Is dat in jouw geval dan nodig, Nallie? Meen een zeer slanke Nallie te hebben gezien tussen de New Yorkse dwergjes...quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:44 schreef Nallie het volgende:
Pinguin
Ik heb alweer geen zin in mn ochtend T, ik leer t wel, minder vreten
Haha ja dan ben ik wel lang ineensquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is dat in jouw geval dan nodig, Nallie? Meen een zeer slanke Nallie te hebben gezien tussen de New Yorkse dwergjes...
Ah zo, dan is niet ontbijten inderdaad makkelijk want dan komt het wat later pas echt op gang. Kunt ook KH-loos beginnen 's ochtends zoals in dat onderzoek van Perr wordt vermeld, neem aan dat de >30 BMI mannen ook last hebben/hadden van teveel hongerquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ja dan ben ik wel lang ineens
Nee, maar ik wil niet de hele dag eten om t eten, maar gewoon naar behoefte zeg maar.
En soms heb ik echt de hele dag honger, alleen omdat ik nu ruggegraat gekweekt hebgaat t beter merk ik
Ik ontbijt wel hoor! En veul ook. Havermoutquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah zo, dan is niet ontbijten inderdaad makkelijk want dan komt het wat later pas echt op gang. Kunt ook KH-loos beginnen 's ochtends zoals in dat onderzoek van Perr wordt vermeld, neem aan dat de >30 BMI mannen ook last hebben/hadden van teveel honger
Volgens mij schreef ze laatst juist dat ze nu weer echt ermee aan de slag ging, het afvallen dan...quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt gelijk! Misschien omdat ze niet kan sporten dat ze er beetje de pee in heeft?
gek, voor mij vult havermout bijna niet, maar ik heb gemerkt dat ik het op brood red tot de lunch..quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ontbijt wel hoor! En veul ook. Havermoutmaar dat vult ook goed dat ik dus langer geen honger heb. Zonder ontbijt functioneer ik 0
dat vroeg ik me ook af, in de sportschool, toen ik op de stepper stond. Ik moest gelijk aan vik denken!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef the85mc het volgende:
Lijstje:
O 2bth rosbief, tomaten, klein handje noten
T: 2 cappuccino, banaan
L 3 bth pindakaas, kip,
T 2 handjes noten
D weet nog niet, ga bij vrienden eten.
he wat ik me afvroeg, vik is hier ook al een tijdje niet meer he? Of heb ik haar posts gemist?
Heeft XM dus ook, terwijl ik net als Nall het er lang op volhoud.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gek, voor mij vult havermout bijna niet, maar ik heb gemerkt dat ik het op brood red tot de lunch..
Dat laatste. En dan heb ik anderhalf uur later echt ENORME trek. Ik vind het alleen echt superlekker, dus neem het eigenlijk alleen nog in het weekend, als ik later opsta en weer snel kan lunchenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar doen jullie 3 lousy schepjes havermout erin, of maak je een brei waarin de lepel rechtop blijft staan?
Dat is maar het minimale of niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef Skoap het volgende:
Nog 5 kilo eraf en ik ben weer op het gewicht voor mijn zwangerschap.
Ik ben (helaas) gestopt met BV geven, dat lukte maar niet. Deze week heeft mijn man (eindelijk) ook vakantie. De eerste keer pas nadat ik bevallen ben. Leve onze werkgever *not* (na de bevalling had hij wel 2 hele dagen vrij...) Na deze week ga ik ook maar eens weer wat meer op mijn eten letten. Ben er alleen nog niet uit of ik weer low-carb ga doen of daar nog even mee wacht.
1 deel havermout op 2 delen melk en dan koken, nog net geen brei waar de lepel rechtop in blijft staan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar doen jullie 3 lousy schepjes havermout erin, of maak je een brei waarin de lepel rechtop blijft staan?
dat laatste! ik doe meestal 2/3 melk en 1/3 havermout...quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even schaamteloos gejat van Greys op FB
[ afbeelding ]
Dat zegt me nog steeds niet zoveelquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenland/2956869/badr-hari-weer-opgepakt.html
Dat zou heel goed kunnen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik ook niet. zal er wel mee te maken hebben dat we niet in NL wonen!
En estelle is dan z'n vriendin ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Badr mocht vrij, op voorwaarde dat ie geen horecagelegenheden zou bezoeken, maar ging zowat daags na zn vrijlaten lekker een broodje eten met Estelletje. Niet zo slim.
quote:
Omdat t vanochtend op t nieuws was en dat kijk ik altijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Ik snapte hem eerst ook niet, maar wist ik veel dat die gast een broodje eet met z'n vriendin. Waarom zou je dat soort info in vredesnaam in je hersens willen? Vervuiling
Dat. Het was niet te missen op nu.nl en nos.nl. En de radio. En tv.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omdat t vanochtend op t nieuws was en dat kijk ik altijd
Dat vind ik dan weer wel nuttig, wie weet wanneer je dat nodig hebt!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:10 schreef MarMar het volgende:
Ach ja, zo weet ik ook hoe je een bulldozer over een heuvel moet rijden... ZINLOZE INFO mijn brein zit er vol mee!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat. Het was niet te missen op nu.nl en nos.nl. En de radio. En tv.
Pff lekkere werkgever iddquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef Skoap het volgende:
Nog 5 kilo eraf en ik ben weer op het gewicht voor mijn zwangerschap.
Ik ben (helaas) gestopt met BV geven, dat lukte maar niet. Deze week heeft mijn man (eindelijk) ook vakantie. De eerste keer pas nadat ik bevallen ben. Leve onze werkgever *not* (na de bevalling had hij wel 2 hele dagen vrij...) Na deze week ga ik ook maar eens weer wat meer op mijn eten letten. Ben er alleen nog niet uit of ik weer low-carb ga doen of daar nog even mee wacht.
dit was op het nieuws? argh, wat vreselijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omdat t vanochtend op t nieuws was en dat kijk ik altijd
Ha!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:10 schreef MarMar het volgende:
Ach ja, zo weet ik ook hoe je een bulldozer over een heuvel moet rijden... ZINLOZE INFO mijn brein zit er vol mee!
NEE!!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ha!
Maar weer je ook hoe je een heuvel over een bulldozer moet rijden?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Niet, want een heuvel kan helemaal niet rijden
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Niet, want een heuvel kan helemaal niet rijden
Waaaarom dan!!?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
En toen moest Mr.Mo wellicht/waarschijnlijk tóch nog weer presenteren in JANUARI. GODVERDEGODVERhet zit ook gewoon NIET mee.
^^ maar dan met minder a'squote:Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waaaarom dan!!?![]()
voor jou en meneer Wolf.
Knor, zeg dan niet eerst dat het goed is zo, zegquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hadden eerst toegezegd dat 't zo prima was, maar daar komen ze op terug omdat de voor de onderwijscontrolecommissie niet af mogen wijken van de procedure, maar ze gáán nog proberen om het bij de examencommissie aan te vechten, maar geven dat een kleine kans. Ik hoop zó dat die kleine kans genoeg is.
In het gebouw waar mijn sportschool zit zit ook een fysiotherapeut. Maar thanks.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef V1z0R het volgende:
DaD, dit iets waar je naar zou kunnen kijken?
http://www.fysiosportiefgroningen.nl
Kans dat het nog vergoed word ook.
quote:
Is echt heel lekker, sinds ik dat doe lust ik zalmquote:
Wat een reacties in dat topic zegquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Voor als men nog zin heeft in een die/dat koe!
SEX / Vriendin dat misbruikt geweest is
Ja, dacht ook al dat je sojasaus bedoelde. Heb zoiets wel eens bij de Japanner gegeten, misschien thuis ook maar eens proberen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is echt heel lekker, sinds ik dat doe lust ik zalmMaar ik schreef ketjap maar ik bedoel Kikoman soja
Dat maakt het leuk om te lezenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat een reacties in dat topic zeg
't Ging me vooral om de TTquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat een reacties in dat topic zeg
Cutequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Buren hebben een katje, een kitten..wat een schatje
maar hij zit vooral heel de dag buiten en zodra hij me ziet dan zit hij zowat in m'n nek om aandacht te vragen
MUST RESIST.
Banaan, mandarijn, deeg om de kibbeling, neem aan dat je stamppot op hebt, aardappelen zijn ook carbs en de cheesecake zit vast wel suiker in... Carbs, they're everywherequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:
vandaag weinig carbs op
![]()
![]()
Lijstje:
O: banaan, koffie verkeerd
T: mandarijn, 6 cherry tomaatjes
L: kibbeling, glas karnemelk
T: mandarijn, koffie verkeerd, paar plakjes kaas
D: zuurkool met spekjes en worst
T: zelfgemaakte cheesecake
Morgen weer sporten en dan als lunch salade. Ik ben tevreden
Naja... weinig is natuurlijk een subjectief en persoonlijke beoordeling van de hoeveelheidquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Banaan, mandarijn, deeg om de kibbeling, neem aan dat je stamppot op hebt, aardappelen zijn ook carbs en de cheesecake zit vast wel suiker in... Carbs, they're everywhere.
Mja minder dan andersquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Banaan, mandarijn, deeg om de kibbeling, neem aan dat je stamppot op hebt, aardappelen zijn ook carbs en de cheesecake zit vast wel suiker in... Carbs, they're everywhere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |