Ik heb wel eens ingebroken in een leegstaand kasteel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
saaie drol, jij verdient een bieberkapsel
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou het graag eens hebben over de aardappel.
We kennen het product allemaal, de aardappel. Het is een veelgegeten product in Nederland, vooral bij de warme maaltijden. Aangezien Nederland heel multicultureel is en niet iedereen aardappelen eet, zal ik hier een illustratie van aardappelen tonen:
[ afbeelding ]
deze aardappelen zijn vers uit de grond gehaald en worden binnenkort naar de supermarkt gebracht
Aardappelen zijn eigenlijk hele mooie producten. Ze bevatten veel belangrijke voedingsstoffen voor het menselijk lichaam. In mijn volgende post wil ik het graag hebben over het schillen van de aardappel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de belangrijkste processen die de aardappel moet ondergaan, is het eerste proces. Dit is het proces waarbij de aardappelen in de grond moeten groeien. Hierover zal ik verder uitwijden in mijn derde post. Het is ook goed mogelijk dat de aardappel, door de juiste voeding en grond, ontzettend groot wordt. Ook hier gaan we dieper op in. U zult verstelt staan.∞
boefje ben jequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ingebroken in een leegstaand kasteel.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef Rodawa het volgende:
De meeste aardappelen worden voor het serveren geschild. Dit gebeurt al op het moment dat zij worden gekookt in warm water. Een geschilde aardappelen ziet er als volgt uit:
Waarschuwing: de aardappelen in de spoiler zijn ontdaan van hun kleding. NSFW, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de belangrijkste processen die de aardappel moet ondergaan, is het eerste proces. Dit is het proces waarbij de aardappelen in de grond moeten groeien. Hierover zal ik verder uitwijden in mijn derde post. Het is ook goed mogelijk dat de aardappel, door de juiste voeding en grond, ontzettend groot wordt. Ook hier gaan we dieper op in. U zult verstelt staan.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef Rodawa het volgende:
De meeste aardappelen worden voor het serveren geschild. Dit gebeurt al op het moment dat zij worden gekookt in warm water. Een geschilde aardappelen ziet er als volgt uit:
Waarschuwing: de aardappelen in de spoiler zijn ontdaan van hun kleding. NSFW, dus.Slecht geschild, niet enkel ontdaan van de schil, maar ook van een groot deel aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de belangrijkste processen die de aardappel moet ondergaan, is het eerste proces. Dit is het proces waarbij de aardappelen in de grond moeten groeien. Hierover zal ik verder uitwijden in mijn derde post. Het is ook goed mogelijk dat de aardappel, door de juiste voeding en grond, ontzettend groot wordt. Ook hier gaan we dieper op in. U zult verstelt staan.
Fixed.quote:
:S ik vroeg niet om opmerkingen tijdens de spreekbeurt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slecht geschild, niet enkel ontdaan van de schil, maar ook van een groot deel aardappel.
Is dat niet gewoon een foto van twee vergroeide aardappels?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef Rodawa het volgende:
Aardappelen groeien in de grond. Met behulp van landbouwvoertuigen zorgt de boer ervoor dat dit proces snel en juist verloopt. Ik zal maar gelijk met de illustratie in huis vallen, hier is een foto gemaakt waar aardappelen worden verbouwd:
[ afbeelding ]
de aardappelen groeien tussen de loopgraven in
Met de juiste voeding en grond kan een aardappel zelfs tot gigantische grootte uitgroeien. Boer Sjaan heeft dit nog meegemaakt in 2008, een erg mooi jaar voor de aardappelliefhebber. Na deelname aan de Grootste Aardappelverkiezing is Sjaan op de foto gegaan met zijn winnende aardappel:
[ afbeelding ]
Boer Sjaan met zijn aardappel Nikita
Dus, aarzelt u niet. De aardappel is een zeer mooi en verfijnd product. Door middel van mijn spreekbeurt hoop ik u te hebben overtuigd om zelf ook aardappelen te verbouwen. Wie weet kweekt u nog een grotere aardappel dan Boer Sjaan.
Met vriendelijke groet,
Ondergetekende
maak je eigen aardappeltopicquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga eens weg uit mijn aardappeltopic.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga eens weg uit mijn aardappeltopic.
Realist.quote:
Wellicht, maar een internationale vakjury heeft het geaccepteerd als n aardappel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een foto van twee vergroeide aardappels?
Alweer gefixed. Beter opletten bieber.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dit is een AppelCake afzeik topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |