quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef mootie het volgende:
GATVERDEGATVERDEGATVER! Dat ik DAT nou net moest zien......
Brb, ff kotsen.
Heb je het gezien? Ik voel me psychisch aangerand.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:19 schreef Coos het volgende:
Pos hij wil likken.![]()
Ook de stream effe aangeslingerd
???? Wat is er mis met likken???quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je het gezien? Ik voel me psychisch aangerand.
Ik weet dat jij het heerlijk zou vinden als opa het deed. Mij windt het niet zo op, in tegendeel zelfs.quote:
Was het eerste wat ik van Oop gezien heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat Coos zei, en opa deed het ff voor.
Mijn hoofd staat nog steeds zo
Je kan je ogen toch dicht doen en denken dat het Brad Pitt isquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het heerlijk zou vinden als opa het deed. Mij windt het niet zo op, in tegendeel zelfs.
Die boeren gaan hem toch verraden vrees ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan je ogen toch dicht doen en denken dat het Brad Pitt is
Oop windt me gewoon op. Ik geef dat gewoon toe......fuck U all....als je denkt dat ik gek benquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het heerlijk zou vinden als opa het deed. Mij windt het niet zo op, in tegendeel zelfs.
Fantasy Island?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:25 schreef ratsenflats het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bedoeld het niet onaardig denk ik, hij wil deze cactus gebruiken zullen we maar denken.
The plane Boss, The plane !!!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fantasy Island?
[ afbeelding ]
The plane, the plane!
Dat geef je toch een heel andere kijk op die seriequote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fantasy Island?
[ afbeelding ]
The plane, the plane!
Whaha mn moeder was zelfs bang van hem. Heb jaren een poster gezocht om boven dr bed te hangen lolquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fantasy Island?
[ afbeelding ]
The plane, the plane!
Jij gaat iets doen. Zelfs dat doet opa zelden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:31 schreef Coos het volgende:
Ik ga iets doen wat Oop nog nooit gedaan heeft. Peertje schillen.![]()
Hij was ook doodeng.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:32 schreef pos het volgende:
[..]
Whaha mn moeder was zelfs bang van hem. Heb jaren een poster gezocht om boven dr bed te hangen lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |