Ja voor een riem wel, maar voor een paar remschijfjesquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:18 schreef error_404 het volgende:
Lijkt me dat je sowieso een Bovag-garage moet hebben, wil je een beetje zekerheid.
Ik heb er geen verstand van... Vul netjes olie bij, hou al m'n lampjes in de gaten en kan een band verwisselen als ik langs de weg sta, maar verder. Bovendien moettie ook gekeurd worden en wil ik wel dat dat goed gebeurt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:25 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Ja voor een riem wel, maar voor een paar remschijfjesdas zo gepiept joh
Txs voor de tip. Helvoirt is toch nog 20 minuten rijden. Dan moeten ze me of thuis brengen, of een leenauto meegeven... Maar geen slecht ideequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef Knofl00k het volgende:
Ik kom zelf niet uit de buurt hoor, maar probeer eens uit de stad te gaan en zoek eens een garage in een dorp op. Voor jou bijvoorbeeld Heilvoird? zoiets.
Vergis je niet, onze universele, kleine garage bij Sittard niet...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef Actaeon het volgende:
Leenauto kan prima toch? Bijna elke garage heeft wel zoiets.
Oke. Nouja de garages die ik ken allemaal wel. Maar bel anders even van tevoren of ze een leenauto hebben. Is alles opgelost.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vergis je niet, onze universele, kleine garage bij Sittard niet...
Ja, maar dan heb ik nog steeds geen adresje dat betrouwbaar is...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke. Nouja de garages die ik ken allemaal wel. Maar bel anders even van tevoren of ze een leenauto hebben. Is alles opgelost.
Je hebt ook garage review sites dacht ik. Misschien daar ook eens kijken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik nog steeds geen adresje dat betrouwbaar is...
Ik was een beetje op zoek naar persoonlijke ervaringen. Iemand die iemand kan aanbevelen, zegmaar.
Dat ook. Als het nodig is ga gewoon naar een goede garage in de buurt die je oke lijkt.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS doet net alsof garages per definitie onbetrouwbaar zijn en vieze vuile oplichters zijn, en ze net die ENE uitzondering zoekt die wel eerlijk is.
Eerlijk is eerlijk, ik heb in het verleden behoorlijk wat negatieve ervaringen gehad met garagehouders en probeer door mond-op-mond-reclame een leuk adresje te vinden.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS doet net alsof garages per definitie onbetrouwbaar zijn en vieze vuile oplichters zijn, en ze net die ENE uitzondering zoekt die wel eerlijk is.
Nee oke maar je zou natuurlijk ook gewoon eens een garage kunnen gaan uitzoeken...eentje die oprecht en goed overkomt. Als je auto onderhoud nodig heeft dan moet dat gewoon.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik heb in het verleden behoorlijk wat negatieve ervaringen gehad met garagehouders en probeer door mond-op-mond-reclame een leuk adresje te vinden.
Ik zeg niet dat alle garages onbetrouwbaar zijn, maar ik zeg ook niet dat ze allemaal wel betrouwbaar zijn.
Txs voor de tip! Hij mag ook keuren enzo?quote:Op donderdag 22 november 2012 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is Vlijmen te ver voor je?
Moet je middenin het dorp, tussen de Jumbo en een tattooshop eens gaan kijken. Daar zit een bijna onzichtbaar garagetje van een Turk, die vent kan toveren met auto's. Als je 'm vriendelijk aankijkt mag je zelfs nog zijn eigen oude gedeukte Peugeotje 106 meepakken als leenhok.
Nee, maar dat doet hij weer bij een garage in de buurt en kost ook zo goed als niks.quote:Op donderdag 22 november 2012 07:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs voor de tip! Hij mag ook keuren enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |