Ik zal over jou is een TR maken!quote:Op maandag 12 november 2012 21:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mach TR voor deze noob die DM's gaat delen op het forum.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zal over jou is een TR maken!
quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef bombmannl het volgende:
Haha morgen vanuit school energy halen en chips, dan naar huis --> naar de voordeur rennen, black ops2 pakken, naar me kamer rennen, eten uitstallen, zombie marathon met 4 vrienden tot +/- 5 uur s'ochtend --> 7 uur opstaan en als een zombie naar school
Heerlijk
Haha morgen vanuit school energy halen en chips, dan naar huis --> naar de voordeur rennen, black ops2 pakken, naar me kamer rennen, eten uitstallen, zombie marathon met 4 vrienden tot +/- 5 uur s'ochtend --> 7 uur opstaan en als een zombie naar school
Heerlijk
dit bedoel ik nou met kkverslaafdquote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk
Jaloers op jou leven.quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk
Connecties overal, kijk om elke hoek als je buiten looptquote:
Heerlijk
zombies met vriendenquote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk
Eten uitstallen je koopt energy drink en chips? Dat is geen eten manquote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef bombmannl het volgende:
Heerlijk
GJE pas maar op dat ik daar neit sta ^^quote:Op maandag 12 november 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Connecties overal, kijk om elke hoek als je buiten loopt
quote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eten uitstallen je koopt energy drink en chips? Dat is geen eten man
Pauper.
Worstenbroodjes 4 lifequote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pauper.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pauper.
Weet nog dat we bij Kino der toten tot wave 49 zijn gekomen met 2 man.quote:
Altijd zo episch is datquote:
frituur staat in de schuurquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Koop dan bier met bitterballen
Hier lullen ze de tijd ten minste vol en zie je hun gameroom alquote:Op maandag 12 november 2012 21:57 schreef bombmannl het volgende:
[..]
o wacht duurt nog één uur :S voordat ie start
quote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet nog dat we bij Kino der toten tot wave 49 zijn gekomen met 2 man.
Geweldige tijden waren dat, om 10 uur ofzo beginnen en dan tot 3 uur spelen. Vervolgens nachtdienst draaien bij DHL.
quote:
Daarom in de oven tyfenquote:Op maandag 12 november 2012 22:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]
frituur staat in de schuurbeetje koud om elke keer heen en weer te lopen.
hahah nicequote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet nog dat we bij Kino der toten tot wave 49 zijn gekomen met 2 man.
Geweldige tijden waren dat, om 10 uur ofzo beginnen en dan tot 3 uur spelen. Vervolgens nachtdienst draaien bij DHL.
Haten op energy drink en chipsquote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pauper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |