Natuurlijk. Haphaphapquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahhaha, er serieus op in gaan ook nog
Eh... Dan dinsdag, denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb op zowel maandag als vrijdag les.
Nee, werken bij de Mc doe ik in Enschedequote:
Huh?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, Enschede was toch niet mogelijk?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, werken bij de Mc doe ik in Enschede
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik de enige die buurmeisje gewoon helemaal wil hebben?
Ik wil der al helemaalquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke dan ligt het niet aan mij.quote:
Moet je heel snel zijn.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zie net hoe een vent een andere vent recht in zijn ass grijpt. En ook echt recht in de crack.
Bahquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zie net hoe een vent een andere vent recht in zijn ass grijpt. En ook echt recht in de crack.
Michielquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
OMG OMG OMG
Giel, Gerard en Michiel in het Glazen Huis![]()
![]()
![]()
Echt rechtquote:
OMG OMG OMG IN ENSCHEDE!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
OMG OMG OMG
Giel, Gerard en Michiel in het Glazen Huis![]()
![]()
![]()
Have funquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga richting Utrecht.
Tot vanavond schatjes
Succesquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tot vanavond schatjes
Have funquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tot vanavond schatjes
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tot vanavond schatjes
Nee hoor maar buurmeisje wil muhahaha nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh, vanavond laat ik je even een filmpje zienquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker gek, net als ik
[ afbeelding ]
Lataah!
Buurmeisje heeft DW maandagquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor maar buurmeisje wil muhahaha niet
Lekker voor je.quote:
Nouja, er kan wel iemand bijquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar kan niemand tegen op he
quote:
Je mag meequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar kan niemand tegen op he
Tschussquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
Tijd om af te sluiten, fijne avond allemaal
Ah oke. Veel plezier met kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..], wedstrijd van afgelopen weekend die ik niet heb kunnen zien. En aangezien Wales mijn favo blijft
Jij ook!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
Tijd om af te sluiten, fijne avond allemaal
Ik denk niet dat ik me op me gemak zou voelenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..], wedstrijd van afgelopen weekend die ik niet heb kunnen zien. En aangezien Wales mijn favo blijft
[..]
Je mag mee
Okequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me op me gemak zou voelen
Natuurlijk, je bent lief.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Een week geleden maakte ik mijn scheermesje schoon met mijn vinger, toen zaten er 3 sneetjes in mijn vinger. Het is nog steeds niet geheeld
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar het duurde me te lang
[..]Mijn vinger, niet mijn pols
En er kwam geen bloed uit
Wattan wel? Pus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar het duurde me te lang
[..]Mijn vinger, niet mijn pols
En er kwam geen bloed uit
Je wordt oud, kif.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
Een week geleden maakte ik mijn scheermesje schoon met mijn vinger, toen zaten er 3 sneetjes in mijn vinger. Het is nog steeds niet geheeld
Zoals?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: beter in je vinger, dan ergens anders
[..]
Nee, niks.
Dat, of je bent een geworden met je steen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, mensen schatten mij wel ouder dan dat ik ben
Ik ben geen fossiel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, of je bent een geworden met je steen.
Geen geluid hier.quote:
Die scheer ik niet.quote:
Je kan het gerust een uur en een kwartier noemen. Dat waren nou niet echt boeiende postsquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Holy crap, al een half uur stilte?
Net klaar. Zo motor weg brengen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zelfs tc is leeg.. Hmmz.. zeker etenstijd dan
Die moest voor onderhoud ofzo toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net klaar. Zo motor weg brengen.
Kleppen ja. Ik denk dat er 1 tegen de zuiger aan zit, dat is niet goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die moest voor onderhoud ofzo toch?
Nee, das niet zo best iddquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kleppen ja. Ik denk dat er 1 tegen de zuiger aan zit, dat is niet goed
100 over de snelwegquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, das niet zo best idd
Geen hoge toeren draaien dus
Dat dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
100 over de snelweg4000 toeren ofzo. Normaal 130-140 en dat is 6000-6500 toeren.
Excuusquote:
What happend?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Een geflipte ruzie net hier, ik heb na anderhalve maand deze alweer geen laptop meer
Je hebt hem kapot gegooid?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Een geflipte ruzie net hier, ik heb na anderhalve maand deze alweer geen laptop meer
Geflipte ruzie met mijn zusjequote:
De tering.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje heeft het scherm kapotgedrukt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geflipte ruzie met mijn zusje
Het is niet gezond om hier te wonen, niet voor je gezondheid en niet voor je spullen, geloof me
Ik keek een aflevering op laptop terwijl de tv ook aanstond en zij daar aan de keukentafel te leren (dat begrijp ik sowieso al niet, waarom ze niet op haar 3 keer zo grote kamer gaat zitten als ze last heeft van lawaaiquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De tering.
Waar ging het over?
Nog 7 maanden ofzo tot ik ga zoekenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Damn dat is klote. Wil je wel weer op kamers?
Zusjes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik keek een aflevering op laptop terwijl de tv ook aanstond en zij daar aan de keukentafel te leren (dat begrijp ik sowieso al niet, waarom ze niet op haar 3 keer zo grote kamer gaat zitten als ze last heeft van lawaai) en ze werd een beetje gek ineens
Nou ja, wel zonde voor haar spaarrekening.
Damnquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik keek een aflevering op laptop terwijl de tv ook aanstond en zij daar aan de keukentafel te leren (dat begrijp ik sowieso al niet, waarom ze niet op haar 3 keer zo grote kamer gaat zitten als ze last heeft van lawaai) en ze werd een beetje gek ineens
Nou ja, wel zonde voor haar spaarrekening.
Even aangepast naar de realiteitquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
ook maar eten dan, met m'n "nichtje"
Zojuist gebombardeerd tot suikeroom
Nee, ik moet hem van mijn ouders opsturen ter reparatie omdat ze hopen dat dat goedkoper is, dus dat duurt waarschijnlijk wel een aantal wekenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zusjes.
Wel sterk, je zusje.
Heb je snel vervanging?
Jouw oudersquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik moet hem van mijn ouders opsturen ter reparatie omdat ze hopen dat dat goedkoper is, dus dat duurt waarschijnlijk wel een aantal weken
En in de tussentijd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik moet hem van mijn ouders opsturen ter reparatie omdat ze hopen dat dat goedkoper is, dus dat duurt waarschijnlijk wel een aantal weken
In de tussentijd niets. Ik heb nog een desktop, dus het is ook geen ramp. Het is gewoon dat ik deze nog maar een maand had en dat hij nu alweer kapot isquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En in de tussentijd?
Oh en zusjealhoewel mijn zusje meer de band tussen ons kapot heeft gemaakt dan mijn spullen.
Damn, loka, dat is wel kutquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de tussentijd niets. Ik heb nog een desktop, dus het is ook geen ramp. Het is gewoon dat ik deze nog maar een maand had en dat hij nu alweer kapot is
Wat heeft je zusje dan gedaan? Je was toch laatst nog bij haar bruiloft geweest?
Gelukkig zit je dus niet zonder computer. Hopelijk zegt de winkel gelijk dat je laptop niet te maken is en je gelijk een nieuwe krijgt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de tussentijd niets. Ik heb nog een desktop, dus het is ook geen ramp. Het is gewoon dat ik deze nog maar een maand had en dat hij nu alweer kapot is
Wat heeft je zusje dan gedaan? Je was toch laatst nog bij haar bruiloft geweest?
Aan dat soort mensen heb ik echt een hekelquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zit je dus niet zonder computer. Hopelijk zegt de winkel gelijk dat je laptop niet te maken is en je gelijk een nieuwe krijgt.
Bruiloft was al weer een tijdje terug in april. Ik ben over 2 weken jarig en ga mijn verjaardag vieren. Dus nodig ik mijn zusje uit, eerste datum kan ze niet. Geen probleem kan gebeuren, ik stel een alternatieve datum en idee voor, vind ze het idee niet leuk en heeft eigenlijk geen tijd. De combinatie van die twee dingen heeft mij enorm gekwetst, so much dat ik eigenlijk al geen zin meer heb om mijn verjaardag nog te vieren. Toen ik haar vorige week zag begon ze fake leuk te doen![]()
kutwijf
Ja ik ben voorlopig dus ook even klaar met mijn zusje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik echt een hekel
Terug knijpenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn zus kneep me vroeger altijd als ik niet naar haar luisterde :\
Breek me de bek niet open over vervelende broersquote:
Mijn broer is tof. Mijn zus ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over vervelende broers
Ik heb de tijdswaarneming van een bejaarde, ik denk de hele tijd dat een halfjaar geleden net geweest isquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zit je dus niet zonder computer. Hopelijk zegt de winkel gelijk dat je laptop niet te maken is en je gelijk een nieuwe krijgt.
Bruiloft was al weer een tijdje terug in april. Ik ben over 2 weken jarig en ga mijn verjaardag vieren. Dus nodig ik mijn zusje uit, eerste datum kan ze niet. Geen probleem kan gebeuren, ik stel een alternatieve datum en idee voor, vind ze het idee niet leuk en heeft eigenlijk geen tijd. De combinatie van die twee dingen heeft mij enorm gekwetst, so much dat ik eigenlijk al geen zin meer heb om mijn verjaardag nog te vieren. Toen ik haar vorige week zag begon ze fake leuk te doen![]()
kutwijf
Dat eerste sowieso, ze zit in een moeilijke situatie geen werk en haar man tijdelijk iets. Dat zal ook meespelen denk ik. Wel jammer want ik hoopte toch echt om een goeie band met haar op te bouwen al was het alleen maar om wat meer sociale contacten te hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de tijdswaarneming van een bejaarde, ik denk de hele tijd dat een halfjaar geleden net geweest is
Misschien zit ze niet zo goed in haar vel? Of ze heeft gewoon geen zin om moeite in jullie band te steken en dan is er niets aan te doen helaas
Van dat soort problemen word je ook wel lusteloos en dan is het wel te begrijpen dat ze geen zin heeft dingen te ondernemen. Een excuus is het niet, want het is naar voor jou, maar begrijpelijk kan het nog wel zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso, ze zit in een moeilijke situatie geen werk en haar man tijdelijk iets. Dat zal ook meespelen denk ik. Wel jammer want ik hoopte toch echt om een goeie band met haar op te bouwen al was het alleen maar om wat meer sociale contacten te hebben.
Dat begrijp ik ook, daarom heeft het ook geen zin om boos te worden of iets. Ze zal gelijk in de verdediging schieten en de situatie alleen maar erger maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van dat soort problemen word je ook wel lusteloos en dan is het wel te begrijpen dat ze geen zin heeft dingen te ondernemen. Een excuus is het niet, want het is naar voor jou, maar begrijpelijk kan het nog wel zijn.
Maar er niet over praten is ook geen oplossingquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook, daarom heeft het ook geen zin om boos te worden of iets. Ze zal gelijk in de verdediging schieten en de situatie alleen maar erger maken.
Inderdaad maar dit soort dingen uitpraten is nu iets wat ik ooit geleerd of sowieso weet hoe ik moet aanpakken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar er niet over praten is ook geen oplossing
Gezinstherapie geen optie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad maar dit soort dingen uitpraten is nu iets wat ik ooit geleerd of sowieso weet hoe ik moet aanpakken.
quote:
Sja, dan houdt het snel op he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
jij krijgt 1 miljoen van mij als je dat voor elkaar krijgt![]()
Mijn moeder geloofd niet in therapie namelijk, volgens haar heb ik dus ook geen PDD-NOS oa en zij is zelf normaal.
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even aangepast naar de realiteit
Mijn moeder geloofde niet in logopedie, dat was ook wel ernstig triest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
jij krijgt 1 miljoen van mij als je dat voor elkaar krijgt![]()
Mijn moeder geloofd niet in therapie namelijk, volgens haar heb ik dus ook geen PDD-NOS oa en zij is zelf normaal.
Ik ben inmiddels niet anders gewend. Ik zou er het beste van moeten maken. Hopen dat ik ooit wel een leuke relatie kan hebben met mijn ouders, broertje en zusjes. Of iig wel mensen in mijn leven heb waar ik goed mee kan opschieten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan houdt het snel op he?
Sterkte er mee iig.
Het vervelende is dat je als kind de dupe wordt van zulke "domheid" van je ouders.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder geloofde niet in logopedie, dat was ook wel ernstig triest.
Biertjes kopen voor Evie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vanavond ?
Mag ook wel voor mij hoorquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in de koelkast staan
Zo probeert je te hosselen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan bier gaan kopen?
Omdat je Evie er gratis bij krijgt...quote:
Sommige mensen kunnen nog geen koe slaan als ze erop zitten.quote:
Tuuuuuurlijk niet.quote:
Ga er voor Vin!quote:
Myself included.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen nog geen koe slaan als ze erop zitten.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je Evie er gratis bij krijgt...
quote:
Veel plezier met je koelkastbiertjes.quote:
Heet jij Evie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier met je koelkastbiertjes.
Soms, als ik ga stappen in het weekend.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier met je koelkastbiertjes.
quote:
and nice savequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms, als ik ga stappen in het weekend.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je honger?Dan neem ik ook wel wat te eten mee
Ik wist niet dat jij al gegeten had. Maar dat komt goed uit want ik heb ook hongerquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]vrouwen die al gegeten hebben hebben standaard een eetprobleem.. dat weet je toch?
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:45 schreef Evie het volgende:
Whehehe ben aan het meezingen(gekke Evie
)
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:51 schreef fietsie het volgende:
Best genant, met je bord eten voor je in slaap vallen
Gelukkig niet met je smoel in je bord etenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:51 schreef fietsie het volgende:
Best genant, met je bord eten voor je in slaap vallen
Ik heb dat inderdaad even gecontroleerd in de spiegelquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet met je smoel in je bord eten
Wat heb je geprobeerd te eten voor je in slaap viel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad even gecontroleerd in de spiegel
Witte bonen in tomatensaus met gehaktballetjes en aardappelpuree.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je geprobeerd te eten voor je in slaap viel?
Gemiste kans dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus met gehaktballetjes en aardappelpuree.
Had er dus grappig uit kunnen zien
Ik moet eigenlijk bezig met school.quote:
Ohquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk bezig met school.
same here.. maar geen zin meer inquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk bezig met school.
Leuk, welke show?quote:
Ken ik niet.quote:
Dat krijg ik nietquote:
schaam je diep!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat krijg ik nietik wil ook een hoer met subsidie
Neequote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
O je wilt vrouwen tegen de zin in neuken die het gedwongen moeten doen?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Natuurlijk nietwas niet serieus bedoeld
dat ik subsidie wil
Ik zal voortaan een PI misbruikenquote:
Wat heb je bereikt dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh schatjes, als ik zelfs van mijn docent de tip krijg vanavond met sterke drank te vieren wat ik allemaal bereikt heb, dan heb ik ook echt iets bereikt he?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh schatjes, als ik zelfs van mijn docent de tip krijg vanavond met sterke drank te vieren wat ik allemaal bereikt heb, dan heb ik ook echt iets bereikt he?
Dat, of een docent die tevens alcoholist is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mijn depressie overwonnen en ben voor het eerst in mijn leven daadwerkelijk mijzelfquote:
Nee, dat is ze nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, of een docent die tevens alcoholist is.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn depressie overwonnen en ben voor het eerst in mijn leven daadwerkelijk mijzelf
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is hier dood. Iedereen ligt te batsen denk ik.
Ik benijd zequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hangt er wel vanaf met wie natuurlijk. Er is een select aantal mensen die ik wel een beetje benijd ja.quote:
Dan wordt het wel heul donkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Some day I will bats the stars from heaven
Goed punt.. Mja dat ze uberhaupt al liggen te batsen is al jaloersmakendquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hangt er wel vanaf met wie natuurlijk. Er is een select aantal mensen die ik wel een beetje benijd ja.
Ik heb geen idee waar iedereen uithangt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, de usual suspects dan.
Doel je hier nu op necrofilie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Truequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed punt.. Mja dat ze uberhaupt al liggen te batsen is al jaloersmakend
Jij en je overmatige voorkeur voor sterretjes ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik moet toch watquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en je overmatige voorkeur voor sterretjes ook.
Mwah, mwah. Liever geen seks dan seks met iemand waar ik het eigenlijk niet mee wil.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed punt.. Mja dat ze uberhaupt al liggen te batsen is al jaloersmakend
Niks mis met sterretjesquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en je overmatige voorkeur voor sterretjes ook.
En dan in slaap vallen in elkaars armenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet eens zin in batsen, ik wil gewoon eigenlijk knuffelen vanavond
Dat zou ook fijn zijn ja.. En een aai over m'n bol, want ik ben lamquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
En dat kan dus nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan in slaap vallen in elkaars armen
De mannelijke laat ik liever aan de hemel staan hoor.quote:
KOM VERDOMME EENS NIET ZO MET JE STERKE ARGUMENTENquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, mwah. Liever geen seks dan seks met iemand waar ik het eigenlijk niet mee wil.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mannelijke laat ik liever aan de hemel staan hoor.
Don't we all, don't we all?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat zou ook fijn zijn ja.. En een aai over m'n bol, want ik ben lam
Diegene waarmee ik wil knuffelen is nog verder weg dan die van jouquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat kan dus niet
Zieligheid hier.
Ik vind m maar eng met z'n pedoblousequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Don't we all, don't we all?
Ze was daarnet online, ik durfde haar niet aan te spreken.
[..]
[ afbeelding ]
Van Oom Ted?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOM VERDOMME EENS NIET ZO MET JE STERKE ARGUMENTEN
Mgoed, ik heb een soort van jurkje/shirtje gekocht vandaag, dus dat is wel leuk voor mij.. Dat doe ik namelijk bijna nooit
Ah, tofquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOM VERDOMME EENS NIET ZO MET JE STERKE ARGUMENTEN
Mgoed, ik heb een soort van jurkje/shirtje gekocht vandaag, dus dat is wel leuk voor mij.. Dat doe ik namelijk bijna nooit
Ik zal nog wel een fotootje maken.. Maar wel straks denk ik.. Of morgen, maar ik zal het doen, promisequote:
Nopequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik iets voor mezelf heb gekocht werkelijkwaar niet eens herinneren, da's toch erg?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind m maar eng met z'n pedoblouse
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een fotootje maken.. Maar wel straks denk ik.. Of morgen, maar ik zal het doen, promise
Maar nu moet ik nog een vestje vinden ergens..
Nou, miss danquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar een aai over de bol.
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik zou je ook wel een aai over de bol geven. Maar niet zo'n pedoblous.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, miss dan
En ja komt goed![]()
straks sowieso ff kijken welk rokje er het leukst bij staat
Als je goed geheugen hebt, dan is dat lang geleden ja. Ik zou gewoon zeggen dat je een slecht geheugen hebtquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik iets voor mezelf heb gekocht werkelijkwaar niet eens herinneren, da's toch erg?
Met behulp van een psycholoog en een cursus mindfulness via schoolquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
![]()
goed zo, dat is inderdaad een feestje waard.
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
Dino's?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel een aai over de bol geven. Maar niet zo'n pedoblous.
Goedzo, pedoblouse moet verboden wordenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel een aai over de bol geven. Maar niet zo'n pedoblous.
Ik heb wel zo'n ding ergens. Eens kijken waar die is. Ik moet vaker wassen.quote:
Ik heb ook een heel slecht geheugenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je goed geheugen hebt, dan is dat lang geleden ja. Ik zou gewoon zeggen dat je een slecht geheugen hebtEn daarmee zeg ik niet dat het daadwerkelijk ook zo is
Wij lijken zo niet op elkaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik iets voor mezelf heb gekocht werkelijkwaar niet eens herinneren, da's toch erg?
Gefeliciteerd, echt knapquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met behulp van een psycholoog en een cursus mindfulness via school
I know.. But you know the storyquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I know.. But you know the story
Mgoed, nu dus nog een vestje.. Er hing weinig leuks of het was te duurquote:
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mgoed, nu dus nog een vestje.. Er hing weinig leuks of het was te duur
* hand schudtquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Takko, C&A, Street One, Vogele en nog wat winkeltjes waarvan ik de naam vergeten ben.. Niet zulke bekendequote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n ding ergens. Eens kijken waar die is. Ik moet vaker wassen.
Hehequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel slecht geheugen![]()
Mja volgens mij alleen vorig jaar m'n winterjas.. Verder wel dingen cadeau gekregen, maar niet zelf gekocht.. Ja of je moet sokken en ondergoed meetellen
Hoi Tamashiiquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb vandaag nog drie dingen gekocht.![]()
I'm a sucker.
Is Takko leuk ja? Vroeger kwam ik veel bij de Vogele. Vandaag was ik even bij de Bristol, maar ze vragen serieus 30/40 euro voor jurkjes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Takko, C&A, Street One, Vogele en nog wat winkeltjes waarvan ik de naam vergeten ben.. Niet zulke bekende
Oja, ik las dat je 3 dingen had gekocht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Goeeeeed. Zoals ik al zei; gewinkeld he.
Hingen wel leuke vestjes daar ja, maar die vond ik ook te duurquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is Takko leuk ja? Vroeger kwam ik veel bij de Vogele. Vandaag was ik even bij de Bristol, maar ze vragen serieus 30/40 euro voor jurkjes.
Zwart jurkje van Supertrash wellicht voor vrijdag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, ik las dat je 3 dingen had gekocht.
Wat is het geworden?
Wat?! 30/40 voor een jurkje van de Bristol?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is Takko leuk ja? Vroeger kwam ik veel bij de Vogele. Vandaag was ik even bij de Bristol, maar ze vragen serieus 30/40 euro voor jurkjes.
Ja dat bedoel ik. Dan koop ik nog liever een jurkje van 15 euro bij de h&m, die ik na 4 keer weg kan gooien. Bristol zal echt niet beter zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?! 30/40 voor een jurkje van de Bristol?
Oh, dat klinkt wel heel erg leuk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zwart jurkje van Supertrash wellicht voor vrijdag.Grijs vest, tot beenlengte en een lichtroze colbert van Ichi. Nog niks gepast, dus het zal me benieuwen.
Ik had gisteren al een megatoffe pantalon gekocht, nu alleen nog werk hebben waarbij ik dat aankan behalve twee keer per maand.
Inderdaad, dat geld kun je beter ergens anders aan uit bestedenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dan koop ik nog liever een jurkje van 15 euro bij de h&m, die ik na 4 keer weg kan gooien. Bristol zal echt niet beter zijn.
Nah, niet mijn dingquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik het topic weer vermoord had, daarom maar even dit posten:
[ afbeelding ]
Ik zou geen nee zeggen tegen deze jonge damequote:
Nope, wel dat je misschien konquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Had ik al gezegd dat ik goeie kans heb dat ik vrijdag gewoon kan?
Hoi Vin.quote:
Hey Joof.quote:
Hoi tijn!quote:
Helaas bestaan dat soort dagen ook inderdaad. Voor de verandering ging mijn dinsdag vrij vlotjes eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi Vin.
Goed hoor. Beetje saaie dag op school, verder eigenlijk niks beleefd.![]()
En met jou?
Wat scheelt er aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas bestaan dat soort dagen ook inderdaad. Voor de verandering ging mijn dinsdag vrij vlotjes eigenlijk.
Wel goed op zich, alleen ik had Let Her Go niet moeten luisteren net![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Deze knuppel gaat zo maar eens slapen
Ik ga dat ook maar eens doen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Deze knuppel gaat zo maar eens slapen
Hmmm ... Dat vind ik altijd heel erg naar, mezelf rot voelen zonder duidelijke reden.quote:
Gestapt? Dinsdagavond om tien uur?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
Avond allemaal
Lekker gestapt, niet gebatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |