SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
nietesquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je wil gewoon dat ik verdwaal he
je mag de mijne wel hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:25 schreef Beach het volgende:
Ik ga 50 tinten grijs vragen voor Sinterklaas.
No thanks daar hebben jouw tengels al aangezeten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nietes
[..]
je mag de mijne wel hebben
gelukkig heb jij genoeg reguliere ervaring niet waar.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik hou niet van dat soort seks, ben ik raar?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:31 schreef leeell het volgende:
je ben nog geen verlepte huisvrouw van 45, dus nee
ooh snapquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:32 schreef leeell het volgende:
[..]
gelukkig heb jij genoeg reguliere ervaring niet waar.
Ja iddquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:32 schreef leeell het volgende:
[..]
gelukkig heb jij genoeg reguliere ervaring niet waar.
Met handschoentjes aangeraaktquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Beach het volgende:
[..]
No thanks daar hebben jouw tengels al aangezeten.
vuilnisbakquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar die ingezeten hebben
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mmhmmmm maden in de vuilnisbak hmmm
Dat was mijn idee ook al. Ik ben hard aan het zoeken naar de linkquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach, flippiee is klaar voor de ontgroening, share die link met haar (ik ben hem kwijt)
jmmrquote:Inhoudswaarschuwing
Het blog die je gaat bekijken, bevat mogelijk inhoud die alleen voor volwassenen geschikt is. In het algemeen beoordeelt of onderschrijft Google de inhoud van blogs niet. Zie de Servicevoorwaarden van Blogger voor meer informatie over ons inhoudsbeleid.
klik gewoonquote:
simpele zielen, zoek een legoforum ofzo ok groetjes en de mazzel en een verkoudheid als toe!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:42 schreef Legomeisjes het volgende:
Hahahah jullie zijn wel origineel met antwoorden :p
Maar we hebben gewoon echt hulp nodig
xsimpelezielen
Kop een treinquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:42 schreef Legomeisjes het volgende:
Hahahah jullie zijn wel origineel met antwoorden :p
Maar we hebben gewoon echt hulp nodig
xsimpelezielen
pics van jullie legoborsten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Legomeisjes het volgende:
Wat een haat jongens,
en bedankt we zoeken wel een legoforum, als dat bestaat
In Texas of South Carolina hebben ze dat soort lego wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:44 schreef Legomeisjes het volgende:
Wat een haat jongens,
en bedankt we zoeken wel een legoforum, als dat bestaat
dan fap ik wel op de gedachte dat jij fapt op de gedachte dat ik kots.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ff fappen op die gedachte dat jij kotst
kom zelf maar pics maken xdquote:
It's a date.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan fap ik wel op de gedachte dat jij fapt op de gedachte dat ik kots.
[..]
kom zelf maar pics maken xd
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Komt omdat je de ultimate hipster bent
Je bent een smerige hipster, accepteer het.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:52 schreef Furdinand het volgende:
neejoh ik ben geen hipster XD dat is te mainstream.
Hipster jij met me mee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je bent een smerige hipster, accepteer het.
Maar natuurlijk, wacht even, dan kan ik dit moment even instagrammen en twitteren. Op mijn macbook. En iPhone die ik niet heb.quote:
Hipsterbril: check.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:05 schreef leeell het volgende:
en fel gekleurde broeken met onmeunig laag uitgesneden V hals en van die laarsjes ohja en zo'n hipsterbril en hipsterkapsel.
Shit, ik heb eigenlijk alleen maar panty's, geen leggings. En hoge sokken heb ik wel, maar draag ik nooit. Wel veel jurkjes, rokjes, een taillebroek, blousjes en uilenkettingen. Oh, en m'n haar in een donut. Is dat hipster?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
Maar hipstermeisjes horen anders he. Ik heb wel veel leggings en panty's. En hoge sokken.
De uilenkettingen maken veel goed. Houd je van starbucks? Of hippe theesoorten? Heb je iets van apple? Lees je boeken, niet op een ereader? Wat is je mening over Harry Potter en Doctor Who?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Shit, ik heb eigenlijk alleen maar panty's, geen leggings. En hoge sokken heb ik wel, maar draag ik nooit. Wel veel jurkjes, rokjes, een taillebroek, blousjes en uilenkettingen. Oh, en m'n haar in een donut. Is dat hipster?
Kan ik nog doorgaan voor de elektrische tandenborstel?
Starbucks vind ik stom; overhyped en veel te duur. Nog nooit iets gekocht. Enige Appleproduct in mijn bezit is een tweede- of derdegeneratie iPod, gekregen van mijn broer, want hij hoefde het niet meer. Pure noodzaak, omdat ik geen MP3-speler had op dat moment. Gebruik het overigens nooit meer en weet ook niet waar 'ie is. Boeken zijn awesome en die lees ik veel, vraag maar aan Furdi. Harry Potter vind ik awesome en kijk ik veel, vraag ook maar aan Furdi. Doctor Who heb ik nog nooit gekeken, snorrie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De uilenkettingen maken veel goed. Houd je van starbucks? Of hippe theesoorten? Heb je iets van apple? Lees je boeken, niet op een ereader? Wat is je mening over Harry Potter en Doctor Who?
Ik gok dat het goed komt met de tandenborstel. Tevens is je vriendje een vieze hipster, waarmee je ook al hipsterpunten scoort.
Hahahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Starbucks vind ik stom; overhyped en veel te duur. Nog nooit iets gekocht. Enige Appleproduct in mijn bezit is een tweede- of derdegeneratie iPod, gekregen van mijn broer, want hij hoefde het niet meer. Pure noodzaak, omdat ik geen MP3-speler had op dat moment. Gebruik het overigens nooit meer en weet ook niet waar 'ie is. Boeken zijn awesome en die lees ik veel, vraag maar aan Furdi. Harry Potter vind ik awesome en kijk ik veel, vraag ook maar aan Furdi. Doctor Who heb ik nog nooit gekeken, snorrie.
En dat mijn vriendje een hipster is, is bij mij bekend. Toen we laatst uit eten gingen (sushi = hipster) wilde hij eerst eigenlijk niet netjes (ik wilde netjes, dus jurkje en blazer en alles), want dat was niet hipster genoeg.
Aap.
Aahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
En omggg, waarom vergeet ik altijd op de popcorn te letten.Nu ging het gelukkig nog goed, maar kreeg wel een hartverzakking toen ik me bedacht dat het nog in de magnetron zat.
Vorige keer waren ze echt kneiterhard verbrand, potjandikkie.
Hm?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef Furdinand het volgende:
zo hipster ben ik ook weer niet hoor.
oeh dankjequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
Sushi. Te netjes. Niet hipster genoeg? Alsjeblieft zeg![]()
Niets mis met hipsters hoor verderIk houd van hoe hipsters eruit zien
.
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, erg irritant ookvorige keer groepjes maken op lengte bijvoorbeeld. En gisteren op kleur van je schoenen
wtf.
watquote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, erg irritant ookvorige keer groepjes maken op lengte bijvoorbeeld. En gisteren op kleur van je schoenen
wtf.
jaaa goedzoquote:Op woensdag 14 november 2012 10:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]idioot.
Boh. Het onmogelijke is gebeurt. Ik ben op tijd klaar met mijn opdrachten die ik in moet leveren. Geen moment stress gehad. Kan dit echt?
ja mennquote:
Maar dat kan bijna niet. Dat heb ik nooit. Wat eng.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaaa goedzodit kan echt ja! Heb ik ook gehad laatst
goed bezig mop
[..]
ja mennecht maf
Zeker weten niks vergeten?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar dat kan bijna niet. Dat heb ik nooit. Wat eng.
Even fappen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:05 schreef leeell het volgende:
en fel gekleurde broeken met onmeunig laag uitgesneden V hals en van die laarsjes ohja en zo'n hipsterbril en hipsterkapsel.
Hoe voelt dat? Ik ken dat niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:53 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben echt niets vergetenTrots alles.
Geweldigquote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Ik ken dat niet?
welke film?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geweldig
Ik was naar de film met broertje. Er zat een hele brugklas achter onsDe horror.
Ik heb hem (Bloempjes broertje dus) nog nooit over iets anders horen praten.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Furdinand het volgende:
praat jouw broertje over seks? iielll
Ja inderdaad. Die er als een sneue zoutzak bijligt.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De eerste seks? Met dat blanke meisje?
Hij doet niet anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Furdinand het volgende:
praat jouw broertje over seks? iielll
Heel soms wel. Maar vaak gaat het over seks en zijn piemel inderdaad. Zeker als Klip er bij is, dan hebben ze het echt nergens anders overquote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb hem (Bloempjes broertje dus) nog nooit over iets anders horen praten..
Ja echtquote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
Als een sneue zoutzak, dat lijkt me zo naar.
sryquote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja echtdat je daar alleen maar gaat liggen en verwachten dat die jongen al het werk doet ofzo
. Of andersom, maar dat gaat wat lastiger denk ik.
Arme Janquote:
Ik vind het chill om een zoutzak te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja echtdat je daar alleen maar gaat liggen en verwachten dat die jongen al het werk doet ofzo
. Of andersom, maar dat gaat wat lastiger denk ik.
is dat zoquote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik vind het chill om een zoutzak te zijn.
tis watquote:Op donderdag 15 november 2012 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woww, zit je lekker in de trein en opeens remt hij af en staat die stil.. 'storing' wtf?
Beter dan dat er ineens een auto onder ligt.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woww, zit je lekker in de trein en opeens remt hij af en staat die stil.. 'storing' wtf?
Ik kan nog steeds niet rustig in de trein zitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Beter dan dat er ineens een auto onder ligt.
Ook stroom uit? Had ik vorige keer, bovenleiding zat los, was pikdonker in de treinquote:Op donderdag 15 november 2012 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had ik ook, moest ook nog een brandtrap op en de bezorgmeneren wilden Furdi en mij niet helpen. Uiteindelijk gedraaid, ondersteboven, binnenstebuiten alles, mja past.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Pizzalucht het volgende:
GOFTER, mijn bank was er eindelijk, past hij niet door de deur![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan hier dus niet, alleen de deurquote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Had ik ook, moest ook nog een brandtrap op en de bezorgmeneren wilden Furdi en mij niet helpen. Uiteindelijk gedraaid, ondersteboven, binnenstebuiten alles, mja past.
Ik had ook alleen een deur om 'm doorheen te proppen en dat ding was zwaaaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat kan hier dus niet, alleen de deur
Trouwens, de bank staat nog steeds op "Binnenkort weer leverbaar". Mijn truukje heeft dus wel geholpen(en ik hoefde maar 1 keer bezorgkosten te betalen)
LOL, hij is nu ook 70 euro duurderWaarom paste hij nou niet door de deur
De bank is weer terugquote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik had ook alleen een deur om 'm doorheen te proppen en dat ding was zwaaaar.
Maar wat nu?
Leef je uit.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens wil ik even klagen over mijn idiote streberprojectgroepje.
Bij dezen.
Hahahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Furdinand het volgende:
hoe komt dat zo? Appel is ook moe de ligt op de bank te ronken. Schattig wel hoor.
Die zijn er bijna niet op mijn afdelingquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Furdinand het volgende:
alle kut klusjeszoals poepebillen schoonmaken enzo
Pyjama's zijn ook niet gemakt om 24/7 gedragen te wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Faaluser het volgende:
Mijn pyamabroek helemaal naar de filistijntjes.
ik nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Gordemorggel
Ik ben door mn isntmaarten snoep heen bohhh
Alles goed hierrr
Neequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef Flippiee het volgende:
Als ik met mijn vriendje zou zoenen, zou je daar ook van houden?
Super tof mangquote:
Nou kom jequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:32 schreef Flippiee het volgende:
Tevens begreep ik gisteren eindelijk wat je met zondag film bedoelde, llelebel
nee neeee, gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef JanPiraat het volgende:
Vanavond Limburgers afgeslacht zien worden in amsterdam
quote:
Dat is dan jammerquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij op de gastenlijst staat.
Ik ben er niet bedroefd om.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Omdat ik niet op de gastenlijst sta?
ik stuur je even foto van knffelbeertjequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
JOngon ji jbent een knuffelbeer
waarom groningen dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik stuur je even foto van knffelbeertje
http://funda.nl/koop/groningen/huis-48658280-klinkerstraat-35/
Plus koop dit huis voor me iemand
Groningen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik stuur je even foto van knffelbeertje
http://funda.nl/koop/groningen/huis-48658280-klinkerstraat-35/
Plus koop dit huis voor me iemand
De gastenlijst. De lijst der lijsten. De lijst der gasten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Waarom zou dat raar zijn?ik weet niet eens welke gastenlijst
wie zijn de haters?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker ver weg van alle haters
Oehhh, mysterieus ditquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De gastenlijst. De lijst der lijsten. De lijst der gasten.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Groningen?Wat is mijn met mijn straat? Omdat het een L mist?
.
Niet gekeken naar het huis, zag het nieuwbouw uit dus nee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Neemaar in jouw straat is niet zo een huis, of wel?
ok dan kom ik bij jou wonen hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet gekeken naar het huis, zag het nieuwbouw uit dus nee.
Ik heb er een nodig, raad me er een aanquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok dan kom ik bij jou wonen hoor
ik wil ook voorhang, tisdat eik?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik heb er een nodig, raad me er een aan![]()
Krijg ik voorhang bij achtbanen enzo
dat je altijd eerste mag instappen, kan je beste plaats kiezenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil ook voorhang, tisdat eik?
Van wie gehoord? Roddelaars
Ja.quote:
hehe, ja truequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:53 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dat je altijd eerste mag instappen, kan je beste plaats kiezen
rollator advies bureau?
Ik kom altijd met feiten tochquote:
govvedomme klig in bed leave kb alooone /criscrockerstylequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:58 schreef K-Cash het volgende:
[..]
maar dokter rollator, welk advies?
rollslator royce?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
govvedomme klig in bed leave kb alooone /criscrockerstyle
nee tochh, alleen maar luxe en liefde voor ouwe mensenquote:Op zondag 18 november 2012 00:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Willen jullie oude mensen dood hebben ofzo?
ja dus datquote:Op zondag 18 november 2012 00:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nee tochh, alleen maar luxe en liefde voor ouwe mensen
True dat, niet iedereen verdient hetquote:Op zondag 18 november 2012 00:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laat me de vraag andersom stellen, waarom wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |