abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:17:26 #51
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_119177129
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

1. Je kunt het glas en het koekje op zo'n manier kantelen dat je alsnog je koekje drenkt in de melk.
2. Je breekt je koekje door de helft

Dombo. :P
No shit :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_119177156
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:16 schreef Ezio het volgende:

[..]

En waarom is uit huis gaan geen optie? Prima leeftijd.

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik snap hem niet :{
EzioSmirk.jpgEzioSmirk.jpgEzioSmirk.jpgjewel-kilcher.jpgjewel-kilcher.jpgjewel-kilcher.jpgdancing_banana2.gifdancing_banana2.gifdancing_banana2.gif
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_119177198
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je doet haar nu wel een beetje erg nobel klinken. Het lijkt me nou niet dat haar motivaties altruïstisch zijn :')
Gedeeltelijk wel, denk ik. Ik heb de indruk dat het een combinatie van twee factoren is: zowel goede (sociale) bedoelingen als extra inkomsten. In die zin heb je wel gelijk. :)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_119177331
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:16 schreef Ezio het volgende:

[..]

En waarom is uit huis gaan geen optie? Prima leeftijd.
Dat kost geld, en dat heb ik niet. Ik heb nu wel 2 sollicitaites lopen, maar op dit moment nog geen baantje.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_119177332
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Gedeeltelijk wel, denk ik. Ik heb de indruk dat het een combinatie van twee factoren is: zowel goede (sociale) bedoelingen als extra inkomsten. In die zin heb je wel gelijk. :)
Het lijkt mij eerder een combinatie van extra inkomsten en het gewoon leuk om te doen vinden. Maargoed, het maakt verder vrij weinig uit :P
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_119177464
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Ezio het volgende:

[..]

Het lijkt mij eerder een combinatie van extra inkomsten en het gewoon leuk om te doen vinden. Maargoed, het maakt verder vrij weinig uit :P
Ik denk alle 3 de dingen. Ze heeft mij ook wel eens overgehaald een oude computer die ik gekregen had weg te geven aan mensen die het niet breed hebben ipv op marktplaats te zetten. En ze is actief binnen de sportvereniging waar ik weggepest ben. :r
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_119177465
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ja, dat ook, inderdaad. Het schijnt een soort hobby van haar te zijn, maar wel eentje die totaal uit de hand is gelopen.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_119177536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef Babananana het volgende:

[..]

[..]

Ik denk alle 3 de dingen. Ze heeft mij ook wel eens overgehaald een oude computer die ik gekregen had weg te geven aan mensen die het niet breed hebben ipv op marktplaats te zetten. En ze is actief binnen de sportvereniging waar ik weggepest ben. :r
Weggepest? Hoezo dat :o
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_119177599
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef Ezio het volgende:

[..]

autistisch zijn.
pi_119177652
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik was niet goed genoeg en werd gekgemaakt daarmee. Back on topic, please!
pi_119177688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ik was niet goed genoeg en werd gekgemaakt daarmee. Back on topic, please!
En toen pestte je moeder je weg?
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:28:53 #62
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_119177698
Wat ben jij een ongelofelijk arrogant, verwend en ondankbaar kutkind! Wie denk je wel niet dat je bent dat je meent het recht te hebben je op deze manier te bemoeien met het werk van je moeder. :{ Het is natuurlijk maar al te duidelijk dat jij stinkend jaloers bent op die koters. Op je 19e een scene schoppen en vervolgens een janktopic openen omdat je mammie minder aandacht voor je heeft doordat ze moet werken... |:(
pi_119177751
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
Wat ben jij een ongelofelijk arrogant, verwend en ondankbaar kutkind! Wie denk je wel niet dat je bent dat je meent het recht te hebben je op deze manier te bemoeien met het werk van je moeder. :{ Het is natuurlijk maar al te duidelijk dat jij stinkend jaloers bent op die koters. Op je 19e een scene schoppen en vervolgens een janktopic openen omdat je mammie minder aandacht voor je heeft doordat ze moet werken... |:(
Hij heeft wel een punt als het echt tot zulk een bizar niveau gekomen is dat er vanaf 6 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds allerlei kutkinderen rondbanjeren. Dat lijkt me niet fijn.

Edit:

En doe alsjeblieft niet alsof oppasmoeder zijn zulk hard werk is, ik kan je vertellen dat het geen ruk voorstelt :')
pi_119177866
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

En toen pestte je moeder je weg?
Nee, de rest van het team. Ma stond dan te kletsen en merkte het niet eens.
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:28 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik had er ook geen moeite mee al die jaren, maar het loopt nu echt uit de hand! Het begon met de kinderen van de overburen toen ik 12 was. Nu word ik morgens gewekt door krijsende kinderen van 2 omdat ze mama gedag moeten zeggen, en ik kan niet rustig eten als ik thuiskom. Vervolgens gaat ze nadat ze klaar is met bijles geven keihard snurken op de bank. Ik heb er gewoon de hele dag last van. Het is een opluchting als ik 's morgens naar school ga!
pi_119178002
oeps
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:36:44 #66
351921 CruellaDeVil
pi_119178028
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Ezio het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt als het echt tot zulk een bizar niveau gekomen is dat er vanaf 6 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds allerlei kutkinderen rondbanjeren. Dat lijkt me niet fijn.

Edit:

En doe alsjeblieft niet alsof oppasmoeder zijn zulk hard werk is, ik kan je vertellen dat het geen ruk voorstelt :')

Trieste toevoeging. Ik heb nergens gezegd dat het al dan niet hard werk is en toch moet je nog even snel afgeven op oppasmoeders. De rest van je post kan me dan ook gelijk gestolen worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef Babananana het volgende:
Ik had er ook geen moeite mee al die jaren, maar het loopt nu echt uit de hand! Ik word 's morgens gewekt door krijsende kinderen van 2 omdat ze mama gedag moeten zeggen, en ik kan niet rustig eten als ik thuiskom. Vervolgens gaat ze nadat ze klaar is met bijles geven keihard snurken op de bank. Ik heb er gewoon de hele dag last van. Het is een opluchting als ik 's morgens naar school ga!
Dat 's morgens gewekt worden kan ik inkomen, maar waarom kan je niet rustig eten en waarom heb je er zo'n last van als je moeder moe op de bank ligt?
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:37:49 #67
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_119178074
gerucht verspreiden dat jij je aan die kinderen vergrijpt. Dan is het binnen een paar weken wel opgelost.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_119178077
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:36 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dat 's morgens gewekt worden kan ik inkomen, maar waarom kan je niet rustig eten en waarom heb je er zo'n last van als je moeder moe op de bank ligt?
Praat jij wel eens met je moeder? Ik niet vaak.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:44:23 #69
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_119178345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:03 schreef Rawberry het volgende:
Je moeder is te goed voor deze wereld.
Schenk haar een reisje cadeau. Dat ze tot rust kan komen.
Een enkele reis... naar Afrika. Daar hebben ze genoeg vrije tijd om de hele dag over de vloer te komen _O-
Gr gr. de KLB Keizer
pi_119178365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:37 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ik heb mijn moeder een depressie aangepraat toen ik begon met praten tegen der over hoe zinloos het leven is en hoe ik eigenlijk iedereen dood wil maken, maar zolang zij nog leeft ik me in hou. :) ... eigenlijk ben ik een gestoorde klootzak.. ;(
pi_119178390
quote:

[..]

Begin te begrijpen waarom je gepest werd.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:47:12 #72
351921 CruellaDeVil
pi_119178497
quote:

[..]

Wat mij stoort aan dit hele topic is de pure egocentriciteit van jouw posts. Het is niet "Ze werkt te hard, ZE (zou meer moeten ontspannen)." of zoiets, maar simpelweg "Zij werk hard, IK (krijg minder aandacht, etc.).". Hoe het je moeder vergaat kan je gestolen worden, zo lang jij maar krijgt wat je wilt hebben.
pi_119178548
Wat stel jij je nu weer aan. Gezin verpest? :')
Je moeder werkt, is dat erg ofzo? Mijn ouders hebben altijd beiden fulltime+ gewerkt.
pi_119178630
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Je moeder werkt, is dat erg ofzo? Mijn ouders hebben altijd beiden fulltime+ gewerkt.
Je moeder als hoer, je vader als haar pimp. Oh, en jij was een ongelukje.
pi_119178684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:47 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Wat mij stoort aan dit hele topic is de pure egocentriciteit van jouw posts. Het is niet "Ze werkt te hard, ZE (zou meer moeten ontspannen)." of zoiets, maar simpelweg "Zij werk hard, IK (krijg minder aandacht, etc.).". Hoe het je moeder vergaat kan je gestolen worden, zo lang jij maar krijgt wat je wilt hebben.
Mijn mening is dat ze met haar werk onze gezinstijd afneemt, dus ja ik heb het over wat ik mis. Zij mist niks, ze doet werk dat ze leuk vindt.

quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Had mijn moeder ook maar een gewone baan, dan was het gewoon 'klaar' na het werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')