abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119169397
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

saaie drol, jij verdient een bieberkapsel
Ik heb wel eens ingebroken in een leegstaand kasteel. *O*
pi_119169411
Ik zou het graag eens hebben over de aardappel.

We kennen het product allemaal, de aardappel. Het is een veelgegeten product in Nederland, vooral bij de warme maaltijden. Aangezien Nederland heel multicultureel is en niet iedereen aardappelen eet, zal ik hier een illustratie van aardappelen tonen:

deze aardappelen zijn vers uit de grond gehaald en worden binnenkort naar de supermarkt gebracht

Aardappelen zijn eigenlijk hele mooie producten. Ze bevatten veel belangrijke voedingsstoffen voor het menselijk lichaam. In mijn volgende post wil ik het graag hebben over het schillen van de aardappel.
pi_119169447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou het graag eens hebben over de aardappel.

We kennen het product allemaal, de aardappel. Het is een veelgegeten product in Nederland, vooral bij de warme maaltijden. Aangezien Nederland heel multicultureel is en niet iedereen aardappelen eet, zal ik hier een illustratie van aardappelen tonen:

[ afbeelding ]
deze aardappelen zijn vers uit de grond gehaald en worden binnenkort naar de supermarkt gebracht

Aardappelen zijn eigenlijk hele mooie producten. Ze bevatten veel belangrijke voedingsstoffen voor het menselijk lichaam. In mijn volgende post wil ik het graag hebben over het schillen van de aardappel.
pi_119169545
De meeste aardappelen worden voor het serveren geschild. Dit gebeurt al op het moment dat zij worden gekookt in warm water. Een geschilde aardappelen ziet er als volgt uit:

Waarschuwing: de aardappelen in de spoiler zijn ontdaan van hun kleding. NSFW, dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van de belangrijkste processen die de aardappel moet ondergaan, is het eerste proces. Dit is het proces waarbij de aardappelen in de grond moeten groeien. Hierover zal ik verder uitwijden in mijn derde post. Het is ook goed mogelijk dat de aardappel, door de juiste voeding en grond, ontzettend groot wordt. Ook hier gaan we dieper op in. U zult verstelt staan.
pi_119169552
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Ik heb wel eens ingebroken in een leegstaand kasteel. *O*
boefje ben je
Tax wil tetten :)!
pi_119169602
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

boefje ben je
Weet ik tog. :$:$:$:$
pi_119169606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef Rodawa het volgende:
De meeste aardappelen worden voor het serveren geschild. Dit gebeurt al op het moment dat zij worden gekookt in warm water. Een geschilde aardappelen ziet er als volgt uit:

Waarschuwing: de aardappelen in de spoiler zijn ontdaan van hun kleding. NSFW, dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van de belangrijkste processen die de aardappel moet ondergaan, is het eerste proces. Dit is het proces waarbij de aardappelen in de grond moeten groeien. Hierover zal ik verder uitwijden in mijn derde post. Het is ook goed mogelijk dat de aardappel, door de juiste voeding en grond, ontzettend groot wordt. Ook hier gaan we dieper op in. U zult verstelt staan.
:D :') _O_
pi_119169630
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Weet ik tog. :$:$:$:$
hihihi xD
pi_119169659
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef Rodawa het volgende:

SPOILER
Slecht geschild, niet enkel ontdaan van de schil, maar ook van een groot deel aardappel.
pi_119169662
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

hihihi xD
YOLO!
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:56:14 #87
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_119169686
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:

[..]

YODO!
Fixed.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_119169708
Aardappelen groeien in de grond. Met behulp van landbouwvoertuigen zorgt de boer ervoor dat dit proces snel en juist verloopt. Ik zal maar gelijk met de illustratie in huis vallen, hier is een foto gemaakt waar aardappelen worden verbouwd:

de aardappelen groeien tussen de loopgraven in

Met de juiste voeding en grond kan een aardappel zelfs tot gigantische grootte uitgroeien. Boer Sjaan heeft dit nog meegemaakt in 2008, een erg mooi jaar voor de aardappelliefhebber. Na deelname aan de Grootste Aardappelverkiezing is Sjaan op de foto gegaan met zijn winnende aardappel:

Boer Sjaan met zijn aardappel Nikita

Dus, aarzelt u niet. De aardappel is een zeer mooi en verfijnd product. Door middel van mijn spreekbeurt hoop ik u te hebben overtuigd om zelf ook aardappelen te verbouwen. Wie weet kweekt u nog een grotere aardappel dan Boer Sjaan. :)

Met vriendelijke groet,

Ondergetekende
pi_119169709
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Fixed.
Negatieve mensen. :')
pi_119169742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

Slecht geschild, niet enkel ontdaan van de schil, maar ook van een groot deel aardappel.
:S ik vroeg niet om opmerkingen tijdens de spreekbeurt.

Echter is deze aardappel niet zo heel slecht geschild. Naast de schil is de aardappel ook ontdaan van vieze stukjes grond.
pi_119169763
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:

[..]

YOLO!
nee je leeft elke dag, je gaat maar 1 keer dood
pi_119169765
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Ga eens weg uit mijn aardappeltopic.
pi_119169769
Kan ik de aardappel ook op het hoofd van TS kweken?
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:58:35 #94
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_119169780
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef Rodawa het volgende:
Aardappelen groeien in de grond. Met behulp van landbouwvoertuigen zorgt de boer ervoor dat dit proces snel en juist verloopt. Ik zal maar gelijk met de illustratie in huis vallen, hier is een foto gemaakt waar aardappelen worden verbouwd:

[ afbeelding ]
de aardappelen groeien tussen de loopgraven in

Met de juiste voeding en grond kan een aardappel zelfs tot gigantische grootte uitgroeien. Boer Sjaan heeft dit nog meegemaakt in 2008, een erg mooi jaar voor de aardappelliefhebber. Na deelname aan de Grootste Aardappelverkiezing is Sjaan op de foto gegaan met zijn winnende aardappel:

[ afbeelding ]
Boer Sjaan met zijn aardappel Nikita

Dus, aarzelt u niet. De aardappel is een zeer mooi en verfijnd product. Door middel van mijn spreekbeurt hoop ik u te hebben overtuigd om zelf ook aardappelen te verbouwen. Wie weet kweekt u nog een grotere aardappel dan Boer Sjaan. :)

Met vriendelijke groet,

Ondergetekende
Is dat niet gewoon een foto van twee vergroeide aardappels?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_119169802
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Rodawa het volgende:

[..]

maak je eigen aardappeltopic
pi_119169807
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Rodawa het volgende:

[..]

:(

Nee. :{w
Dit is een AppelCake fotobewerk topic.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:59:28 #97
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_119169827
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Realist.
pi_119169837
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Realist.
Hihi, neger. :@
pi_119169839
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een foto van twee vergroeide aardappels?
Wellicht, maar een internationale vakjury heeft het geaccepteerd als n aardappel.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:00:20 #100
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_119169865
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef AppelCake het volgende:

[..]

:(

Nee. :{w
Dit is een AppelCake afzeik topic.
Alweer gefixed. Beter opletten bieber.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')