Het staat extra groot in je beeld, je krijgt een push bericht op je telefoon en het brand rood boven in je schem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat zou doen en ze zou dan actief geweest zijn, dan zegt dat niets. Misschien heeft ze niet goed gekeken tussen haar uitnodigingen en hem laten staan of heeft ze alleen snel even naar iets gekeken.
Je hoeft niet zo lullig te doen. Benzin is inderdaad wat naief, maar het zou niet voor het eerst zijn dat een vriendschapsverzoek pas een week later geaccepteerd wordt. Wrijf het er niet zo in, het was een moeilijke stap voor hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het staat extra groot in je beeld, je krijgt een push bericht op je telefoon en het brand rood boven in je schem.
Je moet wel extreem blind zijn om het niet op te merken.
Maar prima, blijf je zelf lekker in de maling nemen.
Dit is nu precies de reden dat je al jaren lang stil staat. Wachten en naif zijn.
Top instelling!
Alles wat Benzin doet is een moeilijke stap voor hem en moeten we supe blij om zijn voor hem. Begin zwaar vermoeind te worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo lullig te doen. Benzin is inderdaad wat naief, maar het zou niet voor het eerst zijn dat een vriendschapsverzoek pas een week later geaccepteerd wordt. Wrijf het er niet zo in, het was een moeilijke stap voor hem.
Het was enorm moeilijk voor hem, als hij dat zo ervaart mag je daar best een beetje rekening mee houden. Niet iedereen gaat hetzelfde met dingen om als jij. Maar je hebt ook gelijk dat Benzin moet proberen zich niet zo druk te maken over zoiets onbelangrijks. Dat is echter niet een knop die je dan even omzet als het gevoel zo sterk is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat Benzin doet is een moeilijke stap voor hem en moeten we supe blij om zijn voor hem. Begin zwaar vermoeind te worden.
Het is een fuckig vriendschap uitnodiging en meer niet. Maar we moeten het overkomen als of hij de halve wereld gered heeft van de ondergang.
Daar werkt Ook_gek misschien wel het hardst aan mee, met zijn hetze tegen hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van deze 69 delen gaan er zeker 30 over hem.
En zo lang je hem het idee geeft dat hij iets ongekend moeilijks heeft gedaan voer je hem alleen maar. Het is iets extreem simpels niks meer en niks minder.quote:
Dit vind ik nou weer lullig, Benzin is wel uit zijn eigen comfort zone gestopt en heeft iets gedaan wat die niet durfde. Kijk of ze nou reageert of niet hij heeft het tenminste gedaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles wat Benzin doet is een moeilijke stap voor hem en moeten we supe blij om zijn voor hem. Begin zwaar vermoeind te worden.
Het is een fuckig vriendschap uitnodiging en meer niet. Maar we moeten het overkomen als of hij de halve wereld gered heeft van de ondergang.
En daar gaan we vervolgens hele topics over vol schrijven over hoe goed of niet goe het was.
Kap daar eens mee. Het is een simpel klikje meer niet. 99% van de mensn accepteren binnen een da zo niet moeten ze je niet. En dat is een feit. Kunnen we hem alle hoop van de wereld inpraten maar het is en blijft een feit.
Maar stel he, ze voegt hem toe uit medeleiden? Wat dan? Gaan we dan hele topics vol schrijven over dat hij wel of niet een berichtje moet sturen wat hij vervolgens eindeloos kan rekken met twijfelen het wel of nie te doen?
Ultieme aandacht vragen is dit weer. Net als alle andere keren. En het gaat allemaal eindigen met ik geef het op, alle vrouwen zijn stom tot in , ik blijf hier komede tijd weg want niemand helpt mij.
Op die manier laat je ook lekker veel ruimte voor mensen die wel echt iets willen doen ipv aandacht trekken
Beetje positieve feedback voor iets wat hij heel moeilijk vond om te doen is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En zo lang je hem het idee geeft dat hij iets ongekend moeilijks heeft gedaan voer je hem alleen maar. Het is iets extreem simpels niks meer en niks minder.
Nog even en we moeten hem gaan huldigen
Maar even serieus Lees even de afgelopen 5 topics terug dan. 80% gaat over Benzin en zijn debiele houding. Dus ja hele topics vol ja.
Hetze? Kom kom je moet het niet groter doen laten lijken dan dat het isquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar werkt Ook_gek misschien wel het hardst aan mee, met zijn hetze tegen hem.
Dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:
Maar je moet niet ontkennen dat jij een grote bijdrage hebt geleverd aan die vele topics die over Benzin gaan. Als je het echt niet over hem wil hebben kan je het ook negeren, dan bloedt het eerder dood dan wanneer jij tegen hem ingaat en anderen weer tegen jou ingaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hetze? Kom kom je moet het niet groter doen laten lijken dan dat het is
Zie edit met wat logischer verhaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over dit specifieke dingetje he.
Niet als hij het gewoon voor face value aanneemt wat wij zeggen. Meer kan hij niet doen. Ja, het is goed dat hij uit zijn comfort zone stapt, maar als wij gewoon feiten benoemen dan vervalt hij wel weer direct in het patroon dat wij er op uit zouden zijn om zijn hoop de nek om te draaien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar werkt Ook_gek misschien wel het hardst aan mee, met zijn hetze tegen hem.
En het ging mij specifiek over de facebook invite, ik verwacht niet dat daar topics over gevuld gaan worden.
Zal bijna hopen van niet zeg, krijgen we het "wat moet ik sturen dilemma er bij"quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:36 schreef Joanne35 het volgende:
Ik lach me dood als benzin straks alsnog geaccepteerd wordt. Het zou nog maar zo kunnen, mijn zussen kijken ook maar 1 keer per week op facebook. Zie regelmatig weer een batch friend acceptaties langskomen
En moeten we voor elk stapje hem 80 veren in zijn reet stoppen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit vind ik nou weer lullig, Benzin is wel uit zijn eigen comfort zone gestopt en heeft iets gedaan wat die niet durfde.
Maar moet het zo overdreven worden dan elke keer? Houd toch op zeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje positieve feedback voor iets wat hij heel moeilijk vond om te doen is niet verkeerd.
Waar wordt hij tot held verklaard? Mogen mensen er dan helemaal niets positiefs over zeggen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is nog zachtjes uitgedrukt.
En als je hem elke keer tot held verklaard bij een klein stapje dan laat je het nog bijna lijken alsof het echt iets indrukwekkends is, dan roept dat extra spanning op etc.
Laten we niet moeilijk lullen, zo boeiend is het niet. Goed dat hij het gedaan heeft, prima, het is een begin. En het werd tijd ook.
Jawel, dat zeg ik ook. Maar als Ook_gek hem dan de waarheid zegt is dat niet lullig omdat we leivvvv moeten zijn tegen benzin omdat hij het als zo ontzettend moeilijk heeft. (quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar wordt hij tot held verklaard? Mogen mensen er dan helemaal niets positiefs over zeggen?
Jij begint al te klagen voordat er überhaupt iets positiefs over gezegd is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
Maar moet het zo overdreven worden dan elke keer? Houd toch op zeg.
Sorry dat ik het zeg, maar na de afgelopen jaren zie ik het alleen maar als extreme aandacht vragen. Meer niet.
Lezen wij wel de zelfde topics?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je moet niet ontkennen dat jij een grote bijdrage hebt geleverd aan die vele topics die over Benzin gaan. Als je het echt niet over hem wil hebben kan je het ook negeren, dan bloedt het eerder dood dan wanneer jij tegen hem ingaat en anderen weer tegen jou ingaan.
Ook_gek grijpt elke mogelijkheid aan om hem de grond in te trappen onder het mom van 'confronteren met de waarheid', terwijl hij zich gewoon ergert aan Benzin en die frustratie kwijt moet. Dat is echt niet voor het belang van Benzin, puur eigenbelang.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik ook. Maar als Ook_gek hem dan de waarheid zegt is dat niet lullig omdat we leivvvv moeten zijn tegen benzin omdat hij het als zo ontzettend moeilijk heeft. () dan blijf je wel in dat patroon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |