :D :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 22 november 2012 @ 21:01:29 #174
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119516736
*O* Ik kan ook los! *O*
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  donderdag 22 november 2012 @ 21:02:10 #175
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119516768
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:58 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ja, nog zo(w) erg snotverkouden ja, ik erger me er compleet groen en geel aan :+
Waarom visualiseer ik altijd alles wat ik lees?? }:|
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119516828
Ik heb al satéprikkers gekocht *O*
_O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_119516863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef Ireth het volgende:
Petra???? Wanneer gaan we naar Stijn?? :D :D :D
Dat gaat helemaal goed komen maar we moeten even uitvissen wanneer hij er is hihi
pi_119516894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:02 schreef Ireth het volgende:

[..]

Waarom visualiseer ik altijd alles wat ik lees?? }:|
Omdat je mijn ooit in de oertijd al verlopen bakkes in het echt hebt gezien :Y
Waar het stinkt is het warm.
pi_119517001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb al satéprikkers gekocht *O*
_O-

:Y
pi_119517096
Om de prei met de specieboontjes aan te rijgen, dat staat altijd zo feestelijk ^O^
_O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_119517324
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Om de prei met de specieboontjes aan te rijgen, dat staat altijd zo feestelijk ^O^
_O-
nog veel last van snot in je hoofd :P hahaha geintje hoor
pi_119517404
Psst... kletsen over de pakketten is gezellig, maar voor de echte SC is toch echt ergens anders plek. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119517502
(Psssst, oké :W )
Waar het stinkt is het warm.
pi_119517517
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Psst... kletsen over de pakketten is gezellig, maar voor de echte SC is toch echt ergens anders plek. :*
Ja mevrouw *schaam*
pi_119517562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:13 schreef gridjuh het volgende:

[..]

nog veel last van snot in je hoofd :P hahaha geintje hoor
Maar wel nog even _O-

(sorry Cat O-) )

Bestaat er een kerstpakkettenvoorpret-sc dan :N
:P
Waar het stinkt is het warm.
pi_119518962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef Scorpie het volgende:
Jaleesa en ik zijn een superteam _O_
Hell yeah!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119520875
Tweede koppeling is ook binnen *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 22 november 2012 @ 22:28:31 #188
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119521117
Ik moet op zoek naar een hele grote doos volgens mij. En ik denk dat ik de auto gebruik om m naar het postkantoor 150m verderop te krijgen :D Maar soms ben ik gewoon liever lui dan moe hoor :p en dan nu allemaal koekoek naar de FHF SC die is een beetje stilletjes ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119521231
quote:
99s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik moet op zoek naar een hele grote doos volgens mij. En ik denk dat ik de auto gebruik om m naar het postkantoor 150m verderop te krijgen :D Maar soms ben ik gewoon liever lui dan moe hoor :p en dan nu allemaal koekoek naar de FHF SC die is een beetje stilletjes ;)
ja wij ( ik en sugadaddy ;) ) hebben ook al teveel spullen dan passen in de doos die ik er voor had staan. uiteindelijk dus ook nog even op zoek naar iets anders om alles in te prakken :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119521346
quote:
99s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja wij ( ik en sugadaddy ;) ) hebben ook al teveel spullen dan passen in de doos die ik er voor had staan. uiteindelijk dus ook nog even op zoek naar iets anders om alles in te prakken :Y
Zelfde hier.. Haha
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 22 november 2012 @ 22:36:00 #191
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119521467
Ik neem wel een kuub doos mee van het werk hahaha past neit eens door de gang :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119521481
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:33 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Zelfde hier.. Haha
leuk zijn ze he O+ onze sugadaddy's
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119521616
quote:
99s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

leuk zijn ze he O+ onze sugadaddy's
Heel leuk :D
Ik heb echt zo'n plezier hierin O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119521819
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Heel leuk :D
Ik heb echt zo'n plezier hierin O+
anders ik wel O+

ik shop ook in etappes zodat ik er iedere keer weer n dagje blij door word :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119532527
We staan met een linkje op de frontpage! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119532806
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef Cat22 het volgende:
We staan met een linkje op de frontpage! *O*
waaar dan? :@ (zie het niet)

hoe is de gever-ontvanger verhouding op het moment Cat?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:45:40 #197
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119532938
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef komrad het volgende:
hoe is de gever-ontvanger verhouding op het moment Cat?
Er staan nog 6 "gevers" open :)
Zie de eerste post.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119533001
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:45 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Er staan nog 6 "gevers" open :)
Zie de eerste post.
dat was op het moment van de laatste OP update en wellicht waren nog niet alle ontvangers ingedeeld :)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_119533081
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef komrad het volgende:

[..]

waaar dan? :@ (zie het niet)

hoe is de gever-ontvanger verhouding op het moment Cat?
zit mobiel dus kan niet linken. Rechts naast de nieuwsberichten zit een klikbare tekst.

En op dit moment idd zo'n 6 ongekoppelde gevers en een paar ontvangers in progress. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:50:50 #200
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119533099
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef komrad het volgende:

[..]

waaar dan? :@ (zie het niet)

hoe is de gever-ontvanger verhouding op het moment Cat?
Stuk naar benee scrollen tot je rechts "het weer" in beeld krijgt, ter hoogte daarvan in het middenblok! :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119539356
Ik ga er vanavond met koopavond weer eens flink tegenaan :D be prepared Scorpie :D *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:03:12 #202
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119539376
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga er vanavond met koopavond weer eens flink tegenaan :D be prepared Scorpie :D *O*
Nohhhhhhhh mijn bankrekening wat doe je.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:05:52 #203
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119539477
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

zit mobiel dus kan niet linken. Rechts naast de nieuwsberichten zit een klikbare tekst.

En op dit moment idd zo'n 6 ongekoppelde gevers en een paar ontvangers in progress. :)
Zie het ook niet?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119540125
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nohhhhhhhh mijn bankrekening wat doe je.
:6
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119545330
Ik heb te weten mogen komen wie onze kerstengelen zijn, en ik ben jullie zo verschrikkelijk dankbaar.
echt uit de grond van mijn hart,dank jullie wel.Zo verschrikkelijk lief van jullie......................
pi_119545512
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

:6
Jalees, plunderen die handel, in het kader van de kerstgedachte ~:) ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_119546616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Jalees, plunderen die handel, in het kader van de kerstgedachte ~:) ^O^
ik ben goed onderweg iig :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119546628
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:55 schreef trampolientje het volgende:
Ik heb te weten mogen komen wie onze kerstengelen zijn, en ik ben jullie zo verschrikkelijk dankbaar.
echt uit de grond van mijn hart,dank jullie wel.Zo verschrikkelijk lief van jullie......................
O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119550532
Ook ik weet wie onze kerstengelen zijn, en ik wordt zo emo van al het enthousiasme en de liefde die erin gaat, Daar kan niets tegen op!

Lieve Kerstengel en Kerstman

In tijden van nood zijn jullie daar dan
Om te helpen met iets wat ik zelf dit jaar niet kan
Extra gezelligheid en een hapje bij de borrel of diner
daar help je ons dit jaar ontzettend mee
Het werd door mijn ouders al snel verteld,
Het gaat niet de grootte maar het is het gebaar dat telt.
Dit gebaar is groter dan welk cadeau dan ook
daarom dat ik jullie nu met dankbaarheid bestook!
Veel meer dan dat kan ik dit jaar niet doen,
Maar ik geef voor jullie hulp een warme knuffel en een dikke zoen!O+

:@
S. 2014
J. 2016
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 16:54:08 #210
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119574961
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ook ik weet wie onze kerstengelen zijn, en ik wordt zo emo van al het enthousiasme en de liefde die erin gaat, Daar kan niets tegen op!

Lieve Kerstengel en Kerstman

In tijden van nood zijn jullie daar dan
Om te helpen met iets wat ik zelf dit jaar niet kan
Extra gezelligheid en een hapje bij de borrel of diner
daar help je ons dit jaar ontzettend mee
Het werd door mijn ouders al snel verteld,
Het gaat niet de grootte maar het is het gebaar dat telt.
Dit gebaar is groter dan welk cadeau dan ook
daarom dat ik jullie nu met dankbaarheid bestook!
Veel meer dan dat kan ik dit jaar niet doen,
Maar ik geef voor jullie hulp een warme knuffel en een dikke zoen!O+

:@
Hoe komen jullie dat toch allemaal te weten?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119577466
ik heb bij cat geinformeerd en cat heeft contact gelegd met de kerstengelen of zij zich bekend wilden maken aan mij en aldus geschiede.......
pi_119578770
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:14 schreef trampolientje het volgende:
ik heb bij cat geinformeerd en cat heeft contact gelegd met de kerstengelen of zij zich bekend wilden maken aan mij en aldus geschiede.......
+1
S. 2014
J. 2016
pi_119579477
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ook ik weet wie onze kerstengelen zijn, en ik wordt zo emo van al het enthousiasme en de liefde die erin gaat, Daar kan niets tegen op!

Lieve Kerstengel en Kerstman

In tijden van nood zijn jullie daar dan
Om te helpen met iets wat ik zelf dit jaar niet kan
Extra gezelligheid en een hapje bij de borrel of diner
daar help je ons dit jaar ontzettend mee
Het werd door mijn ouders al snel verteld,
Het gaat niet de grootte maar het is het gebaar dat telt.
Dit gebaar is groter dan welk cadeau dan ook
daarom dat ik jullie nu met dankbaarheid bestook!
Veel meer dan dat kan ik dit jaar niet doen,
Maar ik geef voor jullie hulp een warme knuffel en een dikke zoen!O+

:@
~:) _O_ _O_ ~:) wat een verschrikkelijk mooi gebaar, waar ik me volledig bij aan sluit!
Moeilijke tijden is niet voor iedereen het zelfde.
Iedereen ervaart dit op zijn eigen manier, wat de reden hier ook van mogen zijn.
Laat het verzachten, want toch is het stiekem een hele mooie tijd!
Oblahim
pi_119607505
Als ik het kerstpakket binnen heb en dat zijn er meestal 2 dan zal ik dit melden zodat zij die het echt nodig hebben die van mij gratis krijgen. Ze zullen niet zijn opgemaakt zoals sommigen doen en het beste eruit halen,maar gewoon ongeopend direct gereed staan om weg te geven. :s)
pi_119651328
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2012 17:49 schreef Iwanius het volgende:
Als ik het kerstpakket binnen heb en dat zijn er meestal 2 dan zal ik dit melden zodat zij die het echt nodig hebben die van mij gratis krijgen. Ze zullen niet zijn opgemaakt zoals sommigen doen en het beste eruit halen,maar gewoon ongeopend direct gereed staan om weg te geven. :s)
Leuk! Stuur je me dan even een PM, dan zoek ik naar ontvangers voor je.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:49:56 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119670277
Ik ben voor één pakketje klaar 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 19:46:03 #217
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119684262
Ik heb hier nog wat spullen liggen die ik zelf niet gebruik, maar onvoldoende voor een heel pakket. Is er misschien iemand in de buurt (Noordkop) die pakketten maakt/aan het maken is dat ik dat zeg maar er bij kan doneren?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:22:06 #218
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119686017
Omdat ik vorig jaar mezelf had aangemeld als ontvanger had ik mezelf voorgenomen om deze keer een gever te worden :{ Helaas gaat dat niet, zo jammer. :{

Maar wel heel leuk om te zien dat jullie zo enthousiast zijn, tof!
Kaleidoscopiklimax
pi_119686800
en jezelf weer opgeven als ontvanger ?

niet geschoten, altijd mis enzo
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:47:20 #220
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119686949
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef komrad het volgende:
en jezelf weer opgeven als ontvanger ?

niet geschoten, altijd mis enzo
Is wel een beetje hebberig eigenlijk. :{
Kaleidoscopiklimax
pi_119687034
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Is wel een beetje hebberig eigenlijk. :{
waarom, er zijn mensen die graag geven en als jij het goed kunt gebruiken en er blij van wordt.

weet alleen niet wat de stand gever-ontvanger atm is. laatste bericht was dat er nog meer gevers waren dacht ik.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_119687050
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Is wel een beetje hebberig eigenlijk. :{
Je bent niet de enige hoor. :D En dat bedoel ik absoluut niet negatief, de mensen die zich voor een tweede keer aanmeldden hadden dezelfde twijfel. Maar als je situatie niet veranderd is dit jaar en een kerstpakket(je) heel goed uit zou komen kun je je gewoon melden.

De actie loopt inmiddels een poosje dus dan is het altijd puzzelen met gevers en ontvangers maar tot op heden ben ik daar altijd goed aan uitgekomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:56:33 #223
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119687291
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige hoor. :D En dat bedoel ik absoluut niet negatief, de mensen die zich voor een tweede keer aanmeldden hadden dezelfde twijfel. Maar als je situatie niet veranderd is dit jaar en een kerstpakket(je) heel goed uit zou komen kun je je gewoon melden.

De actie loopt inmiddels een poosje dus dan is het altijd puzzelen met gevers en ontvangers maar tot op heden ben ik daar altijd goed aan uitgekomen.
Nou op dit moment is m'n situatie alleen maar verslechterd vergeleken met vorig jaar _O-
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:57:47 #224
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119687343
Dus opgeven, hup.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119687351
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Dus opgeven, hup.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119687373
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Dus opgeven, hup.
goede samenvatting ^O^
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:01:30 #227
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119687522
Jullie zijn best lief. :@
Kaleidoscopiklimax
pi_119687837
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef RadioSlut het volgende:
Jullie zijn best lief. :@
so it is done ?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:16:05 #229
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119688281
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:07 schreef komrad het volgende:

[..]

so it is done ?
Vooruit dan maar ;)
Ga Cat zo eventjes een pm sturen. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:16:50 #230
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119688316
* Ireth sluit zich aan bij de rest. Gewoon opgeven! :Y
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119688344
Ik zeg.. Doen!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119688408
zo werkt morele druk dus :D *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:20:23 #233
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119688524
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:18 schreef komrad het volgende:
zo werkt morele druk dus :D *O*
Klopt! :D

Ik blijf het beschamend vinden, ik wilde dit jaar zó graag een pakket geven _O-
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:22:24 #234
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119688629
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:20 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Klopt! :D

Ik blijf het beschamend vinden, ik wilde dit jaar zó graag een pakket geven _O-
Na volgend jaar een nieuwe kans? Eventueel op de manier die Jaleesa vorige keer aankaarte. Elke keer als je iets kan missen haal je met de boodschappen wat extra's (blik appelmoes, blik soep enz.) en dat zet je dan weg. Moet jij eens kijken wat voor mooi pakket je in december volgend jaar kan aanbieden! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:24:06 #235
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119688729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Ireth het volgende:

[..]

Na volgend jaar een nieuwe kans? Eventueel op de manier die Jaleesa vorige keer aankaarte. Elke keer als je iets kan missen haal je met de boodschappen wat extra's (blik appelmoes, blik soep enz.) en dat zet je dan weg. Moet jij eens kijken wat voor mooi pakket je in december volgend jaar kan aanbieden! O+
Dat is een heel goed idee! O+
Dankjewel voor de tip! :)

En ik hoop tegen die tijd werk te hebben (zo niet dan is de kans groot dat je me niet meer terugziet :P) dus dan komt er heus wel een luxer/op maat gemaakt pakket. :)
Kaleidoscopiklimax
pi_119688763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Ireth het volgende:

[..]

Na volgend jaar een nieuwe kans? Eventueel op de manier die Jaleesa vorige keer aankaarte. Elke keer als je iets kan missen haal je met de boodschappen wat extra's (blik appelmoes, blik soep enz.) en dat zet je dan weg. Moet jij eens kijken wat voor mooi pakket je in december volgend jaar kan aanbieden! O+
Ik blijf erbij dat dat echt een goeie oplossing van mij was :@ *trots*

(Ondanks dat ik dat plan nu niet uitgevoerd heb dankzij sugardaddy Scorp O+)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119688858
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat dat echt een goeie oplossing van mij was :@ *trots*

(Ondanks dat ik dat plan nu niet uitgevoerd heb dankzij sugardaddy Scorp O+)
En plan2 is toch ook prima en voor anderen wellicht ook beter te behappen.
sugardaddy blij omdat hij niet hoeft te sjoppen, jij blij omdat je kunt bijdragen. *O*
(ik schreef blijdragen _O- )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:26:14 #238
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119688861
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat dat echt een goeie oplossing van mij was :@ *trots*

(Ondanks dat ik dat plan nu niet uitgevoerd heb dankzij sugardaddy Scorp O+)
Ik vind het een hartstikke goeie oplossing! Staat Scorp op de rand van een bankroet of valt het nog wel mee? :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119688929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En plan2 is toch ook prima en voor anderen wellicht ook beter te behappen.
sugardaddy blij omdat hij niet hoeft te sjoppen, jij blij omdat je kunt bijdragen. *O*
(ik schreef blijdragen _O- )
Zeker weten!! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119688962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:26 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik vind het een hartstikke goeie oplossing! Staat Scorp op de rand van een bankroet of valt het nog wel mee? :P
Euhhm... Ask him? Don't know.. En ben ook nog niet klaar met shoppen :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:44:19 #241
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119690036
Nou, jullie hebben je zin gehad. ^O^
Pm is verstuurd. :)
Kaleidoscopiklimax
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 21:48:52 #242
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119690315
Ik ga in ieder geval iemands pakketje aanvullen, is zojuist geregeld ^O^
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_119690895
Later deze week weer eens de nieuwe aanmeldingen koppelen. Ik denk dat ik alle rendieren uit de OP (na ja SePo) wel tot kerstmannetjes verwerkt krijg. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119690920
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef RadioSlut het volgende:
Nou, jullie hebben je zin gehad. ^O^
Pm is verstuurd. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga in ieder geval iemands pakketje aanvullen, is zojuist geregeld ^O^
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:59:25 #245
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119690963
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:26 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik vind het een hartstikke goeie oplossing! Staat Scorp op de rand van een bankroet of valt het nog wel mee? :P
Valt nog wel mee :P daarnaast is dit idd de perfecte oplossing, ik heb echt geen tijd om te shoppen -O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:01:39 #246
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119691098
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:27 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Euhhm... Ask him? Don't know.. En ben ook nog niet klaar met shoppen :P
WAT? Nog meer :P
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119691123
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

WAT? Nog meer :P
En dan is je tweede rendier nog geen kerstman geworden. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119691144
Ik heb zo'n zin in de verhalen en foto's als de pakketten aankomen. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:03:40 #249
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119691209
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zo'n zin in de verhalen en foto's als de pakketten aankomen. O+
Ik ben aan de ene kant stiknieuwsgierig wie mijn kerstman/kerstvrouw is, maar aan de andere kant wil ik het ook (nog) niet weten! Vind het onverwachte veel te spannend op het moment :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:03:54 #250
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119691231
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

WAT? Nog meer :P
:')
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119691233
Ik kan niet wachten :)
pi_119691318
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

WAT? Nog meer :P
Ja en het budget is momenteel al een beetje overschreden :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119691536
nooit een vrouw zeggenschap over je geld geven ;)
pi_119691583
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:09 schreef loecje het volgende:
nooit een vrouw zeggenschap over je geld geven ;)
Is zn eigen schuld :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:18:31 #255
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119691998
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ja en het budget is momenteel al een beetje overschreden :@
Geniaal :D Maar ach, het is voor het goede doel, toch? ;)
Kaleidoscopiklimax
pi_119692815
Zo, mijn PM box rookt weer. O+ Aanvragen, aanmeldingen, duokoppelingen-a-la-sugerdaddy... ik hou d'rvan! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119693611
zo lang het maar witte rook is :)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_119694298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef komrad het volgende:
zo lang het maar witte rook is :)
Een nieuwe paus heeft zich nog niet gemeld. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:56:44 #259
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119694354
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ja en het budget is momenteel al een beetje overschreden :@
Fixed :@
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119694394
ik denk dat ik morgen of overmorgen weer even ga shoppen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119694488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Een nieuwe paus heeft zich nog niet gemeld. _O-
is het FHF conclaaf nog bezig dan :')
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 27 november 2012 @ 23:00:53 #262
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119694576
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk dat ik morgen of overmorgen weer even ga shoppen O+
Trek die CG maar helemaal leeg, rijke stinkerd dat het er is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119694620
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Trek die CG maar helemaal leeg, rijke stinkerd dat het er is.
alleen als jaleesa hetzelfde met jou doet >:)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 27 november 2012 @ 23:02:55 #264
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119694673
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

alleen als jaleesa hetzelfde met jou doet >:)
Doet ze allang _O-
Ik heb een zwak voor d'r, en dat weet ze :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119694685
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

alleen als jaleesa hetzelfde met jou doet >:)
Nou ik ben geloof ik hard op weg :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_119694708
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Fixed :@
O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 23:08:46 #267
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119694910
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Trek die CG maar helemaal leeg, rijke stinkerd dat het er is.
dit is zo'n foute opmerking :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119694961
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Nou ik ben geloof ik hard op weg :P
tik m aan!

;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119694982
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

dit is zo'n foute opmerking :')
Want jij stinkt helemaal niet natuurlijk. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 23:11:43 #270
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119695038
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Want jij stinkt helemaal niet natuurlijk. :D
Damn right dat ik niet stink.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119695231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Damn right dat ik niet stink.
you tell 'em sugadaddy! *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119703717
Dit is en blijft een van de mooiste acties op fok!
De inzet die de organisatie er belangeloos instopt is genoeg voor een heilig verklaring!

Denk dat het dit jaar tijd is om weer mee te doen met de kerstpakket actie, als ik de blik herinner van mijn ontvanger 2 jaar terug weet je waar je t voor doet.

daarom wil ik ook weer een kerstpakket aanbieden, t zal denk ik een boodschappen pakket worden, zoals vroeger de pakketten waren maar dan zonder de liflafjes van toen,

Buiten het vervoertopic om kan ik zelf regio utrecht, regio roosendaal (of alles op de lijn daar tussen) zelf bezorgen.

Omdat ik nog niet helemaal weet hoe of ik zit met mijn werk de rest van het jaar, kan het wel zijn dat de 15e niet gehaald word, het kan dan iets eerder of later zijn maar in ieder geval voor de kerst.
suck my asshole taco bender
pi_119733599
De Kerstman is Sinterklaas geworden en heet Deerntie!!!! *O* *O* *O* O+ :*

En mijn dochter wil nu absoluut smokey eyes bij mij uitproberen :')

Verslag volgt
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_119739283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef seasushi het volgende:
De Kerstman is Sinterklaas geworden en heet Deerntie!!!! *O* *O* *O* O+ :*

En mijn dochter wil nu absoluut smokey eyes bij mij uitproberen :')

Verslag volgt

oh is je pakje er al O+ ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 29 november 2012 @ 11:28:01 #275
85962 ioko
I Appear Missing
pi_119741538
PM verzonden met 2 pakketten in de aanbieding.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 29 november 2012 @ 18:59:23 #276
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119755101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef seasushi het volgende:
De Kerstman is Sinterklaas geworden en heet Deerntie!!!! *O* *O* *O* O+ :*

En mijn dochter wil nu absoluut smokey eyes bij mij uitproberen :')

Verslag volgt

Wat leuk! *O*
Kaleidoscopiklimax
pi_119759904
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef seasushi het volgende:
De Kerstman is Sinterklaas geworden en heet Deerntie!!!! *O* *O* *O* O+ :*

En mijn dochter wil nu absoluut smokey eyes bij mij uitproberen :')

Verslag volgt

De eerste binnen! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef Remco_h het volgende:
Dit is en blijft een van de mooiste acties op fok!
De inzet die de organisatie er belangeloos instopt is genoeg voor een heilig verklaring!

Denk dat het dit jaar tijd is om weer mee te doen met de kerstpakket actie, als ik de blik herinner van mijn ontvanger 2 jaar terug weet je waar je t voor doet.

daarom wil ik ook weer een kerstpakket aanbieden, t zal denk ik een boodschappen pakket worden, zoals vroeger de pakketten waren maar dan zonder de liflafjes van toen,

Buiten het vervoertopic om kan ik zelf regio utrecht, regio roosendaal (of alles op de lijn daar tussen) zelf bezorgen.

Omdat ik nog niet helemaal weet hoe of ik zit met mijn werk de rest van het jaar, kan het wel zijn dat de 15e niet gehaald word, het kan dan iets eerder of later zijn maar in ieder geval voor de kerst.

Ik heb je een PM gestuurd. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:28 schreef ioko het volgende:
PM verzonden met 2 pakketten in de aanbieding.
En jij hebt reactie terug. ^O^

Er zijn weer wat >:O in de lijst bijgekomen, maar er zijn ook wat ontvangers dus dat komt weer mooi samen straks. ~:) Hopelijk heb ik vóór het weekend nog tijd om mensen te koppelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119760347
je hebt het er goed druk mee Cat

*O* ^O^ voor de organisatie
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 29 november 2012 @ 22:07:59 #279
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_119763467
Ik zie nu pas pakket II _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_119767097
euhh laatmaar....
suck my asshole taco bender
pi_119771203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef seasushi het volgende:
De Kerstman is Sinterklaas geworden en heet Deerntie!!!! *O* *O* *O* O+ :*

En mijn dochter wil nu absoluut smokey eyes bij mij uitproberen :')

Verslag volgt

Hihi, ze moet toch iemand hebben om alles op uit te proberen! :P :@
Ik ben benieuwd wat ze er van vindt!
pi_119778234
Ik krijg om de een of andere reden de foto van Het Sinterkerstmanpakket niet op een normale grootte geplaatst. Waarschijnlijk omdat er zo veel in zit. ;) Ik geloof dat dochter wel 40 pakjes uitgepakt heeft. Allemaal make- up en luchtjes en verder tuttel spul.
alles moet nu uitgeprobeerd worden. Gisteren had ze een schoolfeest en stonden hier 4 meiden uren van te voren te tutten. Gelukkig zagen ze er mooi uit . want met de hoeveelheid oogschaduw die Sinterdeernie in het pakket had gedaan hadden ze zich ook kunnen op scminken als indianen op oorlogspad. 8}
Ze is er ongelooflijk blij mee. uren vermaak. "Dat iemand dat weggeeft, he mama?"

Vanavond moeten de buurvrouw en ik er aan geloven en is ons een "jong hoofd" beloofd |:(

Deerntie: :*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_119780263
Haha geweldig!!!! En succes vanavond ;)
pi_119783864
Poeh, heb de eerste shopsessie erop zitten maar in een paar winkeltjes hier was het zo achterlijk druk dat ik lekker dinsdagmorgen vroeg daar mijn slag ga slaan. Het blijft een drama: ik, drukte en winkelen zijn geen goede combi :X maar heb al aardig wat leuks, lekkers en moois klaar liggen voor in de dozen (O ja, dózen halen! ) :D . Nu maar hopen dat ik niet alles door elkaar ga halen voor mijn slachtoffers maar afijn, ik heb nog heel wat snode plannen dus ga het stiekum wel steeds leuker vinden ~:) *O* :P
Wat ook leuk is: manlief denkt zelfs mee, niet dat dat goede ideeën zijn maar hij is wel lief _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 30-11-2012 16:21:55 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_119789253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Poeh, heb de eerste shopsessie erop zitten maar in een paar winkeltjes hier was het zo achterlijk druk dat ik lekker dinsdagmorgen vroeg daar mijn slag ga slaan. Het blijft een drama: ik, drukte en winkelen zijn geen goede combi :X maar heb al aardig wat leuks, lekkers en moois klaar liggen voor in de dozen (O ja, dózen halen! ) :D . Nu maar hopen dat ik niet alles door elkaar ga halen voor mijn slachtoffers maar afijn, ik heb nog heel wat snode plannen dus ga het stiekum wel steeds leuker vinden ~:) *O* :P
Wat ook leuk is: manlief denkt zelfs mee, niet dat dat goede ideeën zijn maar hij is wel lief _O-
Je bent dus helemaal los gegaan :P maar die snode plannen...mmm....
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:23:23 #286
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_119797345
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef seasushi het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden de foto van Het Sinterkerstmanpakket niet op een normale grootte geplaatst. Waarschijnlijk omdat er zo veel in zit. ;) Ik geloof dat dochter wel 40 pakjes uitgepakt heeft. Allemaal make- up en luchtjes en verder tuttel spul.
alles moet nu uitgeprobeerd worden. Gisteren had ze een schoolfeest en stonden hier 4 meiden uren van te voren te tutten. Gelukkig zagen ze er mooi uit . want met de hoeveelheid oogschaduw die Sinterdeernie in het pakket had gedaan hadden ze zich ook kunnen op scminken als indianen op oorlogspad. 8}
Ze is er ongelooflijk blij mee. uren vermaak. "Dat iemand dat weggeeft, he mama?"

Vanavond moeten de buurvrouw en ik er aan geloven en is ons een "jong hoofd" beloofd |:(

Deerntie: :*
:'( O+ *; O+ Smelt O+
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_119812911
Sush, is je meissie nog steeds dus een echt meisjesmeisje O+
Dat weet ik nog heel goed van vorig jaar :Y
Ik zie jullie weer voor me en dan nu elkaar met dat ontzettend leuke en lieve Sinterkerstpakket in de kleur zetten, zo lief (en hoe zijn overigens je smokey eyes geworden :9 )
Deerntie :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_119821264
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Sush, is je meissie nog steeds dus een echt meisjesmeisje O+
Dat weet ik nog heel goed van vorig jaar :Y
Ik zie jullie weer voor me en dan nu elkaar met dat ontzettend leuke en lieve Sinterkerstpakket in de kleur zetten, zo lief (en hoe zijn overigens je smokey eyes geworden :9 )
Deerntie :*
Ha is knoblauch dan diegene die ik altijd al dacht?....
Mijn linkeroog was mooier dan rechts....... er moet nog wat geoefend geloof ik
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_119822417
Hé meisje, nou, dat eerste was van den beginne al geen geheim (kon de naam LK niet meer doen herleven en aangezien ik net knoflook had gehakt...) en dat tweede is heel erg tóf, ik zie je zo ongeveer vóór me, met twee mooie ogen waarvan één ietsjes toegetakeld :P en een meisje met een geconcentreerde blik oefenen op dat ene oog en dat nét even de concentratie verliezen voor dat andere oog O+
Wat heerlijk, jullie twee samen!
Ik zal maar niet vragen om pics ;)
Waar het stinkt is het warm.
pi_119826977
De koppelingslijst is weer bijgewerkt. Op dit moment zijn alle aanvragers gekoppeld en zoals jullie zien zijn er nog wat >:O >:O over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119827365
Whoei, als ik goed geteld heb zijn er nog >:O >:O >:O >:O >:O (5 dus :+ ) gevers over dus kom op, er zijn nog meer lieve gevers dan zich vrijwillig opgegeven ontvangers maar dan weten sommigen nog wel een paar Fok!kers welke een lief gebaar/pakket hard kunnen gebruiken maar zich niet aan willen/durven te melden.
Waar het stinkt is het warm.
pi_119837046
Mijn vriend weet van niks dus gaat een leuke verrassing worden :)
pi_119868633
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef seasushi het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden de foto van Het Sinterkerstmanpakket niet op een normale grootte geplaatst. Waarschijnlijk omdat er zo veel in zit. ;) Ik geloof dat dochter wel 40 pakjes uitgepakt heeft. Allemaal make- up en luchtjes en verder tuttel spul.
alles moet nu uitgeprobeerd worden. Gisteren had ze een schoolfeest en stonden hier 4 meiden uren van te voren te tutten. Gelukkig zagen ze er mooi uit . want met de hoeveelheid oogschaduw die Sinterdeernie in het pakket had gedaan hadden ze zich ook kunnen op scminken als indianen op oorlogspad. 8}
Ze is er ongelooflijk blij mee. uren vermaak. "Dat iemand dat weggeeft, he mama?"

Vanavond moeten de buurvrouw en ik er aan geloven en is ons een "jong hoofd" beloofd |:(

Deerntie: :*
Kijk, daar doen we het voor! :D
Ik ben blij dat je dochter er blij mee is, en dat je nog maar vaak als proefpersoon mag dienen haha ;) O+
pi_119917344
*O* Ik ben klaar met mijn pakket shoppen *O* de laatste dingetjes uiteraard weer door de stromende regen (het zal eens niet gaan regenen als ik op pad ben }:| )
Ben er zelf dik tevreden over en ik ben héél benieuwd wat mijn ontvanger er van gaat vinden, al moet die nog even wat geduld hebben :P
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 4 december 2012 @ 14:17:40 #295
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119917630
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
*O* Ik ben klaar met mijn pakket shoppen *O* de laatste dingetjes uiteraard weer door de stromende regen (het zal eens niet gaan regenen als ik op pad ben }:| )
Ben er zelf dik tevreden over en ik ben héél benieuwd wat mijn ontvanger er van gaat vinden, al moet die nog even wat geduld hebben :P
Oeeeh ik ga zo nog ff! Ik doe mooi een muts op als regenvanger! En vanavond ga ik nog frobelen :p en cadeautjes inpakken enzoo! En dan gaat pakket 1 iig deze week de deur uit. Bij pakket 2 moet ik zo even kijken hoeveel ik nog nodig heb :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119918426
Zo'n muts heb je wel nodig, als het net zo'n beestenweer is als hier }:|
Ingepakt heb ik al, zie net dat er nog een paar voorgeknipte stukken plakband aan een stoel hangen _O- dus ga de boel maar eens opruimen hier.
Veel fröbelplezier vanavond Ys :*

(en ik moet nog 1 klein , door mij aan iemand lichtelijk iets opgedrongen ( :s) ) pakketje afmaken maar dat is bijna klaar, nog even mijn favo-winkel daarvoor bezoeken om iets op te halen en klaar is KlaraKnoblauch)

Kan ik me al aanmelden voor volgend jaar :+ O-)
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:51:44 #297
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119920481
Het is maar goed dat ik dus de boel even heb omgedraaid. Eerst gekeken wat ik had en daarna pas de stad in.. Oeps! Wat een bult met spullen heb ik al verzameld :p Als ik nu nog 4 cadeautjes fiks voor 2 pakketten, dan ben ik al klaar! En dan gaan ze allebei voor dit weekend op de post :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:00:13 #298
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119920844
Ik ben bezig met inpakken :)
Ik moet alleen even een doos hebben voor één pakketje, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119921136
Herkenbaar :+
Manlief besteld nog wel eens computerzooi dus ik al wéken die stevige dozen daarvan bewaren, zijn geen van die bewaarde dozen de goeie maat, te groot, te klein, te plat te slap etc. :{ Zul je net zien.
(kijk je uit voor vergeten plakband, mijn haarbal liep net raar..... plakband dus _O- )
Waar het stinkt is het warm.
pi_119921457
Arme Tante Pos! Die gaat het zwaar krijgen na sinterklaas. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119921462
En vollll!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')