abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119328117
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je haar al toegevoegd?
Ik durf het niet echt :) Ik zou het pijnlijk vinden als ze me niet accepteert.
pi_119328230
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef benzin het volgende:

[..]

als ze je wel accepteerd durf je er ook niks mee, maar kun je wel trots zijn op een kleine stap die je neemt
pi_119328234
Joh , dat is een beetje onzin, gewoon doen en als ze het niet accepteert dan is dat toch ook geen ramp. Ik heb ook weleens vriendenverzoeken gestuurd naar mensen die het niet accepteerden maar als ik ze toevallig ergens tegenkom verandert er niet veel en trouwens ik begrijp het heus wel als mensen me niet accepteren omdat ik er sommige mensen ook niet op wil hebben.
pi_119328247
quote:
0s.gif zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is ook pijnlijk, maar daar kom je wel overheen.
Waarom zou ze je niet accepteren als ze wel met je praat?
pi_119328305
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef benzin het volgende:

[..]

En nu schiet je nog minder op. Nu zit jij steeds met haar in je gedachten en doe jij niks. Er gebeurt dus gewoon 0,0. Als je wel wat doet kun je morgen met haar aan het praten zijn of op zoek gaan naar een ander..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_119328407
Ik heb er trouwens een trucje voor doe het en reken op het ergste scenario gewoon voor jezelf en dan valt het vaak als je het gedaan heb hartstikke mee.
pi_119328436
Beauty is in the eye of the beholder. Versier met je humor, maskeer met je lach. Je hoeft geen topmodel te zijn om succes te hebben. :)
Ok, doei!
pi_119328647
Jullie hebben gelijk. Ik ga het proberen :)
pi_119329006
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb er trouwens een trucje voor doe het en reken op het ergste scenario gewoon voor jezelf en dan valt het vaak als je het gedaan heb hartstikke mee.
Zelfs als je het niet gedaan hebt en je gaat uit van donkerste scenario valt het al heel erg mee :D
pi_119329109
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:51 schreef Phunked het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder. Versier met je humor, maskeer met je lach. Je hoeft geen topmodel te zijn om succes te hebben. :)
Ik heb geen humor ;(
pi_119329183
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb geen humor ;(
Ik heb geen lach ;(
pi_119329200
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb geen humor ;(
Zelfkennis is ook een mooie eigenschap, buit het uit.
Ok, doei!
pi_119329204
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zelfs als je het niet gedaan hebt en je gaat uit van donkerste scenario valt het al heel erg mee :D
Juist legt de druk af van het rampscenario en ga je voor jezelf ook relativeren wat je zou doen in het rampscenario en kom je vaak er gewoon achter van ok ik zit te mutsen.
pi_119329236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb geen lach ;(
Ellende allemaal idd.
Ok, doei!
pi_119329271
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:13 schreef Phunked het volgende:

[..]

Zelfkennis is ook een mooie eigenschap, buit het uit.
Hoe hossel ik mensen met mijn zelfkennis dan?
pi_119329288
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Joh , dat is een beetje onzin, gewoon doen en als ze het niet accepteert dan is dat toch ook geen ramp. Ik heb ook weleens vriendenverzoeken gestuurd naar mensen die het niet accepteerden maar als ik ze toevallig ergens tegenkom verandert er niet veel en trouwens ik begrijp het heus wel als mensen me niet accepteren omdat ik er sommige mensen ook niet op wil hebben.
Zoals exen bijvoorbeeld?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119329311
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou dan weet je eigen sterken punten en minder sterke punten dus kan je goede punten uitbuiten.
pi_119329339
quote:

[..]

Neem een zoutinjectie-spuit mee, heb je die mossel zo open.
Ok, doei!
pi_119329413
quote:

[..]

'Ik vind je een hork, maar je past zo best wel bij me. Daten?'
pi_119329504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zoals exen bijvoorbeeld?
Nee, ik nodig exen niet uit , dat is niet slim. Maar ook gewoon sommige mensen die ik wel eens zie ben ik ook selectief in omdat sommige achteraf de boel onderflooden met persoonlijke info waar ik niet altijd op zit te wachten. En dan heb ik sommige mensen liever die leuk af en toe als kennis wat mee drink dan dat ik hun hele priveleven op facebook wil zien. Ik weet eigenlijk ook niet of ik iemand die ik echt leuk vind ook in mijn vriendenlijst wil hebben omdat ik voor mezelf nogal prive ben ik liever de persoon zelf zie en ik ook toch dingen voor mezelf wil houden.
pi_119329843
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee, ik nodig exen niet uit , dat is niet slim. Maar ook gewoon sommige mensen die ik wel eens zie ben ik ook selectief in omdat sommige achteraf de boel onderflooden met persoonlijke info waar ik niet altijd op zit te wachten. En dan heb ik sommige mensen liever die leuk af en toe als kennis wat mee drink dan dat ik hun hele priveleven op facebook wil zien. Ik weet eigenlijk ook niet of ik iemand die ik echt leuk vind ook in mijn vriendenlijst wil hebben omdat ik voor mezelf nogal prive ben ik liever de persoon zelf zie en ik ook toch dingen voor mezelf wil houden.
Als je nogal aan je privacy gehecht bent en veel dingen voor jezelf wil houden, zou ik geen facebookprofiel nemen. Er zijn zat andere manieren om met iemand in contact te blijven.
Nou ja, een ex uitnodigen lijkt me niet direct onverstandig. Ligt er maar net aan wat de geschiedenis tussen jullie is en of jullie "over elkaar heen zijn".
pi_119329965
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als je nogal aan je privacy gehecht bent en veel dingen voor jezelf wil houden, zou ik geen facebookprofiel nemen. Er zijn zat andere manieren om met iemand in contact te blijven.
Nou ja, een ex uitnodigen lijkt me niet direct onverstandig. Ligt er maar net aan wat de geschiedenis tussen jullie is en of jullie "over elkaar heen zijn".
Ik heb wel een profiel en ben gewoon selectief wie ik erop laat en wie niet en ik zet er vaak geen al te persoonlijke dingen op. Maar dus met de degene die ik leuk vind ben ik op een andere manier in contact .
pi_119330250
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

In principe hoeft er niet zoveel op te staan. Je eigen privacy heb je in de hand, simpel. :)
pi_119330326
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In principe hoeft er niet zoveel op te staan. Je eigen privacy heb je in de hand, simpel. :)
Zo zie ik dat ook
pi_119330413
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zo zie ik dat ook
Jij lijkt me een moeilijk persoon. No offence natuurlijk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')