Vind je?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Beth is zelf 16
Ook ziet de actrice eruit als 30
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Beth is zelf 16
dat is juist het leukstequote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef dekilo het volgende:
Sommige denken echt veels te ver na over tv series.
De actrice is ook bijna 30, dus dat verklaart het een en ander. Vind haar er jonger uitzien dan 30 hoor. Die leeftijd verbaasd me ook enorm.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Beth is zelf 16
Dat worden zulke ongemakkelijke scenes wanneer die twee straks iets gaan doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef ems. het volgende:
Toch apart dat je als 27 jarige chick wordt ingezet om de love interest te zijn van een 12 jarig knaapje
Ze heeft wel wat, meer Beth in de serie graag...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:07 schreef So_Surreal het volgende:
Beth is in het echt 27, uit 1985.
Mooie meid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maandag trouwens begonnen met de serie, en nu al bij de nieuwste episode van season 3.
Halverwege season 2 stond ik wel op het punt om de serie te stoppen, omdat ik helemaal gek werd van het niveau GTST door die vrouwen.
Seizoen 3 is een verbetering
Ook als intimiteit eventuele klachten mbt pedofilie op kan leveren voor de acteurs?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gebeurt sowieso wel vaker hoorof dan jongere mensen voor een ouder iemand worden ingezet.
Kunnen ze denk ik niet maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ook als intimiteit eventuele klachten mbt pedofilie op kan leveren voor de acteurs?
13 en 27 ligt wel erg ver uit elkaar hoor, ik denk dat er weinig intimiteit in beeld zal komen...
Weet ik niet, het idee is in dit topic al opgekomen dat het turven waren voor dagen dat de dochter zombie was/ zombie apocalypse geleden was, odwel dat het gefrustreerde 'all work and no play makes Jack a dull boy'-referentie was. Ofwel iets andersquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:41 schreef WatskeZegt het volgende:
Wat waren die strelenstrepen in het boek van de gouverner nou?
Je bent acteur of je bent het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ook als intimiteit eventuele klachten mbt pedofilie op kan leveren voor de acteurs?
13 en 27 ligt wel erg ver uit elkaar hoor, ik denk dat er weinig intimiteit in beeld zal komen...
Ja, true, maar ik weet niet of dit in je verwachtingspatroon ligt als je als 27-jarig meisje een AMC-contract tekent.. Het is geen 'A Serbian film'quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent acteur of je bent het niet.
Alleen heeft TWD zombies, en is het alleen al daarom 1.000 keer beter dan Lost.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:01 schreef Pakspul het volgende:
Toch is The Walking Dead de nieuwe Lost. Verhaallijn is matig en keuzes zijn onbegrijpelijk.
quote:
Geen prijs nee? Waarom kijk je dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef ems. het volgende:
TWD verdient absoluut geen prijs maar het vergelijken met het drama dat lost was gaat me ook weer wat ver
Want er zit niets tussen goed en slecht, inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Geen prijs nee? Waarom kijk je dan?
Als ik een serie 'mwoah' vind blijf ik niet kijken. Maar zal wel persoonlijk zijn dan.quote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Want er zit niets tussen goed en slecht, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |