heb ik al het een en ander over opgezocht. de ene bron zegt dat het slecht is de andere bron zegt goed. imo is het gewoon lekker een eitje waar het eigeel nog in zit, die 5 gram vet maakt me niet uiquote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tip... niet teveel eigeel is echt fking slecht voor je
En als ik niet zoveel eet als ik nu doe val ik ook waarschijnlijk weer af..
Oke, naja ik eet er nu ook nog steeds 2-3 per dagquote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ik al het een en ander over opgezocht. de ene bron zegt dat het slecht is de andere bron zegt goed. imo is het gewoon lekker een eitje waar het eigeel nog in zit, die 5 gram vet maakt me niet ui
Jammer voor mijn cholesterol.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
je cholesterol gaat heel snel omlaag van eigeel.
Truste!quote:
Naja is weer gevaarlijk voor je zenuwen en bende maarjaquote:
Ga jij nog maar een blokje om, dikkertje.quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef joonthebest het volgende:
Welterusten forummensem van het world wide web
Jij bent nog irritanter dan AppelCakequote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef joonthebest het volgende:
Ik ben de enige die nog wakker is! Nu kan ik vieze woorden zeggen!
Kont, poep, plas, mogool, sex
quote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef joonthebest het volgende:
Ik ben de enige die nog wakker is! Nu kan ik vieze woorden zeggen!
Kont, poep, plas, mogool, sex
quote:
Ga gewoon weg joh debiel.quote:Op maandag 12 november 2012 23:49 schreef joonthebest het volgende:
Waarom word je nu boos? Heb ik iets verkeerd gezegd? Sorry, sorry deed het pijn? Zullen we weer vriendjes zijn?
Oke en nou wegwezen baklap.quote:Op maandag 12 november 2012 23:53 schreef joonthebest het volgende:
Even voor de duidelijkheid als je het woord niet kent, ik wist het namelijk niet. Bedankt dat je me een nieuw woord hebt geleerd!
Je hoeft me niet te bespieden! Ik mag one direction leuk vinden! Ik geef ook gewoon eerlijk toe dat ik gevoelens heb voor jongens!quote:
Bespieden? Dit is een openbaar forum knul.quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef joonthebest het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te bespieden! Ik mag one direction leuk vinden! Ik geef ook gewoon eerlijk toe dat ik gevoelens heb voor jongens!
Boeit me niet dat je homo bent je bent gewoon een mongooltje.quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef joonthebest het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te bespieden! Ik mag one direction leuk vinden! Ik geef ook gewoon eerlijk toe dat ik gevoelens heb voor jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |