als ze je wel accepteerd durf je er ook niks mee, maar kun je wel trots zijn op een kleine stap die je neemtquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik durf het niet echtIk zou het pijnlijk vinden als ze me niet accepteert.
Dat is ook pijnlijk, maar daar kom je wel overheen.quote:zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
En nu schiet je nog minder op. Nu zit jij steeds met haar in je gedachten en doe jij niks. Er gebeurt dus gewoon 0,0. Als je wel wat doet kun je morgen met haar aan het praten zijn of op zoek gaan naar een ander..quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Zelfs als je het niet gedaan hebt en je gaat uit van donkerste scenario valt het al heel erg meequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb er trouwens een trucje voor doe het en reken op het ergste scenario gewoon voor jezelf en dan valt het vaak als je het gedaan heb hartstikke mee.
Ik heb geen humorquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:51 schreef Phunked het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder. Versier met je humor, maskeer met je lach. Je hoeft geen topmodel te zijn om succes te hebben.
Juist legt de druk af van het rampscenario en ga je voor jezelf ook relativeren wat je zou doen in het rampscenario en kom je vaak er gewoon achter van ok ik zit te mutsen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs als je het niet gedaan hebt en je gaat uit van donkerste scenario valt het al heel erg mee
Hoe hossel ik mensen met mijn zelfkennis dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:13 schreef Phunked het volgende:
[..]
Zelfkennis is ook een mooie eigenschap, buit het uit.
Zoals exen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Joh , dat is een beetje onzin, gewoon doen en als ze het niet accepteert dan is dat toch ook geen ramp. Ik heb ook weleens vriendenverzoeken gestuurd naar mensen die het niet accepteerden maar als ik ze toevallig ergens tegenkom verandert er niet veel en trouwens ik begrijp het heus wel als mensen me niet accepteren omdat ik er sommige mensen ook niet op wil hebben.
Nou dan weet je eigen sterken punten en minder sterke punten dus kan je goede punten uitbuiten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe hossel ik mensen met mijn zelfkennis dan?
Neem een zoutinjectie-spuit mee, heb je die mossel zo open.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik vind je een hork, maar je past zo best wel bij me. Daten?'quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik nodig exen niet uit , dat is niet slim. Maar ook gewoon sommige mensen die ik wel eens zie ben ik ook selectief in omdat sommige achteraf de boel onderflooden met persoonlijke info waar ik niet altijd op zit te wachten. En dan heb ik sommige mensen liever die leuk af en toe als kennis wat mee drink dan dat ik hun hele priveleven op facebook wil zien. Ik weet eigenlijk ook niet of ik iemand die ik echt leuk vind ook in mijn vriendenlijst wil hebben omdat ik voor mezelf nogal prive ben ik liever de persoon zelf zie en ik ook toch dingen voor mezelf wil houden.quote:
Als je nogal aan je privacy gehecht bent en veel dingen voor jezelf wil houden, zou ik geen facebookprofiel nemen. Er zijn zat andere manieren om met iemand in contact te blijven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, ik nodig exen niet uit , dat is niet slim. Maar ook gewoon sommige mensen die ik wel eens zie ben ik ook selectief in omdat sommige achteraf de boel onderflooden met persoonlijke info waar ik niet altijd op zit te wachten. En dan heb ik sommige mensen liever die leuk af en toe als kennis wat mee drink dan dat ik hun hele priveleven op facebook wil zien. Ik weet eigenlijk ook niet of ik iemand die ik echt leuk vind ook in mijn vriendenlijst wil hebben omdat ik voor mezelf nogal prive ben ik liever de persoon zelf zie en ik ook toch dingen voor mezelf wil houden.
Ik heb wel een profiel en ben gewoon selectief wie ik erop laat en wie niet en ik zet er vaak geen al te persoonlijke dingen op. Maar dus met de degene die ik leuk vind ben ik op een andere manier in contact .quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je nogal aan je privacy gehecht bent en veel dingen voor jezelf wil houden, zou ik geen facebookprofiel nemen. Er zijn zat andere manieren om met iemand in contact te blijven.
Nou ja, een ex uitnodigen lijkt me niet direct onverstandig. Ligt er maar net aan wat de geschiedenis tussen jullie is en of jullie "over elkaar heen zijn".
In principe hoeft er niet zoveel op te staan. Je eigen privacy heb je in de hand, simpel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je nogal aan je privacy gehecht bent en veel dingen voor jezelf wil houden, zou ik geen facebookprofiel nemen. Er zijn zat andere manieren om met iemand in contact te blijven.
Nou ja, een ex uitnodigen lijkt me niet direct onverstandig. Ligt er maar net aan wat de geschiedenis tussen jullie is en of jullie "over elkaar heen zijn".
Zo zie ik dat ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In principe hoeft er niet zoveel op te staan. Je eigen privacy heb je in de hand, simpel.
Jij lijkt me een moeilijk persoon. No offence natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |