Hop is persona non grata, oop vindt hem veel te dik, heb ie net nog gezegdquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Btw hoe is het met Hop, zwijgt ie hem dood=
Hop zit solitaire te spelen met Badrquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Volgens mij mist opa hem, ik hoor 'm snotteren.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Onwijs man.. wat een jetsers!quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
zit iedereen nou naar die dikke tieten op rtl7 te kijken?
en wat rodere oogjes ookquote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij mist opa hem, ik hoor 'm snotteren.
nu welquote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Jij hebt net zo''n kut toetsenbord op je laptop als ik aan de= te zien= ??quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef pos het volgende:
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Voor Leo wel Opa komt er nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.
Welke straat is het dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zit even op Streetview de straat van opa te bekijken. De winkel van Leo is op de hoek van de straat, lekker handig.
Met Miran ?quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hop kwam even melden dat-ie gaat douchen. Om opa jaloers te maken, zeker
Even kijken. Dat straatje van opa is toch een straatje van niks.quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef pos het volgende:
Yeahhhhhh....wilde je net vermaken met dit, Scrut
Weer geen voer gehadquote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
Oorlog in het aquarium, zie die vissen gaan!
Hoe heet die steeg dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef Jian het volgende:
hebbus, de straat van Leo, nou effe kijken
Daar woont Opa niet.quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Leo zit op de hoek van de Linnaeusstraat en de Allard Piersonlaan
Niet dus. Fijne buurt!quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Leo zit op de hoek van de Linnaeusstraat en de Allard Piersonlaan
Oke maar naar ik weet is de naam van de plant Kaki en de vruchten sharon fruit ..kan het mis hebbenquote:
Arme Henk Mulquote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even kijken. Dat straatje van opa is toch een straatje van niks.
Sharonfruit is een broertje van onze lieve Kaki. De veredelde soort. Ook lekker!quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Oke maar naar ik weet is de naam van de plant Kaki en de vruchten sharon fruit ..kan het mis hebben
quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Oke maar naar ik weet is de naam van de plant Kaki en de vruchten sharon fruit ..kan het mis hebben
Opa woont in dezelfde buurt als Gertquote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef Coos het volgende:
Geen Laak dus. Maar bijna een buurman van onze geliefde moderator.![]()
Weer wat geleerdquote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Sharonfruit is een broertje van onze lieve Kaki. De veredelde soort. Ook lekker!
Ahaquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa woont in dezelfde buurt als Gert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |