Mja hormonaal vraag ik me bij mij ook af, maar goed, bevaltrauma of depressie met baby of dreumes lijkt me toch best hier passen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:41 schreef JufMariska het volgende:
Euh ja.. Ik hoor hier niet, want niet hormonaal.. Maar praat gerust berder hier, ik blijf wel meelezen en -leven!
het andere topic ging specifiek over de zwangerschap. Dat is volgens mij niet van toepassing bij jou. Het gaat niet om het "wegjagen" van mensen, maar om het juiste onderwerp op de juiste plaatsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ah, hier mag ik, want wel hormonaal. Wat een mazzel![]()
Weet ik hoor, mijn reactie was op de mensen hierboven die twijfelen waar ze bij 'mogen' horenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het andere topic ging specifiek over de zwangerschap. Dat is volgens mij niet van toepassing bij jou. Het gaat niet om het "wegjagen" van mensen, maar om het juiste onderwerp op de juiste plaats
Waarom?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik geloof dat ik mijn mond helemaal maar hou verder. Jemig.
Ik ben zoutzuur denk ik...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:19 schreef -Spring het volgende:
Iedereen hoort hier want álles is hormonaal. We zijn allemaal niets meer dan een groot vat chemische reacties dat bepaalt hoe we ons voelen.
Noem je mij nu hormonaalquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:19 schreef -Spring het volgende:
Iedereen hoort hier want álles is hormonaal. We zijn allemaal niets meer dan een groot vat chemische reacties dat bepaalt hoe we ons voelen.
Daar hangt er geen label aan met zwangerschap of hormonaal dus ook een mooie plek voor iedereen bij elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie mogen wat mij betreft ook met zijn allen in "hoe gaat het nu met ons" posten, daar past het wat mij betreft óók prima
Veel sterkte trouwens, voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*slik*Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:17 schreef Marjolijntje het volgende:
Maar even hier, want meeschrijven in het baby draadje lukt nu even niet..Ik ben doorgestuurd uit voorzorg naar de pop poli. Die draait specifiek om zwangerschap en depressie etc. Misschien kunnen ze ook iets voor jou nu na je zwangerschap betekenen. Ze zitten veelal gevestigd in ziekenhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*slik*
X2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |