We zullen hem zelfs opa's telefoonnummer geven als-ie dat wil.quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter komt Hop hier posten, hij zal met open armen worden ontvangen.
zekerquote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter komt Hop hier posten, hij zal met open armen worden ontvangen.
It isquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het niet te confronterend is.
Volgens mij vindt hij jou wel leuk maar doet Miranda er alles aan om jou uit zijn buurt te houden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
Ok...ik wordt een beetje g... van Oop...maar hij heeft het,jammergenoeg,nooit over mij en weet gewoon niet wat ik met mn gevoelens moet doen......;(
we worden allemaal een beetje gek van Oop, geen puntquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
Ok...ik wordt een beetje g... van Oop...maar hij heeft het,jammergenoeg,nooit over mij en weet gewoon niet wat ik met mn gevoelens moet doen......;(
Cam aanzetten, linkie hier neer gooien, wij wijzen Oop wel op de link.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef pos het volgende:
En dan bedenk je je dat hij ook ergens anders op zou kunnen drukken...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Dank je, mootie...weet je hoe hij nu weer op zn kies drukt.....
Geil, Jiam...geil.........quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
we worden allemaal een beetje gek van Oop, geen punt
Lelijke foto's van pos? Zijn die er dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
Zou Mimi opa lelijke foto's van Posje voorschotelen?
Jezus...jaah.....quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan bedenk je je dat hij ook ergens anders op zou kunnen drukken...
Nee, Mimi zoekt gewoon lelijke vrouwen op teh interwebz en zegt dat het Pos is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lelijke foto's van pos? Zijn die er dan?
Minnares en moderator van zijn chat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef ratsenflats het volgende:
Wie is die Miranda nu weer, een second love van oop ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |