Nouja dat is het ook en sommige mensen hebben dat gewoon een beetje te vaak helaas..quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Soms zijn het juist de types waar je soms dacht qua uiterlijk niet voor te vallen dat het uiteindelijk toch word.
Maar soms is het wel dat iemand qua uiterlijk je type niet en qua innerlijk ook niet en je weet dan ook dat het niet zal worden en dan haak ik af.
Mijn probleem is ook niet het contact met vrouwen, mijn probleem is wat ik er daarna mee doe. Maar gelukkig hebben we daar er nog eentje van:quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet vrouwen wel te boeien
Dat is sowieso positief. Genoeg mensen die dat niet eens lukt
Dus ik ben niet de enige. Maar dat is voor een ander topic, en niet deze.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal worden het dan scharrels en na een korte tijd heb ik het wel weer gezien
Daar hebben we heul geen topic voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
ben niet de enige. Maar dat is voor een ander topic, en niet deze.
Het is dan ook nauwelijks een probleem te noemen, het hoort sowieso niet hier thuisquote:
Ja en nee. Het eindigt altijd met iemand moeten afwijzen. En dan neem ik me weer voor om het even te laten zitten, maar dan ga je toch weer daten en kom je uiteindelijk weer in zo'n situatie terecht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef debeterebob het volgende:
Beetje aankloten met vrouwenn is ook leuk
Ja net als met bier drinkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is dan ook nauwelijks een probleem te noemen, het hoort sowieso niet hier thuis
[..]
Ja en nee. Het eindigt altijd met iemand moeten afwijzen. En dan neem ik me weer voor om het even te laten zitten, maar dan ga je toch weer daten en kom je uiteindelijk weer in zo'n situatie terecht.
Ik ben blij dat je dit op je eigen referentiekader weer te betrekkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja net als met bier drinkenJe weet dat je uiteindelijk toch wel weer een keer zat gaat worden
Het moet immers ook begrijpelijk zijn voor maagdjes die achter hun computer blikken bier naar binnen werken om alles maar te vergetenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit op je eigen referentiekader weer te betrekken
Yesh nu kan ik weer doen alsof ik pech heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar dat is wel het punt waar mannen als faxie en voorheen ook bartholomeus bijv tegen aan lopen. Dikke pech en verschil van smaak
uiteraard!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Yesh nu kan ik weer doen alsof ik pech heb.
Kan je ook als pech zienquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die ervan uitgaan dat ze pech hebben_!
Het overgrote deel hier probeert het niet eens
Het 'Benzin-complex'quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pech dat je geboren bent met een gebrek aan ballen?
Ik denk niet dat ik pech heb trouwens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Zeg.. Ik wou het proberen vanmorgen hoor! Maar kreeg de kans niet toen ik naast der zat in de trein, achter der zat in de tram en tegen der aan stond in de bus....quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Nogal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:00 schreef Kevin24 het volgende:
Ik realiseer me dat ik nu wel overkom als stalkende pervert door bovenstaande post..allemaal per toeval hoor.
Sinds wanneer ga jij met de bus danquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:00 schreef Kevin24 het volgende:
Ik realiseer me dat ik nu wel overkom als stalkende pervert door bovenstaande post..allemaal per toeval hoor.
Ik ken ze. Dat is lulliger dan zo'n gast die niet eens probeert.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Alsmaar pech is overdrevenMaar het is een combinatie van factoren. En zelfs als je probeert etc. heb je nog de mogelijkheid dat het meisje in kwestie gewoon niet geinteresseerd is want.. En dat is dan wel weer dikke pech
Sinds die stomme tram niet verder rijd... dan moet ik overstappen op de bus voor 1 halte (doe er dan ook +- 20 minuten langer overquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga jij met de bus dan
Jij staat toch in een hoekje verstopt dus dat is niet zo ergquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:04 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Sinds die stomme tram niet verder rijd... dan moet ik overstappen op de bus voor 1 halte (doe er dan ook +- 20 minuten langer over)
*ik zat/stond overal als eerste hoor
Hij wou proberen 'hoi' te zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij staat toch in een hoekje verstopt dus dat is niet zo ergWat wilde je proberen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |