Ik ga geloof je.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
29. Voor je het weet ga ben je bijna 40 TS. Geloof me.
quote:
quote:
Ik kwam na een jaar House kijken er pas achter dat Hugh Laurie die grappige Engelsman is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:24 schreef Ezio het volgende:
Nog een trouwens: ik kwam er pas een paar jaar geleden, toen ik naar Finland verhuisde, achter dat Lapland geen land is
ik moet bij die naam altijd aan nils holgersson denkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:24 schreef Ezio het volgende:
Nog een trouwens: ik kwam er pas een paar jaar geleden, toen ik naar Finland verhuisde, achter dat Lapland geen land is
Daar kwam ik ook pas later achter jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kwam na een jaar House kijken er pas achter dat Hugh Laurie die grappige Engelsman.
Ik had die link gewoon totaal niet gelegd.
Wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kwam na een jaar House kijken er pas achter dat Hugh Laurie die grappige Engelsman.
Ik had die link gewoon totaal niet gelegd.
In Black Adder en in The Young Ones was hij nog een stuk jonger, heb toen een tijd niks meer van hem gezien tot Housequote:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik je zin niet helemaal begreepquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
In Black Adder en in The Young Ones was hij nog een stuk jonger, heb toen een tijd niks meer van hem gezien tot House
Serieus dude? Gaat dat zo snel? 40 lijkt zo ver weg...quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
29. Voor je het weet ga ben je bijna 40 TS. Geloof me.
Dat wist ik dan weer wel :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kwam na een jaar House kijken er pas achter dat Hugh Laurie die grappige Engelsman is.
Ik had die link gewoon totaal niet gelegd.![]()
Nu wel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik je zin niet helemaal begreep
Ja, maar het was niet mijn schuld. Er ontbreekt een woord!quote:
Dat is wel heel erg. Dat wist ik zelfs nog.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:43 schreef Xlarge het volgende:
Ik kwam er pas na 35 jaar oid achter dat een elftal altijd uit 11 mensen bestond.
De spelers van een volleybal of handbalteam noemde ik ook altijd een elftal![]()
Het is nu ook niet zo dat ik zo wereldvreemd ben, ik beschouw mijzelf zelfs als aardig ontwikkeld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:46 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg. Dat wist ik zelfs nog.
Niet meer, had ik al aangepast.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet mijn schuld. Er ontbreekt een woord!
Geeft toch niet. Ik leg ook weleens de link niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het is nu ook niet zo dat ik zo wereldvreemd ben, ik beschouw mijzelf zelfs als aardig ontwikkeld.
Ik had die link echter nog nooit gelegd.
Vreemd hè
Hugh Laurie was ook een van de boeven in 101 dalmatiërsquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet meer, had ik al aangepast.
Damn, totaal langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hugh Laurie was ook een van de boeven in 101 dalmatiërs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |