Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, ga jij lekker je hipster muziek luisteren voordat het te populair wordt.
Hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, ga jij lekker je hipster muziek luisteren voordat het te populair wordt.
Je geeft geen neuk? Arme gitaar toch.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.
Allemaal van die random bands waar ik nog nooit van heb gehoord en allemaal hetzelfde klinken en er uit zien.quote:
Mijne top40quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.
Dat vind jij al als je de radio aan zet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allemaal van die random bands waar ik nog nooit van heb gehoord en allemaal hetzelfde klinken en er uit zien.
Zo diep ben ik nog niet gezonken, gelukkig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne top40, en Avril en Miley
en nog een paar
.
Mijn hemel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne top40, en Avril en Miley
en nog een paar
.
Ik hou ook van jou.quote:
Dat is ook grotendeels teringzooi.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind jij al als je de radio aan zet.
Avril is coolquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken, gelukkig.
Ja, maar om muziek die JIJ nog nooit gehoord hebt meteen hipster te noemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
[..]
Dat is ook grotendeels teringzooi.
quote:
Het is allemaal hetzelfde. Allemaal proberen de trend te volgen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar om muziek die JIJ nog nooit gehoord hebt meteen hipster te noemen.
Hmmm.quote:
Nieuwe TT, Hossel de Harpistequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:12 schreef Faxie het volgende:
nsthal in Rotterdam voor een erg mooie uitvoering van de Canto Ostinato, die ik vorige maand al in Den Haag zag, maar
So what? Als dat toevallig is wat ik leuk vind. Beetje muziek luisteren alleen omdat het 'anders' is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde. Allemaal proberen de trend te volgen.
Even een awww momentje.
Wil C_M niet mee dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:14 schreef Faxie het volgende:
Owja ik zal wel weer in m'n eentje moeten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |