En als je een en ander goed hebt gevolgd, kun je waarnemen dat ik het ook weleens over sport heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu naar de sportschool! Toch bedankt
Er zitten ook goeie dingen aan de kerk. Niet dat hele geloof met al die rituele enzo. Als je de rituele weghaalt blijft er weinig over van het hele geloof. Maar de gemeenschap is wel een goede kant van de kerk. Mensen om je heen etc.quote:
Dat klopt wel denk ik, mensen vinden eeuwige vrijgezellen maar raar, en ergens is daar wel wat voor te zeggen. Maar het lijkt mij ook niet de bedoeling dat je je leven naar een gefixeerd draaiboek moet leven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
En ergens hoort een relatie daar ook bij, naar mijn gevoel.
De gebouwen zelf zijn ook prachtig natuurlijk. En glas-in-lood is een kunst opzich.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:48 schreef Auti het volgende:
Ik heb ook weinig met kerken. Kerkorgels vind ik wel mooi, dat dan weer wel.
Uiteindelijk wil bijna iedereen gewoon huisje boompje beestje, ook mensen die hard roepen dat ze dat niet willen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat klopt wel denk ik, mensen vinden eeuwige vrijgezellen maar raar, en ergens is daar wel wat voor te zeggen. Maar het lijkt mij ook niet de bedoeling dat je je leven naar een gefixeerd draaiboek moet leven.
Ook dat!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
De gebouwen zelf zijn ook prachtig natuurlijk. En glas-in-lood is een kunst opzich.
Wederom een feit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil bijna iedereen gewoon huisje boompje beestje, ook mensen die hard roepen dat ze dat niet willen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil bijna iedereen gewoon huisje boompje beestje, ook mensen die hard roepen dat ze dat niet willen.
Lieve Specularium, kun je alsjeblieft je PI wijzigen in de standaardvariant? Ik krijg bij elke post het gevoel dat je je voor de trein wil gooien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Same here, heel het geloof an sich heb ik niets mee (nooit gehad ook). De gebouwen en kunst vind ik vaak wel tofquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:48 schreef Auti het volgende:
Ik heb ook weinig met kerken. Kerkorgels vind ik wel mooi, dat dan weer wel.
Mmmh....hard roepen dat ze dat niet willen is 1. Dat eigenlijk wel willen is 2.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |