yupquote:
quote:Ik heb bij RS gedaan (geen zin om m'n broer lastig te vallen om z'n credit card), misschien niet zo'n slim idee van mij gezien eerdere ervaringen met RS (levertijd van maanden).
quote:Betalingen met Credit Card zijn, zowel voor particulieren als bedrijven, niet mogelijk
ik ga bij farnell wel bestellen en zie wel hoe het betalen in z'n werk gaat...quote:Ach, waar ik 'm voor wil gebruiken duurt helaas nog langer en in de tussentijd komen er mooie setups van anderen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:32 schreef mschol het volgende:
![]()
camera is binnen (vanochtend om pakembeet 10 uur ) nu eff raspbian aan et upgraden
(en morgen ofzo eens achter de factuur aan gaan
)
Witbelans, ISO, sharpness, contrast e.d. zouden aanpasbaar moeten zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje vreemd, meeste bedrijven willen gelijk geld zien
ik heb em werkende, en moet zeggen dat de kwaliteit oke is, als ik de kleuren iets beter kan krijgen (er hangt een wittig waasje over nu) vind ik het een erg geinig dingetje.. leuk voor lego time-lapse projecten of een securitycamera
beetje vreemd, meeste bedrijven willen gelijk geld zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:59 schreef RobertNL het volgende:
Factuur komt (als je besteld hebt zonder vooraf betalen) altijd later
Die "ruis" die je ziet voor het opkomen van het HBO is nogal intensief en gedetailleerd vaak. Daar heeft ie soms wat moeite mee, daar had mijn Popcorn ook al moeite mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:26 schreef Matty___ het volgende:
hebben jullie ook problemen met het afspelen van Game of Thrones 720p? Vooral de aflevering 6 en 7 (S03) geven na de terugblik en bij het opkomen van het HBO logo een dump.
Een tel of 5?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Wat is Apache goed configureren zo'n gedoe.
hier crasht die gewoon hardquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Die "ruis" die je ziet voor het opkomen van het HBO is nogal intensief en gedetailleerd vaak. Daar heeft ie soms wat moeite mee, daar had mijn Popcorn ook al moeite mee.
Maar met XBian hangt ie soms even of geeft ie wat artifacts daarna, maar loopt ie verder gewoon door.
Maar jij bent ook briljantquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij bent ook briljant
Eindelijk dit speelgoed binnen voor een streaming audio speler projectje. Nu alleen nog even het stof van mijn soldeerbout blazen
Is het een nieuwe installatie? Dan zou ik je SD kaart opnieuw programmeren. Is het een oude installatie die eerst wel beeld gaf, nieuwe stekker proberen?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:21 schreef b4kl4p het volgende:
Krijg geen beeld met raspbmc? Iemand een idee? Toetsenbord en muis worden wel geactiveerd. Hdmi doet het niet in deze.
Wat heb je in je config.txt staan?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:21 schreef b4kl4p het volgende:
Krijg geen beeld met raspbmc? Iemand een idee? Toetsenbord en muis worden wel geactiveerd. Hdmi doet het niet in deze.
Je kan het sd kaartje natuurlijk ook gewoon in je pc stoppenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:56 schreef Troel het volgende:
Dan hoop ik dat ie SSH aan heeft staan om zo te kunnen inloggen, anders kan hij zonder monitor natuurlijk niet kijken wat er in zijn config.txt staat
Dat heb ik pas gedaan, maar dan zie je echt niet dat soort dingenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan het sd kaartje natuurlijk ook gewoon in je pc stoppen
De bootpartitie kan je gewoon mounten en bekijken/bewerken.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik pas gedaan, maar dan zie je echt niet dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |