SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Melsje!![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:PlayStation Plus komt op 21 november 2012 ook naar PS Vita!
De PlayStation Plus features die je al kent van de PS3 zijn over 2 weken ook beschikbaar voor PlayStation Vita:
- De Instant Game Collection: Uncharted: Golden Abyss, Gravity Rush, Chronovolt en Tales from Space: Mutant Blobs Attack
- Een extra 1 GB online opslag voor save games
- Automatische updates
Dat zijn bijna gelijk alle goede vita-games die er zijnquote:
Er zijn al genoeg zuipschuiten hier!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef Wessiej het volgende:
Tss sta niet eens in de OP als randommert. Kan ook niks he.
Jaaaaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:35 schreef Nebo het volgende:
Ow Shar! De aftakeling is inmiddels begonnen zie ik?
Zeg die baas waar ze het bij jouw beschrijving in de OP over hebben, is dat Ben?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is Freelance.nl toch een ruksite zeg. Waarom kijk ik daar nog op
Hahahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zeg die baas waar ze het bij jouw beschrijving in de OP over hebben, is dat Ben?of is de OP niet zo oud haha
Oh en Sharana ben je jarig?Gefeliciteerd!
Ik had iet meer op je Fjeesboek berichtje gereageerd bij die tekeningen van mequote:Op woensdag 14 november 2012 11:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
Nee zo oud issie niet. Ik ben eigen baas nu, vandaar
Maar de OP is wel weer gedateerd iig
Cool, ben je zelfstandig ondertussen of werk je voor 'the man'? Iets online staan qua bedrijf / portfolio oid? (Naast je deviantart spulquote:Op woensdag 14 november 2012 11:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had iet meer op je Fjeesboek berichtje gereageerd bij die tekeningen van memaar mocht je wat interessants hebben wat geillustreerd/getekend/whatever moet worden dan wil ik er best aan mee werken
Dat zeg ik ook vooral nu omdat ik op dit moment hersenloos CAD werk met een onmogelijk programma aan het doen ben
Vrouwmens, ga wat doen met je talent ipv je hersencellen slopen op een of ander derderangs ikea-kastenmaakprogrammaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:36 schreef Maisnon het volgende:
ik doe nu een project voor the man, ik moet een kastenlijn omzetten in een CAD programma maar dat is een heel specifiek programma op de meubelbouw gericht.
En daardoor heeft het heel goede dingen wat kasten maken enzo betreft, als in, de planken en hoe alles samenvalt en boorgaten enzo, maarrrrr de tekenfunctionaliteit is echt om te huilen af en toe.
Ik probeer nu een plastic profielwand te maken, een kleinere versie is prima gelukt maar nu maak ik een iets grotere en als ik 2 volumes samen wil voegen verdwijnt er telkens eentjezo veel geprobeerd al
http://www.kvk.nlquote:Op woensdag 14 november 2012 11:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik beginnen moetdit is sowieso vooral voor het geld nu
Yeh geloof ikquote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar ik weet gewoon niet hoe ik met dat soort dingen een netwerk op moet bouwen, ook omdat ik na ID door dat hele gedoe een beetje in een gat terecht ben gekomen he
Dat zou ik echt super super tof van je vindenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Yeh geloof ikMaar netwerk is wel essentieel idd. Ik ben daar echt met de neus in de boter gevallen. Ben er eigenlijk meteen ingerold
Maar ik zal eens kijken of ik je binnenkort eens in een project kan betrekken als je dat leuk vindtMisschien gaat het balletje dan vanzelf rollen!
Was gister jarig maar dankjewel!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zeg die baas waar ze het bij jouw beschrijving in de OP over hebben, is dat Ben?of is de OP niet zo oud haha
Oh en Sharana ben je jarig?Gefeliciteerd!
Ja cool, doen we dat!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat zou ik echt super super tof van je vinden! Art direction en die richting lijkt me sowieso heel fijn werk, ik ben nu ondertussen ook mn portfolio een beetje uit aan het breiden (denk je dat breder beter is? of dieper? Als in meer stijlen, of uniek zijn
) want ook met dit werk wat ik nu doe merk ik wel dat ik zoiets never nooit zou willen doen.
Mijn ouders bvb die zeggen nu alleen maar ja je moet ergens beginnen vanaf hier moet je verder gaan blabla maar deze weg lijkt alleen maar te lijden naar tot in den treure in kille CAD programmas dingen tekenen en daar gaat mn hart echt niet naar uit.
Ik ben harstikke blij dat ik het nu kan doen zodat ik wat geld op kan bouwen, maar het liefst doe ik veel meer met tekenen (of projecten zoals mn Final Bachelor Project toen)
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Maisnon het volgende:
Alleen je facebookmaar daar praten we dan vast wel verder
Ja wat dit project betreft, ik moet wel een dienst opzetten, mensen advies geven, collega's leren hoe ze met een programma om moeten gaan, en wat CAD skills, dus het draagt in ieder geval iets bij aan mn CVhet is niet alleen drone werk achter het scherm gelukkig
Alweer? Hebben ze dat ding er nog niet afgezaagd??quote:Op woensdag 14 november 2012 15:59 schreef Tain het volgende:
Meh, mag maandag weer naar het ziekenhuis voor een knieonderzoek
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Alweer? Hebben ze dat ding er nog niet afgezaagd??
Bagger Tainquote:Op woensdag 14 november 2012 15:59 schreef Tain het volgende:
Meh, mag maandag weer naar het ziekenhuis voor een knieonderzoek
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
ik vond die boor de vorige keer al niet prettig en dan ga jij over zagen beginnen...
Waar haalt die nou zo'n mooie geile redhed vandaanquote:Op woensdag 14 november 2012 13:50 schreef AQuila360 het volgende:
http://cinemassacre.com/2012/11/10/avgn-the-movie-trailer/
Trailer van de AVGN film![]()
avgnquote:Op woensdag 14 november 2012 13:50 schreef AQuila360 het volgende:
http://cinemassacre.com/2012/11/10/avgn-the-movie-trailer/
Trailer van de AVGN film![]()
Denk op YouTube gevonden.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Waar haalt die nou zo'n mooie geile redhed vandaan
Nee, Den Haagquote:Op woensdag 14 november 2012 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bagger Tainhoop dat ze snel iets kunnen doen
Moet je toevallig in Amsterdam naar het ziekenhuis? Want ik moet maandag namelijk ook naar het AMC.
Bummer, anders hadden we even wat kunnen drinkenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, Den HaagDat is ietsje dichterbij voor me
foto's maken en me daarna mishandelen denk ikquote:Op woensdag 14 november 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bummer, anders hadden we even wat kunnen drinken
Maar succes dan daar! Weet je al wat ze precies gaan doen?
Meh, sucks! Maar hoop wel dat ze daarna wat voor je kunnen doenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:21 schreef Tain het volgende:
[..]
foto's maken en me daarna mishandelen denk ik
Ja he, het is echt supergevarieerd! Ben echt wel benieuwd! Jammer van alle onscherpe tepels though....quote:Op woensdag 14 november 2012 17:26 schreef Poit het volgende:
Succes alvast Tain!
Iemand die nieuwe GTAV trailer bekeken?
Ben onder de indruk... Damn..
Dat lukt mij nou nooitquote:
Constant met pijn lopen is ook niet echt leukquote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja he, het is echt supergevarieerd! Ben echt wel benieuwd! Jammer van alle onscherpe tepels though....
En Tain, misschien is het een idee om duidelijk te maken dat je het eigenlijk toch niet zo leuk vindt als ze continu met je knie gaan porren?
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Constant met pijn lopen is ook niet echt leuk
Zoek je wel eens op nail art??quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef Tain het volgende:
En dan start verdomme mijn NASI ook niet goed op!
Hij is vet ja!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:26 schreef Poit het volgende:
Succes alvast Tain!
quote:
Euhmm nee......, why XDquote:Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zoek je wel eens op nail art??
Om Shar meer views en dus centen te geven natuurlijk!quote:
Ja ze staan los van elkaar, dus sponsor betaald voor het maken van video, youtube betaald je voor de hits. Sponsor mag niet eisen dat je reclame uit zet, ze mogen wel eisen dat je geen andere sponsors neemt zolang je contract met hun hebt maar dan moeten ze meer per filmpje betalen dus heel veel doen dat niet, dat ben je gewoon vrij om meerdere sponsors te hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Om Shar meer views en dus centen te geven natuurlijk!
Ohja Shar, betekent je sponsor ook dat je geen ads meer mag hebben op youtube? Of mag je het combineren en dus dubbele centen?
nou heb k zin in nasiquote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef Tain het volgende:
[..]ik heb nasi op vanavond. Zou mijn NAS het daarom niet doen?
Ja ik ga hem denk ik wel spelenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:26 schreef Poit het volgende:
Succes alvast Tain!
Mag ik dan met jou spelenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ga hem denk ik wel spelen
Neequote:
quote:
GAMEDAGJE BINNENKORT! en dan weer eten bestellen + wolkentoetjes, EPIIIIIIC!quote:
Moet ze het maar is posten, ik ben te lui om te zoekenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Om Shar meer views en dus centen te geven natuurlijk!
Ohja Shar, betekent je sponsor ook dat je geen ads meer mag hebben op youtube? Of mag je het combineren en dus dubbele centen?
Shar als je straks een Porsche kunt kopen mag ik dan wel eens een stukje meerijden?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ze staan los van elkaar, dus sponsor betaald voor het maken van video, youtube betaald je voor de hits. Sponsor mag niet eisen dat je reclame uit zet, ze mogen wel eisen dat je geen andere sponsors neemt zolang je contract met hun hebt maar dan moeten ze meer per filmpje betalen dus heel veel doen dat niet, dat ben je gewoon vrij om meerdere sponsors te hebben
Lol ... Sja , die gaan er nooit uitkomen daar.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
https://twitter.com/IDFSpokesperson/status/268780918209118208
Hoe gek kun je het hebben![]()
Als Shar er niet is dan komt er bijna niemandquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef Reintji het volgende:
Weer een drukke dag in de Gam SC... :'/
waar blijf je nou met je tetris!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef Reintji het volgende:
Weer een drukke dag in de Gam SC... :'/
Ik heb het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar blijf je nou met je tetris!!!
Eh bij gebrek aan tijd nog bij missie 2. Maar moet ie uit voor Spartan Ops?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:26 schreef badboynova het volgende:
reintji hoe ver ben je al met halo4, ik heb hem gisteren uitgespeeld en ga met de spartan ops beginnen.
yupquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Eh bij gebrek aan tijd nog bij missie 2. Maar moet ie uit voor Spartan Ops?
Wat doe jij stiekem in het mw2 sc topic? Foeiquote:
IK WEET NIET wat je zegtquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat doe jij stiekem in het mw2 sc topic? Foei
Gisteren gekeken en tis weer een geweldige filmquote:Op maandag 19 november 2012 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de laatste film zien
JA VERDEURIE!quote:Op maandag 19 november 2012 09:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Gisteren gekeken en tis weer een geweldige film
Doe dat dan!quote:Op maandag 19 november 2012 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA VERDEURIE!
ik wil hem zieeehieeen
Zal hem asap ff checkenquote:Op maandag 19 november 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe dat dan!
Hij is wel leuk, maar minder dan de vorige vind ik. Maar kan ook zijn omdat ik anne hathaway niet uit kan staan en ze er toch verdomd goed uitzag als catwoman. Does not compute
quote:Op maandag 19 november 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe dat dan!
Hij is wel leuk, maar minder dan de vorige vind ik. Maar kan ook zijn omdat ik anne hathaway niet uit kan staan en ze er toch verdomd goed uitzag als catwoman. Does not compute
Dat stunt-doublequote:
quote:Op maandag 19 november 2012 14:05 schreef Altron het volgende:
Zaterdag naar Skyfall geweest.
Vond hem tegenvallen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Vanavond naar Garbage!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee fruit, wat je nu zegt is niet waar.
quote:
board james is vaak wel tof, morgen even kijken! nu eerst slapenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
En een nieuwe Board James!
http://cinemassacre.com/2012/11/19/board-james-shark-attack/
Voor ieder wat wils dus!!
Deur openmaken en keihard wegrennenquote:Op woensdag 21 november 2012 08:29 schreef MrManuel het volgende:
![]()
Hoeeee kom ik weg op het werk vandaag?
Hmm.. kan het proberen..quote:Op woensdag 21 november 2012 08:32 schreef StefanW het volgende:
[..]
Deur openmaken en keihard wegrennen
"Mysterieuze meeting" buiten de deur? Na zo'n "lange meeting" kan je natuurlijk beter naar huis gaanquote:Op woensdag 21 november 2012 08:29 schreef MrManuel het volgende:
![]()
Hoeeee kom ik weg op het werk vandaag?
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Mysterieuze meeting" buiten de deur? Na zo'n "lange meeting" kan je natuurlijk beter naar huis gaan
Haha.. :pquote:Op woensdag 21 november 2012 09:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Mysterieuze meeting" buiten de deur? Na zo'n "lange meeting" kan je natuurlijk beter naar huis gaan
Minder kans dat je baas je betraptquote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude je kan het niet maken om mensen te adviseren buiten de deur te gaan fappen
Dat is juist onderdeel van de spanning!!quote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Minder kans dat je baas je betrapt
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Haha.. :p
Helaas is dat op mijn functie niet geloofwaardig.
Tenzij je baas een hele knappe dame is met een enorme open mind, kunnen er alleen maar slechte dingen van komenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is juist onderdeel van de spanning!!
Ken je een Marcel K?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:19 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ben de technische helpdesk van Canon :
Dan wordt het wel lastig jaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:19 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ben de technische helpdesk van Canon :
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://mafiapage.nl/MarcelK.html ?
quote:
Ik denk dat ik vanacht ep5 ga spelen, heb er niet echt veel zin in, ben bang dat ze me kapot gaan maken en dat ik een brok in m'n keel krijgquote:
Dat gaat ze zeker lukken en het mooie is dat je de laatste episode 2x moet spelen voor beide eindes.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanacht ep5 ga spelen, heb er niet echt veel zin in, ben bang dat ze me kapot gaan maken en dat ik een brok in m'n keel krijg
En dat pas om 9 uur...quote:Op donderdag 22 november 2012 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Alarmclock what are you doing
Alarmclock ..... STAAAAAAAAAAAAPH
Je hebt 3 uur over je vorige post gedaan?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zes uur alEn ging pas om 1 uur slapen
Ik was bed niet uit te rammen -> snel klaarmaken -> uur fietsen naar het werk -> op het werk neerstorten en eerst koffie drinken -> brak achter bureau zitten -> fok postenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt 3 uur over je vorige post gedaan?
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was bed niet uit te rammen -> snel klaarmaken -> uur fietsen naar het werk -> op het werk neerstorten en eerst koffie drinken -> brak achter bureau zitten -> fok posten
Gelukkig ben je een ambtenaar en hoef je verder niet veel te doen dan brak achter je bureau zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was bed niet uit te rammen -> snel klaarmaken -> uur fietsen naar het werk -> op het werk neerstorten en eerst koffie drinken -> brak achter bureau zitten -> fok posten
Ik heb 3 vergaderingen vandaag waar ik wakker moet overkomen, sighquote:Op donderdag 22 november 2012 09:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een ambtenaar en hoef je verder niet veel te doen dan brak achter je bureau zitten
Je bent een make-up artist!! Maak nep ogen op je oogleden!!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb 3 vergaderingen vandaag waar ik wakker moet overkomen, sigh
Straks maar nog een bakje koffie nemen!
Kom maar brengenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:07 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Kom maar halen!!quote:
Martin Gaus, WHHHYYY???!!!!!quote:De 67-jarige Gaus is opgelucht dat er aan zijn libido niets mankeert. "Een hele troostrijke gedachte: het kan heel lang doorgaan", aldus de dierenvriend.
Koude koffie is toch niet lekker mutsje!quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Is t al http://m.youtube.com/watch?v=RZPtxGGT0uE ?
quote:
Plaatje klopt niet.. Die situatie rechtsonder hoort al bovenin te beginnen. Stelletje kippen.quote:
quote:
Klopt niet zo goed met zijn lippenquote:
Nopequote:Op donderdag 22 november 2012 12:19 schreef wc-eend het volgende:
Had ik jullie al verteld dat Far Cry 3 heel goed is?
Zo echt wel... Binnenkort Overeem vs Bigfoot... Beestengevecht wordt datquote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope
UFC daarentegen was inderdaad erg vet
Ik ben niet zo'n Overeem fan.. Zie liever Struve vechten.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zo echt wel... Binnenkort Overeem vs Bigfoot... Beestengevecht wordt dat
Verdrietig? Omdat die serie zo kut is?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Kut Walking Dead, nu voel ik me verdrietig
De game zal die bedoelen die schijnt erg tof te zijn!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Verdrietig? Omdat die serie zo kut is?
Nee, de gamequote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Verdrietig? Omdat die serie zo kut is?
Is de game goed ja? Ook maar eens naar kijken dan..quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, de game
En de serie is niet zo kut, zit wel meer in dan wat er nu uitkomt true maar kut zou ik t niet noemen!
De game is geweldigquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Is de game goed ja? Ook maar eens naar kijken dan..
en het derde seizoen is, tot op heden, ietsje beter dan het tweede seizoen.. Maar dat kon ook niet slechter..
Geen ideequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:47 schreef Poit het volgende:
Max Payne 3 voor 12,50 op Steam...
Is best een leuk prijsje toch? Of is de game niet zo tof?
Ok, nice. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
De game is geweldigZelden zo'n meeslepend verhaal gespeeld waar je keuzes ook nog invloed hebben in de rest van het verhaal
Gewoon max 1 shooter per jaar kopen, dan blijft het nog leuk. Zoveel boeiende shooters verschijnen er toch niet per jaar. Mijn laatste was killzone 3 en ik wacht nu op de nieuwe rainbow six die pas najaar 2013 ergens komt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:20 schreef Iwanius het volgende:
Mensen, even een kritische noot tussen alle hectiek als het mag:
Worden jullie op een bepaalt moment niet FS moe met al die releases van MW of COD game releases zo snel achter elkaar? Ik bedoel ermee dat het allemaal de laatste tijd zoveel op elkaar lijkt naast de welbekende nieuwe mappen en extra opties.
Op een bepaalt moment weet je het wel en lijkt het niet meer boeiend om te spelen laat staan te kopen.
De oude COD games waren geweldig , tegenwoordig is het allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:20 schreef Iwanius het volgende:
Mensen, even een kritische noot tussen alle hectiek als het mag:
Worden jullie op een bepaalt moment niet FS moe met al die releases van MW of COD game releases zo snel achter elkaar? Ik bedoel ermee dat het allemaal de laatste tijd zoveel op elkaar lijkt naast de welbekende nieuwe mappen en extra opties.
Op een bepaalt moment weet je het wel en lijkt het niet meer boeiend om te spelen laat staan te kopen.
killzone 3 was tofquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:12 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon max 1 shooter per jaar kopen, dan blijft het nog leuk. Zoveel boeiende shooters verschijnen er toch niet per jaar. Mijn laatste was killzone 3 en ik wacht nu op de nieuwe rainbow six die pas najaar 2013 ergens komt waarschijnlijk.
ik vind ze niet zo mooi gelaktquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:13 schreef Altron het volgende:
Shar , speciaal voor jou :p
[ afbeelding ]
Wist dat je dat ging zeggen , die randjes etc zien er idd niet uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind ze niet zo mooi gelakt
Want die CD kan je alleen bij bol.com bestellen/kopen ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef koei het volgende:
pff, heb ik 3 weken terug al een kado bij bol besteld voor sinterklaas, met een levertijd van 5 tot 10 dagen, krijg ik vandaag een mail dat hij pas half december leverbaar isDan is sinterklaas alweer voorbij...
Dus nou moet ik een nieuw kado gaan bedenken, of een of andere lelijke waardebon gaan maken
Mensen die cd's vragen voor sinterklaas
Volgens de persoon die hem krijgt wel, dus ik heb niet verder gekeken. En ik had nog een bol kadobon.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Want die CD kan je alleen bij bol.com bestellen/kopen ?
Hehe okquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens de persoon die hem krijgt wel, dus ik heb niet verder gekeken. En ik had nog een bol kadobon.
Dan koop je een chocoladeletter en doe je er een gedichtje bij dat de "bolle piet" het kadootje is vergeten en speciaal terug naar Spanje is gestuurd om het op te halen. Voor straf moet hij echter met de roeiboot terug en om die reden komt het kadootje iets later dan gepland.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef koei het volgende:
pff, heb ik 3 weken terug al een kado bij bol besteld voor sinterklaas, met een levertijd van 5 tot 10 dagen, krijg ik vandaag een mail dat hij pas half december leverbaar isDan is sinterklaas alweer voorbij...
Dus nou moet ik een nieuw kado gaan bedenken, of een of andere lelijke waardebon gaan maken
Mensen die cd's vragen voor sinterklaas
Dit ja! Of gewoon idd bij een andere webshop bestellen, er zijn zoveel webshops die snel leveren!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan koop je een chocoladeletter en doe je er een gedichtje bij dat de "bolle piet" het kadootje is vergeten en speciaal terug naar Spanje is gestuurd om het op te halen. Voor straf moet hij echter met de roeiboot terug en om die reden komt het kadootje iets later dan gepland.
Gewoon beetje creatief zijn
Goede voor CD's: http://www.velvetmusic.nl/quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ja! Of gewoon idd bij een andere webshop bestellen, er zijn zoveel webshops die snel leveren!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef Kn0x het volgende:
Waar is die Happy Hardcore Mix als je hem nodig hebt?
Die hebben niet de cd die ik zoek. Wel andere delen van anjunabeats, maar niet deel 6. Ik maak er wel een mooi gedicht bij idd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Goede voor CD's: http://www.velvetmusic.nl/
Die hebben echt reteveel plus rare speciale edities enzo!
Gek! -1 voor Velvet!quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef koei het volgende:
[..]
Die hebben niet de cd die ik zoek. Wel andere delen van anjunabeats, maar niet deel 6. Ik maak er wel een mooi gedicht bij idd.
Ik heb nog wel een mooie cd met de MRI van mijn knie eropquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:34 schreef koei het volgende:
[..]
Die hebben niet de cd die ik zoek. Wel andere delen van anjunabeats, maar niet deel 6. Ik maak er wel een mooi gedicht bij idd.
HOE WAS DIE DAN?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een mooie cd met de MRI van mijn knie erop
Heb je wel gelachen?quote:
Vergist in de weekquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoop dat het beetje okay is! Woensdag wel ff laten weten he
Domme Reintji, het is geen mist maar wereldquote:
Baas als ze daar een tut van maakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:13 schreef Altron het volgende:
Shar , speciaal voor jou :p
[ afbeelding ]
Slechtquote:
Nee sorry ben nu moeilijkere tut aan het maken en dat is al veel werkquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Baas als ze daar een tut van maakt.
quote:Op zondag 25 november 2012 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee sorry ben nu moeilijkere tut aan het maken en dat is al veel werk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu eerst naar de bios!![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Uhhh je hebt nu bijna je hele vinger ondergesmeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu eerst naar de bios!![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nee hoor de rest zit op plakbandquote:Op zondag 25 november 2012 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uhhh je hebt nu bijna je hele vinger ondergesmeerd![]()
![]()
![]()
quote:Lara can swim, but just not in this game.
Mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
SB & SD gefeliciteerd met de kleine!
Yes. In de nieuwe Lara Croft: Tomb Raider kan Lara Croft niet zwemmen.quote:
Volgens mij heeft ze in deze game een kleinere cupsize (omdat ze jonger is?) en wellicht kan ze daardoor nog niet goed blijven drijven.quote:Op maandag 26 november 2012 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yes. In de nieuwe Lara Croft: Tomb Raider kan Lara Croft niet zwemmen.
Laat dat even op je inwerken.
Lara Croft, dochter van een biljonair, getraind in pistoolschieterijdinges, rotsklimmen, archeologie en boobies, kan niet, ik herhaal: NIET, zwemmen.
Serieus; wat de neuq?
Ik wou dit dus echt net typenquote:Op maandag 26 november 2012 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze in deze game een kleinere cupsize (omdat ze jonger is?) en wellicht kan ze daardoor nog niet goed blijven drijven.
Netjes hoor, en om eerlijk te zijn vond ik die 130 kilo niet bij jouw passen XD.quote:Op maandag 26 november 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Awwwyeah! Sinds de 2e week van oktober 5 kg afgevallen![]()
En dat zonder veel te sporten ofzo, alleen de standaard softbaltraining op maandag
Netjes zeg! Fijn ook dat het zo kan zonder al teveel gebeul in de sportschoolquote:Op maandag 26 november 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Awwwyeah! Sinds de 2e week van oktober 5 kg afgevallen![]()
En dat zonder veel te sporten ofzo, alleen de standaard softbaltraining op maandag
Ik was in de afgelopen 5 jaar zo'n 10 kg aangekomen, al was dat aan mijn bouw niet heel erg te zien.quote:Op maandag 26 november 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Netjes zeg! Fijn ook dat het zo kan zonder al teveel gebeul in de sportschoolMaar wou je afvallen dan? En wil je er nog meer af of vind je het nu goed zo? Van wat ik mij kan herinneren zag je er al prima uit toch
Mijn lichaam is trouwens ook behoorlijk veranderd sinds ik elke werkdag 1,5 uur moet fietsen, dat was dus nog niet eens bedoeld maar moet wel zeggen dat het fijn is na 3 (!!!!!!!![]()
![]()
) jaar geen sportschool gezien te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:43 schreef Reintji het volgende:
Mogguh!
Eh Shar en Poit, hebben jullie duifjes al Swapnote op de 3DS?Wat is een swapnote? En ik moet m'n 3ds eens onder het stof vandaan halen. Maak meer gebruik van m'n PSVitaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Lol goede grap!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is een swapnote? En ik moet m'n 3ds eens onder het stof vandaan halen. Maak meer gebruik van m'n PSVita
Ploatjes sturen! Ies lachenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is een swapnote? En ik moet m'n 3ds eens onder het stof vandaan halen. Maak meer gebruik van m'n PSVita
Baas!!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef SocialDisorder het volgende:
PS Vita is de bom diggity. Heerlijk om ff snel een rondje Mortal Kombat of FIFA te spelen
Gratis games zelfs als je zo'n baas bent dat je PSN+ hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ploatjes sturen! Ies lachen
PSVita? Zijn daar games voor dan ;-P
Trek gewoon je Furry-pak aan!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:38 schreef Poit het volgende:
Oh, en plaatjes sturen.. Hmm.. Mag ik m'n kleren aanhouden?
24 uur 7quote:
Nee want filmen ging wel maar een gedeelte was out of focus dus ik moet hem opnieuw doen maar kan hem beter doen als iemand ff helpt filmen want het is nogal ingewikkeld en kan niet 1 hand doen en de camera steeds draaien enzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Shar staat die tut al online waarin je je ondersmeert met verf?
Ofja je vinger dan
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:43 schreef Reintji het volgende:
Mogguh!
Eh Shar en Poit, hebben jullie duifjes al Swapnote op de 3DS?als het in een sys update zit wel, zo niet dan moet ik het nog ff downen, zal vanavond ff doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MKquote:Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef SocialDisorder het volgende:
PS Vita is de bom diggity. Heerlijk om ff snel een rondje Mortal Kombat of FIFA te spelen![]()
Nee is een aparte appquote:Op woensdag 28 november 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het in een sys update zit wel, zo niet dan moet ik het nog ff downen, zal vanavond ff doen!
[..]
MK
Voor PS Vita:quote:
Beat you to it biatchquote:Op woensdag 28 november 2012 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor PS Vita:
- Mortal Kombat (vanaf 19/12)
PS+ is your friend
Fuck you and your whole crew.quote:
I got you stressing double guessing cause I won't do what I'm supposed toquote:Op woensdag 28 november 2012 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Fuck you and your whole crew.
Ik heb je een playlist toegestuurd!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef Poit het volgende:
Trouwens, SD-tje, heb jij een kek spotify playlistje voor me?
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb je een playlist toegestuurd!
quote:
spotify:user:1138214322:playlist:6yFTLvo3SO6BQburqZXXplquote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef Poit het volgende:
Trouwens, SD-tje, heb jij een kek spotify playlistje voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |