Denk het niet, hij vindt het zonde om dingen weg te gooien en gourmetten is vlees zei hij net en dan patat met een kroket om het op te vullen .....quote:
Coos, let je op?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:59 schreef mootie het volgende:
Ik eet niet zo gek veel, en ik houd niet van vet vlees.
Als oma op handen en knieëen gaat, kan het gourmetstel toch gewoon op haar rug?quote:
Good for you! Ik deel Coos' smaak niet. Tenzij je een lilliputter bent.quote:
Goffer de goffe, mental image.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef Gert het volgende:
Als oma op handen en knieëen gaat, kan het gourmetstel toch gewoon op haar rug?
Enige nadeel is dat iedereen z'n pannetje even kwijt is is zodra opa met z'n belletje rinkelt.
Met de magnetron gourmetten ???quote:
Jou slaat-ie het graf niet in hoor, maar voor "Skroets" wil hij de kuil desnoods nog zelf gravenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het idee was dat we met z'n allen bij opa langs gingen, waarna er voor de diehards een afterparty bij mij thuis zou zijn.
Gezien de kennelijke wens van opa om mij "mijn graf in te slaan", denk ik niet dat ik bij opa een kerstparty ga hebben. En zonder party geen afterparty.
Er is wel een eettafel, alleen geen tv in de eetkamer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top idee.
[..]
Hoe doe je dat zonder eettafel?
Ik hoorde Oop iets mompelen over rattenkorrels. Zal wel toeval zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:57 schreef Jian het volgende:
Oop wij zijn met een stuk of 10 hè, dat je daar rekening mee houdt met de bestelling
Kerstdiner zonder tv, sjeezusquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is wel een eettafel, alleen geen tv in de eetkamer.:)
Is dat misschien het toilet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is wel een eettafel, alleen geen tv in de eetkamer.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Jou slaat-ie het graf niet in hoor, maar voor "Skroets" wil hij de kuil desnoods nog zelf graven
60 Gert, 60! En Mootie en ik hebben gemeen dat we niet van vet houden.quote:
Ja voor Scrutz, mootie en bq, mij mag ie welquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoorde Oop iets mompelen over rattenkorrels. Zal wel toeval zijn
En jij komt er al helemaal goed af: jij hoeft alleen maar op een perkpaaltje te gaan zitten..quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat misschien het toilet?
[..]
Leugenaar.
Scheelt toch weer een stoel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En jij komt er al helemaal goed af: jij hoeft alleen maar op een perkpaaltje te gaan zitten..
Bij wijze van spreken natuurlijk ..... hij laat oma het doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:37 schreef mootie het volgende:
Opa die een kuil graaft. Zie je het voor je?
Dat was Mootie tochquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En jij komt er al helemaal goed af: jij hoeft alleen maar op een perkpaaltje te gaan zitten..
Nee, nee, mootie gaat op een gepekelde (? tsja) staak op de boulevardquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was Mootie tochgaat nog druk worden op die paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |