Kuthippies.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef formerjellybean het volgende:
if you can't say anything nice don't say nothing at all.
Mwah, niet mee eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook_gek grijpt elke mogelijkheid aan om hem de grond in te trappen onder het mom van 'confronteren met de waarheid', terwijl hij zich gewoon ergert aan Benzin en die frustratie kwijt moet. Dat is echt niet voor het belang van Benzin, puur eigenbelang.
Als ik 2 meisjes had die al mijn gevechten voor me vochten zou ik ook helemaal niets meer uitvoeren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:04 schreef AlexanderC het volgende:
Benzin zou ook wel wat voor zichzelf mogen opkomen
Alleen in dit geval heeft hij dus wel een advies opgevolgd. En daar wordt hij dan ook weer op aangesproken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
Als dat dan consequent in de wind wordt geslagen dan vind ik dat ondankbaar, minachtend en hoogst onbeschoft. En daar mag iemand best op aangesproken worden.
Dat denk ik ook wel maar aangezien het vaak een hele groep is kan ik me voorstellen dat dat wat moeilijker voor hem is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:04 schreef AlexanderC het volgende:
Benzin zou ook wel wat voor zichzelf mogen opkomen
Nee hoor, dat hij eindelijk wat gedaan heeft is te prijzen. Maar dat hij daarna alweer in druilmode schiet dat het niet gelijk al werkt schiet gewoon niet op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Alleen in dit geval heeft hij dus wel een advies opgevolgd. En daar wordt hij dan ook weer op aangesproken.
Ja maar ik denk dat dat het punt , Benzin is anders en daar hebben ze moeite mee, want ik denk heel eerlijk dat het niet gaat om Benzin maar gewoon moeite hebben met alles wat anders is dan hun en hun denkwijze.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Alleen in dit geval heeft hij dus wel een advies opgevolgd. En daar wordt hij dan ook weer op aangesproken.
We kunnen wel mensen aan gaan wijzen die misschien een beetje kort door de bocht reageren, maar we zijn al 2 jaar op die jongen in aan het praten. God verhoede dat hij een keertje het meest simpele advies op heeft gevolgd! Dat het voor hem een enorme stap is, is ontegenzeggelijk waar. Maar ik ga hem niet op zijn schouders kloppen, dit had hij al twee jaar geleden kunnen doen. Moeten doen zelfs.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon bijzonder simplistisch aan het generaliseren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat dat het punt , Benzin is anders en daar hebben ze moeite mee, want ik denk heel eerlijk dat het niet gaat om Benzin maar gewoon moeite hebben met alles wat anders is dan hun en hun denkwijze.
Nou, ik heb geen druilmode gezien, alleen wat (misschien ijdele) hoop dat ze hem misschien toch nog zal accepteren. Kan ik me ook best voorstellen. Snap dan ook niet helemaal waarom meteen zo'n hoop mensen weer over hem heen vallen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hij eindelijk wat gedaan heeft is te prijzen. Maar dat hij daarna alweer in druilmode schiet dat het niet gelijk al werkt schiet gewoon niet op.
Oh ja, jij weet het allemaal zo goedquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat dat het punt , Benzin is anders en daar hebben ze moeite mee, want ik denk heel eerlijk dat het niet gaat om Benzin maar gewoon moeite hebben met alles wat anders is dan hun en hun denkwijze.
Niet zo zeer over hem heen, maar over straw, die gelijk de redster op de witte ezel moet spelen als iemand zegt dat de kans bijzonder klein is dat ze hem nog zal accepteren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:14 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen druilmode gezien, alleen wat (misschien ijdele) hoop dat ze hem misschien toch nog zal accepteren. Kan ik me ook best voorstellen. Snap dan ook niet helemaal waarom meteen zo'n hoop mensen weer over hem heen vallen.
Omdat dit al meer dan twee jaar loopt. En in die twee jaar is dit de eerste stap die hij gezet heeft. Zelfs een ernstig comapatiënt boekt in die periode meer vooruitgang.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:14 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen druilmode gezien, alleen wat (misschien ijdele) hoop dat ze hem misschien toch nog zal accepteren. Kan ik me ook best voorstellen. Snap dan ook niet helemaal waarom meteen zo'n hoop mensen weer over hem heen vallen.
Nee , heel eerlijk dat is mijn ervaring met dit topic want laten we heel eerlijk zijn dit is niet alleen met Benzin gebeurd , er zijn er meer geweest. Ik kan er meerdere opnoemen waar dit bij gebeurd is .quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon bijzonder simplistisch aan het generaliseren.Jammer.
Ehr, nee hoor, Benzin zag het juist positief in en dacht dat er misschien nog wel een andere reden kon zijn waarom ze niet geaccepteerd had. Vervolgens boorde ook_gek die hoop de grond in door te zeggen dat hij zichzelf in de maling aan het nemen was, en daar reageerde straw imho terecht boos op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo zeer over hem heen, maar over straw, die gelijk de redster op de witte ezel moet spelen als iemand zegt dat de kans bijzonder klein is dat ze hem nog zal accepteren.
De kans is ook groot dat hij zichzelf in de maling neemt. De meeste mensen hadden allang geaccepteerd, dat is nou eenmaal zo. Dan kan hij zichzelf wel voorhouden dat het een andere oorzaak heeft en dat is natuurlijk niet uit te sluiten, maar als iemand hem de realiteit voorhoudt dan hoeft de persoon in kwestie daar niet tegen in bescherming genomen te worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:16 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ehr, nee hoor, Benzin zag het juist positief in en dacht dat er misschien nog wel een andere reden kon zijn waarom ze niet geaccepteerd had. Vervolgens boorde ook_gek die hoop de grond in door te zeggen dat hij zichzelf in de maling aan het nemen was, en daar reageerde straw imho terecht boos op.
En je kent mij zo goed dat je alles weet over mijn beoordelingsver vermogen ?? ik dacht het niet .quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, jij weet het allemaal zo goed
Sorry hoor, maar nu heb ik toch even zin om uit mijn slof te schieten. Waar haal je het idee vandaan dat ik hier alleen maar zit om die jongen af te zeiken!? Ik heb verdomme het equivalent van hele boeken volgeschreven om die jongen weer op het juiste pad te brengen. Dit is allemaal terzijde geschoven en er is niets mee gedaan. Kan het mij dan misschien vergeven worden dat ik cynisch ben!?
Dan zit ik er dus echt niet op te wachten dat een vrouw die hier meermalen weinig blijk heeft gegeven van een goed beoordelingsvermogen mij even de les komt lezen.
Kom op zeg, wie denk je wel dat je voor je hebt!
Heb je enig idee hoe lang wij al in dit topic zitten? hoeveel we hebben geprobeerd te helpen? en vooral mensen als myst die keer op keer positief hebben bijgedragen, geduldig zijn geweest, echt hun best hebben gedaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , heel eerlijk dat is mijn ervaring met dit topic want laten we heel eerlijk zijn dit is niet alleen met Benzin gebeurd , er zijn er meer geweest. Ik kan er meerdere opnoemen waar dit bij gebeurd is .
Tja, en ik vind dat dus onnodig. Hij krijgt zo vaak naar zijn hoofd gesmeten dat hij zo'n negatieve instelling heeft. En nu was hij een keer positief, en dan is het weer niet goed, dan moet hem de "realiteit" weer voorgehouden worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De kans is ook groot dat hij zichzelf in de maling neemt. De meeste mensen hadden allang geaccepteerd, dat is nou eenmaal zo. Dan kan hij zichzelf wel voorhouden dat het een andere oorzaak heeft en dat is natuurlijk niet uit te sluiten, maar als iemand hem de realiteit voorhoudt dan hoeft de persoon in kwestie daar niet tegen in bescherming genomen te worden.
Ik lees hier al langer mee, lang genoeg om te weten dat ik mij door jou niet op één hoop laat vegen met mensen die hier alleen maar komen om in te hakken op zielige mensen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En je kent mij zo goed dat je alles weet over mijn beoordelingsver vermogen ?? ik dacht het niet .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |