Ja maar dat het wel leuk vervoer isquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast wel, op de één of andere manier blijf ik vervoer houden. Ik moet wel
Ach eigenlijk is het belangrijkste dat ie zuinig is, een werkende radio heeft en een warme kachel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja maar dat het wel leuk vervoer is
Ah oke. Dat maakt het makkelijker.quote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach eigenlijk is het belangrijkste dat ie zuinig is, een werkende radio heeft en een warme kachel.
Misschien een 106je met iets meer luxe als nu ofzo. Is voor een paar honderd euro wel te vinden.quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Dat maakt het makkelijker.
Of een 460quote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien een 106je met iets meer luxe als nu ofzo. Is voor een paar honderd euro wel te vinden.
Gelijk stuk zwaarder en onzuinigerquote:
Da's waar. Of een Saxo VTS /VTR dan? Of ook te onzuinig? Weet eigenlijk niet wat die dingen lopen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gelijk stuk zwaarder en onzuiniger.. Met een 106 1.1 moet ik wel weer gemiddeld 1 op 15 kunnen halen denk ik.
Maak je nog maar niet te opgewondenquote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
Alvast welkom bij la famille, Sjoegerd
Maar er komt een moment dat het gebeurt tochquote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maak je nog maar niet te opgewondendie jongen zegt elke maand wel een andere auto die ie wil
Voordeel: als die auto geen klap meer waard is, kun je er niet veel aan verklotenquote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Who knows, als het echt de koppakking is en niet gewoon ongelooflijk veel condensvorming in de uitlaat dan gaan mijn pa en ik bekijken of we het aandurven of niet.
Land Rover, Volvo, Peugeot...quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maak je nog maar niet te opgewondendie jongen zegt elke maand wel een andere auto die ie wil
Hij heeft het al dag en jaar over een andere autoquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar er komt een moment dat het gebeurt toch
Dat sowieso.quote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Voordeel: als die auto geen klap meer waard is, kun je er niet veel aan verkloten
Ja oke dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij heeft het al dag en jaar over een andere auto
Ik ook. De XF sedan met geblazen 5.0 V8. Had je wel gegokt denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 23:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hoe staat men hier eigenlijk tegenover de shooting brake van de Panamera en de XF?
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ik zou 't wel weten
Hier is het nu nog steeds mistig!quote:Op maandag 19 november 2012 08:44 schreef FalleNk810i het volgende:
Goedemorgen!
Die Jag station vind ik wel wat hebben, toch zal ik gewoon de sedan nemen![]()
Wat een mist vanochtend zeg, en dan nog van die kut fietsers die zonder licht in de mist op de dijk gaan rijden
Ja, kun je wel zeggen!quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hier is het nu nog steeds mistig!![]()
En dat soort mensen
Ik bijna! Hoefde net niet echt. Was nog niet echt bevroren zeg maar. Maar het wordt echt winter inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, kun je wel zeggen!
Ik heb gisteravond ook voor het eerst weer moeten krabben toen ik naar huis ging.
Dacht ik eerst ook, dus deed m'n ruitenwisser aan, alleen toen bleef het gewoon zitten.quote:Op maandag 19 november 2012 10:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bijna! Hoefde net niet echt. Was nog niet echt bevroren zeg maar. Maar het wordt echt winter inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |