quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:00 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Alweer gefixed. Beter opletten bieber.
Is het technisch gezien ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wellicht, maar een internationale vakjury heeft het geaccepteerd als één aardappel.
Wat heeft realisme met uiterlijke kenmerken te maken?quote:
Met newby's.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:01 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Wat heeft realisme met uiterlijke kenmerken te maken?
Newbie's bedoel je?quote:
Niemand kent je dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:02 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Newbie's bedoel je?
Verklaar je nader.
Echt. En elke keer dat je op die pot zit en je rectum brandt van onverlangen, zal je aan me denken.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef Woestijnvos het volgende:
Je lijkt een beetje op, die rosse van Harry potter.
Nog echt ook.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:05 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Echt. En elke keer dat je op die pot zit en je rectum brandt van onverlangen, zal je aan me denken.
You're welcome.
post eens pics van je zelf dan lieverdquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:05 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Echt. En elke keer dat je op die pot zit en je rectum brandt van onverlangen, zal je aan me denken.
You're welcome.
Ah, je zusje ook al zo'n lelijk mokkel.quote:
Zeker weten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
post eens pics van je zelf dan lieverd
ga je gangquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
post eens pics van je zelf dan lieverd
Nee, ik heb geen dikke familie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ah, je zusje ook al zo'n lelijk mokkel.
ja ja, of in pmquote:
post jij ook eens pics danquote:
ze hebben net als jij ook niet zoveel persoonlijkheid, daarom past jouw persoonlijkheid in een klein iel lichaam.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen dikke familie.
Wat is de tag voor pics en de tag voor spoilers?quote:
woon je vlak bij de stad in groningen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |